

Ano, řešil, myslím že Lacht, po telefonu jsme se dopátraly, že měl špatné čidlo v DPF, které se pořád vypalovalo, od Tyvada dostal jeho a dneska jezdí bez problému, ale nevím co se děje přesně u tebe, jen jsem si na to teď vzpomnělPetan147 píše:Neřešil tu někdo před časem nějakou extrémně zvýšenou spotřebu? Za poslední týden se mi spotřeba zvedla z 8litrů někam k 11l/100 a zároveň mi dost poklesl výkon celého auta. Při rychlosti 80km/h na 5.stupni se auto při sešlápnutí plynu nemá vůbec tendence zrychlovat. Aby se něco stalo, musím podřadit. Jen upřesním, že jezdím pořád stejně a palubní počítač nehlásí žádný problém. Nějaké nápady?
Ve čtvrtek jsem objednaný na diagnostiku, tak pak se uvidí co se s holkou děje... Snad nic vážného.cendler píše:Ano, řešil, myslím že Lacht, po telefonu jsme se dopátraly, že měl špatné čidlo v DPF, které se pořád vypalovalo, od Tyvada dostal jeho a dneska jezdí bez problému, ale nevím co se děje přesně u tebe, jen jsem si na to teď vzpomnělPetan147 píše:Neřešil tu někdo před časem nějakou extrémně zvýšenou spotřebu? Za poslední týden se mi spotřeba zvedla z 8litrů někam k 11l/100 a zároveň mi dost poklesl výkon celého auta. Při rychlosti 80km/h na 5.stupni se auto při sešlápnutí plynu nemá vůbec tendence zrychlovat. Aby se něco stalo, musím podřadit. Jen upřesním, že jezdím pořád stejně a palubní počítač nehlásí žádný problém. Nějaké nápady?
Ten jsem nechával nedávno preventivně čistit a byl docela čisty, takže nepředpokládám, že by se tak rychle zase zasral, ale zkusím se na něj podívat.michal96 píše:Petan147- jestli to jede až od cca 2200otáček výš, tak je bordelem zaseklej EGR.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 1 host