TwinSpark a LPG
Re: TwinSpark a LPG
U DEnsa je to naprosto jednoduchý téměř do všech Alf na LPG dávají VK20Y :-)
/Poslední blok písmen u příslušné motorizace..../
ALFA ROMEO Model kW Motor Poznámka Výroba Odtrh Svíčka Twin Tip Iridium LPG
145 / 146 (930) 1.4 i 16V Twin spark 73 AR 33503 Ø 14mm 10/´96-> 0,9 PK20PR-P8 VK20Y
145 / 146 (930) 1.6 i 16V Twin spark 77-88 AR 32101 Ø 14mm 10/´96-> 0,9 PK20PR-P8 VK20Y
145 / 146 (930) 1.8 i 16V Twin spark 103-106 AR 67106 Ø 14mm 01/´97-> 0,9PK20PR-P8 VK20Y
145 / 146 (930) 2.0 i 16V Twin spark 100-115AR 67204Ø 14mm 10/´95->0,9 PK20PTR-S9 +K20TT VK20Y
147 (937) 1.6 i 16V Twin spark 88 AR 32104 / AR 38104 (120 hp) Ø 14mm10/´00->0,9PK20PTR-S9+K20TT VK20Y
147 (937) 2.0 i 16V Twin spark 110-115 AR 32310 Ø 14mm 10/´00-> 0,9 PK20PTR-S9+ K20TT VK20Y
147 (937) 3.2 i V-6 24V GTA 184 932 A00003/´02-> 0,8 PK20PR-P8 VK20Y
147 (937) 2.0 JTS 16V 122 937.A1.000 (Direct injection)10/´00->0,9 PK20PTR-S9 +K20TT VK20Y
155 (167) 1.6 i 16V Twin spark 88 Ø 14mm06/´96-> 0,9 PK20PR-P8 VK20Y
155 (167) 1.8 i 16V Twin spark 103 AR 67 106Ø 14mm06/´96-> 0,9 PK20PR-P8 VK20Y
155 (167) 2.0 i 16V Twin spark 110 AR 67204Ø 14mm03/´95-> 0,9 PK20PR-P8 VK20Y
156 (932) 1.6 i 16V Twin spark 88 AR 32.101Ø 14mm 09/´97->0,9 PK20PR-P8 VK20Y
156 (932) 1.8 i 16V Twin spark 103-106 AR 67.106 / AR 32.201Ø 14mm09/´97->0,9 PK20PR-P8 VK20Y
156 (932) 2.0 i 16V Twin spark 114 AR 32.301Ø 14mm05/´99-> 0,9 PK20PTR-S9 +K20TT VK20Y
156 (932) 2.0 i 16V Twin spark 115 AR 67.204Ø 14mm09/´97-05/´99 0,9 PK20PTR-S9 +K20TT VK20Y
156 (932) 2.5 i V-6 24V 140 AR 32.401 10/´97-> 0,8 PK20PR-P8 VK20Y
156 (932) 3.2 i V-6 24V GTA 184 932 A000 03/´02-> 0,8 PK20PR-P8 VK20Y
164 (164) 3.0 i.e. V-6 24V Q4 (4x4) 170AR 64.308 Cat 02/´94->0,8 PK20PR-P8 VK20Y
164 (164) 3.0 i.e. V-6 24V Quadr. verde 168-171AR 064.304Cat 09/´92->0,8 PK20PR-P8 VK20Y
164 (164) 3.0 i.e. V-6 24V Super 152-155AR 066.301 Cat09/´92->0,8 PK20PR-P8 VK20Y
166 (936) 2.0 i 16V Twin spark 114 AR 34.103Ø 14mm09/´98-> 0,9 PK20PR-P8 VK20Y
166 (936) 2.5 i V-6 24V 140 AR 34.201 09/´98-> 0,8 PK20PR-P8 VK20Y
166 (936) 3.0 i V-6 24V 166 AR 34.301 09/´98-> 0,8 PK20PR-P8 VK20Y
33 (905 / 907) 1.7 i.e. 16V / QV / 4x4 / Sportw. 95-98AR 307.46 01/´90-´000,8 K20PBR+ K20TT IK20 VK20Y
33 (905 / 907) 1.7 i.e. 16V / QV / 4x4 / Sportw. 95-98 AR 307.47Cat01/´90-´000,8 K20PBR +K20TT IK20 VK20Y
GT 2.0 JTS 16V 121 937.A1.000 (Direct injection) 11/´03->0,9 PK20PTR-S9+ K20TT VK20Y
GT 1.8 TS 16V 103 AR 32205 Ø 14mm11/´03->0,9 PK20PR-P8 VK20Y
GT 3.2 V-6 24V 176 936.A6.000 11/´03->0,9 PK20PR-P8 VK20Y
GTV (916C..) 3.0 i V-6 24V 162 AR 161.02 10/´96-> ,8 PK20PR-P8 VK20Y
GTV (916C..) 1.8 i 16V Twin spark 106 R 322.01 Ø 14mm 01/´97-> 0,9 PK20PTR-S9+ K20TT VK20Y
GTV (916C..) 2.0 i 16V Twin spark 110AR 162.01 Ø 14mm 04/´95->0,9 PK20PTR-S9 +K20TT VK20Y
SPIDER (916) 3.0 i V-6 24V 162 AR 016.102 08/´98-> 0,8 PK20PR-P8 VK20Y
SPIDER (916) 2.0 i V-6 Turbo 147 AR 016.202 08/´98-> 0,9 W20EPR-U W20TT IK20 VK20Y
SPIDER (916) 1.8 i 16V Twin spark 106 AR 67.106 Ø 14mm 01/´97->0,9 PK20PTR-S9 K20TT VK20Y
SPIDER (916) 2.0 i 16V Twin spark 110 AR 67204Ø 14mm04/´95->0,9 PK20PTR-S9 K20TT VK20Y
SPIDER (916) 2.0 JTS 16V 122 937.A1.000 (Direct injection) 04/´03->0,9 PK20PTR-S9 K20TT VK20Y
/Poslední blok písmen u příslušné motorizace..../
ALFA ROMEO Model kW Motor Poznámka Výroba Odtrh Svíčka Twin Tip Iridium LPG
145 / 146 (930) 1.4 i 16V Twin spark 73 AR 33503 Ø 14mm 10/´96-> 0,9 PK20PR-P8 VK20Y
145 / 146 (930) 1.6 i 16V Twin spark 77-88 AR 32101 Ø 14mm 10/´96-> 0,9 PK20PR-P8 VK20Y
145 / 146 (930) 1.8 i 16V Twin spark 103-106 AR 67106 Ø 14mm 01/´97-> 0,9PK20PR-P8 VK20Y
145 / 146 (930) 2.0 i 16V Twin spark 100-115AR 67204Ø 14mm 10/´95->0,9 PK20PTR-S9 +K20TT VK20Y
147 (937) 1.6 i 16V Twin spark 88 AR 32104 / AR 38104 (120 hp) Ø 14mm10/´00->0,9PK20PTR-S9+K20TT VK20Y
147 (937) 2.0 i 16V Twin spark 110-115 AR 32310 Ø 14mm 10/´00-> 0,9 PK20PTR-S9+ K20TT VK20Y
147 (937) 3.2 i V-6 24V GTA 184 932 A00003/´02-> 0,8 PK20PR-P8 VK20Y
147 (937) 2.0 JTS 16V 122 937.A1.000 (Direct injection)10/´00->0,9 PK20PTR-S9 +K20TT VK20Y
155 (167) 1.6 i 16V Twin spark 88 Ø 14mm06/´96-> 0,9 PK20PR-P8 VK20Y
155 (167) 1.8 i 16V Twin spark 103 AR 67 106Ø 14mm06/´96-> 0,9 PK20PR-P8 VK20Y
155 (167) 2.0 i 16V Twin spark 110 AR 67204Ø 14mm03/´95-> 0,9 PK20PR-P8 VK20Y
156 (932) 1.6 i 16V Twin spark 88 AR 32.101Ø 14mm 09/´97->0,9 PK20PR-P8 VK20Y
156 (932) 1.8 i 16V Twin spark 103-106 AR 67.106 / AR 32.201Ø 14mm09/´97->0,9 PK20PR-P8 VK20Y
156 (932) 2.0 i 16V Twin spark 114 AR 32.301Ø 14mm05/´99-> 0,9 PK20PTR-S9 +K20TT VK20Y
156 (932) 2.0 i 16V Twin spark 115 AR 67.204Ø 14mm09/´97-05/´99 0,9 PK20PTR-S9 +K20TT VK20Y
156 (932) 2.5 i V-6 24V 140 AR 32.401 10/´97-> 0,8 PK20PR-P8 VK20Y
156 (932) 3.2 i V-6 24V GTA 184 932 A000 03/´02-> 0,8 PK20PR-P8 VK20Y
164 (164) 3.0 i.e. V-6 24V Q4 (4x4) 170AR 64.308 Cat 02/´94->0,8 PK20PR-P8 VK20Y
164 (164) 3.0 i.e. V-6 24V Quadr. verde 168-171AR 064.304Cat 09/´92->0,8 PK20PR-P8 VK20Y
164 (164) 3.0 i.e. V-6 24V Super 152-155AR 066.301 Cat09/´92->0,8 PK20PR-P8 VK20Y
166 (936) 2.0 i 16V Twin spark 114 AR 34.103Ø 14mm09/´98-> 0,9 PK20PR-P8 VK20Y
166 (936) 2.5 i V-6 24V 140 AR 34.201 09/´98-> 0,8 PK20PR-P8 VK20Y
166 (936) 3.0 i V-6 24V 166 AR 34.301 09/´98-> 0,8 PK20PR-P8 VK20Y
33 (905 / 907) 1.7 i.e. 16V / QV / 4x4 / Sportw. 95-98AR 307.46 01/´90-´000,8 K20PBR+ K20TT IK20 VK20Y
33 (905 / 907) 1.7 i.e. 16V / QV / 4x4 / Sportw. 95-98 AR 307.47Cat01/´90-´000,8 K20PBR +K20TT IK20 VK20Y
GT 2.0 JTS 16V 121 937.A1.000 (Direct injection) 11/´03->0,9 PK20PTR-S9+ K20TT VK20Y
GT 1.8 TS 16V 103 AR 32205 Ø 14mm11/´03->0,9 PK20PR-P8 VK20Y
GT 3.2 V-6 24V 176 936.A6.000 11/´03->0,9 PK20PR-P8 VK20Y
GTV (916C..) 3.0 i V-6 24V 162 AR 161.02 10/´96-> ,8 PK20PR-P8 VK20Y
GTV (916C..) 1.8 i 16V Twin spark 106 R 322.01 Ø 14mm 01/´97-> 0,9 PK20PTR-S9+ K20TT VK20Y
GTV (916C..) 2.0 i 16V Twin spark 110AR 162.01 Ø 14mm 04/´95->0,9 PK20PTR-S9 +K20TT VK20Y
SPIDER (916) 3.0 i V-6 24V 162 AR 016.102 08/´98-> 0,8 PK20PR-P8 VK20Y
SPIDER (916) 2.0 i V-6 Turbo 147 AR 016.202 08/´98-> 0,9 W20EPR-U W20TT IK20 VK20Y
SPIDER (916) 1.8 i 16V Twin spark 106 AR 67.106 Ø 14mm 01/´97->0,9 PK20PTR-S9 K20TT VK20Y
SPIDER (916) 2.0 i 16V Twin spark 110 AR 67204Ø 14mm04/´95->0,9 PK20PTR-S9 K20TT VK20Y
SPIDER (916) 2.0 JTS 16V 122 937.A1.000 (Direct injection) 04/´03->0,9 PK20PTR-S9 K20TT VK20Y
Re: TwinSpark a LPG
a interval vymeny?
Re: TwinSpark a LPG
--BOSCH LPG - životnost udávaná výrobcem je cca 30tis.km,
--NGK LASERLINE - speciální řada svíček pro LPG - zde výrobce udává až 40tis. km.
--Brisk Silver dle výrobce až 30 tis,ale to je hooodně nadnesené,při tý sranda ceně podle grafu nahoře je optimální interval po 10, max 15 tis
jinak výhoda nižšího zapalovacího napětí jde do kopru..
--Denso cca 40tis
/ještě pár poznámek ze stránky "plynařů"-přestavbářů se může hodit.../
.........................
....Motor vyžaduje pro provoz na LPG jiné zapalovací svíčky s přizpůsobenými vlastnostmi.
Výměna: Získání výkonu, úspory paliva, šetření motoru
-----Zapalovací svíčky používané v motorech na plyn podléhají vyššímu opotřebení než je tomu u benzínových motorů. Proto je nutné vyměňovat tyto svíčky v kratším intervalu než při porovozu na benzín.
-----Výrobci přestavbových sad na LPG nemohou z hlediska zapalovacích svíček udat zpravidla žádnou závaznou informaci, protože nemohou předvídat, do jakého motoru se sada bude instalovat. Zde musí svoji kompetenci a odborné znalosti prokázat v první řadě montážní firma plynového systému a následný servis:
-------Rozdíly mezi motory na benzín a na plyn:
V důsledku přestavby z benzinu na plyn vzniká pro motory několik zvláštností:
..Směs LPG vyžaduje pro ionizaci směsi a tím umožnění přeskoku jiskry vyšší zapalovací napětí než benzin. Zatímco je v motoru při pohonu benzinem potřebné "přeskokové" napětí např. 14 kV, bude za stejných podmínek při provozu s plynem potřebné pro spolehlivé zapálení směsi napětí 16 - 18 kV.
...Při provozu na LPG vznikají ve spalovacím prostoru vyšší pracovní teploty.
..Vyšší zapalovací napětí a vyšší pracovní teplota ve spalovacím prostoru vedou k rychlejšímu opotřebení elektrod.
..Jak je patrné z níže uvedeného grafu - dochází také k poměrně výraznému opoždění okamžiku zážehu směsi - tedy v podstatě k zmenšení "předstihu bodu zážehu" což má za následek výrazné snížení výkonu motoru. Vzhledem k oktanovému číslu LPG(až 110 Okt) motor potřebuje naopak větší předstih než je nastaven na benzín aby motor správně pracoval bez znatelného poklesu výkonu.
Jev pozdního zážehu směsi daleko za HÚ vlivem zvýšení přeskokového napětí při použití nesprávných zapalovacích svíček na LPG také způsobuje extrémní tepelnou zátěž zejména výfukových ventilů ale i celé výfukové soustavy včetně katalyzátoru.
--NGK LASERLINE - speciální řada svíček pro LPG - zde výrobce udává až 40tis. km.
--Brisk Silver dle výrobce až 30 tis,ale to je hooodně nadnesené,při tý sranda ceně podle grafu nahoře je optimální interval po 10, max 15 tis
jinak výhoda nižšího zapalovacího napětí jde do kopru..
--Denso cca 40tis
/ještě pár poznámek ze stránky "plynařů"-přestavbářů se může hodit.../
.........................
....Motor vyžaduje pro provoz na LPG jiné zapalovací svíčky s přizpůsobenými vlastnostmi.
Výměna: Získání výkonu, úspory paliva, šetření motoru
-----Zapalovací svíčky používané v motorech na plyn podléhají vyššímu opotřebení než je tomu u benzínových motorů. Proto je nutné vyměňovat tyto svíčky v kratším intervalu než při porovozu na benzín.
-----Výrobci přestavbových sad na LPG nemohou z hlediska zapalovacích svíček udat zpravidla žádnou závaznou informaci, protože nemohou předvídat, do jakého motoru se sada bude instalovat. Zde musí svoji kompetenci a odborné znalosti prokázat v první řadě montážní firma plynového systému a následný servis:
-------Rozdíly mezi motory na benzín a na plyn:
V důsledku přestavby z benzinu na plyn vzniká pro motory několik zvláštností:
..Směs LPG vyžaduje pro ionizaci směsi a tím umožnění přeskoku jiskry vyšší zapalovací napětí než benzin. Zatímco je v motoru při pohonu benzinem potřebné "přeskokové" napětí např. 14 kV, bude za stejných podmínek při provozu s plynem potřebné pro spolehlivé zapálení směsi napětí 16 - 18 kV.
...Při provozu na LPG vznikají ve spalovacím prostoru vyšší pracovní teploty.
..Vyšší zapalovací napětí a vyšší pracovní teplota ve spalovacím prostoru vedou k rychlejšímu opotřebení elektrod.
..Jak je patrné z níže uvedeného grafu - dochází také k poměrně výraznému opoždění okamžiku zážehu směsi - tedy v podstatě k zmenšení "předstihu bodu zážehu" což má za následek výrazné snížení výkonu motoru. Vzhledem k oktanovému číslu LPG(až 110 Okt) motor potřebuje naopak větší předstih než je nastaven na benzín aby motor správně pracoval bez znatelného poklesu výkonu.
Jev pozdního zážehu směsi daleko za HÚ vlivem zvýšení přeskokového napětí při použití nesprávných zapalovacích svíček na LPG také způsobuje extrémní tepelnou zátěž zejména výfukových ventilů ale i celé výfukové soustavy včetně katalyzátoru.
Re: TwinSpark a LPG
Jinak pro Brisk Silver např.
GTV...3.0 V6 24V......DR15YS
GTV 2.0JTS ...... DR15YS-9
GTV 2.0 TS..............DR15YS-9 /velká/
GTV...3.0 V6 24V......DR15YS
GTV 2.0JTS ...... DR15YS-9
GTV 2.0 TS..............DR15YS-9 /velká/
Re: TwinSpark a LPG
ja mam 1.6 TS na plyn a uplne pohoda,akorad ted v zime zacala sem tam cukat,asi svicky.mam origo ngk na benzin,a je na nich najeto 50tis km,a to jsem je nesetril:-)
vydrzeli dost
no ale chce to uz nove,ty ngk na lpg laserline,ale ktere?
v tom seznamu jsem je nenasel
poradte prosim
je to r.v 1998
88kw
146
motor s plastovim krytem,ten novejsi
vydrzeli dost
no ale chce to uz nove,ty ngk na lpg laserline,ale ktere?
v tom seznamu jsem je nenasel
poradte prosim
je to r.v 1998
88kw
146
motor s plastovim krytem,ten novejsi
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark a LPG
Docela o tom plynu začínám vážně uvažovat.
Měl by někdo doporučení/osobní dorbou zkušenost s nějakou firmou která by udělala přestavbu?
Měl by někdo doporučení/osobní dorbou zkušenost s nějakou firmou která by udělala přestavbu?
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: TwinSpark a LPG
takze mam svicky jeste uplne v pohode
mel jsem je na 1valci utopene,proto to skubani
ted je to zase v pohode.
zkusil jsem svice brisk silver na lpg a po 2 dnech sli ngkcka zpadky.jedou lepe
je to fakt pohoda jezdit na plyn
mel jsem je na 1valci utopene,proto to skubani
ted je to zase v pohode.
zkusil jsem svice brisk silver na lpg a po 2 dnech sli ngkcka zpadky.jedou lepe
je to fakt pohoda jezdit na plyn

Re: TwinSpark a LPG
to se stává, když se neopatrně leje oil..dandis píše:...mel jsem je na 1valci utopene,...
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
Re: TwinSpark a LPG
je nieco take aj v KE? hmm tiez ma to zaujalo aj ked davat lpg do 230tis. km stareho motora asi nebude dobry napad...
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: TwinSpark a LPG
Je uplne jedno kolik KM pokud ma tlaky ok co by maly overit pred montazouje to jedno
Re: TwinSpark a LPG
Když ti to umře vymontuješ a dáš do nového auta.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: TwinSpark a LPG
no tak s tym by som si nebol taky isty... ine auto ine vstrekovace nie?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: TwinSpark a LPG
Klidně buď
. Požadavky stačí, aby odpovídal počet válců a bylo to MPičko.

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: TwinSpark a LPG
a dajme tomu ze dam do TS lpg ktore by som po krachu motora chcel dat trebars do JTS ci fiat punto 1.2 44kw... pridem tam kde mi robili lpg a im poviem ze nech to prehodia a zaplatim iba cenu prace... realne? 

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: TwinSpark a LPG
Teď jsem to psal motor musí být MPI!!!
(nepříme vstřikování benzinu) u přímovstřikových (JTS,TSI,GDI..) motorů máš smůlu 


Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: TwinSpark a LPG
aaaa sakra... no myslel som si ze JTS mozem vynechat
a to do tychto ako ze vobec sa neda dat LPG? hmm neprijemne... 


166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: TwinSpark a LPG
vem to obecně, ne jenom na VW...
Přímovstřikové agregáty FSI, TSI či TFSI v moderních škodovkách, VW, seatech či audi zase vyžaduji ochlazování vstřikovacích trysek, které se hodně ohřívají. A to je nejjednodušší dělat benzinem. Jenže tím ho spotřebujete kolem jednoho až dvou litrů na sto kilometrů. Pak už se návratnost přestavby hodně prodlužuje, navíc hrozí riziko poškození vstřikovačů, od čehož dávají výrobci aut ruce pryč. Proto se ani některé dílny do přestaveb nehrnou. Zvláště když mají moderní motory ve srovnání se staršími malou spotřebu.
Re: TwinSpark a LPG
Přesně. Nikdo s tím tady nemá žádné velké zkušenosti a hlavně si každý rozmyslí jestli bude jezdit za 6l LPG + 2l benzinu. Benzin po přestavbě na LPG za 35 000,- ( 18,50 LPG x 6l + 36,50 Benzin x 2l = 184 Kč/na 100km), koupě nafty ( 6l/100 x 37 = 222 Kč/na 100 Km). Rozdíl je v průměru 40Kč na 100 Km, takže když to zaokrouhlím, tak se mi plyn proti naftě vrátí za nějakých 90 000 Km. A za 100 tis. Km už budou vsřiky LPG taky na výměnu. Tady to fakt nemá smysl 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: TwinSpark a LPG
Tam je hlavne rozdil v tom ze sekvence na vicebod stoji kolem 30t na primyvstrik 60t.
Ale stejne se to vyplati i u noveho. rozdil mezi bemzinem a dieslem bezne byva kolem 70tisic a do toho se ztrati nakladh za plyn.
Ale stejne se to vyplati i u noveho. rozdil mezi bemzinem a dieslem bezne byva kolem 70tisic a do toho se ztrati nakladh za plyn.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: TwinSpark a LPG
rikal mi ten co mi to delal ze za predelani do jineho motoru chce 6000kc.celkem palka
Re: TwinSpark a LPG
Tak to je cena ještě celkem v pohodě 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: TwinSpark a LPG
tak to je hodně debilní:






Re: TwinSpark a LPG
To dělál nějaký franta. Nádrže jsou tak aby ti sedli a kolo vozit nemusíš.
Dneska jsem se díval a jestli příště budu kupovat tak rovnou s lpg. Měl jsem si přidat a koupit rovnou 2.5V6 a měl bych klid.

Dneska jsem se díval a jestli příště budu kupovat tak rovnou s lpg. Měl jsem si přidat a koupit rovnou 2.5V6 a měl bych klid.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů