Montreal
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Montreal
Byť už si nepamatuju kdo to napsal, tak sem téměř přesvědčen, že ty si to nebyl (pokud se někdo nudí může to dohledat), nic ve zlym, ale musel sem si rtejpnout
Lirovej výkon je jistě zajímavej údaj i když ne samospásnej, ten velkej objem, má svoje taky svoje nesporný výhody.
Ty jízdní vlastnost somozřejmě těžko říct, ale od pohledu bych taky neřek, že to bude něco extra
Lirovej výkon je jistě zajímavej údaj i když ne samospásnej, ten velkej objem, má svoje taky svoje nesporný výhody.
Ty jízdní vlastnost somozřejmě těžko říct, ale od pohledu bych taky neřek, že to bude něco extra
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Alfa Romeo Montreal
velký motor má své nesporné výhody hlavně když jedeš rovně....
Jinak Monty na tom videu se taky naklání jak prase, ale to už holt ke staré dobré sérii 105 patří....
Jinak Monty na tom videu se taky naklání jak prase, ale to už holt ke staré dobré sérii 105 patří....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Montreal
Beztak jsem to byl já. Nechápu k čemu je "litrový výkon" dobrý. Měl jsem za to, že tato veličina se adoruje pouze na JDM fórech
33
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Alfa Romeo Montreal
Ono v tech letech obecne jizdni vlastnosti dost zaostavaly za vykonama, staci se podivat na pneu a je to jasny. V par Montrealech jsem sedel, a jenom tim obrim volantem utocit par esicek musi byt zahul
Ale beztak je uzasnej.
Ale beztak je uzasnej.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Montreal
me by jen zajimalo, jak dlouho bude monty v sekci transaxle , kdyz to transaxle neni.
Ladin 164V6: to tak Montyho dat na 17" papuče a pustit ho pořádně k zemi
Ladin 164V6: to tak Montyho dat na 17" papuče a pustit ho pořádně k zemi
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Montreal
už jsem to přesunul
Jinak ten volant, no... Mám to samé ve spideru a je fakt, že jet s tím nějaký slalom je jak ručkovat na kormidle Titanicu
Ale prostě to k těm autům patří.... Ten jistý stupeň nepohodlí je právě dělá zábavnýma A pneu asi odpovídaly stavu tehdejších silnic.... Přecejen, na 17" v té době by to asi bylo peklo....
Jinak ten volant, no... Mám to samé ve spideru a je fakt, že jet s tím nějaký slalom je jak ručkovat na kormidle Titanicu
Ale prostě to k těm autům patří.... Ten jistý stupeň nepohodlí je právě dělá zábavnýma A pneu asi odpovídaly stavu tehdejších silnic.... Přecejen, na 17" v té době by to asi bylo peklo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Montreal
Já bych byl s tím Jaguaru E-Type rozhodně opatrnější. Jednak vzniknul o nějakých pár let dřív než Montreal a technicky na tom taky nebyl nijak špatně. Ze začátku (v roce 1961) měl motor 3.8 s výkonem 198 kW a krouťákem 378 Nm. Na svojí dobu měl dost zajímavou zadní nápravu s lichoběžníkama a brzdama u diferenciálu. Tohle při hmotnosti 1235 kg mohlo dělat hezký věci. Já bych s tímhle ten E-Type moc neobviňoval z lásky k "jízdě jenom rovně".
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... bframe.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v315/ ... ension.jpg
http://jaguarxke.files.wordpress.com/20 ... nt-123.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... bframe.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v315/ ... ension.jpg
http://jaguarxke.files.wordpress.com/20 ... nt-123.jpg
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Montreal
Zatímco v dnešní době je to peklo i na 15'Kubas píše:......Přecejen, na 17" v té době by to asi bylo peklo....
Jinak ten velkej volant měl svůj účel, ono právě s malym volantem by to teprve byla dřina bez serva
Ale všechny tyhle "nevýhody" měly jednu obrovskou výhodu a to že si tvrdý sportaky nekupovaly pozéři na promenádování se po náměstí a předvádění, že na to maj.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Montreal
Jaguar díky politice "rychlé limuzíny" je vnímán jako neohrabaný přemotorovaný monstrum pro snoby..ale nebylo tomu tak vždycky..tlak zákazníků tímhle směrem sice vynutil vývoj aut vzdálených pravověrným sporťákům, no na úplným začátku jsou opravdu důstojný plnokrevníci...
------------------------------
hadrX:
No to není tak úplně pravda, protože Astona nebo Ferrari, kterým bylo éčko první generace ve své době uvedení na trh důstojným soupeřem, si snobíci kupovali vždycky.. , a spoustě majitelů těch co víc stála v garáži než jezdila absence některých "udělátek" vůbec nevadila
Harous:
...Já bych byl s tím Jaguaru E-Type rozhodně opatrnější
Kubas :Jagu jeho tituly za nejrychlejší vůz přeju, ovšem jízdní vlastnosti s tak mamutím motorem vpředu asi bůhvíjaké nebudou....
trochu o Éčku pro ty, co jaguáry nesledují...
-------------------------..
ostrá sport verze Éčka -Lightweight s 3.8 motorem dávala 238kW a rychlost 282km../r.1964/..
Ořezávátko to teda na svou dobu fakt nebylo..
............Všechna kola jsou nezávisle zavěšena. Přední lichoběžníková náprava s horními a dolními trojúhelníkovými rameny je odpružena podélnými torzními tyčemi a je vybavena příčným zkrutným stabilizátorem a teleskopickými tlumiči pérování. Zadní lichoběžníková náprava systému JAGUAR je tvořena spodním trubkovým rozvidleným ramenem s podélnou vzpěrou a horním ramenem tvořeným hnacím hřídelem s nestejnoběžnými klouby, každé kolo je odpružené dvojicí teleskopických tlumičů a vinutých pružin. Zadní nápravu doplňuje příčný zkrutný stabilizátor.
s podvozkem tohoto typu bude srandy kopec..to dnes nezvyklé zadní zavěšení není žádnej nedodělek --poloosu na zadku místo horního ramene měla třeba i E30..
Éčko nevzniklo ze vzduchoprázdna..byla tu zkušenost s koncepcí závodního Jaguaru-D
z roku 1954-1957
Jak o Jaguaru D-Type hovoří Encyklopedie Auta 5p:
Jde o dvoudveřový dvoumístný roadster, motor vpředu a pohon zadních kol.
Řadový šestiválec s rozvodem DOHC, objem 3442 ccm, vrtání 83 mm a zdvih 106 mm, komprese 9,0, tři karburátory Weber, výkon až 199 kW (270 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 328 Nm při 4000 ot/min.
Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2285 mm, rozchod 1270/1270 mm, vnější rozměry 3910x1670x1040 mm, hmotnost 865 kg, maximální rychlost 290 km/h, zrychleni na stovku za 4,9
.
souvislosti:
Jaguar D-type vznikl jako navazující model pro závody v LeMans. Jaguár D-type byl zcela nový projekt se zcela novou konstrukcí. Karoserie byla samonosná z hořčíkové slitiny s trubkovým rámem v přední části vozu. O tvar karoserie se opět postaral M. Sayer, který znovu použil prvky z leteckého průmyslu. Na svou dobu navrhl opravdu aerodynamickou karoserii. První prototyp označený XKC401 později přejmenovaný jako D-type byl při testování na okruhu mnohem rychlejší než jeho předchůdce, i když maximální rychlost se oproti předchozímu modelu výrazně nezvýšila. Díky suché klikové skříni motoru použitého u tohoto závodního vozidla mohla být snížena celková stavba karoserie a přední kapoty, tím se dosáhlo již zmíněné úpravy v aerodynamice, ale také snížení těžiště automobilu. Motor o obsahu 3442 ccm, který používal i jeho předchůdce, a který byl používán i v jiných sériových modelech značky, byl upraven a vybaven třemi karburátory Weber. S úpravami dával motor běžně výkon 245 koní při zhruba 6000 otáčkách za minutu. Maximální rychlost byla až 280 km/h. (při jízdě nad 240 km/h se používala ploutev za místem řidiče. Bylo experimentováno i se vstřikováním paliva, ale k prvnímu nasazení motoru s tímto systémem došlo až v roce 1956. Převodovka byla čtyřstupňová, synchronizovaná od druhého stupně.
Revoluční byly také kotoučové brzdy, vyvinuté společností Dunlop. Konstrukce karosérie i brzdy byly převzaty z letecké techniky. Typická byla velká svislá stabilizační ploutev, kterou navrhl Malcolm Sayer.
Závodní historie začala již na jaře 1954, kdy na okruhu v LeMans pokořili s novým závodním automobilem rekord okruhu o 5 vteřin, který dosud drželo Ferrari. Bohužel nový závodní vůz při samotném čtyřiadvacetihodinovém závodě v LeMans zaostal za vítězným Ferrari o 105 sekund a skončil druhý. Vinou byla nečistota v palivu, díky čemuž neměl závodní Jaguar D-type potřebný výkon. Na závodním okruhu v Remeši o měsíc později obsadily závodní Jaguáry první místa.
V roce 1955 byla na Jaguar D-type přestavěna přední kapota, která byla prodloužena kvůli zvýšení rychlosti. Dostala označení „long nose“. Další úpravy byly provedeny na samotném motoru, kde byla vylepšena hlava motoru, byly použity větší sací a výfukové ventily. Díky úpravě ventilů muselo být změněno i jejich posazení. V tomto roce také nejely automobily po vlastní ose, nýbrž byly přepraveny letecky. Téhož roku byla vítězná posádka Bueb/Hawthorn s Jaguarem D-type..
Tak tady je vidět , co dával motor jako další vývoj motoru XK při lehoučký kasli...jaguary té doby byly opravdu pokročilý auta--žádný přiblblý monstra na neohrabaných podvozcích
http://www.youtube.com/watch?v=iwiO_bYe3Po
Na konci při záběru na výsledky je vidět časová vzdálenost Éčka od Lotusu Esprit.., Focusu RS
/ čas 3:46 /
Focus RS 1.32.2
Lotus Esprit 1.32.5
Audi TT V6 1.32.7
Jaguar E-type 1.32.8
SL 55 AMG 1.33
Aston DB 5 1.46
Těch pomalu 50 let odstupu mezi Focusem RS dává výsledkový náskok 6 desetin vteříny, SL55 AMG
ztrácí.. :
------------------------------
hadrX:
No to není tak úplně pravda, protože Astona nebo Ferrari, kterým bylo éčko první generace ve své době uvedení na trh důstojným soupeřem, si snobíci kupovali vždycky.. , a spoustě majitelů těch co víc stála v garáži než jezdila absence některých "udělátek" vůbec nevadila
Harous:
...Já bych byl s tím Jaguaru E-Type rozhodně opatrnější
Kubas :Jagu jeho tituly za nejrychlejší vůz přeju, ovšem jízdní vlastnosti s tak mamutím motorem vpředu asi bůhvíjaké nebudou....
trochu o Éčku pro ty, co jaguáry nesledují...
-------------------------..
ostrá sport verze Éčka -Lightweight s 3.8 motorem dávala 238kW a rychlost 282km../r.1964/..
Ořezávátko to teda na svou dobu fakt nebylo..
............Všechna kola jsou nezávisle zavěšena. Přední lichoběžníková náprava s horními a dolními trojúhelníkovými rameny je odpružena podélnými torzními tyčemi a je vybavena příčným zkrutným stabilizátorem a teleskopickými tlumiči pérování. Zadní lichoběžníková náprava systému JAGUAR je tvořena spodním trubkovým rozvidleným ramenem s podélnou vzpěrou a horním ramenem tvořeným hnacím hřídelem s nestejnoběžnými klouby, každé kolo je odpružené dvojicí teleskopických tlumičů a vinutých pružin. Zadní nápravu doplňuje příčný zkrutný stabilizátor.
s podvozkem tohoto typu bude srandy kopec..to dnes nezvyklé zadní zavěšení není žádnej nedodělek --poloosu na zadku místo horního ramene měla třeba i E30..
Éčko nevzniklo ze vzduchoprázdna..byla tu zkušenost s koncepcí závodního Jaguaru-D
z roku 1954-1957
Jak o Jaguaru D-Type hovoří Encyklopedie Auta 5p:
Jde o dvoudveřový dvoumístný roadster, motor vpředu a pohon zadních kol.
Řadový šestiválec s rozvodem DOHC, objem 3442 ccm, vrtání 83 mm a zdvih 106 mm, komprese 9,0, tři karburátory Weber, výkon až 199 kW (270 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 328 Nm při 4000 ot/min.
Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2285 mm, rozchod 1270/1270 mm, vnější rozměry 3910x1670x1040 mm, hmotnost 865 kg, maximální rychlost 290 km/h, zrychleni na stovku za 4,9
.
souvislosti:
Jaguar D-type vznikl jako navazující model pro závody v LeMans. Jaguár D-type byl zcela nový projekt se zcela novou konstrukcí. Karoserie byla samonosná z hořčíkové slitiny s trubkovým rámem v přední části vozu. O tvar karoserie se opět postaral M. Sayer, který znovu použil prvky z leteckého průmyslu. Na svou dobu navrhl opravdu aerodynamickou karoserii. První prototyp označený XKC401 později přejmenovaný jako D-type byl při testování na okruhu mnohem rychlejší než jeho předchůdce, i když maximální rychlost se oproti předchozímu modelu výrazně nezvýšila. Díky suché klikové skříni motoru použitého u tohoto závodního vozidla mohla být snížena celková stavba karoserie a přední kapoty, tím se dosáhlo již zmíněné úpravy v aerodynamice, ale také snížení těžiště automobilu. Motor o obsahu 3442 ccm, který používal i jeho předchůdce, a který byl používán i v jiných sériových modelech značky, byl upraven a vybaven třemi karburátory Weber. S úpravami dával motor běžně výkon 245 koní při zhruba 6000 otáčkách za minutu. Maximální rychlost byla až 280 km/h. (při jízdě nad 240 km/h se používala ploutev za místem řidiče. Bylo experimentováno i se vstřikováním paliva, ale k prvnímu nasazení motoru s tímto systémem došlo až v roce 1956. Převodovka byla čtyřstupňová, synchronizovaná od druhého stupně.
Revoluční byly také kotoučové brzdy, vyvinuté společností Dunlop. Konstrukce karosérie i brzdy byly převzaty z letecké techniky. Typická byla velká svislá stabilizační ploutev, kterou navrhl Malcolm Sayer.
Závodní historie začala již na jaře 1954, kdy na okruhu v LeMans pokořili s novým závodním automobilem rekord okruhu o 5 vteřin, který dosud drželo Ferrari. Bohužel nový závodní vůz při samotném čtyřiadvacetihodinovém závodě v LeMans zaostal za vítězným Ferrari o 105 sekund a skončil druhý. Vinou byla nečistota v palivu, díky čemuž neměl závodní Jaguar D-type potřebný výkon. Na závodním okruhu v Remeši o měsíc později obsadily závodní Jaguáry první místa.
V roce 1955 byla na Jaguar D-type přestavěna přední kapota, která byla prodloužena kvůli zvýšení rychlosti. Dostala označení „long nose“. Další úpravy byly provedeny na samotném motoru, kde byla vylepšena hlava motoru, byly použity větší sací a výfukové ventily. Díky úpravě ventilů muselo být změněno i jejich posazení. V tomto roce také nejely automobily po vlastní ose, nýbrž byly přepraveny letecky. Téhož roku byla vítězná posádka Bueb/Hawthorn s Jaguarem D-type..
Tak tady je vidět , co dával motor jako další vývoj motoru XK při lehoučký kasli...jaguary té doby byly opravdu pokročilý auta--žádný přiblblý monstra na neohrabaných podvozcích
http://www.youtube.com/watch?v=iwiO_bYe3Po
Na konci při záběru na výsledky je vidět časová vzdálenost Éčka od Lotusu Esprit.., Focusu RS
/ čas 3:46 /
Focus RS 1.32.2
Lotus Esprit 1.32.5
Audi TT V6 1.32.7
Jaguar E-type 1.32.8
SL 55 AMG 1.33
Aston DB 5 1.46
Těch pomalu 50 let odstupu mezi Focusem RS dává výsledkový náskok 6 desetin vteříny, SL55 AMG
ztrácí.. :
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Montreal
Nepovedlo se mi to nikde najit, ale mam dojem, Monty servo melhadXR píše:
Jinak ten velkej volant měl svůj účel, ono právě s malym volantem by to teprve byla dřina bez serva
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Montreal
Monty na 99% servo nemá....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Montreal
tož není to nádhera?
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Montreal
to auto má neskutečný koule....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Montreal
neskutecnaKubas píše:to auto má neskutečný koule....
Edit: zde je vice fotek , jen doufam ze za ty lechtive fotky nebudu mit
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Montreal
Spíš opačně , nejsme tu přece žádní puritáni,ný
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Montreal
Koukám, že bazaristi mají nový trik, jak rapidně zvýšit prodejní cenu automobilu
Alfa Brera 1750 TBi
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6990
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Montreal
už ji mám na ploše , (v práci, doma by bylo moc vysvětlování )
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Montreal
ty turbínové kola jsou super, příští rok je hodím na auto
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Montreal
speedy: doma se Montreál nelíbí?
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Montreal
Co to je za blbý fotky. Vždyť tam všude zaclání nějaká ženská
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6990
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Montreal
hadXR píše:speedy: doma se Montreál nelíbí?
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Montreal
...Richie píše: paradni pekac
Tak už si toho Montyho někdo pořiďte, je to krásný auto a jak je napsáno víš, jedno z mála aut co má koule to už se u dnešních moc nevidí, to jsou už spíš takový přihřátý tvary taky se mě líbí starý BMW "žralok"
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Montreal
No tak starou "šestku" bych si nechal líbit. Od Alpiny ideálně,kdyby mi někdo chtěl udělat radost
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Montreal
Tak za cenu Montyho mate 3-4 solidni 635Csi, tak v cem je problem?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti