Který vůz střední třídy má nejsportovnější charakter ???
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Který vůz střední třídy má nejsportovnější charakter ???
Nástupci AR 156 je vyčítáno leccos, ale hlavně to, že je "těžká" a ztratila to pravé alfácké sportovní srdíčko. Dle mého názoru není kritika na místě. Alfa 159 získala hodně na bezpečnosti a o jejích vynikajících jízdních vlastnostech svědčí i výsledky v řadě autotestů. Atraktivitu kabátu netřeba zdůrazňovat a i s tou nadváhou vývojáři v Alfě s modelovým rokem 08 pohli dolů.
Chtěl bych se vás proto zeptat, zda v segmentu střední třídy vidíte jiné auto, které je dle vás více tzv. cuore sportivo a důvod té volby.
Chtěl bych se vás proto zeptat, zda v segmentu střední třídy vidíte jiné auto, které je dle vás více tzv. cuore sportivo a důvod té volby.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: Co je víc CUORE SPORTIVO
Myslím že tohle hlasování bude zbytečnýrobert37 píše:Nástupci AR 156 je vyčítáno leccos, ale hlavně to, že je "těžká" a ztratila to pravé alfácké sportovní srdíčko. Dle mého názoru není kritika na místě. Alfa 159 získala hodně na bezpečnosti a o jejích vynikajících jízdních vlastnostech svědčí i výsledky v řadě autotestů. Atraktivitu kabátu netřeba zdůrazňovat a i s tou nadváhou vývojáři v Alfě s modelovým rokem 08 pohli dolů.
Chtěl bych se vás proto zeptat, zda v segmentu střední třídy vidíte jiné auto, které je dle vás více tzv. cuore sportivo a důvod té volby.




Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: Co je víc CUORE SPORTIVO
promiň, ale tuhle anketu nechápu. zaprvé je claim CuoreSpotivo sloganem Alfy, tudíž se vztahuje jen na ni. zadruhé, z tebou vypsaných sedanů některé rozhodně neaspirují na to, být nejsportovnější ve tříde (tak jako by chtěla Alfa), ale mají naprosto jiné marketingové i technické zacílení. tahle anketa je dobrá tak k tomu, aby se na Alfa fóru, kam chodí jen alfisté všichni ubezpěčili o tom, že 159 je nejvíc CuoreSportivo.
nezlob se (chápu že to myslíš v dobrém), ale v této podobě je to nesmyslné a dost laciné. já nehlasuju a nehodlám už ostatní přesvědčovat o tom, že 159 je dobré auto ale ne nejlepší sportovní sedan, tak aspoň ten výběr zredukujte na smysluplné konkurenty...
nezlob se (chápu že to myslíš v dobrém), ale v této podobě je to nesmyslné a dost laciné. já nehlasuju a nehodlám už ostatní přesvědčovat o tom, že 159 je dobré auto ale ne nejlepší sportovní sedan, tak aspoň ten výběr zredukujte na smysluplné konkurenty...
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Co je to za anketu bez chipnuté oktávky????
Ne vážně, defacto souhlasím s Raddikem, že to tak nějak nedává smysl.... Otázka by kdyžtak měla být položena "které z aut je dle vás nejlepší sportovní sedan"
Ale vlastně je to zase jen jiný název pro téma "159 ano či ne" a to už se tu řeší jinde....


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: Co je víc CUORE SPORTIVO
- souhlasím s tebou ve všem..ale myslím že ty konkurenty těžko vybereš lepší..jedná se o přímou konkurenci Alfy Romeo v obdobné cenové relaci a také v dané třídě.. velikosti atd. Osobně neznám moc jiných sportovně založených sedanů v této velikosti... kromě nejostřejších verzí danného modelu jako řady BMW - M, Mondeo ST, ...RS apod. a to by bylo jsi zase mohl srovnávat jen se 159 GTA..Raddik píše:promiň, ale tuhle anketu nechápu. zaprvé je claim CuoreSpotivo sloganem Alfy, tudíž se vztahuje jen na ni. zadruhé, z tebou vypsaných sedanů některé rozhodně neaspirují na to, být nejsportovnější ve tříde (tak jako by chtěla Alfa), ale mají naprosto jiné marketingové i technické zacílení. tahle anketa je dobrá tak k tomu, aby se na Alfa fóru, kam chodí jen alfisté všichni ubezpěčili o tom, že 159 je nejvíc CuoreSportivo.
nezlob se (chápu že to myslíš v dobrém), ale v této podobě je to nesmyslné a dost laciné. já nehlasuju a nehodlám už ostatní přesvědčovat o tom, že 159 je dobré auto ale ne nejlepší sportovní sedan, tak aspoň ten výběr zredukujte na smysluplné konkurenty...

Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co je víc CUORE SPORTIVO
Raddik píše:promiň, ale tuhle anketu nechápu. zaprvé je claim CuoreSpotivo sloganem Alfy, tudíž se vztahuje jen na ni. zadruhé, z tebou vypsaných sedanů některé rozhodně neaspirují na to, být nejsportovnější ve tříde (tak jako by chtěla Alfa), ale mají naprosto jiné marketingové i technické zacílení. tahle anketa je dobrá tak k tomu, aby se na Alfa fóru, kam chodí jen alfisté všichni ubezpěčili o tom, že 159 je nejvíc CuoreSportivo.
nezlob se (chápu že to myslíš v dobrém), ale v této podobě je to nesmyslné a dost laciné. já nehlasuju a nehodlám už ostatní přesvědčovat o tom, že 159 je dobré auto ale ne nejlepší sportovní sedan, tak aspoň ten výběr zredukujte na smysluplné konkurenty...
Dobře uznávám, že otázka není položena úplně nejlépe. Jsem pro to zablokovat a spíše se ptát, který že to vůz střední třídy má nejsportovnější charakter. Ale nelze mi to upravit. Já sám jsem porovnával na netu parametry konkurentů a zjistil jsem, že oproti BMW má 159 vždy o 100kg v podobné motorizaci navíc a to jí znevýhodňuje jak v dynamice , tak ve spotřebě. BMW má zase hodně utlumenou výkonnost. Jde mi o porovnání ne o důkaz "jednoty" alfistů.
Nechci porovnání mezi M3 GTA STI, ale spíše civilnějších verzí s cenou pod milion
Naposledy upravil(a) roberto37 dne 19.5.2008, pon 12:12, celkem upraveno 1 x.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Musím říct, že jsem tady viděl plno jiných " zbytečných " vláken a možná i anket ... osobně jsem nehlasoval, 159 je pro mě luxusní kočár s top designem ale to je tak vše ...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Co je víc CUORE SPORTIVO
problém je v tom, že já (a myslím, že i drtivá většina ostatních) nejel ani s polovinou těchto nových vozů, takže tu můžeme diskutovat leda tak nad parametry a koncepcí těch vozů.
objektivně je na tuhle disciplínu "sportu" nejlíp připraveno BMW 3 (solidní váha, klasická koncepce, rozdělení hmotnosti, dobré motory). Merc má to samé, ale je už příliš těžký, navíc naladěný pro jiné spektrum zákazníků. ostatní jsou více či méně dobré předkolky, vyjímka je Subaru. je třeba si uvědomit, že v těch autech se často nalítá mrtě km a tak se staví jako co nejlepší kompromis mezi komfortem a sportem. zkrátka všichni se snaží dělat auta "pro všechny" a tímpádem je jasné, že sportovní sedan je dnes především marketingové heslo než vytoužená realita. 159 nevyniká a ani nepropadá mezi ostatními. to je celé.
objektivně je na tuhle disciplínu "sportu" nejlíp připraveno BMW 3 (solidní váha, klasická koncepce, rozdělení hmotnosti, dobré motory). Merc má to samé, ale je už příliš těžký, navíc naladěný pro jiné spektrum zákazníků. ostatní jsou více či méně dobré předkolky, vyjímka je Subaru. je třeba si uvědomit, že v těch autech se často nalítá mrtě km a tak se staví jako co nejlepší kompromis mezi komfortem a sportem. zkrátka všichni se snaží dělat auta "pro všechny" a tímpádem je jasné, že sportovní sedan je dnes především marketingové heslo než vytoužená realita. 159 nevyniká a ani nepropadá mezi ostatními. to je celé.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Vezmu to od začátku. Sportovní sedan, s cenou pod 800 tisíc, má dle mého mínění pod přední kapotou motor 2,2 JTS. Motor je to dostatečně výkonný (136KW / 183PS) .Co nabízí BMW? 318i se 95 kw, anebo 320i se 110 kw. Pozor na omyl, i ta 318-ka je dvoulitr. 318i je ve stejné cenové relaci jako 2,2 JTS. 320i je o 100 tisíc dražší. I moje stará 156-ka má oproti 320i o 16Kw více cca 22 koní.
Dle mého názoru jsou vozy BMW konkrétně benzínové čtyřválce výkonnostně poddimenzované. Jasně jsou to jenom čísla. Na silnici jsem až takový rozdíl při předváděcí jízdě s BMW 320i oproti AR 2,2JTS nepozoroval.
U třílitrových šestiválců se už AR 159 na BMW 3 nechytá a to z důvodu vysoké hmotnosti. AR nabízí jen 3,2JTS 4x4 a přestože výkonnostně za BMW v žádném přpadě nezaostává, tak na dynymice už ty kila znát jsou. I na spotřebě.
P.S.: Před časem jsem viděl test mezi sportovními coupe AR Brera, Audi TT, a BMW z4. Alfa dopadla přímo otřesně. Nejméně dynamická a s odstupem s nejvyšší spotřebou. Důvod? cca 150kg nadváhy. Byla ale nejkrásnější
Dle mého názoru jsou vozy BMW konkrétně benzínové čtyřválce výkonnostně poddimenzované. Jasně jsou to jenom čísla. Na silnici jsem až takový rozdíl při předváděcí jízdě s BMW 320i oproti AR 2,2JTS nepozoroval.
U třílitrových šestiválců se už AR 159 na BMW 3 nechytá a to z důvodu vysoké hmotnosti. AR nabízí jen 3,2JTS 4x4 a přestože výkonnostně za BMW v žádném přpadě nezaostává, tak na dynymice už ty kila znát jsou. I na spotřebě.
P.S.: Před časem jsem viděl test mezi sportovními coupe AR Brera, Audi TT, a BMW z4. Alfa dopadla přímo otřesně. Nejméně dynamická a s odstupem s nejvyšší spotřebou. Důvod? cca 150kg nadváhy. Byla ale nejkrásnější

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Hlasovat taky nebudu, asi je to zbytecny.
Z tyhle otazky totiz AR159 vyjde jako nejlepsi na svete. Ale jak by hlasovani dopadlo, kdybych se zeptal asi takhle: "Libilo by se vam, kdyby byla AR159 lehci o 3 metraky ve vsech verzich, kdyby pouzivala sofistikovany system 4x4 (napr. s aktivnim mezinapravovym diferencialem a samosvornym diferencialem vzadu), kdyby pouzivala vlastni motory vcetne zachovani charakteristik a zvuku, kdyby prodejni uspech byl dvojnasobny proti 156, kdyby konkurenci deklasovala stejne jiste a neochvejne jako jeji predchudci?"
Mozny odpovedi ANO, NE...
Neni to proste i nicem jinym, nez o tom jak polozit otazku.
Mimochodem pokud srovnam 159 3.2 Q4 a Legacy 3.0R Spec B (s manualni prevodovkou), tak provozni hmotnosti (plna nadrz + 75kg ridic) jsou nasledujici:
AR 159 3.2 Q4 - 1815kg
Legacy 3.0R Spec.B - 1560kg
Takze Alfa ma pri temer shodnych rozmerech o 2.5 metraku vic, pricemz jsou obe auta ctyrkolky, takze na ukor pohonu to nejde...

Mozny odpovedi ANO, NE...

Mimochodem pokud srovnam 159 3.2 Q4 a Legacy 3.0R Spec B (s manualni prevodovkou), tak provozni hmotnosti (plna nadrz + 75kg ridic) jsou nasledujici:
AR 159 3.2 Q4 - 1815kg
Legacy 3.0R Spec.B - 1560kg
Takze Alfa ma pri temer shodnych rozmerech o 2.5 metraku vic, pricemz jsou obe auta ctyrkolky, takze na ukor pohonu to nejde...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Harous: jenže s tím, co píšeš, by to už bylo defacto jiné auto. doufejme, že nástupce bude o něčem jiném a ke kladům 159 (bezpečnost,tuhá kastle,zpracování) přidá opravdu hutný sportovní esprit, kterého toto auto zejména kvůli své hmotnosti a naladění není schopné.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Tak máš kliknout na Subaru. Ten třílitr u Subaru v lehkém voze stojí ale přes milion a čtvrt. To už se dostáváme do nebeských výšin. Já myslím porovnání aut v ceně hluboko pod milion.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
tak na jednu stranu chceš porovnat sportovní sedany a pak to omezuješ cenou, na které některé modely začínají. hm. o co v této anketě jde? zjistit že za 800 tisíc dostaneš motor 2.2 JTS, který má papírově nejvíc ze všech 4válcových konkurentů? a to dělá ze 159 nejsportovnější sedan ve své třídě?
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Alfa 159 3.2 Q4 je nejlevnejsi v zakladu za 1.034.000 Kc, Subaru Legacy 3.0R Spec.B je za 1.228.000Kc. Jenze Subaru ma vcelku zvlastni cenovou politiku a moc si nemuze hybat s vybavou. Za tu cenu uz to mas v plny nalozi, takze kdyz si Alfu dovybavis na uroven toho Suba budes na cene minimalne stejny. Takze rozdil v cene tam moc neni. Jinak zacina Legacy cenou na 698.000 za dvoulitr. Nicmene jsem to uvadel hlavne pro porovnani dvou vrcholnych verzi, kde je rozdil v hmotnosti 2.5 metraku. A to fakt neni malo... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Tak jsem zahlasoval pro Legacy, at to tu trochu rozproudime.
Jinak si ale myslim, ze z uvedenych aut definici sportovniho sedanu nesplnuje nic...

Jinak si ale myslim, ze z uvedenych aut definici sportovniho sedanu nesplnuje nic...
Naposledy upravil(a) Harous dne 19.5.2008, pon 14:08, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Raddíku ale já nic netvrdím, jen jsem napsal svůj názor. A zaky si můžeš přečíst, že toho bavora považuji za koncepčně více sportovní, až na ty slabé čtyřválce.
Asi takhle: Hypoteticky chci si koupit vůz střední třídy, nutně jej musím koupit nový a nemohu za něj dát více jak 800-900 tisíc. Co mi doporučujete, když od auta požaduji i radost z jízdy a sportovní feeling. Napište kandidáty.
Asi takhle: Hypoteticky chci si koupit vůz střední třídy, nutně jej musím koupit nový a nemohu za něj dát více jak 800-900 tisíc. Co mi doporučujete, když od auta požaduji i radost z jízdy a sportovní feeling. Napište kandidáty.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Něco v naftěrobert37 píše: Asi takhle: Hypoteticky chci si koupit vůz střední třídy, nutně jej musím koupit nový a nemohu za něj dát více jak 800-900 tisíc. Co mi doporučujete, když od auta požaduji i radost z jízdy a sportovní feeling. Napište kandidáty.

Jako alfista bych sáhnul po 159 (asi 2,4MJet, protože 2,2 je o dost slabší a 3,2 je cenou mimo), kdybych byl naprosto nestranný, tak BMW (zadohrab je zadohrab), jen se nevlezu s cenou do motorizace (2,5i nebo 2,5d), nebo i to subaru, případně micáka lancera.
A to ještě kdoví, jak by to nakonec dopadlo, protože jsem s těmi ostatními auty nejel...

Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
já bych si za ty šílené peníze nekoupil žádné. a to myslím naprosto vážně - ojetá 75 V6 nebo 155 Q4, případně Maserati biturbo si s nima vytře pr.del a stojí babku.
pokud by se tím ale mělo jezdit denně a v zimě, tak je to jen o preferencích - jestli máš radši zadkolky nebo předkolky. já osobně zadkolku se samosvorem. takže bych si taky nevybral, protože samosvor mají snad jen M3 a AMG a ty jsou zcela mimo rámec
.
pokud ale budeš rezignovat na opravdovou sportovnost a vezmeš v úvahu, že ti stačí dobré, nezáludné jízdní vlastnosti a silný motor, tak tě uspokojí defacto každé z nabízených aut v silnějších motorizacích. vyloženě špatná auta se už totiž nedělají.
pokud by se tím ale mělo jezdit denně a v zimě, tak je to jen o preferencích - jestli máš radši zadkolky nebo předkolky. já osobně zadkolku se samosvorem. takže bych si taky nevybral, protože samosvor mají snad jen M3 a AMG a ty jsou zcela mimo rámec

pokud ale budeš rezignovat na opravdovou sportovnost a vezmeš v úvahu, že ti stačí dobré, nezáludné jízdní vlastnosti a silný motor, tak tě uspokojí defacto každé z nabízených aut v silnějších motorizacích. vyloženě špatná auta se už totiž nedělají.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Urcite mas tech priorit vic, ne jen "i radost z jizdy". Takovy rozhodovani je strasne tezky a kazdej ma jiny priority (a sklon uverit marketingu). Proto taky nejezdi po ulicich stejny auta.
Osobne bych si to asi rozdelil na nekolik sekci a potom jim priradil nejakou vahu v rozhodovani. V prvni rade musi clovek zjistit co vlastne chce a na co to shani. Kazdej sme nejakej a kazdej tu vahu bude prikladat necemu jinymu. Staci si predstavit tri fanousky motoristickyho sportu, prvni fanousek jezdici na vsechny zavody F1, druhy jezdici na vsechny zavody WTCC a treti objizdejici cely serial MS v rallye. Pochybuju, ze by pro vsechny z nich bylo to NEJ stejny auto. 


Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host