Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Nesouhlasím=) musí jezdit v Alfě=)
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Musím potvrdit, co jsem se bavil s typickýma holkama co je auta nezajímají ale sledují je, tak prostě AUDINA nebo aspoň oktávka je naprosto nepostradatelná součást každého úspěšného muže 

33
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Audyna je naprostý základ.... v ČR to bez ní prostě nejde....
Pro Čechy to je auto s více image než Ferrari apod., tak to prostě je.... Dobře jim tak

Pro Čechy to je auto s více image než Ferrari apod., tak to prostě je.... Dobře jim tak

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3270
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak to mladá je teda víc chlap než já, když má trojku Golfa
.

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jo, to vždycky šílím, když mluvím s holkama ty slepice mi řeknou že audinka (nejlépe A4) je nejlepší, nejhezčí- tak se jich vždycky ptám jestli jsou slepý a nebo blbý....zde. píše:Musím potvrdit, co jsem se bavil s typickýma holkama co je auta nezajímají ale sledují je, tak prostě AUDINA nebo aspoň oktávka je naprosto nepostradatelná součást každého úspěšného muže
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Když přede mnou nebo za mnou jede Audi tak hádám model a občas to i uhodnu, ale je to čím dál tím těžší 

1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Co si vzpomínám tak posledně jsem reagoval tak nějak obdobně..pak má člověk něco ulovitPetulka píše:Jo, to vždycky šílím, když mluvím s holkama ty slepice mi řeknou že audinka (nejlépe A4) je nejlepší, nejhezčí- tak se jich vždycky ptám jestli jsou slepý a nebo blbý....zde. píše:Musím potvrdit, co jsem se bavil s typickýma holkama co je auta nezajímají ale sledují je, tak prostě AUDINA nebo aspoň oktávka je naprosto nepostradatelná součást každého úspěšného muže

33
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak normálním holkám je jedno čím kdo jezdí=) a alfu si většina snadno zamiluje- jenom nedospělý slepice milujou audinky=)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak aby sme zase jen nehanily, tak třeba taková A8 první generace je skutečně krásnej a elegantní sedan.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7245
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
co jsem zpozoroval já, tak ženským je naprosto jedno v jakém jedou autě, pokud je čisté, umyté a není omlácené. Ikdyž jsem svoje pipinky vozil ve FIATu Brava mojí mámy
tak si vůbec neztěžovaly, protože máti měla vždycky Fiátka ve voňavym stavu (bodejť ne, když jsem se o něj staral já
) Holky znají značku audi a BMW protože jim to nakecala vychcaná maminka, která má svýho manžílka ráda z lásky k penězům 



AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
ja som raz bol na oslave narodenin jednej caji... a som neveril ze jedna holka tam ked pocula ze mam AR tak sa potesila lebo aj ona ma... horsie to uz bolo ked som sa spytal co to ma za cislo
no po dlhom badani sa prislo na to ze je to 146 


166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Dnes jdu v Č.B. po náměstí z oběda, okolo mě projede Maserati Granturisno v černý perleti a v červený kůži uvnitř, motor nabíral na otáčkách a mě se zježily chlupy i na zádech z toho koncertu, proti mě 3 teenageři s festovníma čepicema a jeden z nich moudře prohlásil že je to shit auto. Hm asi to není z německa tak je to shit. 

Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Kamarad poridil A6 06' 3.0Tdi Q S-Line (jen proto, ze byla za super cenu).
Jediny co je pekny jsou S sedacky + volant, BOSE hudba, jinak nicmoc. Rizeni absolutne bez vazby, motor nekde pred pr. napravou kde normalni auta maji chladic, ovladani MMI oproti I-Drive je desny, kdyz jsme to zacali zkoumat tak jsou tam veci absolutne neodpovidajici cenovce, ovladani osvetleni cvakajicim kolebkovym spinacem na strope je jak ve Fabii, okynka nejdou ovladat po vypnuti zapalovani, kufrem se musi mlatit...
Shodli jsme se, ze zlata 5er, jina liga.
To auto tezi jen z modniho vzhledu, (ale obyc ne-S-Line musi byt hnus), na dalkovy jizdy to je fajn, jinak na pozitek opravdu nee, idealni doplnek k IPhonu a ruzovy kosili...
Jediny co je pekny jsou S sedacky + volant, BOSE hudba, jinak nicmoc. Rizeni absolutne bez vazby, motor nekde pred pr. napravou kde normalni auta maji chladic, ovladani MMI oproti I-Drive je desny, kdyz jsme to zacali zkoumat tak jsou tam veci absolutne neodpovidajici cenovce, ovladani osvetleni cvakajicim kolebkovym spinacem na strope je jak ve Fabii, okynka nejdou ovladat po vypnuti zapalovani, kufrem se musi mlatit...
Shodli jsme se, ze zlata 5er, jina liga.
To auto tezi jen z modniho vzhledu, (ale obyc ne-S-Line musi byt hnus), na dalkovy jizdy to je fajn, jinak na pozitek opravdu nee, idealni doplnek k IPhonu a ruzovy kosili...

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Bohužel,"příběh audi" jen dokazuje, že tady jsou motoristi generačně vyškolený léty nudnýho komunismu.protože tu hrozně dlouho bohužel jezdily víceméně škodný a žigulíky a až po 90 roce se objevovaly konečně jiný auta tak nějak normálně...rodiče dnešních dvacetiletých mají Audinu spojenou s image středního managementu při nástupu divokýho kapitalismu , a tuhle společenskou oblibu efektivně přenesly - , stejně jako třeba oblibu pašíka, kterýho mít byl okolo roku 2000 neselhávající pozitivní signál důvěryhodnosti při vypisování faktury.. společenská dohoda průměrnosti a jistot, dále již jen samá pozitiva.,to nemá s autem jako takovým nic společnýho..to jsou jen "nalepený společenský dohody" a z toho plynoucí emoce...
Holky s "tahem na branku" pochopitelně sledují "tenhle obraz společenský dohody o zajištěném statutu majitele" okolo sebe ,/ a tak poznaj některý "důležitý znaky" i na haupnách..., . .což zase samozřejmě " cool borci "dobře ví a přímo využívají.jako snadný efektivní mechanismus nenásilného kontaktu s odpovídajícím "řezivem"-tedy výhodná oboustranná "přímočarost" v určité rovině IQ--nic víc.
JInak Audi jsou prostě jen tradiční unylý "montérky" jistého druhu středního managementu.třeba .v Německu , ale vyšší samozřejmě jezdí Lexus, Volvo,Bmw, méďa --.
Tím pádem tyhle auta /audiny/sklízejí společensky z hlediska široké obliby české společnosti "něco navíc"..než by si jízdním projevem zasloužily.. --že člověk kterej leze z audiny bude mít "osobitý" projevy, je skoro jistý. -nákup atributu a nástroje vymezení se tady funuje skoro ukázkově..
... jinak nemám nic proti Audi nebo čestným výjimkám - motoristům, který si je kupují, protože se jim prostě opravdu líbí a vyhovují jim.

Holky s "tahem na branku" pochopitelně sledují "tenhle obraz společenský dohody o zajištěném statutu majitele" okolo sebe ,/ a tak poznaj některý "důležitý znaky" i na haupnách..., . .což zase samozřejmě " cool borci "dobře ví a přímo využívají.jako snadný efektivní mechanismus nenásilného kontaktu s odpovídajícím "řezivem"-tedy výhodná oboustranná "přímočarost" v určité rovině IQ--nic víc.
JInak Audi jsou prostě jen tradiční unylý "montérky" jistého druhu středního managementu.třeba .v Německu , ale vyšší samozřejmě jezdí Lexus, Volvo,Bmw, méďa --.
Tím pádem tyhle auta /audiny/sklízejí společensky z hlediska široké obliby české společnosti "něco navíc"..než by si jízdním projevem zasloužily.. --že člověk kterej leze z audiny bude mít "osobitý" projevy, je skoro jistý. -nákup atributu a nástroje vymezení se tady funuje skoro ukázkově..
... jinak nemám nic proti Audi nebo čestným výjimkám - motoristům, který si je kupují, protože se jim prostě opravdu líbí a vyhovují jim.


- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Myslim, že je dost naivní si myslet, že Audi je dnes něco míň než MB nebo BMW. Prodávají po celém světě víc než úspěšně a jsou plohodnotným soupeřem v německé trojce
Číselně je na starém kontinentu dokonce lídr, a to proti MB nemá v nabídce třeba MPV aj.
Volvong, Lexus nebo Jaguar se jen z dálky přibližuje... nebo spíš vzdaluje

Číselně je na starém kontinentu dokonce lídr, a to proti MB nemá v nabídce třeba MPV aj.
Volvong, Lexus nebo Jaguar se jen z dálky přibližuje... nebo spíš vzdaluje
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
to nic neříká o tom, že Audi "snů" v našich podmínkách je v podstatě "unylá konfekce" bez chuti a zápachu--ono tohle auto je něco jako sako..nebo uniforma..nic osobitého se nezamýšlí.. /teď se nebavíme se o limitních počinech jako R8../ to XKR 4.2 kompresor je potřeba projet..
., ono je to aspoň trochu zábava..
., ono je to aspoň trochu zábava..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2012, stř 22:13, celkem upraveno 6 x.
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak předpokládám, že v článku nebyl zmíněn ideální muž jezdící v Audi R8
Proti bílé "masírkové" A6 Avant Quattro TDI nabídneš od Indů co?
(hlavně neříkej XF Combi, který ještě nedorazil ani do krámu
)

Proti bílé "masírkové" A6 Avant Quattro TDI nabídneš od Indů co?


//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jde hlavně o to být co nejvíce ve středním proudu, což se audině daří. Jízdní vlastnosti jsou věc druhé, je všeobecně známo, že jakmile jakákoli audina přijde o elektroniku podvozku, jezdí lít i Velorex:-D A design dnešních audin na mě působí vyloženě odpudivě, jak se snaží za každou cenu ukázat " já na to mám"...
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To je věc jiná, proto se asi právě lidem líbí, a mě odrazuje
Teda Honzo, takhle se zcenzurovat...

Teda Honzo, takhle se zcenzurovat...

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
AR Brera 3,2V6 Q4 191kW-"Krásna"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
A ja si porad rikam, ze kdyz reknu holce, ze mam Alfu Romeo a ona nekdy odveti, ze jsou ty Alfy aspon pohledove pekny..... ale pak kdyz ji ukazu tu hranatou cihlu co mam, tak vsechno nadseni znich z 99% opadne
nevim cim to muze byt
no jinak mam spousty kamaradek co je spoustu pritelu vtahlo do koncernu VW a AUDI

no jinak mam spousty kamaradek co je spoustu pritelu vtahlo do koncernu VW a AUDI

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Nejde o censuru, /tý věty o XKR -4.2 kompresor--vracím/jako o to tlačit diskuzi konkrétním směrem, tohle obecné povídání se zastánci audi nemá konce ....tak to trochu rozvedu..
Jen vzpomenu na "dokonalý počin" v podobě uvedení "geniálního audi TT"--to neudrželi
na okruhu ani profíci.. neovladatelný..stabilizace tomu pomohla,aspoň se to dalo řídit, ale
U BÁVA SE PRO ZÁBAVU ESP VYPÍNA--ne zapíná..
jinak v Integraleho článku na D-fensovi stačí počíst--pokud někdo podvozky jako takový moc nemusí..
....Dnešní automobily značky Audi, ač nesou hrdé označení Quattro, nemají v drtivé míře vůbec nic společného se svým slavným a revolučním předkem – Audi Coupé Quattro (někdy bývá slangově označováno jako urquattro). Dnešní Audi obvykle používají připojitený pohon zadní nápravy prostřednictvím lamelové viskospojky Haldex, v niž na základě údajů čidel ABS čerpadlo mění tlak podle momentálních trakčních podmínek, čímž dochází k připojování nebo odpojování zadní nápravy. Přední i zadní diferenciály jsou volné, v záběru jsou tedy vždy minimálně dvě kola (jedno přední a protilehlé zadní). Výkonnější modely pak používají jako středového diferenciálu obvykle šnekový TorSen, který využívá jednostranné samosvornosti šnekového převodu, díky níž umí distribuovat krouticí moment na přední a zadní nápravu podle aktuálních adhezních podmínek. I v této variantě, používané u Audi od roku 1987, jsou ale přední a zadní diferenciály volné a v min. záběru jsou také pouze 2 kola. Některé řady s označením S (netýká se např. S3) pak mají uprostřed TorSen a vzadu diferenciál s omezenou svorností, čímž alespoň trochu evokují vzpomínku na zašlou slávu, kdy mělo Audi náskok díky technice.
Samosvor na zadku jako echt luxus. --jinak otevřený dify...nejběžnější mezinápravák u audi typu Haldex..., tu čtyřkolku audi .posledních let - si někdy projeď mimo ujetou silnici..v zimě..na chalupu do Krkonoš opravdu neee.
Jen vzpomenu na "dokonalý počin" v podobě uvedení "geniálního audi TT"--to neudrželi
na okruhu ani profíci.. neovladatelný..stabilizace tomu pomohla,aspoň se to dalo řídit, ale
U BÁVA SE PRO ZÁBAVU ESP VYPÍNA--ne zapíná..
jinak v Integraleho článku na D-fensovi stačí počíst--pokud někdo podvozky jako takový moc nemusí..
....Dnešní automobily značky Audi, ač nesou hrdé označení Quattro, nemají v drtivé míře vůbec nic společného se svým slavným a revolučním předkem – Audi Coupé Quattro (někdy bývá slangově označováno jako urquattro). Dnešní Audi obvykle používají připojitený pohon zadní nápravy prostřednictvím lamelové viskospojky Haldex, v niž na základě údajů čidel ABS čerpadlo mění tlak podle momentálních trakčních podmínek, čímž dochází k připojování nebo odpojování zadní nápravy. Přední i zadní diferenciály jsou volné, v záběru jsou tedy vždy minimálně dvě kola (jedno přední a protilehlé zadní). Výkonnější modely pak používají jako středového diferenciálu obvykle šnekový TorSen, který využívá jednostranné samosvornosti šnekového převodu, díky níž umí distribuovat krouticí moment na přední a zadní nápravu podle aktuálních adhezních podmínek. I v této variantě, používané u Audi od roku 1987, jsou ale přední a zadní diferenciály volné a v min. záběru jsou také pouze 2 kola. Některé řady s označením S (netýká se např. S3) pak mají uprostřed TorSen a vzadu diferenciál s omezenou svorností, čímž alespoň trochu evokují vzpomínku na zašlou slávu, kdy mělo Audi náskok díky technice.
Samosvor na zadku jako echt luxus. --jinak otevřený dify...nejběžnější mezinápravák u audi typu Haldex..., tu čtyřkolku audi .posledních let - si někdy projeď mimo ujetou silnici..v zimě..na chalupu do Krkonoš opravdu neee.
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.4.2012, stř 23:55, celkem upraveno 5 x.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
útržky nekončících diskuzí na téma audi ..
...K tomu AWD: Včera jsem se při projížďce vojenským pásmem mezi Bezdězem a Ralskem dostal na Hradčanské letiště, kde pár lidí dovádělo na zasněžené ranveji. Byl jsem vyzván na souboj v rozjezdu. Já (Forester 98), Impreza WRX Sti a Audi A6 Avant Quattro. Všichni na čáře, 15cm trochu rozježděnýho sněhu. "Díky technice" jsem měl po 50m náskok asi 15m na Audi a 25m na Rézu. Sorry za OT, ale musel jsem se pochlubit ohledně toho "AWD"
.........................
slyšel jsem už pár čtyřkolkářů vykládat, že "ono se vždycky nějaký to kolo chytne :o). pak je taky otázka, zda náhodou čtyřkolka nevyhovuje zde mnohými prosazované teorii o technických prostředcích, jejichž využití způsobuje úbytek opatrnosti na straně řidiče :o)
Re: Náskok díky technice:)
zrovna haldex 4x4 vyzaduje zvysenou koncetraci a o hodne vetsky ridicsky skill nez obyc predokolka ale i zadokolka a i "stala" 4x4 , pokud se s autem zacne jezdit na hrane ..
.....
ja bych prave rekl ze tu teorii (ktera podle me neni daleko od pravdy , pokud se s modernimi auty a jejich "bezpecnostnimi" systemy jezdi na hrane, jelikoz dneska uz to umi odpustit hodne chib, ktere dokud neexistovali, ridice pekne vychovali ) haldex 4x4 podporuje , ze si vetsina majitelu mysli pravy opak.. je to zpusobeno prevazne tim ze se svymi pseudo 4x4 99,9% casu jezdi na predokolku s cca 100kg zateze navic . Ten kdo jezdi ostreji a chce 4x4, haldex po 5km zavrhne jako absolutne nepouzitelny system pro jeho styl jizdy ... jako quatro je lepsi ale taky to neni zadnej zazrak techniky
....
....
Vim. Zazil jsem ji na vlastni kuzi tesne pred vanoci a rozmlatil polovinu plechu na predku svyho mazlicka vcetne par kravin uvnitr (chladicova vzpera atd.).
Mam octavii I. 4x4 a byl jsem na skole bezpecne jizdy v Moste. Soucasti byla i zaverecna zabava na mosteckem okruhu. Po 4-5 kolech uz mi to pripadalo jako ze mam zhruba nakoukane apexy, brzdne body atd. Bylo mokro a v prave zatacce u postu komisare c. 10 jsem si najel na obrubnik, haldex to vyhodnotil tak jak to vyhodnotil a poslal mi kroutak na zadek. Okamzite jsem sel do hodin a bouchnul karou o svodidla na vnitrku zatacky (pretacivy smyk s nedotacivym autem, jojo).
Myslel jsem, ze se mi chlapi z Cesany budou smat (byl jsem tam s partou vyvojaru ze Skoda), ale vsichni meli pokerface a rikali, ze haldex je na hrane k...a a ze se tohle stava pri testovacich jizdach bezne.
Zazitek je to ovsem k nezaplaceni, protoze kdyby se mi tohle stalo v beznem provozu, dopadlo to mnohem hure. Ted si davam sakrabacha.
...........................
jednoduchej závěr.-- podvozek je omezenej a limitovanej použitejma prvkama, bez ohledu na nekonečnou mediální masírku--. třeba v případě audi skoro směrem k téměř "kosmický technologii"
.
..prostě běžný audi s haldexem a otevřenejma difama,kterejch tu lítá nejvíc, slibuje co nemůže splnit--ta proklamovaná technika je na podvozku prostej-- lehce problematickej -- průměr--
...K tomu AWD: Včera jsem se při projížďce vojenským pásmem mezi Bezdězem a Ralskem dostal na Hradčanské letiště, kde pár lidí dovádělo na zasněžené ranveji. Byl jsem vyzván na souboj v rozjezdu. Já (Forester 98), Impreza WRX Sti a Audi A6 Avant Quattro. Všichni na čáře, 15cm trochu rozježděnýho sněhu. "Díky technice" jsem měl po 50m náskok asi 15m na Audi a 25m na Rézu. Sorry za OT, ale musel jsem se pochlubit ohledně toho "AWD"

.........................
slyšel jsem už pár čtyřkolkářů vykládat, že "ono se vždycky nějaký to kolo chytne :o). pak je taky otázka, zda náhodou čtyřkolka nevyhovuje zde mnohými prosazované teorii o technických prostředcích, jejichž využití způsobuje úbytek opatrnosti na straně řidiče :o)
Re: Náskok díky technice:)
zrovna haldex 4x4 vyzaduje zvysenou koncetraci a o hodne vetsky ridicsky skill nez obyc predokolka ale i zadokolka a i "stala" 4x4 , pokud se s autem zacne jezdit na hrane ..
.....
ja bych prave rekl ze tu teorii (ktera podle me neni daleko od pravdy , pokud se s modernimi auty a jejich "bezpecnostnimi" systemy jezdi na hrane, jelikoz dneska uz to umi odpustit hodne chib, ktere dokud neexistovali, ridice pekne vychovali ) haldex 4x4 podporuje , ze si vetsina majitelu mysli pravy opak.. je to zpusobeno prevazne tim ze se svymi pseudo 4x4 99,9% casu jezdi na predokolku s cca 100kg zateze navic . Ten kdo jezdi ostreji a chce 4x4, haldex po 5km zavrhne jako absolutne nepouzitelny system pro jeho styl jizdy ... jako quatro je lepsi ale taky to neni zadnej zazrak techniky

....
Vim. Zazil jsem ji na vlastni kuzi tesne pred vanoci a rozmlatil polovinu plechu na predku svyho mazlicka vcetne par kravin uvnitr (chladicova vzpera atd.).
Mam octavii I. 4x4 a byl jsem na skole bezpecne jizdy v Moste. Soucasti byla i zaverecna zabava na mosteckem okruhu. Po 4-5 kolech uz mi to pripadalo jako ze mam zhruba nakoukane apexy, brzdne body atd. Bylo mokro a v prave zatacce u postu komisare c. 10 jsem si najel na obrubnik, haldex to vyhodnotil tak jak to vyhodnotil a poslal mi kroutak na zadek. Okamzite jsem sel do hodin a bouchnul karou o svodidla na vnitrku zatacky (pretacivy smyk s nedotacivym autem, jojo).
Myslel jsem, ze se mi chlapi z Cesany budou smat (byl jsem tam s partou vyvojaru ze Skoda), ale vsichni meli pokerface a rikali, ze haldex je na hrane k...a a ze se tohle stava pri testovacich jizdach bezne.
Zazitek je to ovsem k nezaplaceni, protoze kdyby se mi tohle stalo v beznem provozu, dopadlo to mnohem hure. Ted si davam sakrabacha.
...........................
jednoduchej závěr.-- podvozek je omezenej a limitovanej použitejma prvkama, bez ohledu na nekonečnou mediální masírku--. třeba v případě audi skoro směrem k téměř "kosmický technologii"

..prostě běžný audi s haldexem a otevřenejma difama,kterejch tu lítá nejvíc, slibuje co nemůže splnit--ta proklamovaná technika je na podvozku prostej-- lehce problematickej -- průměr--

- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak to by mě opravdu zajímalo v čem je Lexus lepší než Audi?HonzaR píše:...
JInak Audi jsou prostě jen tradiční unylý "montérky" jistého druhu středního managementu.třeba .v Německu , ale vyšší samozřejmě jezdí Lexus, Volvo,Bmw, méďa --.
....
M-B a BMW samozřejmě ano.
Jinak si tu hoši koukám zase pěkně notujete

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host