
Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159)
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
No bušil jsem do toho co to dalo. Zničil jsem při tom dva šroubováky, ale nakonec to povolilo. Samozřejmě najednou to vylítlo a bylo to všude. 

NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159


AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
Druhá půlka se koupe v chloridu draselném
šprýmaři. 


NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159


AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
Zdravím pánové a prosím o radu....
tak podle toho co tu čtu asi budu mít stejný problém, zatím tedy žádná kontrolka nesvítí ani žádný nouzový režim, ale stane se mi občas od minulého týdne, že auto občas netáhne a jeden den když auto bylo studené tak jsem se nemohl ani rozjet,ale po chvilce to šlo, tak jsem byl u známého a ten mi to přes diagnostiku vypálil a bylo to potom dobré, ale dnes se mi to při jízdě zase dvakrát stalo, že to nemělo sílu. Je to ten EGR ventil co tu píšete? Děkuji předem.
tak podle toho co tu čtu asi budu mít stejný problém, zatím tedy žádná kontrolka nesvítí ani žádný nouzový režim, ale stane se mi občas od minulého týdne, že auto občas netáhne a jeden den když auto bylo studené tak jsem se nemohl ani rozjet,ale po chvilce to šlo, tak jsem byl u známého a ten mi to přes diagnostiku vypálil a bylo to potom dobré, ale dnes se mi to při jízdě zase dvakrát stalo, že to nemělo sílu. Je to ten EGR ventil co tu píšete? Děkuji předem.
- Cipís
- Štamgast
- Příspěvky: 665
- Registrován: 9.11.2011, stř 21:23
- Bydliště: Plzeňský kraj(Stříbro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
jo,to vypada na zahnojenej EGR,pokud jsi mel ucpany DPF,tak pravdepodobne bude zahnojenej i EGR.Sundej ho a vycisti,dle navodu ktery najdes v tomhle http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... &start=475 vlakne.Ja tam hodil i odkaz na ulozto kam jsem to dal prelozene do cestiny,tak pohledej nekolik stran zpet ;) Podle toho navodu to mas za 1,5-2h hotovy,je to pohoda 

AR 159SW 1.9JTDm 8V...Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
Tak včera jsem to rozebral a opravil a už zase jezdím, uvidíme jak dlouho
Ale děkuji




Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
To si nesmíš říkat, prostě teď už budeš jezdít
a když by šlo jen o čištění EGRu tak to je to nejmenší... =D>

AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 801
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
Čau. Kdyz jedu s odpojenym egrem zůstane chyba zapsána?
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
v RJ ano, ale mohla by ti zmizet s budíků, ale teď si nejsem jistý
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 801
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
No na budiku pravé pořád sviti. Zitra ti výmazu a uvidím
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
- peter202
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
- Bydliště: Kálnica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
caute chlapi ja mam 2,4JTD 154kw a mam zase iny problem auto mi niekedy pri urcitych oackach okolo 1500 a zrazu zosplapnuti plynu niekedy ako keby vynehal motor proste to trhne ako keby ho pridusi alebo ked jemne zoslapnem niekedy je citit ako trochu motor trha ale nerobi to stale. A pri otackach okolo 2000 je citit zrazu o dost zvyseny vykon ako keby sa otvorila neaka klapka. Neviem ci je to normalne ale myslim si ze ako kazde auto vykon by mal byt stale plynuly a nie zrazu taky odskok pri 2000ot. Tento problem mam odkedy som auto kupil to je od februara. Vie mi tu niekto poradit co by to mohlo byt?? ci je to ten EGR alebo nieco ine?? chcem upozornit ze DPF aj EGR je OFF.
www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
toto mám aj ja a dosť často mi to robieva keď je von riadne teplo a podla toho čo som tu čítal tak by to mali spôsobovať vírivé klapky...
teraz ma čakajú rozvody tak ich idem odpojiť a uvidíme....
teraz ma čakajú rozvody tak ich idem odpojiť a uvidíme....

Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
vsetko mam odstavene a robieva to podla mna sa zasekava skrtiaca klapka
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
- peter202
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
- Bydliště: Kálnica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
technik mi neaku klapku pri EGR cistil vraj bola zasrana cela ale chvilu to tusim islo ok ale pocase asi po tyzdni to zase robi neviem ci to bola len nahoda. Co stoji takato klapka? lebo ked mi vycistil EGR aj tu klapku akusi tak mi to tahalo lepsie hned od 1500ot teraz to zacne tahat lepsie pri 1700 a pri 2000 je zrazu velky odskok vykonu ako keby som zapol dalsi motorjurki888 píše:vsetko mam odstavene a robieva to podla mna sa zasekava skrtiaca klapka


www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
peter202 píše:technik mi neaku klapku pri EGR cistil vraj bola zasrana cela ale chvilu to tusim islo ok ale pocase asi po tyzdni to zase robi neviem ci to bola len nahoda. Co stoji takato klapka? lebo ked mi vycistil EGR aj tu klapku akusi tak mi to tahalo lepsie hned od 1500ot teraz to zacne tahat lepsie pri 1700 a pri 2000 je zrazu velky odskok vykonu ako keby som zapol dalsi motorjurki888 píše:vsetko mam odstavene a robieva to podla mna sa zasekava skrtiaca klapkauplne to trhne autom
co pride zrazu velky vykon
Pokud máš EGR off, tak na co ti to mechanik čistil?
Výš 100% že máš EGR vyřazený?
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
virive klapky to podla mna nebudu, mam 8V a ten virive klapky nema a robi mi presne to iste, cukanie a akoby sa nieco mechanicky pohlo pri 1500ot, potom cuknutie a auto ide, EGR vycisteny, DPF mam, cital som toho uz viac a a ko pozeram je nast u viac s tym istym problemom, pritom podmienky su u kazdeho ine
- peter202
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
- Bydliště: Kálnica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
preco mi cistil EGR preto ze EGR aj ked je OFF tak sa otvara ale na minimalne % ked ho das off neznamena ze sa prestane uplne otvarat pokial viem takto mi to bolo udelene od viac ludi...mcernoch píše:peter202 píše:technik mi neaku klapku pri EGR cistil vraj bola zasrana cela ale chvilu to tusim islo ok ale pocase asi po tyzdni to zase robi neviem ci to bola len nahoda. Co stoji takato klapka? lebo ked mi vycistil EGR aj tu klapku akusi tak mi to tahalo lepsie hned od 1500ot teraz to zacne tahat lepsie pri 1700 a pri 2000 je zrazu velky odskok vykonu ako keby som zapol dalsi motorjurki888 píše:vsetko mam odstavene a robieva to podla mna sa zasekava skrtiaca klapkauplne to trhne autom
co pride zrazu velky vykon
Pokud máš EGR off, tak na co ti to mechanik čistil?
Výš 100% že máš EGR vyřazený?
www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
Tak ja si pod slovem OFF predstavuju mimo provoz, a jestli se Ti lehce otvira, tak asi OFF nebude a jedotka o nem vi a pracuje s nim.. takze zeby EGR OFF byl jen placebo efekt?
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
ja tam mam plech
tak aj ked sa nahodou otvara tak zbytocne he


Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
Tak s plechem nas je asi vic ;-)
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2276
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
Přesně tak pokud otevírá tak není off.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
Tak mám podobné příznaky, ale předem říkám, že nevím co to způsobuje, pouze spekuluju. Vynechání motoru kolem 1.500 otáček jsem pozoroval asi 2x a to jen když jsem zkoušel chip na spotřebu od Sarkana, kde je EGR-ON, ale v origo softu je taky EGR-ON a nikdy nic. V ostatních chiptuning softech mám softwarově EGR-OFF a zatím kolem 1500 pohoda. Ten jemný kopanec kolem 2000 mám rovněž(s EGRem i bez a ve všech softech), ale poprvé jsem ho pozoroval po DPF-OFF, do té doby vůbec. Nevím s čím to může souviset, ale mám podezření na přituhlou regulaci lopatek turba, jelikož po zahřátí se to postupně ztrácí až to během delší jízdy(pár předjížděček) zcela zmizí. Navíc kopanec vnímám pouze při částečné zátěži, pokud sešlápnu pořádně, tak je nepatrný nebo žádný. Co s tím má společné DPF-OFF taky nevím a jediné co mě napadlo, že předtím s filtrem to v podstatě do 2000 moc netáhlo a pohyb výfukových plynů byl poněkud omezen špuntem v prdeli, takže regulace turba měla prostor na změnu geometrie a žádný kopanec se nekonal, po vyndání špuntu je náběh turba rychlejší a regulace nestíhá, což se může projevit kopancem kolem 2000. Další možnost je ten EGR, ale jak říkám, kopanec je v softech s EGR-ON i s EGR-OFF. 100% vyloučit EGR budu moct jedině až dám záslepky, ale to se mi prozatím nechce. Jediné co můžu vyloučit úplně jsou vířivé klapky, jelikož ty jsem si odstavil sám a kopanec byl stejný před i po. Jediná možnost jak to rozlousknout je udělat za jízdy LOG ve FES a podle času kdy ten kopanec příjde se podívat co se v tu dobu v motoru děje(EGR, škrt. klapka, turbo...). Na takové pokusy zatím nemám čas, ale pokud na to nepřijde někdo jiný, tak to jednou zkusím pořešit.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Chyba (zkontrolujte motor) = EGR ventil, poraďte (AR 159
turbo man vycistene a roby to ale moze to robyt ten panak co ovlada turbo alebo ta klapka v sani ked som ju cistil tak sa v privretom stave zasekavala 

Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů