
http://www.novitec.cz/index.php?main_pa ... views_id=1
Jelikož jsem nikde na internetu nenašel bližší informace o této věcičce, ani hodnocení uživatelů, rozhodl jsem se, že vám to trochu nastíním: Powerjet 2 pro Alfa Mito 1,4T(155hp) jsem si vlastně objednal úplně bezmyšlenkovitě a vlastně až v servisu při montáži jsem se dozvěděl k čemu vlastně sloužíPůvodně jsem si myslel, že se jedná o výměnu původní řídící jednotky (155hp) za Powerjet 2 (186hp). Později jsem se dozvěděl, že se jedná o přídavnou jednotka, která oblbuje polovinu motoru
Tzn. že vám nepřidá pouze výkon ale také prodlouží činnost turbodmychadla. Původní jednotka dosahovala maximální výkon (155hp) až při pěti tisících otáčkách a okolo čtyř tisíc vypínala turbína, tzn. že motor okolo těch pěti tisíc spíš už dělal jen bordel a to, že se objevilo 155 koní jste v podstatě nezpozorovali. S Powerjetem 2 vám turbo jede na plný výkon zhruba do 5 500 otáček, takže se vám probudí výkon okolo 180 hp a k tomu vám to ještě tlačí turbo. V praxi to vypadá tak, že zmizíte v sedačce a předkloníte se až tak okolo 160 km/h
Jednička brutálně ožila a na dvojku, která byla již v základu nejsilnější, při pěti tisících (100 km/h) proklouznou kola :P Zkrátka obrovský rozdíl je, že i když Mito hezky vytáčíte, tak turbo vás celou tu dobu podporuje. Určitě to nejsou vyhozené peníze! A montáž? Já jsem s tím jel do servisu a tam si za to naúčtovali 700,- Potom jsem na youtube.com našel video, jak se to instaluje, a řeknu vám, že člověk který umí držet klíč, aby odmontoval kryt motoru to zapojí za 10 minut
Dávám pět hvězd ;)