Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
>HonzaT: EGR jsem vyhodil a kompletne vycistil, sani jsem prohlidl a zda se vse OK. Uvazoval jsem i, ze bych cele sani vykuchal a zkusil rozebrat. Jenze po detailnejsim pruzkumu se na tuhle paraci muzu vyprdnout (to je tak na celej motor ven z auta). Nevim uz kde hledat dal, spis mi to pripada jako by padala nafta. Cele se to chova zvlastne. V zime to bezi ok, ale jak prijde jaro/leto tak je problem. Po nastartovani se motor chova delsi dobu neklidne, sem tam jako by skyta... V momente kdy se pohne rafika teplomeru a dostane k 50 (coz je otazka chvilky) tak jako by neco seplo a chod motoru se skokove zmeni - skytani je pryc. Z povahy jak se problem projevuje to prisuzuji k nejakemu cidlu/ventilu co bud nepracuje vubec a nebo spatne ...
Jeste k EGR - ma byt pri startu zavreny nebo se ma otevrit?
Jeste k EGR - ma byt pri startu zavreny nebo se ma otevrit?
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
zavrety a obzvlast pri studenom motore je cca 4min zavrety
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
pokial je otvoreny tak nenastartujes ;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
-
V_pici_zivot
- Příspěvky: 2
- Registrován: 23.4.2012, pon 19:10
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Slejska, Hanz87 diky moc!!! 

- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
odpoj vířivé klapky a dej je to otevřené polohyswoop01 píše:>HonzaT: EGR jsem vyhodil a kompletne vycistil, sani jsem prohlidl a zda se vse OK. Uvazoval jsem i, ze bych cele sani vykuchal a zkusil rozebrat. Jenze po detailnejsim pruzkumu se na tuhle paraci muzu vyprdnout (to je tak na celej motor ven z auta). Nevim uz kde hledat dal, spis mi to pripada jako by padala nafta. Cele se to chova zvlastne. V zime to bezi ok, ale jak prijde jaro/leto tak je problem. Po nastartovani se motor chova delsi dobu neklidne, sem tam jako by skyta... V momente kdy se pohne rafika teplomeru a dostane k 50 (coz je otazka chvilky) tak jako by neco seplo a chod motoru se skokove zmeni - skytani je pryc. Z povahy jak se problem projevuje to prisuzuji k nejakemu cidlu/ventilu co bud nepracuje vubec a nebo spatne ...
Jeste k EGR - ma byt pri startu zavreny nebo se ma otevrit?

Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
dotaz, dival jsem se do nadobky na vodu do chladice, ta riska MAX MIN je hodne debilne viditelna. Vsiml jsem si, ze je tam v te kadince plastovej pruh jak kdyby ze strany na stranu, je to riska MAX? A propooo, lejete tam nekdo neco jinyho, nez destilku? Slysle jsem neco o nejakym roztoku, ale nevybavuju si uz co to bylo a na co to bylo dobry 

AR 159 SW 2,4 20V 147kw
- HonzaT
- Nováček
- Příspěvky: 228
- Registrován: 28.3.2011, pon 23:35
- Bydliště: Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jo, ryska max je těsně u toho spoje, té expanze. A jinak tam patří paraflu (všechny origo náplně bys měl mít rozepsané na štítku, když otevřeš kapotu), ta se potom ředí dle toho, do jak velkých mínusů to chceš. (Tuším nějakých 50/50 udává výrobce. To je asi do -40)
http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1030
http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1030
Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.2JTDm 170kw (154kw), MY19, Rosso
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Sice to není přímo o 159 ale je tam pár članků o často diskutovaném DPF. . . Nechci tím říct vůbec nic ;)
http://www.auto.cz/dieselova-pro-proti- ... stic-66797
http://www.auto.cz/dieselova-pro-proti- ... stic-66797
AR 159 SW 1.9 JTDm
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Diky Honzo, slo mi o to, ze proste nevidim na MAX a MIN a tak kdyz to bude zarovno s tim plastikem uvnitr, tak je to OK?
AR 159 SW 2,4 20V 147kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Naprosto OK
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ahoj, 159 mám zatím cca 2 měsíce. Za tu dobu jsem nasbíral nesčetných informací o této Miss silnic, ale mám pár dotazů na které mi odpovědi stále unikají. Tady jsou:
1) mám výbavu bez volantu s tlačítky (dle servisky označení výbavy "Business") a standardní CD rádio. Kdybych si pořídil tlačítkový volant, je možnost jeho napojení, tzn. připravený kabelový svazek? Ve 155 a 145 jsem měl taky cca poloviční výbavy a konektory nejvyšší výbavy byly dostupné, jen nebyly zapojené. Je to u 159 stejně?
2) auto nemá hagusy z výroby, jsem odkázán jen na neoriginální, co se zaklapují za hranu střechy nebo jsou pod těsněním té střešní "spáry" nachystané montážní díry na originální hagusy?
3) vypalování DPF - auto má DPF a nehodlám do toho nějak vrtat dokud se to nezačne "srát" samo, dle obecného uživatelského manuálu by měla být na budících ikona s obrázkem výfuku (v levé kapličce) signalizující aktivaci regenerace DPF - já ji tam nemám. Jde nějak jinak poznat regenerace filtru? Jednou jsem si to pádil po dálnici OL -> OV a všiml jsem si trošku vyšší aktuální spotřeby než je na daný jízdní režim běžné (šestka, jen jsem šimral plyn a brala si kolem 10l/100km), po cca deseti minutách ta aktuální spotřeba klesla na obvyklé hodnoty. Byla to regenerace DPF?
4) na spínačce 145 i 155 byl knoflík, který dovoloval nechat rozsvícená světla i v případě vytažení klíčku ze spínačky. Jde to nějak udělat i na 159? Vím, je to celkem blbost, ale pomáhalo mi to si přisvěcovat na garážová vrata ve tmě, protože mám jen jeden svazek klíčů na všecko
Tak díky za odpovědi.
1) mám výbavu bez volantu s tlačítky (dle servisky označení výbavy "Business") a standardní CD rádio. Kdybych si pořídil tlačítkový volant, je možnost jeho napojení, tzn. připravený kabelový svazek? Ve 155 a 145 jsem měl taky cca poloviční výbavy a konektory nejvyšší výbavy byly dostupné, jen nebyly zapojené. Je to u 159 stejně?
2) auto nemá hagusy z výroby, jsem odkázán jen na neoriginální, co se zaklapují za hranu střechy nebo jsou pod těsněním té střešní "spáry" nachystané montážní díry na originální hagusy?
3) vypalování DPF - auto má DPF a nehodlám do toho nějak vrtat dokud se to nezačne "srát" samo, dle obecného uživatelského manuálu by měla být na budících ikona s obrázkem výfuku (v levé kapličce) signalizující aktivaci regenerace DPF - já ji tam nemám. Jde nějak jinak poznat regenerace filtru? Jednou jsem si to pádil po dálnici OL -> OV a všiml jsem si trošku vyšší aktuální spotřeby než je na daný jízdní režim běžné (šestka, jen jsem šimral plyn a brala si kolem 10l/100km), po cca deseti minutách ta aktuální spotřeba klesla na obvyklé hodnoty. Byla to regenerace DPF?
4) na spínačce 145 i 155 byl knoflík, který dovoloval nechat rozsvícená světla i v případě vytažení klíčku ze spínačky. Jde to nějak udělat i na 159? Vím, je to celkem blbost, ale pomáhalo mi to si přisvěcovat na garážová vrata ve tmě, protože mám jen jeden svazek klíčů na všecko

Tak díky za odpovědi.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
1)Moj nazor je ze ak by sa to aj dalo urobit ale aby to ficalo tj blu&me + usb slot a vsetky ktomu veci asi by to bolo tak drahe ze by som sa nato
2)Daju sa dokupit myslim ze to tu uz niekto riesil
3)Dpf tu uz bolo popisane dost tak skus najst
4)Follow me funkciu by mali mat vsetky, myslim ze packov na dialkove musis odseba tuknut a na displeji sa ti objavy na jako dlho to xces v sekundach

2)Daju sa dokupit myslim ze to tu uz niekto riesil
3)Dpf tu uz bolo popisane dost tak skus najst
4)Follow me funkciu by mali mat vsetky, myslim ze packov na dialkove musis odseba tuknut a na displeji sa ti objavy na jako dlho to xces v sekundach
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No mi by stačilo, kdyby ten volant uměl hýbat s hlasitostí a přeskakovat skladby. Zbytek funkcionality Blue&Me nepotřebuju. O DPF jsem tady toho četl dost, ale nikdo nepsal o té ikoně na budících (nebo jsem to nenašel).
Naposledy upravil(a) lukee dne 11.5.2012, pát 12:02, celkem upraveno 1 x.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ahoj ,
1) nevim
2) daji se dodelat, ale neni to nacvakavaci, ale musi se vrtat do strechy, takze doporucuji se poptaat na nejaky servis, v Brne to dela treba Truckmotor
3) Ano, to se ti vypalovalo DPFko, poznas to lehce zvysenou spotrebou a otackama ... Podle manualu k regeneraci dochazi kazdych 600-1000 km, úpokud si to dobre vybavuju
4)je to funkce Follow me home a myslim ze je to standartni vybava u vsech 159tek. Je to na strane 72 v manualu.
“FOLLOW ME HOME”
Zařízení slouží pro osvětlení prostoru
před vozidlem po určitou přednastavenou
dobu.
Aktivace
Zatáhněte za páku směrem k volantu
do dvou minut po vypnutí motoru..
Každým zatažením pákového ovládače
se rozsvícení světel prodlouží o 30 sekund,
nejvýše však na 3,5 minut; po této
době se světla samočinně vypnout.
Každému zatáhnutí za pákový ovládač
odpovídá rozsvícení kontrolky 3na
přístrojové desce a zobrazení hlášení na
displeji (viz kapitolu “Kontrolky a hlášení”).
Vypnutí
Zatažením páky k volantu na více než
dvě sekundy.
1) nevim
2) daji se dodelat, ale neni to nacvakavaci, ale musi se vrtat do strechy, takze doporucuji se poptaat na nejaky servis, v Brne to dela treba Truckmotor
3) Ano, to se ti vypalovalo DPFko, poznas to lehce zvysenou spotrebou a otackama ... Podle manualu k regeneraci dochazi kazdych 600-1000 km, úpokud si to dobre vybavuju
4)je to funkce Follow me home a myslim ze je to standartni vybava u vsech 159tek. Je to na strane 72 v manualu.
“FOLLOW ME HOME”
Zařízení slouží pro osvětlení prostoru
před vozidlem po určitou přednastavenou
dobu.
Aktivace
Zatáhněte za páku směrem k volantu
do dvou minut po vypnutí motoru..
Každým zatažením pákového ovládače
se rozsvícení světel prodlouží o 30 sekund,
nejvýše však na 3,5 minut; po této
době se světla samočinně vypnout.
Každému zatáhnutí za pákový ovládač
odpovídá rozsvícení kontrolky 3na
přístrojové desce a zobrazení hlášení na
displeji (viz kapitolu “Kontrolky a hlášení”).
Vypnutí
Zatažením páky k volantu na více než
dvě sekundy.
AR 159 SW 2,4 20V 147kw
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ta ikona na DPF je pouze když máš vadu DPF a užse nedokáže vypálit, jednou jsem to umělě udělal a stejně se neukázala, takže nevím přesně, jinak žádné auto s DPF neukazuje, že se dělá regenerace
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Díky všem za odpovědi, už jen zjistit jestli lze připojit ten volant s tlačítky nebo ne 

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ja myslim ze sa to da. Videl som jednu AR159 ktora mala dorabane tlacidla na volante. Ale na 100% neviem ci tam ma kabelaz alebo sa to muselo cele dorobit.
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 801
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No tak dnes nový přelud.
Když stáhnu okénko spolujezdce tak jde slyšet jakoby od zadního kola chřastivý zvuk.Nezabírá na to přibrždění ani se to nemění při různém zatížení.Jen se občas stane ,že to prostě nedělá vůbec.
Co to kua je? Ložisko?
Když stáhnu okénko spolujezdce tak jde slyšet jakoby od zadního kola chřastivý zvuk.Nezabírá na to přibrždění ani se to nemění při různém zatížení.Jen se občas stane ,že to prostě nedělá vůbec.
Co to kua je? Ložisko?
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ahoj panove, znova si nevim rady a rad bych poprosil o pomoc. Konkretne se mi jedna o cast vstrikovaciho systemu zvyraznenou na obrazku cervenou elipsou. Zajimalo by me jak se tomu "nadava" :-) a take jak to funguje (viz druhy obrazek, s cervene zvyraznenymi vystupy si nejsem jisty). Za odpovedi mockrat dekuji. P.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
cau chlapi. po delsi dobe se opet hlasim a mam problem jako
Musim sveho milacka prodat
Nechci jej jen tak prodat v bazaru, proto prvni pisu sem - lidem, kteri se o ni budou starat jako o Alfu a ne jako o auto. Vsichni me auto znate, vite v jakem je stavu a co jsem s ni resil. Je to r.v.04/2008, 1,9 Jtdm 110 kW, automat, najeto 185 tis (ja ji vlastnim od 139 tis pred tim jeden majitel v Italii), ma xenony, navigaci, couvaci kameru, 10 airbagu a spoustu dalsich veci. Olej a brzdove desticky na predku jsem menil pred tremi dny a vzdy menim olej po 15tis ujetych km. ve 170 tis je meneno turbo. Je o ni starano lepe nez o manzelku, takze si predstavuji cenu 230 000 Kc, samozrejme pri rychlem jednani to neni cena konecna a dam k ni i zimni gumy. Duvod prodeje je jednoduchy - dostal jsem novou praci, sluzebni chrochtavku
a nemuzu si dovolit zivit auto, ktere by doslova stalo pred domem chatralo a ztracelo cenu(tak dobre na tom fakt nejsem). POkud by jste o nekom vedeli, at vola 774856594. Nechci ji prodat, ale nic nezbyva - takze jen do dobrych rukou!!! Diky



Fiat Grande Punto 1,9 JTDm 8V, 88 kW - male ale moje
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
- HonzaT
- Nováček
- Příspěvky: 228
- Registrován: 28.3.2011, pon 23:35
- Bydliště: Jižní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jééééj, tak to je opravdu smutný!
Muset se vzdát Alfinky kvůli služební vochcávce, to bych asi nedal a raději někde koupil/pronajal třeba i plechovou garáž..
Máš tady profil, nebo je někde možné vidět fotky? Můj kolega totiž dlouho pátrá po Alfě (je už ode mě dost zmaštěnej, takže by o ní bylo dobře postaráno), tak bych mu jí nadhodil. Jen nevím, jestli kousne ten automat..



Máš tady profil, nebo je někde možné vidět fotky? Můj kolega totiž dlouho pátrá po Alfě (je už ode mě dost zmaštěnej, takže by o ní bylo dobře postaráno), tak bych mu jí nadhodil. Jen nevím, jestli kousne ten automat..
Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 2.2JTDm 170kw (154kw), MY19, Rosso
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTD 85kw, 2003, Blu Daytona
EX Alfa Romeo 159 TI 2.0JTDm 154kw (125kw), 2012, Rosso Competizione
EX Alfa Romeo 159 1.9JTDm 139kw (110kw), 2006, Grigio Titanio
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Sakra to je škoda že musí do světa 

Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Mi to rikej ...

kejzi1 píše:Sakra to je škoda že musí do světa
Fiat Grande Punto 1,9 JTDm 8V, 88 kW - male ale moje
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
já bych zase automat bral
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti