3.0V6 QV Alfa 75 - motor vynechává
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
3.0V6 QV Alfa 75 - motor vynechává
zdravím čím by to mohlo být: moje nová amerika mi nestartuje(co bych taky chtěl od auta za 5000 a ještě má spálenou spojku) prej čím dýl to stálo tím hůř to startovalo a naopak takže si myslím že by to mohli bejt zalehlý vstřikovače-co vy na to??? jestli to je jako u diesla tak je skusím zubní pastou zalapovat a uvidím jinak benál přepadem jde, i když čerpadlo jde jen při startování(nenatlakuje při zapnutí klíčku) a jiskar tam jde taky......
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 29.9.2012, sob 18:06, celkem upraveno 3 x.
Zásadní věci jsou jestli to háže jiskru a potom jestli tam má co hořet. Někde tam musí být odvzdušňovák na vstřikovačích a benál by jsi měl cítit i při vyšroubovaných svíčkách a startu. Ale raději to odvez někam na dílnu, tam může být hafo věcí.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Zkus jeste jestli tam jde vubec benzin. Novejma svickama by si urcite taky nic nezkazil. Pro jistotu bych dal i novej palec, na 3.0 V6 stoji okolo 120Kc.
Pak bych se teprve rozhodoval co s tim dal.
Pak bych se teprve rozhodoval co s tim dal.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Nejlepší je se v tom povrtat, aspoň ti to háže jiskru ale proč to ani neblafne, toť otázka ... jsou další možnosti, teď bych změřil tlaky, jsem zase u toho, jak radit přes forum 

Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Ze to haze jiskru neznamena, ze ji to haze kdy ma...
Me to se spatnym palcem jiskru hazelo, ale chytit to moc nechtelo. Taky otazka co kabely. On totiz kazdej odpor v obvodu zpozduje preskoceni jiskry na svicce. Necha se u V6 s tim rozdelovacem tocit? U TS sem mel problem s tim, ze kdyz mi to nechytlo na prvni dva pokusy, tak to bylo uchlastany a nechytlo to uz vubec... Musel sem vyhodit svicky, vysusit je a nechat to trochu odvetrat.

Me to se spatnym palcem jiskru hazelo, ale chytit to moc nechtelo. Taky otazka co kabely. On totiz kazdej odpor v obvodu zpozduje preskoceni jiskry na svicce. Necha se u V6 s tim rozdelovacem tocit? U TS sem mel problem s tim, ze kdyz mi to nechytlo na prvni dva pokusy, tak to bylo uchlastany a nechytlo to uz vubec... Musel sem vyhodit svicky, vysusit je a nechat to trochu odvetrat.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
start
jo tyhle rdy jsou už lepší, ale všechny se vylučují tím že to auto čím dýl stálo tím víc se mu nechtělo pak startovat a naopak, čím častějš to jezdilo tím líp to startovalo, takže to nemůže bejt problém v elektroinstalaci, protože problém v elektroinstalaci by znamenal, že by to blblo pořád stejně, z čehož vyplývá, že by to měla být mechanická závada a nenapadá mě nic jinýho než přidřený vstřky
Jasne, Kolin je coby kamenem dohodil a zbytek dosel. Nebo nekdy popijem v Kutny Hore.
Me se ale zda divny, ze by si mel pridreny vstriky a pak se to jizdou rozhejbalo... Kdyz startujes, ma to aspon snahu?

Me se ale zda divny, ze by si mel pridreny vstriky a pak se to jizdou rozhejbalo... Kdyz startujes, ma to aspon snahu?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
-
Mojmír 366
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17.1.2008, čtv 19:19
- Bydliště: Kunštát
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
start
no pravda je že to snahu blafnout nemá, to je zase pravda, že by asi těžko všechny vstřiky byly zadřený, no vindým lištu a mrknu na to jak to stříká, jinak do kutný hory jezdím občas na bowling
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
filtr
palivovej filtr mám na druhý straně auta- čerpadlo před LT kole m a filt pře PZ kolem, jinak když startuju a oddělám přepad na liště vstřikovací tak to přepadem teče docela dost, takže bych neřekl že je to filtr
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
V6
tak mi motor nakonec naskočil, ani nevím čím to bylo, prostě sem tam dal silnější baterku a začal sem ji přemlouvat a když to škytlo na dva válce tak sem jí začal přemlouvat víc, z čehož vyplívá??? asi nefachá sitič????
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3.0V6 nestartuje
takže od minulého startování došlo k výměně motoru za typ s motronicem
takže nové problémy: jde na 4 válce a něco tam mlátí něco jako ventily do dna pístu, takže to mlácení by mohlo být hydroštelem??? nebo vůli ventilů???
jop motor 7 let stál a má najeto 25 000km
jen tak mimochodem kolk má bejt vůle ventilů????
a kde seženu těsnění do hydroštelu????

takže nové problémy: jde na 4 válce a něco tam mlátí něco jako ventily do dna pístu, takže to mlácení by mohlo být hydroštelem??? nebo vůli ventilů???
jop motor 7 let stál a má najeto 25 000km
jen tak mimochodem kolk má bejt vůle ventilů????
a kde seženu těsnění do hydroštelu????



Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3.0V6 nestartuje
takže dneska sem přišel k V6, zapojím baterku, chci startovat a nic, jen se zakouřilo od startéru
pak následně po vypnutí klíčku šla pořád štáva do palubovky jako by byl klíček zapnut, otáčkoměr lítal na max. a jedno relátko neustále bzučelo, pomohlo až vyjmutí pojistky, po zandání pojistky vše ok
hmmmm
někdo nějaké nápady??

pak následně po vypnutí klíčku šla pořád štáva do palubovky jako by byl klíček zapnut, otáčkoměr lítal na max. a jedno relátko neustále bzučelo, pomohlo až vyjmutí pojistky, po zandání pojistky vše ok
hmmmm
někdo nějaké nápady??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3.0V6 nestartuje
precistis celu elektriku, poistkovu skrinu, vsetky streckre... prip. nemal si na navsteve skodnou? Myslim tym mys alebo podobneho zmetka, co mohol prekusnut nake tie dratky.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3.0V6 nestartuje
spíš vyměním startér a pak se uvidí 

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3.0V6 v alfě 75
takže vyměněno relátko a alfa už zase startuje
vyměil jsem svíčky a nic, stále stejné
viz zde- co s tím může být??
váha je tedy vyčištěná a evidentně se motor uchlastává, protože 4z5ti svíček byly mokré, jen jedna opálená- 6 tou u posilovače jsou nevyndaval
jop nejni přišroubovaná jedna větev svodů
[video]http://www.youtube.com/watch?v=m69pqoY_ ... e=youtu.be[/video]
vyměil jsem svíčky a nic, stále stejné
viz zde- co s tím může být??
váha je tedy vyčištěná a evidentně se motor uchlastává, protože 4z5ti svíček byly mokré, jen jedna opálená- 6 tou u posilovače jsou nevyndaval
jop nejni přišroubovaná jedna větev svodů

[video]http://www.youtube.com/watch?v=m69pqoY_ ... e=youtu.be[/video]
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: 3.0V6 v alfě 75-nejde do otáček
že se to uchlasnětává to je podle mě error nějakýho čidla - když je váha vyčištěná tak další na řadě bych zkusil lambadu, která je celá jarabatá z těch svodů. Jinak 6C nemá hydroštely a vymezuješ to podložkama, změříš vůli a v origo si objednáš podložky, ale bacha iž se nějaký rozměry nedělaj, tak že ti asi nakonec nezbyde než je nechat vyrobit.
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3.0V6 v alfě 75-nejde do otáček
lol lambda
máš pravdu, já tam dával novou, ale nějak se mě nedařilo přišroubovat výfuk ke svodům a vykašlal jsem se tedy na to (výfuk je na vyhození-je celý pokroucený a stejně skoro schnilý)
EDIT: při vyčtení závad to nic nehlásí a vůle na ventilech jsou ok
někde sem viděl, že V6ka třeba u těch tvých svodů má lambdu jen v jedné větvy, takže jak to, že to tobě funguje v pohodě??
máš pravdu, já tam dával novou, ale nějak se mě nedařilo přišroubovat výfuk ke svodům a vykašlal jsem se tedy na to (výfuk je na vyhození-je celý pokroucený a stejně skoro schnilý)
EDIT: při vyčtení závad to nic nehlásí a vůle na ventilech jsou ok
někde sem viděl, že V6ka třeba u těch tvých svodů má lambdu jen v jedné větvy, takže jak to, že to tobě funguje v pohodě??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3.0V6 v alfě 75-nejde do otáček
Takže přesně takhle se mi to chovalo, když sem měl přicpaný to palivový vedení. V nízkejch otáčkách bylo benzínu dost, jak jsi přidal vypadávaly postupně válce. Takže já bych asi jako první zkusil vyměnit vstřiky, pokud máš za co. A potom pumpa, filtr, nádrž. Zapalováním to není. Jestli je suchá svíce nejdál od přívodu paliva, je to jasný. Zkus odpojit pumpu, připojit provizorně jinou, která bude nasávat z kanystru u motoru, přepad pusť do nádrže. Máš potom hned jasno. Pozor 5 litrů je tak na 1 min. běhu pumpy, potažmo motoru.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3.0V6 v alfě 75-nejde do otáček
Svíce musí bejt mokrá, dyž je to studený. Tohle naopak nemá benzín, čidla neudělají tohle, ani lambda. Když měl Tonio špatnou lamdu, motor normálně běžel, šel do otáček, jenom to žralo a z výfuku smrděl nespálenej benzín. Když přidáš, máš moc vzduchu a nemáš benzín. Až se naštvu, vyrazím k Tobě a to by v tom byl politik aby sme to nedaly dohromady. Co komprese ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: 3.0V6 v alfě 75-nejde do otáček
já mám labadu před nebo za katem, ted nevim přesně ....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3.0V6 v alfě 75-nejde do otáček
origo lambda je před katem (Kat nemám)
motor se válel cca 8 let na vrakovišti a podle budíků má najeto 25 tis- komprese jsem ještě neměřil bo nemám dlouhý nástavec
pal. pumpa je tam typu "bouchni si do ní a jed" navíc tlačí jen při startování né při zapnutí klíčku
dále suchá svíčka byla na 5 tém válci
takže ted vemu tedy kanystřík a uvidím co s tím bude, popřípadě vstřiky mám z původního motoru
motor se válel cca 8 let na vrakovišti a podle budíků má najeto 25 tis- komprese jsem ještě neměřil bo nemám dlouhý nástavec
pal. pumpa je tam typu "bouchni si do ní a jed" navíc tlačí jen při startování né při zapnutí klíčku
dále suchá svíčka byla na 5 tém válci
takže ted vemu tedy kanystřík a uvidím co s tím bude, popřípadě vstřiky mám z původního motoru
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti