
Zadírání motorů TS 16V
- BlackPotter
- Příspěvky: 69
- Registrován: 11.12.2011, ned 16:13
Re: Zadírání motorů TS 16V
Teda uff, právě jsem dočetl celé vlákno a mám pocit že mám svou novou dosud s radostí asi týden užívanou 156 2.0 TS Selespeed http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=11011 asi rovnou poslat ze svahu :-) Skoro se bojim i ráno odjet do práce. Upřímně, tohle přečíst dříve asi bych volil V6 hmm ... no tak uvidíme zda odejde dřív motor nebo Selespeed 

Naposledy upravil(a) BlackPotter dne 2.2.2012, čtv 23:02, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 159 2,4 JTDm / Q-Tronic / Blue&Me / Bose ))) / DPF Off ... jen ten kožený interiér schází :-( Není někomu nepohodlný? :-)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Heleď ono tomu motoru stačá dát preventivně nový šály jednou za 150-200 tis. km a je po strachu.
- BlackPotter
- Příspěvky: 69
- Registrován: 11.12.2011, ned 16:13
Re: Zadírání motorů TS 16V
No já doted jezdil 159 když vezmu v potaz cenu 156 2.0TS tak to je skoro jak větší oprava na 159
tak ono není zase proč čekat super poježdění v bílé kůži bez rizika
a alespoň si vyzkouším ten Selespeed o kterém jsem vždy jen četl a doposud jej nezkusil. Auto mám týden a najeto 700 km zatim mám pocit že až na ten budík co neukazuje teplotu šlape jak hodinky ale uvidíme zda majitel věděl proč prodává nebo opravdu potřeboval rodinější vůz
No ono s tou výměnou po 150 tis. km je to těžké mám rok 99 a na tacho je 111 000 km a tak mohu jen skutečný stav hádat, pokud tedy opravdu nebylo auto z jihu Itálie po důchodci co jezdil jen 8000 Km ročně [-o<




Alfa Romeo 159 2,4 JTDm / Q-Tronic / Blue&Me / Bose ))) / DPF Off ... jen ten kožený interiér schází :-( Není někomu nepohodlný? :-)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
150 neni dogma, Roubrtovi jsme kdávali do JTS nový šálky asi ve 100 tkm a tak yna ojnicích nebyly nic moc. Jezdilo by to ještě dlouho, ale potíž jediná je v tom, že když se to zadře natvdro, tak to pak stojí 5x tolik. Takže preventivní výměna šálek, jednou za dvoje, troje rozvody je u TS součást údržby:)
Re: Zadírání motorů TS 16V
Pokud to chceš mít levnější,a neznáš histori motoru, vždy po koupi odkal to emulgujícím odkalovačem / podepíšu Bishop 501..:-)/
a do oleje dej BIshop 460-G...ještě jsem neviděl, aby se kousnul motor, kterej ho má ve
vaně... kdysi jsem se snažil pokusně "kousnout" Feldu přidřenou na lágru, který jsem do normálního minerálu přilil 460-G.. točil jsem jí nemilosrdně až na červenou, po 30 tis jsem to vzdal..
nešlo to seknout.. :-) /S Bishopem nekšeftuju, jen ho mám hromadu let v Alfách, tak jsem ho "důkladně soukromě testoval", než jsem ho tam začal dávat.. :-)/
Bishop vydrží "mazat motor" i při výpadku dodávky oleje--sám jsem takhle otestoval 145 TD, když praskla olejová hadice od chladiče a vyhodil jsem v pár vteřinách obsah vany na silnici--zastavit se bezprostředně nedalo..musel jsem v provozu najít rozumný místo.., nikdo nevěřil /v Imofě/, že to ještě normálně poběží ...říkám--vyměňte jen tu hadici, žádný lágry nekontrolujte..čuměli jak .. bulhaří :-) ten motor pak natočil ještě 100tis než mu žena odpravila hlavu,/na dálnici odešla sahara a teplota holt ženskou moc nebere.. :-)/ při rozborce zjištěno..-- klika a lágry by naběhaly ještě sakra kilometrů..I s blbou napodobeninou --Prolongem-- vydrží motor desítky kilometrů bez oleje ve vaně..ten odkaz na test, když chtěli redaktoři "odhalit podvod"--to ale bylo nečekaný překvápko :-) jsem sem házel..dodatečná aditivace v některých případech--kupodivu, /navzdory kecům Černého z Olejů.cz/
opravdu funguje..:-)
A pokud je TS oběhanej, potřebuje určitě --ester racing 10W-60 -díky, kin.vis.. 23 při 100stC líp vymezuje a dotěsňuje, než 14,4 což je běžná 10W-40..
motor pak doslova přede---jen jí musíš v zimě pořádně ohřát--s Bishopem460-G ve vaně aspoň trochu..:-)
Prostě normálně mazanej TS natočí 3kila.jak říkával jeden klasik..jen tomu musíte dávat.rozumnej olej /a dodával --a ne to dřít nějakejma srač.kama "nasucho"--to dělejte VW nebo svý starý a ne italskýmu motoru..--jak jsem nakoupil, tak prodávám..
/
a do oleje dej BIshop 460-G...ještě jsem neviděl, aby se kousnul motor, kterej ho má ve
vaně... kdysi jsem se snažil pokusně "kousnout" Feldu přidřenou na lágru, který jsem do normálního minerálu přilil 460-G.. točil jsem jí nemilosrdně až na červenou, po 30 tis jsem to vzdal..
nešlo to seknout.. :-) /S Bishopem nekšeftuju, jen ho mám hromadu let v Alfách, tak jsem ho "důkladně soukromě testoval", než jsem ho tam začal dávat.. :-)/
Bishop vydrží "mazat motor" i při výpadku dodávky oleje--sám jsem takhle otestoval 145 TD, když praskla olejová hadice od chladiče a vyhodil jsem v pár vteřinách obsah vany na silnici--zastavit se bezprostředně nedalo..musel jsem v provozu najít rozumný místo.., nikdo nevěřil /v Imofě/, že to ještě normálně poběží ...říkám--vyměňte jen tu hadici, žádný lágry nekontrolujte..čuměli jak .. bulhaří :-) ten motor pak natočil ještě 100tis než mu žena odpravila hlavu,/na dálnici odešla sahara a teplota holt ženskou moc nebere.. :-)/ při rozborce zjištěno..-- klika a lágry by naběhaly ještě sakra kilometrů..I s blbou napodobeninou --Prolongem-- vydrží motor desítky kilometrů bez oleje ve vaně..ten odkaz na test, když chtěli redaktoři "odhalit podvod"--to ale bylo nečekaný překvápko :-) jsem sem házel..dodatečná aditivace v některých případech--kupodivu, /navzdory kecům Černého z Olejů.cz/
opravdu funguje..:-)
A pokud je TS oběhanej, potřebuje určitě --ester racing 10W-60 -díky, kin.vis.. 23 při 100stC líp vymezuje a dotěsňuje, než 14,4 což je běžná 10W-40..
motor pak doslova přede---jen jí musíš v zimě pořádně ohřát--s Bishopem460-G ve vaně aspoň trochu..:-)
Prostě normálně mazanej TS natočí 3kila.jak říkával jeden klasik..jen tomu musíte dávat.rozumnej olej /a dodával --a ne to dřít nějakejma srač.kama "nasucho"--to dělejte VW nebo svý starý a ne italskýmu motoru..--jak jsem nakoupil, tak prodávám..

Re: Zadírání motorů TS 16V
Stale hledam a hledam ale kde sa da ten bischop do oleja sehnat prosim o radu
Re: Zadírání motorů TS 16V
já to googlím.. :-)
eshop třeba tady:
http://www.bishops-original.cz/
odkaz na prodejce v jednotlivých regionech
http://www.bishopsoriginal.cz/?page_id=3
z této stránky vytaženo:
PŘEHLED PRODEJCU -//vyznačený osobně ověřen--bezproblematický, korektní kontakt, /
Naši regionální zástupci:
Eduard Šindler, Josefská 11, 746 01 Opava, tel: 553 735 032 , 603 239 148
Josef Bernovský, Lhotská 11, 785 01 Šternberk, Tel: 583 413 777 , 603 561 971
Roman Přecechtěl, Blahoslavova 15, 751 24 Přerov, Tel/fax: 581 213 463 , 604 311 998
Ing Jaroslav Kulhánek, Máchova 530, 473 01 Nový Bor, Tel: 603 919 898
Rostislav Slavíček, Bellušova1856/28, 155 00 Praha 5, Tel/fax: 604 294 076
Aleš Veselý, Brněnská 57, 569 02 Březová nad Svitavou, Tel/fax: 461 521 434 , 603 447 952
Vladimír Polák, Hradišťská 308, 533 53 Pardubice, Tel/fax: 466 643 864 , 606 859 944
Josef Landsmann, Husitská 511, 503 01 Hradec Králové , tel: 777 886 067
Miroslav Dudek, Cihelní 1614, 73301 Karviná, 603 204 240
Ing. Zdeněk Červenka, Na Pískách 116/II, 392 01 Soběslav, Tel: 605 253 952 , 603 250 217
Milan Kmetík-ARGO, Chýnovská 2217, 390 02 Tábor, Tel/fax: 381 254 825 , 603 483 370
AUTOSAJM-CZ,s.r.o., Náchodská 509, 541 01 Trutnov, tel 499 841 557
SKLORAM-Hudec,588 01 Smrčná tel: 777 333 444
Ing. Dalibor Zacios, V.Talicha 1866, 738 02 Frýdek-Místek, tel: 724 067 208
Ing. Lubomír Novák , Bří Čapků 1226, 560 02 Česká Třebová, tel: 465 534 445
Libor Smetana, Budějovická 754, 390 02 Tábor, tel: 603 175 153
Jaroslav Vávra, Buzkovice 822, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm, tel: 602 741 592
Pavel Slovák, Řetechov 71, 763 26 Luhačovice , tel: 606 951 454
Bohuslav Szkuta, Nebory 183, 739 57 Třinec, tel: 558 346 343
N.E.T. Praha spol s.r.o., Před Skalkami II/7, 106 00 Praha 10, tel: 272 769 388
OPOS CZ s.r.o., Solnická 967, 518 01 Dobruška, tel: 777 550 635 , 494 622 987
ADC Systems s.r.o., Všetatská 64, 196 00 Praha 9, tel: 222 728 882
VMJ Autocentrum spol.s r.o., Sokolovská 122, 570 01 Litomyšl, tel: , 461 612 737,603 510 691
Roman Ptáček- Autoservis, Ostrava -Nová Ves, Paličkova, areál Vrbický tel: 775 196 655 - obchodní zastoupení
Tomáš Kapča, U Rybníka 1695, 74 01 Frenštát pod Radhoštěm, tel: 775 566 686
Josef Pivoda, Pavlovská 54, 692 01 Mikulov, tel: 606 680 306
Daniel Černota, Příkrá 165, 725 28 Ostrava 1-Lhotka, tel: 724071 539
Monika Špičáková ALLCAR AUTODÍLY, Růžová 192, 783 49 Lutín, tel: 775 164 556 ,720 304 183
František Rákoczy, Kollárova 228/13, 709 00 Ostrava-Mar. Hory, tel: 737 115 762
Autocentrum pod Zelenou, s.r.o., Frýdecká 80, 737 01 Český Těšín, tel: 558 734 006, 605 279 499
Jaromír Bodlák, Letná 207, 471 24 Mimoň, tel: 603 588 316
Auto Chodura, Těšínská 1172, 739 34 Šenov, tel: 596 810 363 , 775 760 506
BAV TECHNOLOGY, spol. s r.o., Erbenova 2, 709 00 Olomouc, tel: 585 758 670 , 608 355 057
Zdeňka Bočková -autodíly, Těšínská 1545, 739 34 Šenov, tel: 596 887 713 , 596 890 430
Václav Kubík, Husovy Sady 2044, 356 01 Sokolov, tel: 777 224 410
Nikolas Welzig, ANAEL o.s., Hlavní třída 18, 738 01 Frýdek-Místek, tel: 720 669 899
Lumír Maslaňák, Slovenská 2898, 733 01 Karviná – Hranice, tel: 732 906 658
Ing. Oldřich Talaš, Za Stadionem 1157/9, 697 01 Kyjov, tel: 603 297 993
Jan Heindl-MAXIBAL, Vránov 39, 345 61 Staňkov, Tel: 724 312 331
Erik Borecký, Za Mostem 20, 617 00 Brno, tel: 774 170 138
László Tamás Rüll, Husova 786, 735 81 Bohumín, tel: 603 218 694, 605 043 321
M-PAX s.r.o., Vězeňská 5, 110 00 Praha 1, tel: 773 553 355, navštivte http://www.engineplanet.cz
Jaroslav Kotlík , Mistřice 366, 687 12 Bílovice, tel: 603 887 727
OFICIÁLNÍ ZASTOUPENÍ VE SLOVENSKÉ REPUBLICE:
INTERHOUSE,s.r.o., M.Hattalu 2053/26, 026 01 Dolný Kubín, Bc. Igor Papík, tel: 00421 0903 800 336
004210905 514 176
http://www.base.interhouse.sk
OFICIÁLNÍ ZASTOUPENÍ V POLSKÉ REPUBLICE:
AREMEDIA, Edward Kondratiuk, ul. Świerkowa 5, 98-100 Łask
tel: +48 501 676 976, Fax: +48 43 675 57 67
e-mail: kondratiuk@bishops-original.pl
http://www.bishops-original.pl,
OFICIÁLNÍ ZASTOUPENÍ V ANGLII:
Bishop´s Treatments & Additives, 63a Cheriton High Street, Folkstone, Kent CT19 4EZ,
tel/fax +441303279960
http://www.bishopsoriginal.co.uk
OFICIÁLNÍ ZASTOUPENÍ V ŘECKU:
PROSIMO O.E., Koletti 11 – Ilion, 131 23 Athens, zastoupená panem Pantelisem Giamarellosem.
e-mail: pantg@otenet.gr
eshop třeba tady:
http://www.bishops-original.cz/
odkaz na prodejce v jednotlivých regionech
http://www.bishopsoriginal.cz/?page_id=3
z této stránky vytaženo:
PŘEHLED PRODEJCU -//vyznačený osobně ověřen--bezproblematický, korektní kontakt, /
Naši regionální zástupci:
Eduard Šindler, Josefská 11, 746 01 Opava, tel: 553 735 032 , 603 239 148
Josef Bernovský, Lhotská 11, 785 01 Šternberk, Tel: 583 413 777 , 603 561 971
Roman Přecechtěl, Blahoslavova 15, 751 24 Přerov, Tel/fax: 581 213 463 , 604 311 998
Ing Jaroslav Kulhánek, Máchova 530, 473 01 Nový Bor, Tel: 603 919 898
Rostislav Slavíček, Bellušova1856/28, 155 00 Praha 5, Tel/fax: 604 294 076
Aleš Veselý, Brněnská 57, 569 02 Březová nad Svitavou, Tel/fax: 461 521 434 , 603 447 952
Vladimír Polák, Hradišťská 308, 533 53 Pardubice, Tel/fax: 466 643 864 , 606 859 944
Josef Landsmann, Husitská 511, 503 01 Hradec Králové , tel: 777 886 067
Miroslav Dudek, Cihelní 1614, 73301 Karviná, 603 204 240
Ing. Zdeněk Červenka, Na Pískách 116/II, 392 01 Soběslav, Tel: 605 253 952 , 603 250 217
Milan Kmetík-ARGO, Chýnovská 2217, 390 02 Tábor, Tel/fax: 381 254 825 , 603 483 370
AUTOSAJM-CZ,s.r.o., Náchodská 509, 541 01 Trutnov, tel 499 841 557
SKLORAM-Hudec,588 01 Smrčná tel: 777 333 444
Ing. Dalibor Zacios, V.Talicha 1866, 738 02 Frýdek-Místek, tel: 724 067 208
Ing. Lubomír Novák , Bří Čapků 1226, 560 02 Česká Třebová, tel: 465 534 445
Libor Smetana, Budějovická 754, 390 02 Tábor, tel: 603 175 153
Jaroslav Vávra, Buzkovice 822, 744 01 Frenštát pod Radhoštěm, tel: 602 741 592
Pavel Slovák, Řetechov 71, 763 26 Luhačovice , tel: 606 951 454
Bohuslav Szkuta, Nebory 183, 739 57 Třinec, tel: 558 346 343
N.E.T. Praha spol s.r.o., Před Skalkami II/7, 106 00 Praha 10, tel: 272 769 388
OPOS CZ s.r.o., Solnická 967, 518 01 Dobruška, tel: 777 550 635 , 494 622 987
ADC Systems s.r.o., Všetatská 64, 196 00 Praha 9, tel: 222 728 882
VMJ Autocentrum spol.s r.o., Sokolovská 122, 570 01 Litomyšl, tel: , 461 612 737,603 510 691
Roman Ptáček- Autoservis, Ostrava -Nová Ves, Paličkova, areál Vrbický tel: 775 196 655 - obchodní zastoupení
Tomáš Kapča, U Rybníka 1695, 74 01 Frenštát pod Radhoštěm, tel: 775 566 686
Josef Pivoda, Pavlovská 54, 692 01 Mikulov, tel: 606 680 306
Daniel Černota, Příkrá 165, 725 28 Ostrava 1-Lhotka, tel: 724071 539
Monika Špičáková ALLCAR AUTODÍLY, Růžová 192, 783 49 Lutín, tel: 775 164 556 ,720 304 183
František Rákoczy, Kollárova 228/13, 709 00 Ostrava-Mar. Hory, tel: 737 115 762
Autocentrum pod Zelenou, s.r.o., Frýdecká 80, 737 01 Český Těšín, tel: 558 734 006, 605 279 499
Jaromír Bodlák, Letná 207, 471 24 Mimoň, tel: 603 588 316
Auto Chodura, Těšínská 1172, 739 34 Šenov, tel: 596 810 363 , 775 760 506
BAV TECHNOLOGY, spol. s r.o., Erbenova 2, 709 00 Olomouc, tel: 585 758 670 , 608 355 057
Zdeňka Bočková -autodíly, Těšínská 1545, 739 34 Šenov, tel: 596 887 713 , 596 890 430
Václav Kubík, Husovy Sady 2044, 356 01 Sokolov, tel: 777 224 410
Nikolas Welzig, ANAEL o.s., Hlavní třída 18, 738 01 Frýdek-Místek, tel: 720 669 899
Lumír Maslaňák, Slovenská 2898, 733 01 Karviná – Hranice, tel: 732 906 658
Ing. Oldřich Talaš, Za Stadionem 1157/9, 697 01 Kyjov, tel: 603 297 993
Jan Heindl-MAXIBAL, Vránov 39, 345 61 Staňkov, Tel: 724 312 331
Erik Borecký, Za Mostem 20, 617 00 Brno, tel: 774 170 138
László Tamás Rüll, Husova 786, 735 81 Bohumín, tel: 603 218 694, 605 043 321
M-PAX s.r.o., Vězeňská 5, 110 00 Praha 1, tel: 773 553 355, navštivte http://www.engineplanet.cz
Jaroslav Kotlík , Mistřice 366, 687 12 Bílovice, tel: 603 887 727
OFICIÁLNÍ ZASTOUPENÍ VE SLOVENSKÉ REPUBLICE:
INTERHOUSE,s.r.o., M.Hattalu 2053/26, 026 01 Dolný Kubín, Bc. Igor Papík, tel: 00421 0903 800 336
004210905 514 176
http://www.base.interhouse.sk
OFICIÁLNÍ ZASTOUPENÍ V POLSKÉ REPUBLICE:
AREMEDIA, Edward Kondratiuk, ul. Świerkowa 5, 98-100 Łask
tel: +48 501 676 976, Fax: +48 43 675 57 67
e-mail: kondratiuk@bishops-original.pl
http://www.bishops-original.pl,
OFICIÁLNÍ ZASTOUPENÍ V ANGLII:
Bishop´s Treatments & Additives, 63a Cheriton High Street, Folkstone, Kent CT19 4EZ,
tel/fax +441303279960
http://www.bishopsoriginal.co.uk
OFICIÁLNÍ ZASTOUPENÍ V ŘECKU:
PROSIMO O.E., Koletti 11 – Ilion, 131 23 Athens, zastoupená panem Pantelisem Giamarellosem.
e-mail: pantg@otenet.gr
Re: Zadírání motorů TS 16V
Honza R . Dekuji za vycerpavajucu odpoved ohledne adres prodejcu
Re: Zadírání motorů TS 16V
jak tu dneska Honza strašil s načatýma šálama u většiny TS před 200tis km, tak se chci zeptat, co se všechno mění u takového preventivního repasu nezadřenýho motoru... jenom šály a ložiska na klice? a kolik to řádově stojí? jen tak informativně
jsem si tak dneska čet a je to přesně můj případ, mám výjezd od práce do kopce a v půlce stoupání je čtečka karet na otevření brány, u které se musí zastavit

jsem si tak dneska čet a je to přesně můj případ, mám výjezd od práce do kopce a v půlce stoupání je čtečka karet na otevření brány, u které se musí zastavit

Kdosi ve Velké Británii připisoval úmrtnost motorů TS 16v kusům, které parkovaly v garáži pod úrovní země a měli tudíž problém kombinující studený motor a vyjíždění ven (náklon auta + studený olej = suchý šály).
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
na to je ideální garáž
nastartuješ, poooomalu vyjedeš ven, pooomalu zavřeš garáž a motor je z nejhoršího venku 
tak tohle je pro majitele T.S. na změnu zaměstnání
ad Kůrkynův preventivní servis: nač je platná snaha mechanika, když to pak nějakej debil z totálkuje


Petr147 píše:mám výjezd od práce do kopce a v půlce stoupání je čtečka karet na otevření brány, u které se musí zastavit![]()
tak tohle je pro majitele T.S. na změnu zaměstnání

ad Kůrkynův preventivní servis: nač je platná snaha mechanika, když to pak nějakej debil z totálkuje

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
HonzaR píše:a ne to dřít nějakejma srač.kama "nasucho"--to dělejte VW nebo svý starý a ne italskýmu motoru/

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Zadírání motorů TS 16V
jaaaj ta to je dobreeeroubrt37 píše:HonzaR píše:a ne to dřít nějakejma srač.kama "nasucho"--to dělejte VW nebo svý starý a ne italskýmu motoru/

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Starý "nasucho" - to by ale bolelo i mě
.

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Zadírání motorů TS 16V

jak tu někteří haníte motory TS16v,já osobně si nemyslím že ty motory jsou špatný,jen to chce nějakou tu údržbu..pač co se mechaniky toho motoru týče,tak je choulostivej a to z důvodu,aby ten motor běhal tak krásně jak běhá,vůči Fiat motorům, má skoro poloviční tlouštku pístních kroužků,což je problém když tomu dáte hnedka za studena,to dělá tak 50% lidí,tak se pístní kruhy zapečou a začne to brát oil

Inak TS motor když je dobrej si může vzít na 10 000km max 1 litr....a to jak je tu popisováno ostřikem dna pístu;)když tomu dáváte a kdo TS nedá k červenýmu poli spektru otáček
Já z vlastní zkušenosti Vím že ten motor při údržbě olejovýho servisu kolem 10000-max 15000km
je schopen najet přes 300 000km bez jedinýho šáhnutí!
Dělám ve specializovaným servisu na Alfa Romeo,a co dělám rozvody,a vidím ty motory v žalostným stavu údajně s cca 150 000km,by člověk plakal,když sundá ventilový víko a tam černej hnusnej mazut,to se pak člověk spíše diví že to ještě jede!
My když jsem si domů koupili AR 146 1,8TS 16v z DE....se servisní knihou a deklarovanýma 95000km,a vytáhnul jsem měrku olej tam byl,ale černej hnus,na nic jsem nečekal vylil ho a nalil
AR 20k 10w-40,po 5000km vylil a tekl jenom mazut,na 100 000 jsme změřil tlak oleje dole u čerpadla,a pak na hoře u eletrického ventilu ovládání variátoru!
všechno bylo OK,tak jsem udělal rozvody svíčky,přetěsnil víko ventilů,sundal vanu zkontroloval lágry a vše OK na 95 000km,motor si šel jak švýcarský hodinky,sestavil jsem nalil RACING 10w-60,po 7500km ho zase vyměnil,už tekl o něco čisčí,další výměnu už jsem nechal na 10 000km,
a při vypouštění už byl krásnej jen tak lehce nahnědlej-spousta zvás by ho tam nechalo dalších 10 000km,Auto když jsem prodávali mělo 195 000 a šlo bezvadně bez jedinýho problému na mechanice motoru,olej to nebralo a byl krásně tichej!
Z toho vyplívá jediný verdikt a to takový,že si to děláte jenom vy lidi když AR napíše výměnu oleje po 20 000km,tak to určitě vydrží 25 000km...a tak to de a de až se motor zničí!
Já měním olej u každého auta po 10tkm a nikdy jsem z žádným motorem problém neměl!
Hau domluvil jsem P.S hodně spokojených kilometrů s TS16v
Re: Zadírání motorů TS 16V
Tak rozhodně si nemyslím, že tohle vlákno je o POMLOUVANI motorů 16V TS z Alfa produkce..
---------------
To co se tady snažíme zdůraznit je OPRAVDOVÁ CITLIVOST NA MAZÁNÍ a
potřebu POUŽÍVAT OLEJ, KTERÝ DO TOHOTO MOTORU PATŘÍ..
/pístová rychlost 2.0 16V TS je okolo omezovače už cca 22 .,,,--čili sportovní namáhaná konstrukce.., a k tomu délka válců okolo 90mm--tam už olej není jen "ta tekutina ve vaně jako u Feldy"
/
Je zajímavé, že spousta "ODBORNÝCH dílen" naleje uživateli tohoto motoru libovolnou emulzi předepsané viskozitní třídy,nejlépe tu, ze které má slušný profit, ale že místo eterové báze se jedná často o podřadný hydrokrak nemluví../ dyť to plní tyyynooormyy..
/
Spousta dílen politikou údržby a bagatelizací požadavků na mazací emulzi k pověsti
nespolehlivého a zbytečně choulostivého agregátu v případě 16V TS výrazně přispívá..
To že většina motorů TS 16V provozovaných ve "svižném režimu" potřebuje nutně chladič oleje
nemá smysl pořád dokola mluvit. Je paradoxem, že drtivá většina V6 motorů/ mají pístovku okolo omezovače cca 17.5 -nechci to reď počítat přesně/ ho už v sérii má..a motorů TS 16V provozovaných s chladičem oleje je jak šafránu.
Proč o tom mluvím pořád dokola vysvitne, když si někdo dá práci a dá na běžný motor
TS 16V budík tlaku + teploty oleje...pak se mnohé objasní..
HYDROKRAK NESNESE PROVOZNÍ TEPLOTY OKOLO 130stC /určitě ne v případě emulze
10W-40 a v případě 10W-60 opravdu jen nárazově..
/
------------------------------------------
Čili smyslem tohoto vlákna je
UPOZORŇOVAT NA SPECIFICKÉ PROBLÉMY OKOLO PROVOZU TOHOTO AGREGÁTU A ZDURAZNIT ZÁKLADNÍ RIZIKOVÉ FAKTORY, KTERÉ MOHOU MÍT PŘI -IGNOROVÁNÍ SPECIFICKÝCH POŽADAVKU-- VLIV NA SNÍŽENÍ ŽIVOTNSTI
-----------------------------------
Motor TS 16 V umírá na olej, půlka agregátů na překročení teplotního rozsahu mazací emulze a následnou ztrátu nezbytných vlastností..
--------------------------------------------
Pozn. motor z druhý ruky vždy po koupi ODKALIT kvalitním emulgujícím odkalovačem

---------------
To co se tady snažíme zdůraznit je OPRAVDOVÁ CITLIVOST NA MAZÁNÍ a
potřebu POUŽÍVAT OLEJ, KTERÝ DO TOHOTO MOTORU PATŘÍ..
/pístová rychlost 2.0 16V TS je okolo omezovače už cca 22 .,,,--čili sportovní namáhaná konstrukce.., a k tomu délka válců okolo 90mm--tam už olej není jen "ta tekutina ve vaně jako u Feldy"

Je zajímavé, že spousta "ODBORNÝCH dílen" naleje uživateli tohoto motoru libovolnou emulzi předepsané viskozitní třídy,nejlépe tu, ze které má slušný profit, ale že místo eterové báze se jedná často o podřadný hydrokrak nemluví../ dyť to plní tyyynooormyy..

Spousta dílen politikou údržby a bagatelizací požadavků na mazací emulzi k pověsti
nespolehlivého a zbytečně choulostivého agregátu v případě 16V TS výrazně přispívá..
To že většina motorů TS 16V provozovaných ve "svižném režimu" potřebuje nutně chladič oleje
nemá smysl pořád dokola mluvit. Je paradoxem, že drtivá většina V6 motorů/ mají pístovku okolo omezovače cca 17.5 -nechci to reď počítat přesně/ ho už v sérii má..a motorů TS 16V provozovaných s chladičem oleje je jak šafránu.
Proč o tom mluvím pořád dokola vysvitne, když si někdo dá práci a dá na běžný motor
TS 16V budík tlaku + teploty oleje...pak se mnohé objasní..
HYDROKRAK NESNESE PROVOZNÍ TEPLOTY OKOLO 130stC /určitě ne v případě emulze
10W-40 a v případě 10W-60 opravdu jen nárazově..

------------------------------------------
Čili smyslem tohoto vlákna je
UPOZORŇOVAT NA SPECIFICKÉ PROBLÉMY OKOLO PROVOZU TOHOTO AGREGÁTU A ZDURAZNIT ZÁKLADNÍ RIZIKOVÉ FAKTORY, KTERÉ MOHOU MÍT PŘI -IGNOROVÁNÍ SPECIFICKÝCH POŽADAVKU-- VLIV NA SNÍŽENÍ ŽIVOTNSTI

-----------------------------------
Motor TS 16 V umírá na olej, půlka agregátů na překročení teplotního rozsahu mazací emulze a následnou ztrátu nezbytných vlastností..
--------------------------------------------
Pozn. motor z druhý ruky vždy po koupi ODKALIT kvalitním emulgujícím odkalovačem
Re: Zadírání motorů TS 16V
joo jo taky by mě zajímalo jak je to s těma šálama...mám to za padesát tisíc km do 200tkm
tak abych věděl co všchno s tím souvisí.. jestli i přebrus kliky či co(po 200tkm tam asi bude nějáká vůle ne?) no a za kolik. Já jen až půjdu do servisu a řeknu že chcu preventivně vyměnit šály tak budou asi koukat prapodivně
ale budiž(nakonec pro ně je to kšeftík žejo). A k hanění Twin Sparků-vláda neodsouhlasila že stáčení je trestný-nahrávaj akorád podvodníkům=budu hůř najít kloudnýho twina. A podle mě jsou horší a náchylnější motory. Nejsem mechanik,tak snad mě někdo neukamenuje,ale třeba takovej motor od subaru,nevim presne jakej ale jeden jejich starší typ má řekl bych horší mazaní než twin,poslední 4.válec je mazán jako poslední po startu a za studena atd atd-pěkně to časem opotřebením klepe


Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Zadírání motorů TS 16V
dneska jsem se byl podívat na jedno auto a prodávající, který vozí z Itálie několik kamionů aut měsíčně mi říkal, že 1.6 v 147 patří mezi hodně spolehlívé motory 

Re: Zadírání motorů TS 16V
JJ i na foru se to tady psalo že ve 147 je spolehlivost už jinde....prej byli i nějáké změny na klikovce ale to už se tu probiralo,osobně si myslím že jsou daleko horší motory ala ten starší subaru. Akord motoristický lid je bohužel germanizován(je to vidět i na silnicích)samá škodovka vw a audina. ale stále mě zajímá jak je to s těma šálama:D 

Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Zadírání motorů TS 16V
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Zadírání motorů TS 16V
Tak se hned neplaš, že by variátor 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Zadírání motorů TS 16V
člověk mu to může napsat 1000x a on bude stále mlít o tom, že mu klepe klika [-o<
Re: Zadírání motorů TS 16V
když si úpslůechnu variátor a pátrám potom zvuku tak to jde spis jakoby od alternátoru..variátor by byl snad slyšet víc u víka od oleje než u altíku ne? dělá to i ohřáté(začlo to dělat přes noc..přijel sem domu od přítelkyne a ok druhej den odpoledne do práce a začlo to dělat,jedu z práce a nic,teď to dělá stále-zejtra servis
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Zadírání motorů TS 16V
je fakt že kdyby to bylo něco na spodku tak to dělá na volnoběhu a pak od 2000 do 3000otáček,co sem teda pochytil z ruzných internetových diskusích-videí o ruzných autech jakkékoliv značky a nejede to pořád stejně-mě to dělá v celém spektru
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
- cooper.mb
- Nováček
- Příspěvky: 234
- Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Tak pak napiš co to bylo!
Re: Zadírání motorů TS 16V
servisák jednoznačně řekl:zdvihátko=čeká mě výměna všch těch 16cti bazmeků,ale povídal že alfa to má vychytanější než vw....ostatně i alfice chválil,takže sem strávil hodinu v servisu kde sem si i skvělě pokecal



Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti