Giulietta - recenze, testy...
Re: Giulietta - recenze, testy...
Vliv na to může mít převodovka, Golf má DSG a to řadí rychleji než manuál.
tady je zas Giulietta rychlejší:
http://www.youtube.com/watch?v=Aw-TGgk7WuU
http://www.youtube.com/watch?v=xLS8s1MhFZ8
tady je zas Giulietta rychlejší:
http://www.youtube.com/watch?v=Aw-TGgk7WuU
http://www.youtube.com/watch?v=xLS8s1MhFZ8
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - recenze, testy...
Jak si v tom prvním videu a si ve 30 s vyhrnul rukávy, pěkný 

Re: Giulietta - recenze, testy...
V srpnovym Autocaru je test "Hot Hatche", Citroen DS4 vs. Giulietta vs. Golf GTI. Zůstává mi záhadou, proč proti dvoulitrovýmu Golfu nebyla nasazená Giulietta QV ale jen 1,4T, ale co už, Golf holt "musel" ten test vyhrát tak bylo potřeba nasadit koncernu "rovnocenýho" soupeře 

156 GTA
GT 2.0 JTS
156 1.9 JTD - ex
GT 2.0 JTS
156 1.9 JTD - ex
-
lumberjack
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.11.2010, čtv 12:44
Re: Giulietta - recenze, testy...
No to je docela jednoduchý, kdyby tam byla guilietta QV tak pak by tam musel bejt Golf R. Docela me fascinuje jak resite kazdou kravinu, fiat obecne nedokaze konkurovat koncernu VW vubec v nicem, je potreba si to rict na rovinu pratele ... Je to jednoduse o penezich, kdo jich ma vic ten ma vse mnohem vic promakane. Momentalne nemeckym automobilkam co se tyce kvality, ne jenom vystupu ale i vstupu nedokaze konkurovat nikdo na svete. Sam jsem vlastnil golf IV hodne davno a v roce 1998 kdyz byl uveden na trh tak nic lepsiho asi nebylo. A v dnesni dobe se da rict +/- to same.fernando píše:V srpnovym Autocaru je test "Hot Hatche", Citroen DS4 vs. Giulietta vs. Golf GTI. Zůstává mi záhadou, proč proti dvoulitrovýmu Golfu nebyla nasazená Giulietta QV ale jen 1,4T, ale co už, Golf holt "musel" ten test vyhrát tak bylo potřeba nasadit koncernu "rovnocenýho" soupeře
Taky bych mohl rict napriklad proc se srovnava guilietta s koncici generaci golfu. Ale to bych byl tady ukamenovan ze jsem prevlecenej koncernem podplacenej psychopat a mel by me nekdo nakopat do drzky ...

Re: Giulietta - recenze, testy...
Takhle sprostě se tu nikdo nevyjadřuje, leda že by provokoval nejakej prevlecenej koncernem podplacenej psychopat co potřebuje nakopat do drzky 

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Giulietta - recenze, testy...
lumberjack píše:[Sam jsem vlastnil golf IV hodne davno a v roce 1998 kdyz byl uveden na trh tak nic lepsiho asi nebylo.

Jinak nechápu, proč by Giulietta QV neměla být postavená proti GTI.... Ty auta jsou zaměřením hodně podobná, stojí stejně a mají i podobné výkony....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - recenze, testy...
Lumberjack:
já jsem ten "skvost" taky rok užíval. 18 služebních Golg IV ve spešl verzi silver edition. říkali jsme jí Kangaroo Edition. 2x nesmrtelný traktůrek TDI s uctyhodnými 90-ti koni, jeden TDI ale tomu se asi po 5000km poroučelo Turbo a nemohly ho spravit, tak Klub Eislöwen Dresden vzal zavděk 1,6 16V. Tu jsem měl od začátku taky. Já neměl až takové potíže, až na nefunkční ostřikovač zadního skla a prokluzující spojku. Ať jsem
Co to bylo ale proti spoluhráčově (Milan Kubiš) totální závadě když na cestě domů na Moravě zadřel motor 1,6 16V. Dalším kouskem bylo 1,6 16V který byl ten "klokánek" Z nějakého důvodu (ani servis si nevěděl rady a to tam to auto během roku stálo déle, než jezdilo na silnici) auto při rozjezdu hopsalo. Jelikož to byl služebák od leasinkovky, tak to M. Švejda neřešil a jezdilo se dál.....
Další závady na autech si už nevybavuji, ale bylo jich požehnaně.
Tolik krátce o té legendě.
já jsem ten "skvost" taky rok užíval. 18 služebních Golg IV ve spešl verzi silver edition. říkali jsme jí Kangaroo Edition. 2x nesmrtelný traktůrek TDI s uctyhodnými 90-ti koni, jeden TDI ale tomu se asi po 5000km poroučelo Turbo a nemohly ho spravit, tak Klub Eislöwen Dresden vzal zavděk 1,6 16V. Tu jsem měl od začátku taky. Já neměl až takové potíže, až na nefunkční ostřikovač zadního skla a prokluzující spojku. Ať jsem
Co to bylo ale proti spoluhráčově (Milan Kubiš) totální závadě když na cestě domů na Moravě zadřel motor 1,6 16V. Dalším kouskem bylo 1,6 16V který byl ten "klokánek" Z nějakého důvodu (ani servis si nevěděl rady a to tam to auto během roku stálo déle, než jezdilo na silnici) auto při rozjezdu hopsalo. Jelikož to byl služebák od leasinkovky, tak to M. Švejda neřešil a jezdilo se dál.....
Další závady na autech si už nevybavuji, ale bylo jich požehnaně.
Tolik krátce o té legendě.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Giulietta - recenze, testy...
podle mě tomu nic nebylo a to hopsání byl legendární náběh krouťáku woe 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
-
lumberjack
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.11.2010, čtv 12:44
Re: Giulietta - recenze, testy...
Služební auta jsou kapitola sama pro sebe (taky mám desítky známých který jezdí se škodovkama, audinama, vwčkama a něměli s něma vůbec nic a to maj ty auta nalítána i 250 tisíc km ale to by bylo stejně zbytečný) ... Já se tady s nikým hádat nebudu, je to statisticky dokázáno že ty auta jsou prostě nejkvalitnější a nejspolehlivější, já osobně němce nějak nemusím ale nebudu na ně házet špínu jenom proto že se mě to nelíbí. Ono né nadarmo se říka že v ČR když jseš úspěšnej tak tě každej jenom pomluví, pošpiní a poblije jenom proto, že to umíš.roubrt37 píše:Lumberjack:
já jsem ten "skvost" taky rok užíval. 18 služebních Golg IV ve spešl verzi silver edition. říkali jsme jí Kangaroo Edition. 2x nesmrtelný traktůrek TDI s uctyhodnými 90-ti koni, jeden TDI ale tomu se asi po 5000km poroučelo Turbo a nemohly ho spravit, tak Klub Eislöwen Dresden vzal zavděk 1,6 16V. Tu jsem měl od začátku taky. Já neměl až takové potíže, až na nefunkční ostřikovač zadního skla a prokluzující spojku. Ať jsem
Co to bylo ale proti spoluhráčově (Milan Kubiš) totální závadě když na cestě domů na Moravě zadřel motor 1,6 16V. Dalším kouskem bylo 1,6 16V který byl ten "klokánek" Z nějakého důvodu (ani servis si nevěděl rady a to tam to auto během roku stálo déle, než jezdilo na silnici) auto při rozjezdu hopsalo. Jelikož to byl služebák od leasinkovky, tak to M. Švejda neřešil a jezdilo se dál.....
Další závady na autech si už nevybavuji, ale bylo jich požehnaně.
Tolik krátce o té legendě.
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - recenze, testy...
Táto nevšímej si toho to je nějaká provokace!
Nejspolehlivější a nejkvalitnější! Ano ano ano máš naprostou pravdu. Ještě bych doplnil nejpohodlnější zároveň nejsportovnější, nejúspornější a nejhezčí. Jen si si možná malinko popletl fórum do kterého přispíváš. I kdyby to bylo 100x pravda těžko mě zaslepeného ignoranta o ní přesvědčíš. Ale děkuji za osvětu a objasnění globální situace na automobilovém trhu.

Nejspolehlivější a nejkvalitnější! Ano ano ano máš naprostou pravdu. Ještě bych doplnil nejpohodlnější zároveň nejsportovnější, nejúspornější a nejhezčí. Jen si si možná malinko popletl fórum do kterého přispíváš. I kdyby to bylo 100x pravda těžko mě zaslepeného ignoranta o ní přesvědčíš. Ale děkuji za osvětu a objasnění globální situace na automobilovém trhu.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Giulietta - recenze, testy...
to Lumberjack: věřím jen statistice, kterou si sám zfalšuju. Víš kdo tohle řekl?
Ale oni ty koncernové auta ani ve statistice DAKR, nebo říšských stanic STK, tak přesvědčivě nevedou. Na druhou stranu, pokud má VW v německu nejrozsáhlejší síť servisů, jako domácí značka, je logické, že auta jezdí na STK s nejmenším počtem závad.
A jen pro doplnění, všechno co se mi svého času pokazilo na FIAT-u Brava z roku 1999, mělo na sobě napsáno BOSCH. A barva z plastů v interiéru se neošoupává, na rozdíl od plastů v koncernových autech.
Ale oni ty koncernové auta ani ve statistice DAKR, nebo říšských stanic STK, tak přesvědčivě nevedou. Na druhou stranu, pokud má VW v německu nejrozsáhlejší síť servisů, jako domácí značka, je logické, že auta jezdí na STK s nejmenším počtem závad.
A jen pro doplnění, všechno co se mi svého času pokazilo na FIAT-u Brava z roku 1999, mělo na sobě napsáno BOSCH. A barva z plastů v interiéru se neošoupává, na rozdíl od plastů v koncernových autech.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Giulietta - recenze, testy...
Podle jakých měřítek posuzuješ kvalitu a spolehlivost? Předpokládám, že pokud je to statisticky dokázáno tak nám sem jistě dáš odkaz na tu statistiku. Podle mých zkušeností jsou automobilky jen montovny dílů od subdodavatelů. A ti rozhodně neřeší kvalitu výroby zvlášť pro každýho zákazníka. Ve finále tak jde říct, že současný automobilky (a zvlášť evropský) si ohledně kvality nemají co vyčítat...lumberjack píše:je to statisticky dokázáno že ty auta jsou prostě nejkvalitnější a nejspolehlivější
Ale vlastně ani nevím proč na tohle reaguju, jenom se přidávám k ostatním a tupě krmímm bavícího se trolla...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - recenze, testy...
Kubas píše:podle mě tomu nic nebylo a to hopsání byl legendární náběh krouťáku woe



Jinak když se bavím s někým, kdo auta opravuje, nebo prodává díly, a že jich neznám málo, tak je fakt, že od všech jsem slyšel, že zrovna IV Golf je nejhorší Golf, co VW vyrobil

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Giulietta - recenze, testy...
Opravdu není nad německou kvalitu a spolehlivost à la VW
Stačí se podívat do přílohy Autotipu 6/2012 s výsledky jejich vlastních testů na 100 000 km. Z 84 vozů zaujímají motyky pozice 6, 9, 37, 61, 79, 80, 83 a 84. Čtyři kroužky pak 30, 42 a 67. Pro srovnání Alfa 51 a 62 a Fiat 12, 30, 49 a 77.

156 SW 1.9 JTDm
Re: Giulietta - recenze, testy...
Zkus to oskenovat a hoď to sem
Giulietta 2.0 JTDM 140 k - Cars UK
http://www.carsuk.net/alfa-romeo-giulie ... 40-review/
Holka pěkná, ale ta kola k ní moc nesednou. Kdo to nechce číst celé, tak závěr je:
"Utíkejte od nafty 2,0 JTDM a zvolte místo ní 1,4 TB MultiAir. Je to vlastně o něco levnější a mnohem větší zábava."

Giulietta 2.0 JTDM 140 k - Cars UK
http://www.carsuk.net/alfa-romeo-giulie ... 40-review/
Holka pěkná, ale ta kola k ní moc nesednou. Kdo to nechce číst celé, tak závěr je:
"Utíkejte od nafty 2,0 JTDM a zvolte místo ní 1,4 TB MultiAir. Je to vlastně o něco levnější a mnohem větší zábava."
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Giulietta - recenze, testy...
Scan z AutoTipu. Kvalita bohužel nic moc, což je dáno povolenou velikostí obrázku.
156 SW 1.9 JTDm
Re: Giulietta - recenze, testy...
Je to čitelný, takže OK
Další nadšenec do Alfy:
http://www.honestjohn.co.uk/road-tests/ ... ietta-tct/
Cituji z testu:
"Zapomeňte na DSG ... TCT v Giuliettě funguje geniálně ... je lepší než PowerShift od Getragu a možná lepší než nová DCT ve Velosteru."


Další nadšenec do Alfy:
http://www.honestjohn.co.uk/road-tests/ ... ietta-tct/
Cituji z testu:
"Zapomeňte na DSG ... TCT v Giuliettě funguje geniálně ... je lepší než PowerShift od Getragu a možná lepší než nová DCT ve Velosteru."

Alfa Brera 1750 TBi
Re: Giulietta - recenze, testy...
Obsáhlá recenze Giulietty QV od Michala Borského, autor trefně vystihuje vše podstatné:
http://www.tipcars.com/magazin-alfa-rom ... -5434.html

A pro srovnání, autor Ondřej Lilling :
http://www.autoweb.cz/alfa-romeo-giulie ... lio-verde/
Pokud by se někomu zdálo, že čte o naprosto rozdílných autech, ať se podívá na SPZ na fotkách
http://www.tipcars.com/magazin-alfa-rom ... -5434.html
A pro srovnání, autor Ondřej Lilling :
http://www.autoweb.cz/alfa-romeo-giulie ... lio-verde/
Pokud by se někomu zdálo, že čte o naprosto rozdílných autech, ať se podívá na SPZ na fotkách

Naposledy upravil(a) Honza R. dne 21.5.2012, pon 18:09, celkem upraveno 1 x.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Giulietta - recenze, testy...
Díky za všechny ty články
Pak všechny ty informace můžu vyhodnotit s realitou.

Pak všechny ty informace můžu vyhodnotit s realitou.
...momentálně ex-alfista
Re: Giulietta - recenze, testy...
Honza R. píše:Obsáhlá recenze Giulietty QV od Michala Borského, autor trefně vystihuje vše podstatné:
http://www.tipcars.com/magazin-alfa-rom ... -5434.html
A pro srovnání, autor Ondřej Lilling :
http://www.autoweb.cz/alfa-romeo-giulie ... lio-verde/
Pokud by se někomu zdálo, že čte o naprosto rozdílných autech, ať se podívá na SPZ na fotkách
Řekl bych, že velice povedená recenze! QV jsme sice nakonec nevzali a jsme o nějakých 60 koní slabší, ale to vůbec nevadí

...momentálně ex-alfista
Re: Giulietta - recenze, testy...
To byla klika, že jste před nákupem nečetli verdikt experta Lillinga, skončili byste u Golfu GTI 

Alfa Brera 1750 TBi
Re: Giulietta - recenze, testy...
A další přímé porovnání TCT vs. DSG, Michal Karpat - Autožurnál
http://www.autozurnal.com/2-spojkovy-au ... alebo-dsg/
"TCT na rozdiel od DSG umožňuje jemne dávkovanie plynu už od najnižších otáčok ... funguje pri pohýnaní jemne a intuitívne. DSG pri rozbehoch viac šklbe než TCT."
"Naraz sme sa začali otáčať oboma autami vedľa seba, aby sa ukázalo ktorá elektronika dokáže rýchlejšie prepnúť z jedného jazdného režimu do druhého. Vo viacnásobnom opakovaní rovnakého cvičenia jasne zvíťazila Alfa Romeo. Mierne utiekla Škode už pri zaradení režimu R a úplne pri opätovnom zaradení D. Alfa už bola dávno v pohybe keď sa Octavia iba pohýnala..."
"Prevodovku Alfy Romeo si vodič viac vychutná, lepšie si zajazdí v klasickom aj športovom režime ... krajšie reaguje pri pohýnaní, rýchlejšie sa s ňou manévruje v meste, výborná je pri pohýnaní v kopci, dáva väčší priestor krútiacemu momentu a najmä v manuálnom režime ostáva manuálna, čo je úžasná vlastnosť pre športovú jazdu. Mojim víťazom tohto testu je preto prevodovka TCT od Alfy Romeo."

A pro kompletnost hodnocení experta Žáka na autowebu:
http://www.autoweb.cz/alfa-romeo-giulietta-14-t-tct/#
"TCT v Alfě Romeo vážně není dobrá. Postrádá jemnost při rozjezdu ve městě, rychlost při dynamické jízdě a především schopnost rychle se přizpůsobit požadavkům řidiče a jeho pokynům plynovému pedálu."
... jedná se o jedno a to samé auto - 2AN 90 28
http://www.autozurnal.com/2-spojkovy-au ... alebo-dsg/
"TCT na rozdiel od DSG umožňuje jemne dávkovanie plynu už od najnižších otáčok ... funguje pri pohýnaní jemne a intuitívne. DSG pri rozbehoch viac šklbe než TCT."
"Naraz sme sa začali otáčať oboma autami vedľa seba, aby sa ukázalo ktorá elektronika dokáže rýchlejšie prepnúť z jedného jazdného režimu do druhého. Vo viacnásobnom opakovaní rovnakého cvičenia jasne zvíťazila Alfa Romeo. Mierne utiekla Škode už pri zaradení režimu R a úplne pri opätovnom zaradení D. Alfa už bola dávno v pohybe keď sa Octavia iba pohýnala..."
"Prevodovku Alfy Romeo si vodič viac vychutná, lepšie si zajazdí v klasickom aj športovom režime ... krajšie reaguje pri pohýnaní, rýchlejšie sa s ňou manévruje v meste, výborná je pri pohýnaní v kopci, dáva väčší priestor krútiacemu momentu a najmä v manuálnom režime ostáva manuálna, čo je úžasná vlastnosť pre športovú jazdu. Mojim víťazom tohto testu je preto prevodovka TCT od Alfy Romeo."

A pro kompletnost hodnocení experta Žáka na autowebu:
http://www.autoweb.cz/alfa-romeo-giulietta-14-t-tct/#
"TCT v Alfě Romeo vážně není dobrá. Postrádá jemnost při rozjezdu ve městě, rychlost při dynamické jízdě a především schopnost rychle se přizpůsobit požadavkům řidiče a jeho pokynům plynovému pedálu."
... jedná se o jedno a to samé auto - 2AN 90 28
Alfa Brera 1750 TBi
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - recenze, testy...
Jsou to lamky 

Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti