

Zkus zajet za klukama tady:h.show píše:Tak Cendler uz to vi, ale pro ostatni... Ted jsem dojel z aut. servisu ( brno -Motortec ). Myslel jsem že auto půjde na vypálení DPF, ale servisak přišel a řekl že jsou špatné podmínky pro regeneraci. A jako do 3 možností mě uvedl. 1. EGR. 2. |špatný vstřikování ( revize vstřikovačů doporučil ), 3. čerpadlo. Z toho si myslím že poslední dvě jsou zhovadilost, jelikož auto mě normálně jede, necuká, "jen" se přepne do nouzáku. Tak jsem z toho uplný Matěj, a místo aby našli chybu mechanici v aut. servise tak si jí budu muset najít sám. To je v pr....
Jaké mřížky máš namysli? Co máš vlastně za auto?h.show píše:Tak ted jsem dojel z garáže. Konečně jsem se podíval na ten EGR ventil, a byl uplně zanešenej bordelem. Jak jsou ty mřížky, tak ty byly uplně zanešený bordelem černým. Ale pořád mě to hlasí tu chybu po anstartování ( have engine checked ). Musím s tím asi na diagnostiku aby mě odstranily chybu že? Ale taky to nemusí být ono
Jakou gumu? A u oleje? To jsi někde jinde řekl bych...i když je fakt že 2,4 neznám..h.show píše:jo určitě měl... vedle oleje, ne mřížku ale tu gumu jsem myslel... prostě to bylo celý plný... No nechová se to normálně protože je to pořád v tom nouzovým režimu, tak zítra ráno musím na diagnostiku odstranit chybu a pak snad bude vše ok.... Nebo by to mělo hned zmizet ?
Oskar píše:Především je to poznat na chování turba (budík), při regeneraci při jizdě bez plynu se zařazenou rychlostí prudce klesá tlak až na nulu, kdyžto při běžném stavu padá plynule k cca 0,2 bar. Podle tohoto to poznás naprosto 100%.
Presne tak. A plati to i obracene pri neutralu. Pri vyrazenem rychlostnim stupni ukazuje budik turba 0bar, pri regeneraci cca 0,2 baru.
Doporucuju se pred chcipnutim motoru se naucit koukat na budik turba, jestli nahodou rucicka neleze nahoru nebo neukazuje uz nejakou hodnotu = zacina nebo probiha regenerace.
Tim ze chcipnete v takovem okamziku motor prerusite regeneraci, ktera se zpusti opet zase az za dlouhou dobu. Pokud takto nekolikrat za sebou prosvihnete regeneraci, ceka vas pricpane DPF, motor padne do nouzaku a musite na nucene vypaleni pres diagnostiku.
Čau, jak se ti podařilo vytáhnout ten prostředek? Já když jsem to čistil, tak jsem si tam navrtal tu dírka jak je v plánku, strčil do toho tyčinku a mlátil jsem do toho a ten střed ne a ne ven...tak jsem to jen pořádně vystříkal přes tu vyvrtanou dírku a vše v cajku. Musím říct ale, když jsem EGR rozpůlil, tak tyčinka chodila vcelku dobře, jen takový drobný odpor, který úplně zmizel po promazání, takže zatím neřeším.pekony píše:Tak sem ten Rgr konečně rozkuchal a vypucoval. Teď tam ta tyčinka levituje.![]()
Jenom bacha při rozebírání, a%t nehledáte pružinky všude po dílně.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů