EGR ventil
Re: EGR ventil
dvě 147mi sem tam viděl...měl tam hodně alfiček :-)
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
egr má taky nějaký podělaný :-)
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
Re: EGR ventil
tak žádný EGR...... prej totál zasr.ná hadice sání a klapka - říkal že totál karamel....odneslo to prý naštěstí jen nějaký to čidlo nebo snímač klapky či co..tak zítra už zase hurá 
Jakoby mi prý v minulosti praskla hadice od turba....
edit: jak nad tim tak premyslim, tak me napadlo jestli to sání nemuze byt zadelany od zaseklyho egr ventilu...kazdopadne mam zatim pripravenou doma jednu zaslepku a hned to zaslepim :-) zatim jen na vyvodu (z egr do sani), idkyz EGR ustí do sání až za tou hadicí...

Jakoby mi prý v minulosti praskla hadice od turba....
edit: jak nad tim tak premyslim, tak me napadlo jestli to sání nemuze byt zadelany od zaseklyho egr ventilu...kazdopadne mam zatim pripravenou doma jednu zaslepku a hned to zaslepim :-) zatim jen na vyvodu (z egr do sani), idkyz EGR ustí do sání až za tou hadicí...
- (ex)Alfa 156 2.4 JTD 103kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- (ex)Škoda Octavia Tour 1.9 TDI 77kw
- (ex)Renault Clio II 1.4 RT 55kw
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: EGR ventil
to je normální, Livi jsem to čistil a to sámé... mordor v hadici, klapce, sání... u ní za to mohl krach starého turba, přes které se dostával olej
Re: EGR ventil
ale taktiez som mala jednu dobu prasknutu tu vrchnu hadicu a tade mi tiez kydal olej = mam vsetky poistky zakonzervovane na baterke 

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: EGR ventil


AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
No je mi jasny, jak vypada ten EGR. Takze pri nejblizsi prilezitosti to kuchnu a vycistim.
Asi to je take dany tim, ze mi to vic nez dost kouri..
Asi to je take dany tim, ze mi to vic nez dost kouri..
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
děcka, mě taky ten egr blbnul. respektive furt mi na palubovce svítila kontrolka, tak hnusně pípala, furt ... píp, píp .... tak jsem se v itálii nasr...štval a vypojil konektor. Od té doby klid.
Nic nesvítí, nepípá, nekouří a hlavně: je zavřený, takže žádný bordel do motoru nejde :-)
Nic nesvítí, nepípá, nekouří a hlavně: je zavřený, takže žádný bordel do motoru nejde :-)
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
Zajimave, protoze prave kdyz ho odpojis, tak to ridici jednotka pozna a rve :-)
Alfa Romeo Perfection
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
simply clever :-) tak jsem nemusel ani resit zaslepku. S odpojenym EGR jsem najel cca 2000 km a vse ok. Nikde nic nepípá, a podle mě je nejdůležitější, že ten EGR je fakt zavřený a tudíž do motoru nejdou ty srajdy :-)
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
jen při napojení na FES to napíše nějakou chybu EGR, ale fakt auto jede snad jeste líp a spotreba trosicku klesla, ale mozna je to jen placebo :-) vcera jsem jel trasu NJ-OL-HK-PHA a prumerna spotreba dle palubaku 4.8l prumerna rychlost byla 98km/h
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
Re: EGR ventil
Je to zajimave ale na sestrinom pasate tdi 81kw bola hadica sania a erg úplne o.k. a to má najazdené 280tkm. Iba na jtd to neustále cistim a po 20tkm je to zasrate.... Len má prosím neukamenujte, som srdcom aj dušou talian:-D
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,
- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
asi tam italove pousti kvuli lepsim emisim vic toho bordelu :-)
ja co aspon vidim ted ve zpetnem zrcatku, tak ikdyz dam plny plyn, tak to skoro vubec necudi.
tak jsem rad, ze mi ten EGR "nefunguje" :-)
ja co aspon vidim ted ve zpetnem zrcatku, tak ikdyz dam plny plyn, tak to skoro vubec necudi.
tak jsem rad, ze mi ten EGR "nefunguje" :-)
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
Re: EGR ventil
na 159 davali origo zaslepku z dierkami ;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
- rapid
- Nováček
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.11.2011, pon 18:28
- Bydliště: SK - šurany
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
ja mám 156JTDm, 1,9 16V 103Kw .auto ma cca 220 000km, zacalo nacierno dymit, aj pri otackach do 2000ot/min.
hadicu sania z IC do motora mám uplne novu original fiat,alfa. stara bola prasknuta. no dymit neprestalo.
rozobral som EGR, ale bolo tam iba minimum sadzi
http://imageshack.us/g/848/20120414071.jpg/
no moje EGR vyzera trochu inak ako to co tu bolo pri tom postupe cistenia.
ta cast kde je selenoit, ta sa neda ani rozobrat a navrtat, ale ta tycka co sneho trci, tak ta chodi uplne lahucko a bola cista, no dolieha na dalsiu tycku co je uz EGR ventil, ale tam je pevnejsia struna, tak ta chodi uz tazsie, vycistil som to, zlozil a auto dymi stale rovnako, inak taha celkom v pohode, ani pocitac nepise ziadnu chybu. jednoducho mi vadi ten cierny dym.
este som vytiahol, aj ten snimac co je v sacom potrubí, a jem bol zanesení takym ciernym maglajsom, aj ten som vycistil. no stale je to bez zmeny.
hadicu sania z IC do motora mám uplne novu original fiat,alfa. stara bola prasknuta. no dymit neprestalo.
rozobral som EGR, ale bolo tam iba minimum sadzi
http://imageshack.us/g/848/20120414071.jpg/
no moje EGR vyzera trochu inak ako to co tu bolo pri tom postupe cistenia.
ta cast kde je selenoit, ta sa neda ani rozobrat a navrtat, ale ta tycka co sneho trci, tak ta chodi uplne lahucko a bola cista, no dolieha na dalsiu tycku co je uz EGR ventil, ale tam je pevnejsia struna, tak ta chodi uz tazsie, vycistil som to, zlozil a auto dymi stale rovnako, inak taha celkom v pohode, ani pocitac nepise ziadnu chybu. jednoducho mi vadi ten cierny dym.
este som vytiahol, aj ten snimac co je v sacom potrubí, a jem bol zanesení takym ciernym maglajsom, aj ten som vycistil. no stale je to bez zmeny.
AR Stelvio lusso RWD 2019
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
Re: EGR ventil
Zdravím pánové,
tak mám problém s mojí alfou že je do 2500 ot úplně mrtvá,pak to vystřelí jak raketa. Viděl jsem,že to tady už bylo a problémem byl EGR ventil. Jenže si nejsem jistý zda za to může i v mém případě. Mám ho totiž částečně zaslepený(plíšky s dírkama) a spíš mi příjde,že nefunguje naklápění lopatek.
Nicméně mám dvě díry v horní hadici sání,které jsem provizorně zatěsnil a zítra ji budu měnit. Ale zase nevím jestli to bude tím,protože když se objevila první díra,tak jsem jí utěsnil a jelo to celkem normálně,problém postupně začal s druhou dírou,kdy motor nejprve škubal ve 2000 ot a po dvou dnech ztratil zátah zespoda.
Ještě jsem našel jiný problém, ta hadice co jde těsně nad EGR,vpravo jde do takovýho talířku co visí ve vzduchu a dále pak někam do sání myslím, no a vlevo jde do takový krabičky která je upevněna zezadu na bloku motoru a tam se mi ta hadice uvolnila,ale ne ve sponě ale normálně jde povytáhnout i s násadou z té krabičky. Tak by mě zajímalo co to vůbec je ??? Nikde jsem to nenašel,ani v Epru.
Auto mi k tomu dost kouří i černě.
Jinak mám 156 SW 1.9 jtd 16v 103kw.
Moc díky za rady.
tak mám problém s mojí alfou že je do 2500 ot úplně mrtvá,pak to vystřelí jak raketa. Viděl jsem,že to tady už bylo a problémem byl EGR ventil. Jenže si nejsem jistý zda za to může i v mém případě. Mám ho totiž částečně zaslepený(plíšky s dírkama) a spíš mi příjde,že nefunguje naklápění lopatek.
Nicméně mám dvě díry v horní hadici sání,které jsem provizorně zatěsnil a zítra ji budu měnit. Ale zase nevím jestli to bude tím,protože když se objevila první díra,tak jsem jí utěsnil a jelo to celkem normálně,problém postupně začal s druhou dírou,kdy motor nejprve škubal ve 2000 ot a po dvou dnech ztratil zátah zespoda.
Ještě jsem našel jiný problém, ta hadice co jde těsně nad EGR,vpravo jde do takovýho talířku co visí ve vzduchu a dále pak někam do sání myslím, no a vlevo jde do takový krabičky která je upevněna zezadu na bloku motoru a tam se mi ta hadice uvolnila,ale ne ve sponě ale normálně jde povytáhnout i s násadou z té krabičky. Tak by mě zajímalo co to vůbec je ??? Nikde jsem to nenašel,ani v Epru.
Auto mi k tomu dost kouří i černě.
Jinak mám 156 SW 1.9 jtd 16v 103kw.
Moc díky za rady.
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v 103kw
Re: EGR ventil
zdravim,
mam taky problem jako kolega,auto do 2tis. otacek nejede,potom zrejme zabere turbo a auto jede jako hrom!Nedavno mi psala jednotka Motor control system failure nebo tak nejak,ale pak to samo zhaslo,ale auto stale od spodnich ot. nejede!Muze to byt egr ventil?Pripadne,kolik stoji jeho zaslepeni adela to nekdo v Praze?diky za rady
mam taky problem jako kolega,auto do 2tis. otacek nejede,potom zrejme zabere turbo a auto jede jako hrom!Nedavno mi psala jednotka Motor control system failure nebo tak nejak,ale pak to samo zhaslo,ale auto stale od spodnich ot. nejede!Muze to byt egr ventil?Pripadne,kolik stoji jeho zaslepeni adela to nekdo v Praze?diky za rady

- AHOSO_VIDAHO
- Štamgast
- Příspěvky: 852
- Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil
vypoj konektor od egr a uvidis jestli se to zmeni/zlepsi
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
senza cuore saremmo solo macchine
ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...
Re: EGR ventil
Včera jsem se naštval a rozebral EGR a problém vyřešen,byl seklý respektivě přidřený. Zůstával otevřený a nevracel se zpátky. Takže jsem ho vyčistil,rozchodil,promazal jsem to teda jenom nějakým silikonem nic lepšího jsem doma zrovna neměl a Alfa zase tahá odspoda...
Dneska bude nová horní hadice sání-silikonová,takže očekávám zase zlepšení výkonu.
Jinak včera při demontáži EGR jsem objevil pod palivovým filtrem volný konektor nezapojený,vůbec nevím kam bymohl patřit,všechny zástrčky okolo byly zapojené,takže doufám že to je nějaký nahrádní kablík:-D
Dneska bude nová horní hadice sání-silikonová,takže očekávám zase zlepšení výkonu.
Jinak včera při demontáži EGR jsem objevil pod palivovým filtrem volný konektor nezapojený,vůbec nevím kam bymohl patřit,všechny zástrčky okolo byly zapojené,takže doufám že to je nějaký nahrádní kablík:-D
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v 103kw
Re: EGR ventil
Měl jsi rozebraný i ten selenoid?? Jestli ne tak to budeš v blízké době dělat znova. Vždycky za to může právě on.
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: EGR ventil
Jo sundal jsem ho a zkontroloval jestli chodí lehce a chodil uplně krásně hladce...
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v 103kw
Re: EGR ventil
Pekony to vis ze nemel vymlaceny selenoid ven....
ja jsem si to na jare dal znova jak jsem se nudil, konecne i s tim cidlem co je vedle, to bylo teda fest zarostle bordelem, ale EGR uplne cisty a chodi porad krasne, tak jsem to jen promazal a hodil zpatky a taky jsem ho nemel uplne vyrazeny ven, jak se znam stejně bych ztratil minimalne jednu tu pružinu a to se vzdycky nastvu 


AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: EGR ventil
Jestli myslíš tím čidlem vedle čidlo tlaku v sání,tak to jsem včera taky sundal a bylo úplně zasrané,takže jsem ho v rámci možností očistil a dal zpátky 

Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v 103kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti