Tak o přínosu na tuhost kastle bych moc nediskutoval. Takovej krásnej příklad z Favorita/ Felicie-
Dejte auto na rovnou plochu a zkuste nasadit rozpěru na šrouby uložení tlumiče. Pak vemte auto a najeďte jedním předním kolem na obrubník a zkuste mi tam tu rozpěru namontovat

Uhne to o pár mm...
To YetyGT: zkus to co jsem tu popisoval i u Alfiny
U toho Favorita je to hodně zveličený, hlubokotažný košický plech a stavba karoserie u faga není vrchol materiálový a konstrukční školy, ale platí to i u ostatních aut, byť v měnší míře. To auto je pak jistější a nežvejká se tolik. Jediný negativum vidím v případě rány na kolo, ta rozpěra to uhne i na druhý straně....
Rozpěra vzad má smysl v případě řešení tlumič v pružině, tak pak vzpěra mezi domky jo, přenáší se tam síly od pružení. Pokud je tam jen tlumič a pružina mimo se opírá o nosník podlahy, ten přínos tam nebude takovej.
Přetáčivost a nedotáčivost se dá spíš řešit tuhostí stablů ( ze silnějšího modelu, doplnění zadního... atd. ) Ale to už je běh na dlouhou trať s možností auto zkoušet na hraně, změnit nastavení, zkusit, změnit..... A tohle má smysl když vše ostatní bude ve 100% kondici. S vymláceným uložením, mrtvý tlumiče.... to nebude asi to pravý