
Jak se v nich sedí ale netušim ...
R32 IV řada má kotouče 334mm jednopístkový brzdič. Až od V řady je kotouč 345mm, ale furt jen jednopístkový brzdič.alfantastisch píše:Takové kotouče má. Souhlas, nato, že to byl jejich top sport model to tam mohlo být. Ale i tak tam ty dvoupístky fungujou dobře.George.KHE píše:takový brzdy ale IV golf neměl. to až tuším V a VI, stejně k tomu, ale chybí aspoň čtyřpístkovej brzdič
Nevím, kde jsi na tom byl, že GTA nemá navigaci. Ve 147 normálně je.alfantastisch píše:Někde na začátku jsem psal, že to má o deset koníků méně a že kolega tam má motor z TT a tam už je ten výkon stejný 250cv. Hezčí je stopro GTA. Zvuk je tak nastejno (opět věc vkusu). O německé strohosti se snad asi nemusíme bavit, ne?enzo156 píše:U GTA mě napadá jen tak namátkou oproti golfu, výkonější motor, určitě i hezčí na oko s krásným zvukem. Hezčí interiér (věc vkusu, ale německá strohost se v golfu přenáší i do sport verzí). GTA má lepší řízení, podvozek nemá cenu rozebírat, ve svý době nepřekoantelná předokolka, což je R32 v normálu taky![]()
Jinak navigace s velkým displejem a loga na sedáku jsou ti k prdu, jen to poukazuje, kam se "sportovní" auta za poslední dobu posunula.Řízení je stejně dobré jak v GTA.
Ano navigace je Ti k prdu ale GTA jí nemá. Čili výbavou je na tom eRko o něco lépe. A to logo na sedačkách a volantu je už jen maličkost ale je to hezký.
Volant mi seděl v Golfu taky líp
Stále tu píšu o 156 ale už mě to popravdě přestává bavit. O technice se tu dá bavit tak možná se třemi z vás a to je smutné.George.KHE píše:Nevím, kde jsi na tom byl, že GTA nemá navigaci. Ve 147 normálně je.alfantastisch píše:Někde na začátku jsem psal, že to má o deset koníků méně a že kolega tam má motor z TT a tam už je ten výkon stejný 250cv. Hezčí je stopro GTA. Zvuk je tak nastejno (opět věc vkusu). O německé strohosti se snad asi nemusíme bavit, ne?enzo156 píše:U GTA mě napadá jen tak namátkou oproti golfu, výkonější motor, určitě i hezčí na oko s krásným zvukem. Hezčí interiér (věc vkusu, ale německá strohost se v golfu přenáší i do sport verzí). GTA má lepší řízení, podvozek nemá cenu rozebírat, ve svý době nepřekoantelná předokolka, což je R32 v normálu taky![]()
Jinak navigace s velkým displejem a loga na sedáku jsou ti k prdu, jen to poukazuje, kam se "sportovní" auta za poslední dobu posunula.Řízení je stejně dobré jak v GTA.
Ano navigace je Ti k prdu ale GTA jí nemá. Čili výbavou je na tom eRko o něco lépe. A to logo na sedačkách a volantu je už jen maličkost ale je to hezký.
Volant mi seděl v Golfu taky líp
Já už to tady fakt nedávám, točíte se všichni na píčovinách, viz sedák - opěradlo, to mi fakt hlava nebere. Bral jsem sedačku jako celek a to jen ještě jako hezký detail, nic víc. Hampice přečti si prosím pozorně všechny mé články k tomuto tématu a dojdeš k tomu.Hampice píše:Já bych se i té technice bavil, ale zatím jsi nám stále neprozradil, čímže je ten wolgsburgskej etalon technicky vyspělejší než AR 156 (a myslím, že v přímém srovnání nemusíme brát v potaz jen vrcholné verze R32/GTA)
Stááále se tu bavím o 156 GTA...George.KHE píše:Nevím, kde jsi na tom byl, že GTA nemá navigaci. Ve 147 normálně je.alfantastisch píše:Někde na začátku jsem psal, že to má o deset koníků méně a že kolega tam má motor z TT a tam už je ten výkon stejný 250cv. Hezčí je stopro GTA. Zvuk je tak nastejno (opět věc vkusu). O německé strohosti se snad asi nemusíme bavit, ne?enzo156 píše:U GTA mě napadá jen tak namátkou oproti golfu, výkonější motor, určitě i hezčí na oko s krásným zvukem. Hezčí interiér (věc vkusu, ale německá strohost se v golfu přenáší i do sport verzí). GTA má lepší řízení, podvozek nemá cenu rozebírat, ve svý době nepřekoantelná předokolka, což je R32 v normálu taky![]()
Jinak navigace s velkým displejem a loga na sedáku jsou ti k prdu, jen to poukazuje, kam se "sportovní" auta za poslední dobu posunula.Řízení je stejně dobré jak v GTA.
Ano navigace je Ti k prdu ale GTA jí nemá. Čili výbavou je na tom eRko o něco lépe. A to logo na sedačkách a volantu je už jen maličkost ale je to hezký.
Volant mi seděl v Golfu taky líp
Nepřekrucuj to prosím, od začátku až sem porovnávám G4 R32 s 156GTA protože jsem se v nich svezl.Hampice píše:Ehm, tak po technický stránce moc rozdílů mezi 156 a 147 nevidim. 147 bude mít možná díky jiným proporcím lepší jízdní vlastnosti, ale budiž. A tvrdit, že je Bora lepší než 156 bych si teda netroufl (pokud srovnáme stejné modelové roky, zejména pak kolem roku 2000).
Držme se tedy srovnání 147 a Golfu IV. Nějaký ten technický prvek, který posouvá motyky dál???
Hampi jsem to asi trochu blbě napsal. Myslel jsem to tak, že je jinde, jako, že daleko horší.Hampice píše:Ehm, tak po technický stránce moc rozdílů mezi 156 a 147 nevidim. 147 bude mít možná díky jiným proporcím lepší jízdní vlastnosti, ale budiž. A tvrdit, že je Bora lepší než 156 bych si teda netroufl (pokud srovnáme stejné modelové roky, zejména pak kolem roku 2000).
Držme se tedy srovnání 147 a Golfu IV. Nějaký ten technický prvek, který posouvá motyky dál???
Zato s GTA by si se tam stopro vyhrabal, viď?Hampice píše:Sleduji to od začátku a zatím jediný relevantní příspěvek se týkal využití pohonu všech kol u Golfu. Nicméně se jedná o Haldex, takže ač poslední generace možná už i nějak funguje (i když mám čerstvou zkušenost s Yetim a tahal nás ven traktor), odmítám ho u "hot hatche" brát jako přínos...
Sorry ale píšeš tu hovna, o výšivce jsem psal jako o hezkém detailu, navigaci jako výbavě kterou 156 GTA nemá, 18 kola v základu si myslím taky nejsou k zahození. Co třeba proměnlivá délka sání, přední kovaná hliníková ramena s výměnným čepem, větší průměr kotoučů, výfuk, pohon všech kol. Vyděl jsi to auto vůbec někdy trochu podrobněji?enzo156 píše:Mě stále utíká pointa technickýho náskoku v podobě výšivky na sedačce, navigace v palubce a 18" kolech... Asi si techniku každej představuje jinak.
Proboha proč si tohle vlákno nepřečteš celé. Nečti jen poslední stránku...PetrGTV píše:seru na Alfy, prodám Americu a jdu do Golfa, že já blázen na to nepřišel sám, že se s těma italskema plečkama jen zahrabávám, America má trapný 16tky, žádný výšivky a místo kosmickýho Haldexu jen středověkej transaxle, Díky, tohle vlákno mi změnilo život - prozřel jsem !!!!
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host