Šály po 200tkm (JTS)
Šály po 200tkm (JTS)
Zdravím minulý týden jsem musel sundat převodovu i setrvačník kvůli protekájícímu oleji ze zátky vyvažovacího hřídele. Novou zátku jsem objednal od Jirky Kůrky a když už jsem ho měl na drátě tak mi poradil abych vyměnil i gufero na klice a když už prý mám dole tu převodovku tak kvůli
snažšímu vydání vany vyměnil i šáli na ojnicích. Když jsem je tedy vyndal tak jsem se nestačil divit...bylo to asi za pět dvanáct.(Motor má najeto 210tis.)
Přidávám foto a všem co mají najeto přez 200t a motor neklepe aby zvážili výměnu.
snažšímu vydání vany vyměnil i šáli na ojnicích. Když jsem je tedy vyndal tak jsem se nestačil divit...bylo to asi za pět dvanáct.(Motor má najeto 210tis.)
Přidávám foto a všem co mají najeto přez 200t a motor neklepe aby zvážili výměnu.
- Přílohy
Naposledy upravil(a) Dvoři dne 24.4.2012, úte 20:37, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 156 2.0 JTS 122kw r.v. 2002
Re: Šály po 200tkm
co používáš za olej?
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm
Kůrkyne, jak vypadaly ty moje? Jezdím taky Racing, tak jestli nám ty šály nežere?
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm
tyhle jsou fajnově zajetý
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Šály po 200tkm
203 tis. na 1.6 TS a jede pěkně...dokážeš potěšitPřidávám foto a všem co mají najeto přez 200t a motor neklepe aby zvážili výměnu.
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
Re: Šály po 200tkm
Nespravedlnost života spočívá v tom, že předchozí majitel jezdil klidně na cokoli z Tesca za kilo/litr
a tobě svatosvatě samozřejmě tvrdil, že" vo.le vždycky-ale vždycky jen Sewlenia Racing 10W-60."
Notorickým problémem, který snad zažil každý TS z druhý ruky je jízda na extrémně nízkou hladinu oleje--nebo taky někdy dolití až po rozsvícení červený ...
To se pak rychle TS prodává..
--"jako vo.le lítá báječně, jen prostě chci zas něco jinýho.."
Revizí šál se u TS opravdu ale opravdu nic nezkazí
Ještě další důležitá drobnost--při přechodu z neznámého podřadného oleje ala Tesco na ester 10W-60je potřeba motor odkalit--ester emulze díky aditivaci rozpouští usazeniny enormě a potom se to na šálách může chytit,zvlášť pokud by toho bordelu v motoru bylo hodně..
a tobě svatosvatě samozřejmě tvrdil, že" vo.le vždycky-ale vždycky jen Sewlenia Racing 10W-60."
Notorickým problémem, který snad zažil každý TS z druhý ruky je jízda na extrémně nízkou hladinu oleje--nebo taky někdy dolití až po rozsvícení červený ...
To se pak rychle TS prodává..
--"jako vo.le lítá báječně, jen prostě chci zas něco jinýho.."
Revizí šál se u TS opravdu ale opravdu nic nezkazí
Ještě další důležitá drobnost--při přechodu z neznámého podřadného oleje ala Tesco na ester 10W-60je potřeba motor odkalit--ester emulze díky aditivaci rozpouští usazeniny enormě a potom se to na šálách může chytit,zvlášť pokud by toho bordelu v motoru bylo hodně..
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm
Ty byly o dost lepší, tyto dvořiho jsou už fakt KO.roubrt37 píše:Kůrkyne, jak vypadaly ty moje? Jezdím taky Racing, tak jestli nám ty šály nežere?
takhle vypadaly na Fiatu coupe se 196 tis. km
taky 2.0 16V atmosféra, v podstatě stejný parametry motoru /zdvih/vrtání)
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Fiat ... 010137.JPG
Re: Šály po 200tkm
pokud se už šála leskne, je KO... ideálně aby byla matná tak jak ji vyndáš z balení.. tohle už je moc a moc ochrany pro studený starty a nějaký extrémy to nemá...
tohle může mít na svědomí i používání pouze ve městě a na krátky couračky když s emotor neprohřeje a v olejový vaně vzniká emulze benzínu s olejem..
tohle může mít na svědomí i používání pouze ve městě a na krátky couračky když s emotor neprohřeje a v olejový vaně vzniká emulze benzínu s olejem..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Šály po 200tkm
To je super motor, aby se člověk podřizoval autu... když jezdím do práce 14km přes Prahu a to do toho ještě zastávka pro snídani atd., tak to ty si ty šály můžu připsat na seznam, hned jak budu dělat spojku (momentálně 162tis a spojka tak v 180)... je pravda, že když má olej najeto 10tis, tak je v něm už docela benzín cítit
Re: Šály po 200tkm
Jsem 1. čekej majitel ale podle servizky tam dávali olej Carline Motorex 10w60. Je dovezená ze Switzu tak si myslím že to mohlo i sedět ...samozřejmě jsem jim u toho nesvítil jestli to opravdu je 10w60ka....
Alfa Romeo 156 2.0 JTS 122kw r.v. 2002
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Všem kdo skáčou "nastudeno" vždycky říkám--hoďte tam Bishop 460-G a mazací schopnost studeného oleje vás přestane v podstatě zajímat --mám to mimo jiné 4 roky v GTV, nalítáno kupu kilometrů /stovky tis/na jiných Alfách , s přidřenou Feldou na ojnici jsem to zkoušel kousnout před pár lety skoro 30tis a nešlo to/ a to jsem jí točil schválně až do červený/..trhání mazacího filmu ani na poškozený šále není skoro možný.spíš lépe řečeno--když se film trhne, 460-g to umaže i "nasucho" --a to sakra dlouho..odkaz na to, co dokáže i kopie Bishopa Prolong jsem sem už házel--objektivní test redakce jednoho plátku, která chtěla potvrdit keci Černého z olejů. cz, že "Dodatečná aditivace" je vždy podvod. Ten Prolong fungoval --dokonce nesplnili podmínky návodu a bez vany a bez oleje jela stará Lada 40km..normálně to má motor rychle za sebou..
Bishop je ještě daleko houževnatější pojistná vrstva..
http://uloz.to/3401431/motorova-drina.pdf
/Nic z toho nedistribuju--nejsem na tom komerčně interesován.../
Bishop je ještě daleko houževnatější pojistná vrstva..
http://uloz.to/3401431/motorova-drina.pdf
/Nic z toho nedistribuju--nejsem na tom komerčně interesován.../
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 25.4.2012, stř 07:29, celkem upraveno 2 x.
Re: Šály po 200tkm (JTS)
OT:
jsem dal ted Bishop do googlu, ať si něco počtu a tam Nissan klub, kde tě citovali:
"Prosimtě měj rozum!! Je to jen přiblblá reklama Nikdy taková věc motoru nepomuže,raději si přidej dej tam kvalitní olej třeba Castrol a pomuže to o 10000% víc než jedna tahle sračka"
http://www.nissanclub.cz/forum-tema/zaz ... iva-136195
jsem dal ted Bishop do googlu, ať si něco počtu a tam Nissan klub, kde tě citovali:
"Prosimtě měj rozum!! Je to jen přiblblá reklama Nikdy taková věc motoru nepomuže,raději si přidej dej tam kvalitní olej třeba Castrol a pomuže to o 10000% víc než jedna tahle sračka"
http://www.nissanclub.cz/forum-tema/zaz ... iva-136195
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Petře..keci nemaj cenu--nahoře v minulým příspěvku někdo ten Prolong zkusil--ten článek
je tam okopírovanej i s přesným popisem podmínek pokusu.
Tribotechnik z katedry řve blbost--a hurá na hranici---mě je to šumák, že by to nemělo fungovat--důležitý je že to funguje.
Zkoušet a pak až kecat..
je tam okopírovanej i s přesným popisem podmínek pokusu.
Tribotechnik z katedry řve blbost--a hurá na hranici---mě je to šumák, že by to nemělo fungovat--důležitý je že to funguje.
Zkoušet a pak až kecat..
Re: Šály po 200tkm (JTS)
No já teďka dávám 501, potom 560 a potom na další náplň zvažuju právě 460. Pokud bude aspoň nějaký minimální rozdíl po 560 tak kupuju tu 460.
Ale ta cena
Ale ta cena
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Šály po 200tkm (JTS)
HonzaR: myslím tu část "dej tam kvalitní olej třeba Castrol"
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Petr147 HonzaR: myslím tu část "dej tam kvalitní olej třeba Castrol"
no on ve spoustě motorů paradoxně docela dobře stačí a vyhovuje i záměrům výrobce agregátu --nezkur.vit si trh--dokonce se dá říct , že záměrem většiny výrobců není rozhodně vyrobit emulzi, která by nesmyslně prodlužovala životnost agregátu--záměrem trhu je pouze "rozumná životnost" čili i "přiměřená mazací emulze ", nejlépe LL typu provede spolu s celou řadou povinných "kurvítek"vědomou destrukci motoru po rozumným počtu km--
Nakonec--Když i Černý z olejů.cz říká, kdo nemusíte, emulze LL nepoužívejte , je to už co říct..a to není žádnej "REBEL A VIZIONÁŘ"
Castrol se sice proslavil směsnou esterovou bází před 100 lety--ale žije z toho parchant dodnes--dneska to rozhodně není víc, než průměr s pořádně napálenou cenou vzhledem k obsahu ..
Hele , potřebuju ke svý práci specifickou měřicí techniku--dnes dvě zaniklé švýcarské firmy doskákaly na to, že jejich výrobky byly v podstatě nesmrtelné a byly příliš přesné--už prostě nebylo co zdokonalovat--dodnes nebyly jejich produkty přesností překonány.
Japonci obě značky koupily, nahradily nesmrtelná bronzová uložení plastem a snížily přesnost o řád.. kluci co si dnes kupují japonské "pohrobky" si myslí, že kupují "kosmickou technologii". protože údaje o přesnosti švýcarských originálů považují za překlep...
A hlavně--za tři roky je japonskej výrobek " opotřebovanej " a tak se prostě "nekurví poměrně specifickej trh"
Japonci výborně prosperujou..
No já mám radši ten švýcarskej originál ze součástkový základny kosmickýho výzkumu..
A některý starý kusy pomalu zamáčknou slzu, když ho do Vídně přivezu na rektifikaci..
no on ve spoustě motorů paradoxně docela dobře stačí a vyhovuje i záměrům výrobce agregátu --nezkur.vit si trh--dokonce se dá říct , že záměrem většiny výrobců není rozhodně vyrobit emulzi, která by nesmyslně prodlužovala životnost agregátu--záměrem trhu je pouze "rozumná životnost" čili i "přiměřená mazací emulze ", nejlépe LL typu provede spolu s celou řadou povinných "kurvítek"vědomou destrukci motoru po rozumným počtu km--
Nakonec--Když i Černý z olejů.cz říká, kdo nemusíte, emulze LL nepoužívejte , je to už co říct..a to není žádnej "REBEL A VIZIONÁŘ"
Castrol se sice proslavil směsnou esterovou bází před 100 lety--ale žije z toho parchant dodnes--dneska to rozhodně není víc, než průměr s pořádně napálenou cenou vzhledem k obsahu ..
Hele , potřebuju ke svý práci specifickou měřicí techniku--dnes dvě zaniklé švýcarské firmy doskákaly na to, že jejich výrobky byly v podstatě nesmrtelné a byly příliš přesné--už prostě nebylo co zdokonalovat--dodnes nebyly jejich produkty přesností překonány.
Japonci obě značky koupily, nahradily nesmrtelná bronzová uložení plastem a snížily přesnost o řád.. kluci co si dnes kupují japonské "pohrobky" si myslí, že kupují "kosmickou technologii". protože údaje o přesnosti švýcarských originálů považují za překlep...
A hlavně--za tři roky je japonskej výrobek " opotřebovanej " a tak se prostě "nekurví poměrně specifickej trh"
Japonci výborně prosperujou..
No já mám radši ten švýcarskej originál ze součástkový základny kosmickýho výzkumu..
A některý starý kusy pomalu zamáčknou slzu, když ho do Vídně přivezu na rektifikaci..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 25.4.2012, stř 08:35, celkem upraveno 2 x.
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Už ten Prolong z toho odkazu tady někdo přečetl?
Dallen: jo, Čech to popsal přesně--naštěstí je to tak podrobně, že to skoro niikdo nečte
.....................................................................
pro ty, kdo jsou líný číst.. z Dallenova odkazu:
......ale důležitější je prodloužení životnosti motoru, které je způsobeno výraznějším oddělením třecích dvojic olejovým filmem, který se méně trhá, v případě přetržení olejového filmu působí zakotvený „koberec“ jako nouzová mazací vrstva a umožňuje motoru po určitou dobu pracovat bez olejové náplně (tento jev zjištěn při provozních zkouškách a také poznatky z praxe při haváriích olejových systémů, Bishop se o něm oficiálně nezmiňuje, nechce aby se toho někdo chytil a doporučoval jízdy s minimální olejovou náplní atd.). Absence horkých míst v motoru z působení tření prodlužuje životnost oleje, který si své vlastnosti zachovává po delší dobu, proto maže velmi dobře i v době, kdy je předepsána výměna olejové náplně, kdy za normálních okolností olej již určité vlastnosti ztrácí. John Bishop se snažil vyvinout takový přípravek, který donutí olej mazat tak, jak se sluší a patří na jeho typ a kategorii. .
...Pokles spotřeby oleje dosáhnul u amerického leteckého pístového motoru s přeplňováním Teledyne Continental TS 10 – 520 KCB 217 kW skoro 75%.) Zvýší se tlak oleje asi o 0,5 bar a klesne jeho teplota asi o 10 – 15 %. Oficiálně změřený pokles tření v motoru byl okolo 30%, což na výkonu dělá asi 11 – 15 % zisku
........Všimněte si, jak pojišťovny dbají na ochranu a zabezpečení různých výtvarných děl, šperků, výstav starožitných a historických předmětů, kde je vysoké riziko krádeže.
Proč o tom píši. Výrobky Bishop jsou totiž pojištěny proti možnému vzniku škody. Pojišťovna Allianz by jistě nepojistila něco, kde hrozí vysoké riziko pojistného plnění, zaplatit někomu několik stovek milionů korun za vzniklé škody (mohlo by nastat např. u vojenské techniky, lokomotiv, letadel) se jí asi nebude zdát jako správná podnikatelská aktivita. Už toto o výrobku něco vypovídá. Neříká to sice nic o tom, jestli skutečně fungují, ale vypovídá to vše o tom, jestli mají na jimi ošetřovaná zařízení negativní vliv. Silně pochybuji o tom, že by v takovém případě pojišťovna šla do tak vysokého rizika a smlouvu podepsala. Závěr si každý jistě udělá sám.Jestliže by naopak došlo ke kolapsu vašeho zařízení vlivem výrobku, odpovědná je firma (reklamaci ale podle zákona řešíte s prodejcem, buď s firmou, nebo s dealerem!). Nebojte se reklamovat, máte na to právo a B Original s.r.o. se své zodpovědnosti nezříká! K reklamaci je nutné doložit několik maličkostí, např. značku použitého oleje a způsob jeho získání, používané palivo, počet ujetých kilometrů od aplikace atd. a hlavně paragon o koupi výrobku, aby se prokázalo, jestli šlo skutečně o Bishopa a kdy byl koupen (těžko budete po někom chtít, aby vám uznal reklamaci po dvouletém provozu v motoru, kdy nebyl přípravek po roce obnovován). Co je ale nejdůležitější – vzorek oleje z poškozeného motoru (převodovky), aby se mohl provést rozbor na zjištění příčiny. Proto olej z poškozeného zařízení nikdy nelikvidujte! Firma je pro takové případy pojištěna, pokud se ukáže, že došlo k pochybení z její strany, škodu uhradí bez nějakého hádání.
Jízda bez oleje se uvádí pouze v referencích, kdy některá letadla dokázala bez olejové náplně doletět na nepříliš vzdálená letiště, případně některé vozidlo po proražení vany ještě asi 30 min. jelo, aniž by se motor poškodil (po odstranění závady a doplnění oleje se dále pokračovalo v jízdě). Olej v motoru má také chladící funkci pro součásti, které nejsou chlazeny kapalinou nebo vzduchem, která se nedá jen tak nahradit, proto nikdo z rozumných lidí bez oleje nepojede. Bishopovy přípravky v žádném případě olej nenahrazují, pouze umožní v případě nouze krátkodobý provoz bez něj.
......................................................................................................................
Nakonec--ať Černý od katedry mele co chce.--že dodatečná aditivace je podvod, že oleje v regálu jsou výborné nebo ještě lepší--je to pochopizelné, chce dál sedět kde sedí ..sedí? možná jo /VŠCHT/
A pro lidi, co je zajímá reál, nezbává než --. vlastní pokus: /J.Čech/
Teď jedna pohádka, co pohádkou není: Byla nebyla, za devatero horami a devatero řekami, jedna stará nemocná babička Avia. Pan doktor (soudní znalec) ji nedával mnoho nadějí, pouze měsíc (10 000 km) života. I přišel starý bylinkář Honza Bišopů a dal nemocné Avii svůj nejlepší lék z bylin natrhaných za úplňku na umrlčím kopci. Avii se zakrátko udělalo lépe, brzy vstala z postele a již téměř rok a půl žije (170 000 km) s občasnou pomocí léku od bylinkáře Bišopa. Pan doktor dodnes kroutí hlavou, jakou že to bylinky mají kouzelnou moc. Pak zazvonil zvonec a pohádce ještě není konec (Avia stále ještě jezdí).
/Macháček to leje do čtyřkolky na Dakar../
.................................
..Opravdu tyhle věci nedistribuju.. a nejsem na nich komerčně interesován , no pro někoho může být tohle vědět trefou do černého., samozřejmě že to není GO--to je ideální řešení, jen její odložení, pokud finance tlačí..na dobu, kdy se to bude hodit ,i se šálama,na kterých by se to mělo dávno kousnout.. no když to tam někdo hodí před tím, než jí /GO/ bude potřebovat...., naštěstí trh dělá ta zbylá většina..
Dallen: jo, Čech to popsal přesně--naštěstí je to tak podrobně, že to skoro niikdo nečte
.....................................................................
pro ty, kdo jsou líný číst.. z Dallenova odkazu:
......ale důležitější je prodloužení životnosti motoru, které je způsobeno výraznějším oddělením třecích dvojic olejovým filmem, který se méně trhá, v případě přetržení olejového filmu působí zakotvený „koberec“ jako nouzová mazací vrstva a umožňuje motoru po určitou dobu pracovat bez olejové náplně (tento jev zjištěn při provozních zkouškách a také poznatky z praxe při haváriích olejových systémů, Bishop se o něm oficiálně nezmiňuje, nechce aby se toho někdo chytil a doporučoval jízdy s minimální olejovou náplní atd.). Absence horkých míst v motoru z působení tření prodlužuje životnost oleje, který si své vlastnosti zachovává po delší dobu, proto maže velmi dobře i v době, kdy je předepsána výměna olejové náplně, kdy za normálních okolností olej již určité vlastnosti ztrácí. John Bishop se snažil vyvinout takový přípravek, který donutí olej mazat tak, jak se sluší a patří na jeho typ a kategorii. .
...Pokles spotřeby oleje dosáhnul u amerického leteckého pístového motoru s přeplňováním Teledyne Continental TS 10 – 520 KCB 217 kW skoro 75%.) Zvýší se tlak oleje asi o 0,5 bar a klesne jeho teplota asi o 10 – 15 %. Oficiálně změřený pokles tření v motoru byl okolo 30%, což na výkonu dělá asi 11 – 15 % zisku
........Všimněte si, jak pojišťovny dbají na ochranu a zabezpečení různých výtvarných děl, šperků, výstav starožitných a historických předmětů, kde je vysoké riziko krádeže.
Proč o tom píši. Výrobky Bishop jsou totiž pojištěny proti možnému vzniku škody. Pojišťovna Allianz by jistě nepojistila něco, kde hrozí vysoké riziko pojistného plnění, zaplatit někomu několik stovek milionů korun za vzniklé škody (mohlo by nastat např. u vojenské techniky, lokomotiv, letadel) se jí asi nebude zdát jako správná podnikatelská aktivita. Už toto o výrobku něco vypovídá. Neříká to sice nic o tom, jestli skutečně fungují, ale vypovídá to vše o tom, jestli mají na jimi ošetřovaná zařízení negativní vliv. Silně pochybuji o tom, že by v takovém případě pojišťovna šla do tak vysokého rizika a smlouvu podepsala. Závěr si každý jistě udělá sám.Jestliže by naopak došlo ke kolapsu vašeho zařízení vlivem výrobku, odpovědná je firma (reklamaci ale podle zákona řešíte s prodejcem, buď s firmou, nebo s dealerem!). Nebojte se reklamovat, máte na to právo a B Original s.r.o. se své zodpovědnosti nezříká! K reklamaci je nutné doložit několik maličkostí, např. značku použitého oleje a způsob jeho získání, používané palivo, počet ujetých kilometrů od aplikace atd. a hlavně paragon o koupi výrobku, aby se prokázalo, jestli šlo skutečně o Bishopa a kdy byl koupen (těžko budete po někom chtít, aby vám uznal reklamaci po dvouletém provozu v motoru, kdy nebyl přípravek po roce obnovován). Co je ale nejdůležitější – vzorek oleje z poškozeného motoru (převodovky), aby se mohl provést rozbor na zjištění příčiny. Proto olej z poškozeného zařízení nikdy nelikvidujte! Firma je pro takové případy pojištěna, pokud se ukáže, že došlo k pochybení z její strany, škodu uhradí bez nějakého hádání.
Jízda bez oleje se uvádí pouze v referencích, kdy některá letadla dokázala bez olejové náplně doletět na nepříliš vzdálená letiště, případně některé vozidlo po proražení vany ještě asi 30 min. jelo, aniž by se motor poškodil (po odstranění závady a doplnění oleje se dále pokračovalo v jízdě). Olej v motoru má také chladící funkci pro součásti, které nejsou chlazeny kapalinou nebo vzduchem, která se nedá jen tak nahradit, proto nikdo z rozumných lidí bez oleje nepojede. Bishopovy přípravky v žádném případě olej nenahrazují, pouze umožní v případě nouze krátkodobý provoz bez něj.
......................................................................................................................
Nakonec--ať Černý od katedry mele co chce.--že dodatečná aditivace je podvod, že oleje v regálu jsou výborné nebo ještě lepší--je to pochopizelné, chce dál sedět kde sedí ..sedí? možná jo /VŠCHT/
A pro lidi, co je zajímá reál, nezbává než --. vlastní pokus: /J.Čech/
Teď jedna pohádka, co pohádkou není: Byla nebyla, za devatero horami a devatero řekami, jedna stará nemocná babička Avia. Pan doktor (soudní znalec) ji nedával mnoho nadějí, pouze měsíc (10 000 km) života. I přišel starý bylinkář Honza Bišopů a dal nemocné Avii svůj nejlepší lék z bylin natrhaných za úplňku na umrlčím kopci. Avii se zakrátko udělalo lépe, brzy vstala z postele a již téměř rok a půl žije (170 000 km) s občasnou pomocí léku od bylinkáře Bišopa. Pan doktor dodnes kroutí hlavou, jakou že to bylinky mají kouzelnou moc. Pak zazvonil zvonec a pohádce ještě není konec (Avia stále ještě jezdí).
/Macháček to leje do čtyřkolky na Dakar../
.................................
..Opravdu tyhle věci nedistribuju.. a nejsem na nich komerčně interesován , no pro někoho může být tohle vědět trefou do černého., samozřejmě že to není GO--to je ideální řešení, jen její odložení, pokud finance tlačí..na dobu, kdy se to bude hodit ,i se šálama,na kterých by se to mělo dávno kousnout.. no když to tam někdo hodí před tím, než jí /GO/ bude potřebovat...., naštěstí trh dělá ta zbylá většina..
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Hezké šálz toto a te´d když půjdu do servisu a z fleku jim řeknu:já alfista chci preventivně vyměnit šály tak to výmění,u toho zjistíže je mířně škrábla klikovka...no respektive chci zeptat co všchno výměna šál obnaší,protože je plánuju taky vyměnit,ale bojím se toho že se najde víc problému...
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm (JTS)
sundat výfuk a vanu, sací koš a pak na ojnicích a hlavních ložiscích víka. Hlavně ne někde, kde měněj jen brzdy a výfuky, je potřeba kliku přeměřit, jestli už neni broušená nebo oválná a tak trochu počítat s tim, že když bude podřená nebo oválná bude muset motor ven z auta.
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Tak samozřejmě že to nedám někde kde dělají jen brzdy:D u nás jsou solidní a dobře vybavení. Ale tak prakticky si potvrdil toho čeho sem se bál..nejsem mechanik ale ukažte mi auta která budou mít klikovku jako novou třeba po 100tkm,natož po 160tkm,když čtu všeljaký recenze,postupy a co se může způsobit za provozu a co se může pos*at tím a tam tím. Ale ze zvědavosti si chci nechat skontrolovat spodek,tak se uvidí co vykoukne čili právě s tou ovalitou bych počítal a i horšími problémy
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Šály po 200tkm (JTS)
spousta aut bude mít kliku naprosto ok... si najdi rozborky aut po 100tis, dělá je Auto Bild... spousta má neměřitelné opotřebení
Re: Šály po 200tkm (JTS)
Jo dobře...říkám nejsem automechanik...ale co takový twin spark a 160tkm?nejchoulostivejsi motor kterej jezdil na selenku 10w40 a teď 10w60?já si to že zvědavosti nechám zkontrolovat ale docela se bojím co z toho bude:D
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Šály po 200tkm (JTS)
tak jestli to mělo to, co to mělo mít, tak 100 tis. km neni nic v životnosti motoru.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host