166

Raduza+Monča
Uživatelský avatar

Příspěvky: 84
Registrován: 5.1.2007, pát 15:09
Bydliště: Ostrava-Hrabůvka,Bělský-les
Kontaktovat uživatele:

166

Příspěvek od Raduza+Monča » 5.1.2007, pát 15:15

Ahoj všem novým příchozím ,je fajn ,že se někdo konečeně do toho obul,tak doufám ,že to půjde tak dobře jako všechny alfa fora
AR-166,2.4jtd,98+ chip od sarkana

Alfaquattroporte

Příspěvky: 11
Registrován: 6.1.2007, sob 22:08
Bydliště: Praha 5

Re: 166

Příspěvek od Alfaquattroporte » 6.1.2007, sob 22:17

Zdravim znameho z ARclubu! :D Jak je ?
Il cuore ha sempre ragione !
Alfa 166 V6 3 litri od ingegner Busso - 220 cavallini = euforie

Dudan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2
Registrován: 7.1.2007, ned 20:30
Bydliště: Vojkovice

Ahoj

Příspěvek od Dudan » 7.1.2007, ned 20:36

Zdravím všechny vlastníky AR a připojuju se k přání hladkého rozběhu tohoto fóra. :wink:
AR 159 SW 2,4 JTDm Q-tronic
ex:Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema Comfortronic
ex:AR 166 2,4 JTD chip 175k
ex:AR 155 2,5 TD
ex:Lancia Dedra SW Integrale 2.0 16V

Raduza+Monča
Uživatelský avatar

Příspěvky: 84
Registrován: 5.1.2007, pát 15:09
Bydliště: Ostrava-Hrabůvka,Bělský-les
Kontaktovat uživatele:

Re: 166

Příspěvek od Raduza+Monča » 7.1.2007, ned 21:32

Alfaquattroporte píše:Zdravim znameho z ARclubu! :D Jak je ?
Taky zdravím já bych taky na tu pizzu,ale zrovinka Pragl je mi trochu z ruky.Jinak si psal na alfě ,že jezdíš i do Ostravy tak se domluvíme i s Markem a bude někdy pizza i u nás.
AR-166,2.4jtd,98+ chip od sarkana

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8583
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 9.1.2007, úte 11:47

Moc se mi libilo, kdyz v testu na 166 na auto.cz uvedli, ze kufr nejde otevirat zevnitr... Pripomina mi to nekoho z alfaklubu, kdo u 155 nasel to tlacitko ve schrance az kdyz ji po par letech rozsekal a rozebiral auto na dily... :lol:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Tomas-Oaza
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 5.1.2007, pát 17:03
Bydliště: Nikolčice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomas-Oaza » 9.1.2007, úte 23:35

Harous píše:Moc se mi libilo, kdyz v testu na 166 na auto.cz uvedli, ze kufr nejde otevirat zevnitr... Pripomina mi to nekoho z alfaklubu, kdo u 155 nasel to tlacitko ve schrance az kdyz ji po par letech rozsekal a rozebiral auto na dily... :lol:
tak presne toto se mi stava ze mi lidi pisou smsm jak se otvira kufr a nebo nadrz na kappe :lol:
Lancia Kappa 2,4 TDS

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 10.1.2007, stř 08:28

:D
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Raduza+Monča
Uživatelský avatar

Příspěvky: 84
Registrován: 5.1.2007, pát 15:09
Bydliště: Ostrava-Hrabůvka,Bělský-les
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raduza+Monča » 27.1.2007, sob 17:30

Pomoc zamrzla mi ruční brzda ,naštěstí ,když nebyla zatáhnutá.A nerýpat ,jo :lol:
AR-166,2.4jtd,98+ chip od sarkana

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 27.1.2007, sob 17:52

Raduza+Monča píše:Pomoc zamrzla mi ruční brzda ,naštěstí ,když nebyla zatáhnutá.A nerýpat ,jo :lol:
tohle je skoro neresetylna situace
na trmenu je tahlo cca 4cm dlouhe a proste tam prijde voda a v tomto pripade je priroda mocna.tento mechanizmus napriklad mela croma cely v gumove prachovce a cele to bylo ve vazeline...bylo to na veky vekouci.
alfa asi nepredpokladala ze auta uvede i na severni trh :D :D :D
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Raduza+Monča
Uživatelský avatar

Příspěvky: 84
Registrován: 5.1.2007, pát 15:09
Bydliště: Ostrava-Hrabůvka,Bělský-les
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raduza+Monča » 27.1.2007, sob 23:25

drtikols píše:
Raduza+Monča píše:Pomoc zamrzla mi ruční brzda ,naštěstí ,když nebyla zatáhnutá.A nerýpat ,jo :lol:
tohle je skoro neresetylna situace
na trmenu je tahlo cca 4cm dlouhe a proste tam prijde voda a v tomto pripade je priroda mocna.tento mechanizmus napriklad mela croma cely v gumove prachovce a cele to bylo ve vazeline...bylo to na veky vekouci.
alfa asi nepredpokladala ze auta uvede i na severni trh :D :D :D
Díky za vyčerpávající odpověd :o
AR-166,2.4jtd,98+ chip od sarkana

1552,0

Příspěvky: 89
Registrován: 8.2.2007, čtv 15:35
Bydliště: Sk

Příspěvek od 1552,0 » 13.2.2007, úte 16:35

Raduza + Monca : Kazdopadne by som sa este pozrel na bovdeny rucnej brzdy. Mne tak isto mrzla rucna brzda a po ich vymene mam pokoj.

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 13.2.2007, úte 17:04

Raduza+Monča píše:
drtikols píše:
Raduza+Monča píše:Pomoc zamrzla mi ruční brzda ,naštěstí ,když nebyla zatáhnutá.A nerýpat ,jo :lol:
tohle je skoro neresetylna situace
na trmenu je tahlo cca 4cm dlouhe a proste tam prijde voda a v tomto pripade je priroda mocna.tento mechanizmus napriklad mela croma cely v gumove prachovce a cele to bylo ve vazeline...bylo to na veky vekouci.
alfa asi nepredpokladala ze auta uvede i na severni trh :D :D :D
Díky za vyčerpávající odpověd :o
takze se mohu pochlubyt s tim ze lanovody jsem dal nove.ted kdyz ji zatahnu na pokre vozovce kola se zablokuji.
je to paradni..takze ted neni problem ji seknout pres rucku :D :D :D
jinak jak jsem rikal cely mechanizmus je volne pristupny vode ale jak to ted bude brzdit v mrazech nevim jeste nemrzlo od te doby a je to uz 14 dni.
jinak jsem vse vyndal procistil i cele valecky byli venku.prekvapilo me ze na tahlo rucni brzdy je velmi silna pruzina.coz napomaha dobremu vraceni tahla rucky...to je vse rucce co bych napsal...jinak jsem pri te prilezitosti vymenil kapalinu.
je to znat celkovy krok se zmenil s 3cm na 2 cm. je to super
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

1552,0

Příspěvky: 89
Registrován: 8.2.2007, čtv 15:35
Bydliště: Sk

Příspěvek od 1552,0 » 26.2.2007, pon 15:53

Kamos ma 166 2,5 V6 a pri rychlostnej pake ma prepinac sport a ten druhy teraz naviem... Ja si myslim, ze je to na nastavovanie podvozka ( presnejsie tlmicov ), kdezto on mi tvrdi, ze je to na nastavovanie motora ( teda nejaka sportova jazda a taka " light " jazda ). Mne sa to ale moc nezda, ja by som to skor tipoval na ten podvozok.
V Kosiciach v servise alfa mu povedali, ze alfy nikdy nemali nastavovanie podvozku, aj ked ja viem, ze trebarz 155 2,5 V6 to na 100% mala.

Hansen

Příspěvky: 54
Registrován: 27.7.2007, pát 15:08
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Hansen » 28.7.2007, sob 17:51

Některé Alfy 166 mají tlačítko SPORT, které po zapnutí mění množství vstřikovaného paliva. Auto jede sportovněji, ale také víc žere.
Alfa Romeo 159 SW - 2,4 JTDm
MB CLK 55 AMG
BMW 760 Li
BMW M3 Cabrio
MB ML 55 AMG

Marc159
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 6.1.2007, sob 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marc159 » 29.7.2007, ned 16:16

Hansen píše:Některé Alfy 166 mají tlačítko SPORT, které po zapnutí mění množství vstřikovaného paliva. Auto jede sportovněji, ale také víc žere.
A neměl bys k tomu nějaké bližší informace? Obecně totiž platí, že množství paliva, které je možné spálit ve válci je omezené množstvím vzduchu, se kterým musí palivo tvořit stechiometrickou, tedy poměrově ideální směs. A to množství vzduchu je zase limitované zdvihovým objemem válce. V praxi to například vypadá tak, že v případě přebytku paliva u vznětových motorů, což je oblíbený cíl podobných úprav, tyto kouří výrazně černým kouřem, což je nespálená nafta. :) Z tohoto pohledu by tedy příslušné tlačítko mělo zajistit kromě zvýšené dodávky paliva i zvýšenou dodávku kyslíku, což bez turbodmychadla vypadá nepravděpodobně. Ale vyloučit to nemohu, neboť se může jednat o nějaké jiné řešení :-k

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 703
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bull.et » 29.7.2007, ned 17:36

Jestli je to automat tak tam tlacitko sport povetsinou byva k rezimu razeni....tzn ze se zapnutym modem sport te necha prevodovka tocit rekneme az do cervenyho
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Hansen

Příspěvky: 54
Registrován: 27.7.2007, pát 15:08
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Hansen » 29.7.2007, ned 20:42

Na tom tlačítku je napsáno STR (Sport Throttle Response) a je to možnost volby sportovní jízdy zkrácením odezvy motoru na změnu polohy škrtící klapky. Asi se moc nemění množství dávkovaného paliva. spíše se asi mění časování vstřikování. Je-li auto vybavené tímto systémem, tak má jinou řídící jednotku než auta bez tohoto systému.
Alfa Romeo 159 SW - 2,4 JTDm
MB CLK 55 AMG
BMW 760 Li
BMW M3 Cabrio
MB ML 55 AMG

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8583
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 29.7.2007, ned 21:03

STR je rezim ve kterym jsou rychlejsi reakce na plyn. Predpokladam, ze se systemem prenosu na skrtici klapku DBW to je vylozene softwarova funkce. STR se musi po stisknuti tlacitka potvrdit uvolnenim plynu. Muze se zapnout i samo pri prudkym pridani plynu...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Alfaquattroporte

Příspěvky: 11
Registrován: 6.1.2007, sob 22:08
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Alfaquattroporte » 29.7.2007, ned 22:03

Ciao, muzu potvrddit taky: STR meni mapovani injektoru ale s podvozkem to nic nedela. A diky Bohu, ze to tam dali...neni treb jezdit stale v tom rezimu ale staci jeden mezi plyn a uz adrenalin jde nahoru, nahoru, nahoru a otacky taky a spotreba taky.Ale stoji to za to. Vsechny j¨krasne veci v zivote nceo stoji :-)) ciao !
Il cuore ha sempre ragione !
Alfa 166 V6 3 litri od ingegner Busso - 220 cavallini = euforie

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 703
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bull.et » 30.7.2007, pon 00:17

Mno vida...to je zajimaci...nemate k tomu nekdo nejaky technicky popis?...
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

Marc159
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 6.1.2007, sob 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marc159 » 30.7.2007, pon 01:44

No našel jsem zatím pouze toto:

Sport Throttle Response
Sport Throttle Response (sportovní reakce akcelerátoru) je zařízení, exkluzivní doplněk motoru V6 Alfy 166, které zdokonaluje řízení vozu. Aktivací tlačítka umístěného poblíž řadicí páky může řidič pozměnit reakci motoru na sešlápnutí pedálu akcelerátoru v případě, že potřebuje mít k dispozici maximální výkon motoru.


:-D
Což je zajímavé, protože já tam podobné tlačítko nemám a také bych rád k dispozici plný výkon motoru :wink:
Na anglických stránkách se lze například dočíst:

...Sport Throttle Response which modifies the accelerator throttle valve opening to allow an even sportier driving style... a podobně...
Z čehož také nejsem nejmoudřejší. :???:

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Příspěvek od andy_xx » 30.7.2007, pon 10:26

"Sport Throttle Response is exclusive to the Alfa 166. Fitted as standard with manual V6 engines, the system modulates engine response to the accelerator pedal. It offers the choice of a lively, entertaining drive while still enabling the car to be driven in a more relaxed, comfortable manner whenever the driver wishes, for example around town.

When the engine is running, the control unit is always set to standard driving mode. STR is activated (indicated by a warning light) by pressing a switch on the console near the gear lever, but the driver must also activate the system by releasing the accelerator pedal (otherwise the control could be operated inadvertently by a passenger).

Once the system is active, throttle opening angle increases without altering pressure on the accelerator pedal, to enhance 166’s sporty feel. When the switch is operated again and pressure is removed from the accelerator pedal, normal driving mode is restored.

STR can also be switched from standard to sport mode automatically by pressing the accelerator pedal quickly. This comes in handy when sudden rapid acceleration is required, while overtaking or during an emergency manoeuvre. "

..aha, všechno tu už bylo řečeno :D

Marc159
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 6.1.2007, sob 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marc159 » 30.7.2007, pon 15:57

andy: Thank you :-D

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 30.7.2007, pon 19:43

jeste kdyby mi to tak nekdo prelozil :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8583
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 30.7.2007, pon 21:28

Nevim odkud, ale mam stazenej manual ke 166 v cestine a tam funkce STR je. Sice bez technickyho popisu, ale je. Jen kdyby ste me zabili, tak si nevzpomenu odkud to mam... :roll:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host