Zadírání motorů TS 16V

Odpovědět
Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 26.3.2012, pon 20:45

a to poslouchal s vylágrovaným variatorem vedle? [-o< při tom variatoru dává dolů víko od ventilů a může se rovnou podívat na vačku a uvidí, jestli není dohlodaná z minulosti...

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 27.3.2012, úte 05:10

ten variátor je vylagrovanej max do té chvíle než se olej pořádně zahřeje,pak néní slyšet takže ještě mele z posledního....slyšel sem horší..OPRAVDU mrtvý
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od roberto37 » 27.3.2012, úte 10:37

ad servisy a jejich "opravdu nutné opravy": Když jsem mojí 1. 156-ku koupil měla 38t najeto. A já neználek vyplašenej z toho, že po ránu bíle čmudila, jsem zajel do servisu Čížek v ČB vedle Globusu. Kde mi pan Čížek osobně zamotal hlavu ještě víc tím, že je nutná, ale opravdu nutná generálka motoru v rozpočtu cca 50tisíc :shock: No neudělal jsem jí a motor má dnes 130tisíc najeto :smt044
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od tuta146 » 27.3.2012, úte 14:24

Je fakt, že JTS umí po ránu hulit až je to o strach, i když je na to člověk zvyklý :-D
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 27.3.2012, úte 22:07

tak to dýchej a bude Ti málo:)

vassagg

Příspěvky: 18
Registrován: 7.4.2012, sob 19:51

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od vassagg » 17.4.2012, úte 18:48

nejak mi nesedi ta teplota oleje na budikach co tu nekdo psal ja je mam taky...tlak za studena 100psi jak je ohratej tak kolem 30 psi ale budik na teplotu ma rozmezi 50 az 150 stupnu a nevidel jsem na nem vic jak 60 stupnu jezdim trasy +- 5km do prace a jiank 20 az 40 km nehonim to tak kde je chyba?
Přílohy
CIMG0381.JPG

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 17.4.2012, úte 18:50

při +-5km je to imrvére studený...

vassagg

Příspěvky: 18
Registrován: 7.4.2012, sob 19:51

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od vassagg » 17.4.2012, úte 18:53

a po 40 km to je podle tebe porad studeny jo ? :smt021
jinak za ty 3 mesicu co auto mam a 2 tisic km ta teplota proste neleze nahoru tak nechapu jak tam nekdo muze mit 150stupnu a neresit to ....to bude asi neco spatne ne
Naposledy upravil(a) vassagg dne 17.4.2012, úte 19:00, celkem upraveno 2 x.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 17.4.2012, úte 18:56

vassagg píše:...nevidel jsem na nem vic jak 60 stupnu jezdim trasy +- 5km do prace...
do práce s tím jezdíš studeným

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Ladis » 17.4.2012, úte 19:01

Tak kolik jsi měl, když jedeš pilu a točíš k omezovači?
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

vassagg

Příspěvky: 18
Registrován: 7.4.2012, sob 19:51

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od vassagg » 17.4.2012, úte 19:03

Petr147 píše:
vassagg píše:...nevidel jsem na nem vic jak 60 stupnu jezdim trasy +- 5km do prace...
do práce s tím jezdíš studeným
jasne to ano ale jezdim a delsi trasy a nic tak po jake dobe se ten olej zahreje na ten zminovany extrem? a ten co to tu psal tak to mel tusim po par kilometrech asi to budu muset najit a dat to tu...

vassagg

Příspěvky: 18
Registrován: 7.4.2012, sob 19:51

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od vassagg » 17.4.2012, úte 19:07

Ladis píše:Tak kolik jsi měl, když jedeš pilu a točíš k omezovači?
to jsem jeste neskusil na to mam motorku :D a jak to tu ctu tak si to chcu podchytit at mam klidne spani kdyz si budu chtit zajezdit sportovne i v aute

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Ladis » 17.4.2012, úte 19:08

Když to veznu podle kamaráda co má xaru VTR (má v serii budík teploty oleje), tak když jedem z práce, má tam tak 70-80 i po desítkách Km, ale jak tomu pořádně naloží, jde to okamžitě nahoru.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Ladis » 17.4.2012, úte 19:11

vassagg píše:
Ladis píše:Tak kolik jsi měl, když jedeš pilu a točíš k omezovači?
to jsem jeste neskusil na to mam motorku :D a jak to tu ctu tak si to chcu podchytit at mam klidne spani kdyz si budu chtit zajezdit sportovne i v aute
To se vše vysvětluje a jestli máš 2.0 TS, tak se okrádáš o prima svezení. Osobně jsem jel jen 1.8 TS , ale co tyhle agregáty předvádí nad 5 tis. ot. do omezovače, je prostě bomba :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

vassagg

Příspěvky: 18
Registrován: 7.4.2012, sob 19:51

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od vassagg » 17.4.2012, úte 19:16

jak to ma clovek tocit kdyz si to tu precte ? :D vi nekdo jak ma byt ten budik na teplotu zapojenej?ze bych na to koukl jestli je to dobre

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od HonzaR » 17.4.2012, úte 22:26

Kde ho máš "připíchnutej" --na redukci pod filtrem nebo na rozbočce čidla mazání ?

Pokud jezdíš max do středních otáček, ty vysoké teploty se neobjeví--ta řeč byla o jízdě okolo
omezovače..., pak to jde nahoru rychle...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 18.4.2012, stř 08:02

Kdoví, co to je za budík...
taky může bejt v kelu termostat na oleji

vassagg

Příspěvky: 18
Registrován: 7.4.2012, sob 19:51

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od vassagg » 18.4.2012, stř 21:45

dneska jsem menil olej tak jsem koukl na to zapojeni a vypada ok jestli se podari tak tu hodim foto
jinak jsem udelal vyplach motoru pripravkem liqui moly tak jsem zvedavej jestli to neco udela

cooper.mb
Nováček

Příspěvky: 234
Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od cooper.mb » 20.4.2012, pát 07:30

Začíná se dělat teplo tak to pak zkus víc projet a protáhnout a uvidíš co nameris. V gtv s ts motorem když to točím v lete tak teplota vody vyleze vždycky nad 90. A když jsem loni auto pěkně projel a zaparkoval na trávníku tak se tráva pod autem spalila, tak by ME zajímalo co nameris na oleji za teplotu.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19018
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kubas » 20.4.2012, pát 07:57

vzhledem k tomuto:
vassagg píše:fakt sem zvedavej jestli je ten castrol tak zlej jak tu nekdo pise ted sem udelal vyplach a nalil tam castrol magnatec 5w40
považuji jakékoliv měření teploty a tlaku oleje za zbytečné.... :wink:
Ano je fajn mít v pořádku tlak a teplotu, ale když máš špatný základ, čili samotný olej, tak to asi nepomůže....
Nicméně toto vlákno jistě Vassagg nenavštěvuje naposled :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Ladin 164V6 » 20.4.2012, pát 08:07

:-D Komu neni rady...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

vassagg

Příspěvky: 18
Registrován: 7.4.2012, sob 19:51

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od vassagg » 20.4.2012, pát 10:55

cooper.mb píše:Začíná se dělat teplo tak to pak zkus víc projet a protáhnout a uvidíš co nameris. V gtv s ts motorem když to točím v lete tak teplota vody vyleze vždycky nad 90. A když jsem loni auto pěkně projel a zaparkoval na trávníku tak se tráva pod autem spalila, tak by ME zajímalo co nameris na oleji za teplotu.
ted jsem vyměnil olej za 5w40 a jedine co zatim muzu ze vsech tech hlupych kecu co tu nekteri pisou potvrdit je ze se rychleji zahriva teplota vody pokazde 90stupnu ale na budiku uz je kolem 75 stupnu (predtim kolem 60) kdyz to nehonim, rozdil je i v tlaku mazani kterej je o neco malo mensi pri volnobehu je za studena skoro stejnej +- 5 psi ale pri zahrati je o +- 15 psi mensi....

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 20.4.2012, pát 10:57

ironie... za tepla nižší tlak? Vítej v pekle:)
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Alfa ... _GO_motoru

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 20.4.2012, pát 11:08

Prej hloupé kecy :D tady se řeší zkušenosti s jedním z nejchoulostivějších motorů od AR, který se řeší přes 15 let a panáček tam dá to, co všichni píšou, že tam nesmí a jediný on je chytrý - všichni ostatní mají hloupé kecy... kdo chce kam...

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 20.4.2012, pát 11:12

Aneb nejlepší zkušenost je ta vlastní :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host