Zadní brzdy
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
Neviem co s tym vyvadzate, ja som mal zrepasovane brzdy na aute jeden cely rok, auto denne v provozu a ziadny problem
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1850
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
nevim, ale podla mna je cela ta koncepcia ulozenia kotucov pri prevodku pekna blbost. To s tou neodpruzenou vahou som dodnes nepochopil ze co to vlastne je a krom jedine pozitiva a sice ze osoba ktora nevie, sa cuduje ze "wow, to nema vzadu brzdy" ostatne tak nako som cumel na prvu 75ku aj ja, inak v tom vidim viac nedostatkov ako, na pendrek pristup, horsie chladenie, ak nahodou strihne poloos tak ucinok brzd je nulovy, pri brzdeni su namahane aj homokynetaky kedze to brzdi skr polosou. Preto mam v plane najblizsie zasahovanie do brdoveho systemu zadok prerobit do nabojov
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
já v tom vidím víc- hlavně jízdní vlastnosti a, že se to předělává na venkovní brzdy je snad jen kvůli tomu, že na okruhu nepotřebuješ hodně rychle manévrovat, ale hodně brzdit
být tebou tak dám na předek a zadek lepší brzdové obložení, zadní nové třemny, odvzdušnit strojem né na koleně a je po problémů
a ohledně přístupu: u jinačího auta musíš sundavat kolo, u 75ky ne a když máš u normál auta kotouč s čelistma uprostřed, tak to je pak pakárna dělat brzdy- 75ka je parádní- najedu na nájezdy a mám brzdy přístupné jak na talíři
citace:
Neodpruženou hmotou se na vozidle rozumí ty prvky, které se pohybují současně s pohybem kola. Jedná se tedy o pneumatiku, ráfek, brzdy a komponenty zavěšení. Odpruženou hmotou se rozumí všechno ostatní, tedy ty prvky vozidla, jejichž pohyb nekopíruje pohyb kola.Asi tušíte, že pro jízdní vlastnosti a komfort je lepší co nejnižší neodpružená hmotnost. Musíte si představit, jak si tlumič a pružina potřebují poradit s určitou hmotností. Udělejte jednoduchý pokus - vezměte dvě vidličky. Jednu prázdnou a na druhou napíchněte neco těžkého, třeba jablko (nebo banán, hrušku, kiwi... to je jedno). V prstech pak obě rozkývejte a hned ucítíte, jak je obtížné kontrolovat pohyb těžké vidličky proti té nezatížené.A podobně to funguje u auta - pohyb a kmitání těžkého kola se hůře kontroluje a zvládá než pohyb lehkého kola. Proto závodní auta používají ultralehké hořčíkové ráfky a lehké brzdy z kompozitů. V osobních autech by se samozřejmě tyto prvky aplikovat mohly také, problémem je cena.Nad článkem ohledně různých typů zavěšení se zamyslíme.
autoweb.cz
jinak doporučuju dát brzdy ven ke kolu, pak se určitě nebudou namáhat poloosy
být tebou tak dám na předek a zadek lepší brzdové obložení, zadní nové třemny, odvzdušnit strojem né na koleně a je po problémů
a ohledně přístupu: u jinačího auta musíš sundavat kolo, u 75ky ne a když máš u normál auta kotouč s čelistma uprostřed, tak to je pak pakárna dělat brzdy- 75ka je parádní- najedu na nájezdy a mám brzdy přístupné jak na talíři
citace:
Neodpruženou hmotou se na vozidle rozumí ty prvky, které se pohybují současně s pohybem kola. Jedná se tedy o pneumatiku, ráfek, brzdy a komponenty zavěšení. Odpruženou hmotou se rozumí všechno ostatní, tedy ty prvky vozidla, jejichž pohyb nekopíruje pohyb kola.Asi tušíte, že pro jízdní vlastnosti a komfort je lepší co nejnižší neodpružená hmotnost. Musíte si představit, jak si tlumič a pružina potřebují poradit s určitou hmotností. Udělejte jednoduchý pokus - vezměte dvě vidličky. Jednu prázdnou a na druhou napíchněte neco těžkého, třeba jablko (nebo banán, hrušku, kiwi... to je jedno). V prstech pak obě rozkývejte a hned ucítíte, jak je obtížné kontrolovat pohyb těžké vidličky proti té nezatížené.A podobně to funguje u auta - pohyb a kmitání těžkého kola se hůře kontroluje a zvládá než pohyb lehkého kola. Proto závodní auta používají ultralehké hořčíkové ráfky a lehké brzdy z kompozitů. V osobních autech by se samozřejmě tyto prvky aplikovat mohly také, problémem je cena.Nad článkem ohledně různých typů zavěšení se zamyslíme.
autoweb.cz
jinak doporučuju dát brzdy ven ke kolu, pak se určitě nebudou namáhat poloosy
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
Moc pekne jsi mu to popsal Uz jsem mu chtel napsat, ze ta prvni veta je docela troufala, vzhledem k tomu co za ni nasleduje
Alfa Romeo Perfection
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
No nevím, podle mýho to taky moc šťastný řešení není. Nakonec závodní vrcholná 75-ka pro sérii IMSA měla taky nakonec brzdy u kol. Hlavní nevýhodu vidím v tom blbým chlazení. Provozní věci typu nejde to odvzdušnit a to, že ručka brzdí jen jedním pístkem už jsou jenom nedokonalosti danýho řešení ne chybou koncepce jako takový. Beru v úvahu i to, že konstruktéři neměli z čeho kopírovat a tak prostě něco vzniklo. předěláním brzd se ale ztrácí hodnota vozu jako youngtimera a auto přijde o kus charakteru.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1850
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
stale som nazoru ze je to naprd koncepcia, ak by to bolo take prieborne riesene, 8C ma tiez TX system a brzdy ma v nabojoch, nepokusili sa to tam dat ci napr. inovovat tento system. OK, ten pristup beriem spat, trocha civku a da sa, ale z pociatku som s tym mal problemy, teraz je to ok, odvzdusnovanie - da sa to v pohode odvzdusnit aj rucne vo dvojici, trva dlhsie ako u inom aute, ale da sa to. Ale stale vidim problem hlavne v tom ze to brzdi cez poloosu, a teraz ma este napadlo dalsie pozitivum, do naboja je moznost nahodit aj vacsi kotuc, kdezto u prevodky si limitovany podlahou. Nakoniec, nechcem vas podcenovat abo urazit, ale zajimalo by ma kolko z vas by poznalo rozdiel, ak by som vas posadil do auta co ma brzdy pri prevodke a potom co v nabojoch, ze vopred by ste nevedeli ktora je ktora, resp. vobec by ste o tom nevedeli, ze ci by ste poznali rozidel. Ja osobne by som poznal zrejme pendrek.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
Jo a dost mi vadí, že si nemůžu pomoct ručkou, takže otočky jedině motorem na jedničku.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1850
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
hmm, mno ale rucka standrdne brzdi na kazdej strane len jedna platnicka ci uz je kotuc pri prevodke abo v naboji, nie? Lanko vie obsluzit len jedneho sneka na kazdej strane, nie? Ze aj rucka brzdi vsetkymi plotnickami je len hydraolicka rucka, teda aspon si to myslim(doteraz) pokial ma nevyvediete z omylu.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
No tak otázka je co vlastně daný auto má za systém, někde jsou dokonce malinký bubnový brzdy. Nevím jak konkrétně je ručka řešená u Ochcávky dvojky co má vzadu kotouče, ale tam ručka funguje vzorně. Je to teda jedna z mála věcí co se povedla.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
Čeká mě výměna desek na zadku, já si bláhově myslel, že se otevře nějakej dekl v kufru , ale to je asi omyl....Mám mít dvoukonektorové destičky, ale zjistil jsem, že mi prodali jednokonektorový, je to problém? Nechci aby mi svítil Alfacontrol, kdyžtak koupím dvoj...
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
dekl v kufru nejni, pokud so ho tam nevyřízneš:)
udělej si nájezdy nebo aspon najed na staré kola, aby s zvedl zadek auta a pak se k brzdám dostaneš bez problémů
pístky nezatlačíš rukou, ale musí se zašroubovat a pokud to přeženeš, tak ho strháš(moc zašroubuješ nebo moc vyšroubuješ)
z boku je kontramatka, kterou povolíš a pak točíš imbusem, na druhé straně třmenu je 6 hran, na který nasadíš 10ku ořech a už točíš
zadní brzdy nejsou žádná sranda, doufej, že ti nezačnou téct a jen vyměníš desky
jinak ofiko se seřizují spároměrkama(mezi kotouč a desku) zase se musí vyšroubovat- respektive je tam samoštel, který většinou nefunguje
lepší je podepřít nápravu a otáčet kolem a přitom přitahovat desky- (seřizuješ každou desku zvlášt)
ručku seřizuješ taky tak a lze jí ještě přitáhnout na lanku, jinak ručka má brát mez 4-6 zubem
ohledně konektoru:
mám to utrhané, kontrolka svítí
nevím ted přesně kolik vede kabelů na zadek, ale jak jsi dospěl k názoru, že tam jsou dvoukonektorové?? myslím, že tam je jen jeden konektor na celý zadek, ale taky možná kecám
udělej si nájezdy nebo aspon najed na staré kola, aby s zvedl zadek auta a pak se k brzdám dostaneš bez problémů
pístky nezatlačíš rukou, ale musí se zašroubovat a pokud to přeženeš, tak ho strháš(moc zašroubuješ nebo moc vyšroubuješ)
z boku je kontramatka, kterou povolíš a pak točíš imbusem, na druhé straně třmenu je 6 hran, na který nasadíš 10ku ořech a už točíš
zadní brzdy nejsou žádná sranda, doufej, že ti nezačnou téct a jen vyměníš desky
jinak ofiko se seřizují spároměrkama(mezi kotouč a desku) zase se musí vyšroubovat- respektive je tam samoštel, který většinou nefunguje
lepší je podepřít nápravu a otáčet kolem a přitom přitahovat desky- (seřizuješ každou desku zvlášt)
ručku seřizuješ taky tak a lze jí ještě přitáhnout na lanku, jinak ručka má brát mez 4-6 zubem
ohledně konektoru:
mám to utrhané, kontrolka svítí
nevím ted přesně kolik vede kabelů na zadek, ale jak jsi dospěl k názoru, že tam jsou dvoukonektorové?? myslím, že tam je jen jeden konektor na celý zadek, ale taky možná kecám
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
Ve předu jsem je měnil a byly na destičce dva dráty a v motorovém prostoru dva konektory. Tak jsem se vnořil pod auto a šáhnul na drát od třmenů a zjistil, že ty dráty jsou vlastně dva....Milano75 píše: nevím ted přesně kolik vede kabelů na zadek, ale jak jsi dospěl k názoru, že tam jsou dvoukonektorové?? myslím, že tam je jen jeden konektor na celý zadek
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
Tak jsem dnes zvedl auto na hever a s přenoskou si pod něj lehnul....Asi po hodině rozjímání jsem za vylez... . Pokud chci ty destičky měnit musím sundat zadní díl výfuku a svěsit převodovku? Na jednom třmenu je potřeba určitě vyměnit vnější prachovka (strana ke kolu), to se asi bez demontáže třmenu nepovede , co...Při tom hodinovém rozjímání jsem si musel sám sobě uznat, že na to asi nemám, takže scháním zkušeného a ochotného , kterému rád zaplatím za provedenou práci. Předpokládám, že mě z každýho servisu vyženou .
Jinak nabízím 90%tní přední desky ATE 13.0460-5038.2 a repasovací sady předních třmenů D4093, pokuk by se to někomu hodilo, je to na silněší model, než mám já
Jinak nabízím 90%tní přední desky ATE 13.0460-5038.2 a repasovací sady předních třmenů D4093, pokuk by se to někomu hodilo, je to na silněší model, než mám já
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
tak desky by se hodily, ale most je daleko
zvládneš to i sám
převodovku nesvěšuješ a výfuk ti nevadí
fakt je ideální najet si na nájezdy zadními koly, pak je o dost lepší přístup
jinka demontáž třmenu nejni jednoduchá záležitost:
musíš odpojit poloosu od kotouče, pak vyndat kotouč a až pak se dostaneš na dvě matky, které drží třmen na převodovce
často sem si pomáhal při povolování polosy utahováním destiček nebo zaklínování kola
poloosu drží asi 8 imbusů a zapoměn na obyč fajfku imbus, musíš investovat do bytelného ořechu, který musíš rázně naklepávat, ideálně si před povolením vyčistit 6ti hrany v imbusek a poklepat to celé kladivem
jak očešeš imbus, je na sekáč a kladivo
jinak prachovku vyměníš i na třmenu
já to mám zvedlé většinou takto:
tady sem dělal něco jiného než brzdy
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
No prachovku sice na třmenu vymění, ale jestli je hin, pochybuju že nebude rezatej pístek. Brzdy řadím k No.1 opruzům na 75-tce. Jak vyndá třmen tj. povolí trubky už bude muset odvzdušňovat a to je pak prácička..
Obrázky se myslím hodí..
Obrázky se myslím hodí..
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
u mě je opruz No.1 TD motor, brzdy jsou až na druhém místě-oproti motoru je mám rozdělané méněkrát
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
No nevím.. , asi dokoupím zadní kotouče a udělá se to komplet i s repasí třmenů. Vzhledem k tomu, že se jedná o garážovku, která najede max 500 - 1000 km za rok, bude to navždy.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
já už tam mám ty stejný brzdy 8 let
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
Tak ono pístky zatuhnou spíš když se nejezdí než naopak. To samotný rozdělávání není až takovej opruz jako odvzdušňování. Pokud se pístky při šroubování štelovákama dle obrázků výše nehejbou, zbytečně s nima nemotat, vyťuknout nahoře kolíky, odjistit destičky a vytlouct je nahoru.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
a jak dáš nové??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
No je tam jistá šance, že když na ten pístek zatlačíš rozhejbeš ho, ale když je tam destička zatlačíš a max. se posereš. . Stejně to skončí vyndáním obou třmenů, ale znáš to, abys vyndal třmen musíš vyndat kotouč a abys vyndal kotouč, musíš vyndat desky, abys vyndal desky musíš rozchodit štelováky..Proto píšu o tom vytlučení desek, bo jinak ježka z klece nevyndáš.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
o kdyz nejdou ani uvolnit ty koliky co drzi desticky, tak jses v ...... u Cinanove prevodovky jsem jeden kolik urval a pracne ho dve hodiny vyndaval ven , tak zatuhhle a zrezivele brzdy jsem jeste nevidel
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
Koukám, že se mě tu snažíte psychycky podpořit
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
No zase našemu dvornímu dodavateli olejů by s tím někdo pomoct měl. Já bych si i výlet do Mostu udělal, nikdy jsem tam nebyl, ale chce to zvedák jámu, nářadí. Pak to rozdělám a zjistím, že máš v háji třmeny (rez), nechodí štelováky a můžu ject domů ? Pak mě budeš proklínat ve stylu přechytralej blb to rozdělal a teď neví si rady.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní brzdy
jj, než sem dal dokupy zadní brzdy, tak sem rozdělal hodně třmenů a hledal funkční pístky, už už, sem chtěl koupit nové
pak párkrát někde zablbneš s burnoutem a můžeš to dělat zase
pak párkrát někde zablbneš s burnoutem a můžeš to dělat zase
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů