Lebo mam tu klapku odtrhnutu od toho kolecka, tym padom sa toci vo vnutri ako xchce a nejde zaaretovat ..;-)PETR159159 píše:Proč je chcete měnit, když je stačí zaaretovat a odpojit ten ovládací mechanizmus viz. výše?
Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
JJ, 1,9 mají jiný problém jak 2,4.
U 1,9 se vyčvachtají uchycení (klouby) jednotlivých klapek na úchytu spojovací tyčky a opravdu tam pak klapky lítají nekontrolovaně. Stává se to po větším km nájezdu hodně přes 200.000(alespoň podle Opel fóra).
U 2,4 jsou zmíněné úchytky naprosto v pohodě, ale je problém v kombinaci zaneseného (zakarbonovaného) prostoru uvnitř sání kolem klapek a slabé vratné pružinky na táhlu zespoda od motorku, takže se zaseknou všechny klapky ve stejné poloze většinu někde uprostřed, jelikož je pružina není schopna vrátit do otevřené polohy. Mě se toto např stalo v necelých 60.000 km.
Takže je opravdu možné, že aretace, která zafunguje u 2,4 u 1,9 fungovat nemusí.
Já bych sice zkusil sundat spojovací tyč a zaaretovat každou klapku samostatně, ale je pravda, že podle Opel fora, pokud k tomu vychození mechanizmu už dojde, jsou tam docela velké vůle a dokonce kolem klapek profukuje, takže to pak není jen o pohybu klapek.
U 1,9 se vyčvachtají uchycení (klouby) jednotlivých klapek na úchytu spojovací tyčky a opravdu tam pak klapky lítají nekontrolovaně. Stává se to po větším km nájezdu hodně přes 200.000(alespoň podle Opel fóra).
U 2,4 jsou zmíněné úchytky naprosto v pohodě, ale je problém v kombinaci zaneseného (zakarbonovaného) prostoru uvnitř sání kolem klapek a slabé vratné pružinky na táhlu zespoda od motorku, takže se zaseknou všechny klapky ve stejné poloze většinu někde uprostřed, jelikož je pružina není schopna vrátit do otevřené polohy. Mě se toto např stalo v necelých 60.000 km.
Takže je opravdu možné, že aretace, která zafunguje u 2,4 u 1,9 fungovat nemusí.
Já bych sice zkusil sundat spojovací tyč a zaaretovat každou klapku samostatně, ale je pravda, že podle Opel fora, pokud k tomu vychození mechanizmu už dojde, jsou tam docela velké vůle a dokonce kolem klapek profukuje, takže to pak není jen o pohybu klapek.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
hezké video 

Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Při poslední akci DPF off jsme opět viděli, že vířivé klapky po 150kkm jsou u 1.9/16V vychozené v ovládacím táhle, pokud nemají plastové sání, kde je ovládání klapek vevnitř.
Aby jste nenadávali na koncern FIAT a nemysleli si, že jsme v tom jen my a oplisti, tak kamarádi s BMW mají ještě tu kliku, že se jim klapky lámou a lítají za jízdy do válců:
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=1 ... &start=100
Všeobecný názor je vybrat a zaslepit, což na našem sání nejde bez demontáže. Z těchto důvodů jsem si jedno jeté sání pořídil a pracuju na demontáži. Během týdne přidám fotky.
Aby jste nenadávali na koncern FIAT a nemysleli si, že jsme v tom jen my a oplisti, tak kamarádi s BMW mají ještě tu kliku, že se jim klapky lámou a lítají za jízdy do válců:
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=1 ... &start=100
Všeobecný názor je vybrat a zaslepit, což na našem sání nejde bez demontáže. Z těchto důvodů jsem si jedno jeté sání pořídil a pracuju na demontáži. Během týdne přidám fotky.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Super, z toho jejich pokecu je vidět, že ty vířivé klapky mají "funkci nefunkci", prostě buď tam jsou nebo ne
, ale proc vlastně
cituji:
jeanes píše:Mám tu a tu motorizaci - mám tam škrtící klapky? Odpověď: z toho co jsem se dopátral je to takto:
motorizace M47 (tzn. 320d 100kW vířivé klapky nemají)
motorizace M47N (tzn. 320d 110kW do 10/2004 vířivé klapky mají. Po tomto datu je taky mají, ale již zesílené, které by měly vydrže déle)
motorizace M57 (tzn. 330d 135kW manuál vířivé klapky nemají a 330d 135kW automat vířivé klapky mají)
motorizace M57N (tzn. 330d 150kW manuál/automat vířivé klapky mají)


cituji:
jeanes píše:Mám tu a tu motorizaci - mám tam škrtící klapky? Odpověď: z toho co jsem se dopátral je to takto:
motorizace M47 (tzn. 320d 100kW vířivé klapky nemají)
motorizace M47N (tzn. 320d 110kW do 10/2004 vířivé klapky mají. Po tomto datu je taky mají, ale již zesílené, které by měly vydrže déle)
motorizace M57 (tzn. 330d 135kW manuál vířivé klapky nemají a 330d 135kW automat vířivé klapky mají)
motorizace M57N (tzn. 330d 150kW manuál/automat vířivé klapky mají)
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
To člověk neví jestli se má smát nebo brečetTanguero píše:kamarádi s BMW mají ještě tu kliku, že se jim klapky lámou a lítají za jízdy do válců


Tomu říkám vynález, jak se patří

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
vírivé klapky zvyšujú účinnosť pri malých otáčkach. Privretím klapky dosajuješ zrýchlenie prúdu vzduchu a rovnomernejšie naplnenie válca = vyváženejšiu tepelnú záťaž. Plnenie a volumetrická účinnosť sa tak zvýšia, teda aj výkon pri malých otáčkach. ale ja nic pi odstraneni nebada akurat ze to ide lepsie;-)a uz pi starte nekolise volnobech a nehuli na bielo
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
http://www.swirlflaps.co.uk/what-are-swirl-flaps.html
Swirl flaps are designed to create swirl or tumble of the air to aid better combustion under light load where soot levels tend to be dominant because of the lack of air, they are also there to help with driveability in low load conditions, they are controlled by a vacuum or solenoid actuator and are closed during light-load operations such as when idling at traffic lights, changing gear and deceleration to maximise combustion efficiency, fuel economy and emissions performance. The flaps are fully open during higher load conditions to maximise volumetric efficiency and power output.
The car will function the same without the flaps, the flaps are there for emissions purposes, however the car will remain within guidelines and you will not notice a performance change!
Překlad made in Tanguero:
Úkolem vířivých klapek je vytvořit vzdušný vír, cílem je lepší spalování při nízkém zatížení motoru, když množství sazí převažuje nad přiváděným čerstvým vzduchem. (pozn. otevřený EGR, zavřená škrtící klapka, plné DPF..). Klapky jsou tam také pro zlepšení ovladatelnosti při podmínkách nízkého zatížení, jsou ovládány podtlakem (BMW), nebo solenoidem a jsou zavřeny při provozu s nízkým výkonem motoru, jako je volnoběh při stání na semaforech, přeřazování rychlostí a brždění pro maximální účinnost hoření směsi a nejlepší emise. Klapky jsou naplno otevřeny při vyšších výkonech motoru pro maximální volumetrickou účinnost a výstupní výkon.
Auto bude fungovat stejně i bez klapek, klapky jsou v sání zejména kvůli emisím, přesto i bez nich bude zůstane v limitech a vy nepoznáte změnu výkonu.
Já to chápu takto: díky otevřenému EGR a zavřené škrtící klapce se při volnoběhu plní do válců směs plná sazí a dýmu chudá na kyslík, který je navíc nerovnoměrně rozdělený. Proto mají klapky udělat vír, který to líp promíchá. Pokud máte zaslepený EGR (třeba pomocí podložek), vyndaný DPF (aby saze letěli ven), tak klapky postrádají smysl.
Swirl flaps are designed to create swirl or tumble of the air to aid better combustion under light load where soot levels tend to be dominant because of the lack of air, they are also there to help with driveability in low load conditions, they are controlled by a vacuum or solenoid actuator and are closed during light-load operations such as when idling at traffic lights, changing gear and deceleration to maximise combustion efficiency, fuel economy and emissions performance. The flaps are fully open during higher load conditions to maximise volumetric efficiency and power output.
The car will function the same without the flaps, the flaps are there for emissions purposes, however the car will remain within guidelines and you will not notice a performance change!
Překlad made in Tanguero:
Úkolem vířivých klapek je vytvořit vzdušný vír, cílem je lepší spalování při nízkém zatížení motoru, když množství sazí převažuje nad přiváděným čerstvým vzduchem. (pozn. otevřený EGR, zavřená škrtící klapka, plné DPF..). Klapky jsou tam také pro zlepšení ovladatelnosti při podmínkách nízkého zatížení, jsou ovládány podtlakem (BMW), nebo solenoidem a jsou zavřeny při provozu s nízkým výkonem motoru, jako je volnoběh při stání na semaforech, přeřazování rychlostí a brždění pro maximální účinnost hoření směsi a nejlepší emise. Klapky jsou naplno otevřeny při vyšších výkonech motoru pro maximální volumetrickou účinnost a výstupní výkon.
Auto bude fungovat stejně i bez klapek, klapky jsou v sání zejména kvůli emisím, přesto i bez nich bude zůstane v limitech a vy nepoznáte změnu výkonu.
Já to chápu takto: díky otevřenému EGR a zavřené škrtící klapce se při volnoběhu plní do válců směs plná sazí a dýmu chudá na kyslík, který je navíc nerovnoměrně rozdělený. Proto mají klapky udělat vír, který to líp promíchá. Pokud máte zaslepený EGR (třeba pomocí podložek), vyndaný DPF (aby saze letěli ven), tak klapky postrádají smysl.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tím se konečně vysvětluje, proč to nemá naprosto žádný vliv na výkon a to ani v nízkých otáčkách. Pokud s tím auto projde i emiskou bez ztráty kytičky, tak nevidím jedniný důvod, proč tuto "bezva vychytávku" udržovat při životě. Jak jsem psal někde už dříve, znám mechanika(fakt schopného), který ve všech autech(bez ohledu na značku) co mají problém s klapkama to řeší vyškubáním nebo aretací v otevřené poloze a jak tvrdí, ještě nikdy to žádný problém neudělalo. Říká, že je to největší slabost u BMW nebo u aut co mají od BMW motory (třeba Opel Omega) a majitelé si po vyškubání klapek pochvalují, že "to jede líp jak za mlada". 

Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Jedine o co se musis postarat je, aby to ovladani bylo dal funkcni ikdyz odpojeno od klapek, pokud ho teda nevymazes z RJ. Pokud to odpojis elektricky, RJ hlasi chybu! Aspon takhle to bylo na Crome 1,9 JTDm 110kw r.v. 2005.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Motorek pro ovládání na sání bez klapek nechám. Sice na AR159 dobré každé deka dolů, ale ať si tam vrtí kolečkem a myslí si, že to celé řídí on.. Připomíná mi funkci vrátného a závory. Kdyby tam nebyl, nic by se nestalo, ale když jedeš kolem, tváří se jako ředitel zeměkoule.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- Kocour666
- Štamgast
- Příspěvky: 581
- Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
- Bydliště: Ostrava-Svinov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Tanguero píše:Motorek pro ovládání na sání bez klapek nechám. Sice na AR159 dobré každé deka dolů, ale ať si tam vrtí kolečkem a myslí si, že to celé řídí on.. Připomíná mi funkci vrátného a závory. Kdyby tam nebyl, nic by se nestalo, ale když jedeš kolem, tváří se jako ředitel zeměkoule.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90
BMW 320D E90
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013


Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Rád bych zde poprosil o resumé této úpravy od lidí co jí podstoupili
Co se zlepšilo, co se změnilo, odstranil se tímto zásahem nějaký typický problém?
Děkuji

Co se zlepšilo, co se změnilo, odstranil se tímto zásahem nějaký typický problém?
Děkuji

Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Nejdůležitějším faktem je, že se nic nezhoršilo ani nepokazilo.
A vzhledem k tomu, že do 2.0JTDM tenhle super vynález už nedali vůbec, tak to asi nic nepostradatelného opravdu nebude
U mě bylo v rámci pokusů více důvodů:
Štiplavý smrad z výfuku (bez DPF) - OSTRANĚNO
Kouřivost při studeném startu - NEPOMOHLO
Občasné netahnutí a škubání motoru při cca 2000ot. - ODSTRANĚNO
A vzhledem k tomu, že do 2.0JTDM tenhle super vynález už nedali vůbec, tak to asi nic nepostradatelného opravdu nebude

U mě bylo v rámci pokusů více důvodů:
Štiplavý smrad z výfuku (bez DPF) - OSTRANĚNO
Kouřivost při studeném startu - NEPOMOHLO
Občasné netahnutí a škubání motoru při cca 2000ot. - ODSTRANĚNO
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Jako po odstranění DPF ti to už nesmrdí?Kouřivost?Netáhnutí?
Jak jsi toto vyřešil? Vše zmizelo po odstranění DPF? Ja mám sice 1.9 ale klapky jsme taky zaaretovali(stále mám DPF).
Díky.
Jak jsi toto vyřešil? Vše zmizelo po odstranění DPF? Ja mám sice 1.9 ale klapky jsme taky zaaretovali(stále mám DPF).
Díky.
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
- Cipís
- Štamgast
- Příspěvky: 665
- Registrován: 9.11.2011, stř 21:23
- Bydliště: Plzeňský kraj(Stříbro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
taky mi to začalo při studených(resp.při prvním startu ostatní už jsou ok,ikdyž auto vystydne) kouřit... 

AR 159SW 1.9JTDm 8V...Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
AND1: obráceně
vyndal se filtr a strašně to smrdělo, po "odstranění klapek" to už jsou běžné diesel fialky jako u kohokoliv. Škubání, místy neklidný chod a kouřivost byla právě těmi klapkami. Po trvalém otevření to je již ok. Jen ta trocha bílé mlhy při studeném startu zůstala.
Cipis: jj, úplně to samé. Pravděpodobně je to kvůli zašpiněným vstřikům.

vyndal se filtr a strašně to smrdělo, po "odstranění klapek" to už jsou běžné diesel fialky jako u kohokoliv. Škubání, místy neklidný chod a kouřivost byla právě těmi klapkami. Po trvalém otevření to je již ok. Jen ta trocha bílé mlhy při studeném startu zůstala.
Cipis: jj, úplně to samé. Pravděpodobně je to kvůli zašpiněným vstřikům.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Cipís
- Štamgast
- Příspěvky: 665
- Registrován: 9.11.2011, stř 21:23
- Bydliště: Plzeňský kraj(Stříbro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
vstriky me taky napadly,ted jsi mi to potvrdil.Nevis jestli jdou procistit treba pridanim neceho do nafty,nebo musi ven na odborne procisteni...?
AR 159SW 1.9JTDm 8V...Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Díky.Adamsquare píše:AND1: obráceně![]()
vyndal se filtr a strašně to smrdělo, po "odstranění klapek" to už jsou běžné diesel fialky jako u kohokoliv. Škubání, místy neklidný chod a kouřivost byla právě těmi klapkami. Po trvalém otevření to je již ok. Jen ta trocha bílé mlhy při studeném startu zůstala.
Cipis: jj, úplně to samé. Pravděpodobně je to kvůli zašpiněným vstřikům.
Já furt přemýšlím nad vykucháním toho DPF, ale nějak se mi do toho nechce když zatím jaksi funguje. A ještě mě od toho odradilo to, že v normách to sice bude, ale nebudeto plnit emisní normu, kterou má předepsané samotné auto a mechnik mi říkal, že by s tím mohl být problém a hlavně když se začíná tak nějak koketovat s myšlenkou, že to bude poviné...
Tak nevím

Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Pár postřehů bych měl, ale komu se to nechce číst rovnou říkám, že jsou to samá pozitiva a spíš budu chválit alfici, bo mi již delší dobu dělá jen radost.
Odstavením klapek jsem vyřešil pouze a jedině problém padání do nouzáku a opravdu nic se odstavením nezhoršilo. Motor nikdy nekouřil ani za studena nestartoval na bílo. Kouřivost v nižších otáčkách prostě není, spotřeba je stejná nebo o chlup lepší a teď když jsem řešil nachipování, tak auto projelo zátěžovými testy, logováním hodnot a bylo mi řečeno, že motor je v naprosto výborném stavu. Ani po nachipování o 35 koníků se vůbec žádné kouření nekoná a auto táhne krásně lineárně od 1500 do 4800 otáček(ta hodnota opravdu není překlep). Největší zásluhu na tom má DPF_OFF a čistý EGR s lehounce chodícím solenoidem. Nic určitě nepokazil kvalitní olej, nové filtry a VERVA+VIF.
Takže vířivé klapky v tom celém nehrají opravdu žádnou roli a má Alfice s nima do budoucna už prostě NEPOČÍTÁ.
Odstavením klapek jsem vyřešil pouze a jedině problém padání do nouzáku a opravdu nic se odstavením nezhoršilo. Motor nikdy nekouřil ani za studena nestartoval na bílo. Kouřivost v nižších otáčkách prostě není, spotřeba je stejná nebo o chlup lepší a teď když jsem řešil nachipování, tak auto projelo zátěžovými testy, logováním hodnot a bylo mi řečeno, že motor je v naprosto výborném stavu. Ani po nachipování o 35 koníků se vůbec žádné kouření nekoná a auto táhne krásně lineárně od 1500 do 4800 otáček(ta hodnota opravdu není překlep). Největší zásluhu na tom má DPF_OFF a čistý EGR s lehounce chodícím solenoidem. Nic určitě nepokazil kvalitní olej, nové filtry a VERVA+VIF.
Takže vířivé klapky v tom celém nehrají opravdu žádnou roli a má Alfice s nima do budoucna už prostě NEPOČÍTÁ.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
ANDy, sice to sem tak docela nepatří, ale pokud ti udělá DPF Čendler, tak ho fyzicky dostaneš zpět nepoškozený. Pokud ti jde jen o STK, vždycky ho tam můžeš namontovat, nechat si udělat emise a zas ho dát ven. To, že ti bude policie kontrolovat funkčnost DPF někde u cesty je blbost.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Takže doporučení zní klapky určitě zaaretovat? Jak se vlastně to táhlo zahákne, aby se náhodou samovolně nezavřely?
Vyrazím brzo na jarní servis, tak si musím připravit seznam úkonů pro servisáka
AND: 1.9JTDm se vyráběly původně i bez DPF, takže problém v tom nevidim. Byl jsem s tím na STK a emisích, tam si všimli krásné nové příruby místo filtru, ale nijak to nekomentovali.

Vyrazím brzo na jarní servis, tak si musím připravit seznam úkonů pro servisáka

AND: 1.9JTDm se vyráběly původně i bez DPF, takže problém v tom nevidim. Byl jsem s tím na STK a emisích, tam si všimli krásné nové příruby místo filtru, ale nijak to nekomentovali.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- wenca89
- Štamgast
- Příspěvky: 699
- Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
- Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Taky mi na emisích nic na novou přírubu místo DPF neřekli a to auto prolejzali podle me celkem dost.
Envel - co je to za test? chtěl jsem také nechat auto prověřit abych věděl, jakou má "kondičku", jen nevím co je správná cesta, aby to nebyly vyhozené peníze.
Envel - co je to za test? chtěl jsem také nechat auto prověřit abych věděl, jakou má "kondičku", jen nevím co je správná cesta, aby to nebyly vyhozené peníze.
AR 159 SW 1,9JTDm
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Normální načtení (nalogování) hodnot přes FES: otáčky, množství vzduchu, tlak preplňování, teplota v sacím potrubí a množství paliva v určitém režimu jízdy. Normálnímu smrtelníkovi to nic neřekne, ale někdo se v těch tabulkách a grafech zřejmě vyzná
Ale to už jsme

Ale to už jsme

Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti