J.Halkys - Alfa Romeo 156 Sportwagon (2004)
J.Halkys - Alfa Romeo 156 Sportwagon (2004)
// zalozeno jako diskuse ke karte
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... y-j.halkys
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... y-j.halkys
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
krásná..co dodat. Decentní úpravy a tak to má být.. a úprava Ti..to nej.. Koukám že nové SW rostou tady jak po dešti
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Ale musí pořádně kouřit. Jakmile to nemá maskovací kouřovou clonu, tak se to Richiemu nelíbíRichie píše:jo jo..pekne pribyvaji..ale to je dobre..pekne mi je kluci zajedte a ja pak od vas nejake SW koupim
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
já je žeru na stříbrném autě, už je plánujuRaddik píše:já nikdy v životě nepochopím zatmavená skla. jinak auto docela hezké, Ti paketů není moc.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Ono to má i jisté praktické hodnoty. Krom toho, že v noci do toho hnědočech nevidí a tak se nemusíš bát o desetikorunu, kterou sis náhodou zapoměl v držáku u řadící páky, mají i ty lepší folie UV filtr. Mám zkušenost, že tím jak to propustí v létě méně světla, tak je uvnitř i menší horko. To si myslím, zvlášť oceníš s dětmi.Raddik píše:já nikdy v životě nepochopím zatmavená skla. jinak auto docela hezké, Ti paketů není moc.
V neposlední řadě se takto vybavené okno i hůře rozbíjí
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
To si taky myslím, ale má to i jisté výhody. Horší je, že v noci z toho není moc dobře vidět. Ale to mi neva, moje auto to nebylokejml píše: Tipuju, že Raddikovi se jedná spíš o estetickou přidanou hodnotu zatmavených skel.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
estetickou a též praktickou - zkoušeli jste někdy předjet v hustém provozu zafoliované auto? vždyť přes to není ani vidět zda tam něco v protisměru jede..kejml píše:Tipuju, že Raddikovi se jedná spíš o estetickou přidanou hodnotu zatmavených skel.Raddik píše:já nikdy v životě nepochopím zatmavená skla. jinak auto docela hezké, Ti paketů není moc.
Alfetta GTV L
K těm zatmaveným oknům - já to na svém Fiatu mám taky (dokonce i na předních bočních oknech) a je to docela fajn... Nemám tam fólie, ale je to dělané nějakou jinou metodou ("pokovení" - fakt nevím...). Výhody: nikdo na tebe v autě nečumí (a taky nečumí na to, že máš na zadním sedadle třeba notebook, okno jde hůře rozbít a proti ostrému světlu je to taky fajn.... V noci s tím problém nemám, akorát třeba couvat v temných podzemních garážích je trošku složitější.... Jinak já bych si to na auto taky sám nedal, mě to na Fiata dal už předchozí majitel.... Mám s tím problém čistě filozofický - je to prostě tuzing a te je výsadou lidí, se kterými nechci mít nic společného Ale dokážu pochopit, že si to tam někdo dá....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Tak to je pravda, sice ti někdo asi hned namítne, že takových aut je milión (dodávky atd.) ale fakem je, že u nich je to nutnost, u fólií jenom libovůle majitele....Raddik píše:zkoušeli jste někdy předjet v hustém provozu zafoliované auto? vždyť přes to není ani vidět zda tam něco v protisměru jede..
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Hůř jde rozbít okno který má folie, nevysype se hned, ta folie ho drží pohromadě a proto je to i při havárii bezpečnější.U tvýho pokovení ne.Navíc obojí tllumí UV záření až o 95% a snižuje teplotu v interiéru a zbavíš se čumilů, takže si myslím, že to je užitečná věc, ne jako tunění rychlými pruhy.A když zatmavíš, třeba jen decentně okna, auto se opticky sníží, je to jako s kolama, pěkný kousky ti to auto vylepší.Kubas píše:K těm zatmaveným oknům - já to na svém Fiatu mám taky (dokonce i na předních bočních oknech) a je to docela fajn... Nemám tam fólie, ale je to dělané nějakou jinou metodou ("pokovení" - fakt nevím...). Výhody: nikdo na tebe v autě nečumí (a taky nečumí na to, že máš na zadním sedadle třeba notebook, okno jde hůře rozbít a proti ostrému světlu je to taky fajn.... V noci s tím problém nemám, akorát třeba couvat v temných podzemních garážích je trošku složitější.... Jinak já bych si to na auto taky sám nedal, mě to na Fiata dal už předchozí majitel.... Mám s tím problém čistě filozofický - je to prostě tuzing a te je výsadou lidí, se kterými nechci mít nic společného Ale dokážu pochopit, že si to tam někdo dá....
A ty je tam rozhodně máš, CONGRATULATION!!!
BMW 730d, Superb TDI
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
No s tou bezpečností bych to tak slavně neviděl. Jsou případy kdy se máš po havárce šanci dostat ven z auta oknem. Jenže jak, když ho drží fólie? Podle mě je to přínos bezpečnosti, ale jen proti nenechavcům.modenaboy píše: Hůř jde rozbít okno který má folie, nevysype se hned, ta folie ho drží pohromadě a proto je to i při havárii bezpečnější.U tvýho pokovení ne.Navíc obojí tllumí UV záření až o 95% a snižuje teplotu v interiéru a zbavíš se čumilů, takže si myslím, že to je užitečná věc, ne jako tunění rychlými pruhy.A když zatmavíš, třeba jen decentně okna, auto se opticky sníží, je to jako s kolama, pěkný kousky ti to auto vylepší.
A ty je tam rozhodně máš, CONGRATULATION!!!
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Coyot napsal: No s tou bezpečností bych to tak slavně neviděl. Jsou případy kdy se máš po havárce šanci dostat ven z auta oknem. Jenže jak, když ho drží fólie? Podle mě je to přínos bezpečnosti, ale jen proti nenechavcům. Wink
bohužel v tomto nemáš pravdu okno s nalepenou folii jde normálně zevnitř vymáčknout jelikož folie je nalepena zevnitř a pokud budeš tlačit na rozbitý sklo z venku tak drží jelikož střepy se mačkají k sobě a nedovolí sklo promáčknout ale pokud tlačíš ze vnitř tak je roztahuješ tím jak folii prohneš a sklo normálně vymáčkneš i s folii ven.
bohužel v tomto nemáš pravdu okno s nalepenou folii jde normálně zevnitř vymáčknout jelikož folie je nalepena zevnitř a pokud budeš tlačit na rozbitý sklo z venku tak drží jelikož střepy se mačkají k sobě a nedovolí sklo promáčknout ale pokud tlačíš ze vnitř tak je roztahuješ tím jak folii prohneš a sklo normálně vymáčkneš i s folii ven.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Tak tak, pán je zkušený.Franik píše:Coyot napsal: No s tou bezpečností bych to tak slavně neviděl. Jsou případy kdy se máš po havárce šanci dostat ven z auta oknem. Jenže jak, když ho drží fólie? Podle mě je to přínos bezpečnosti, ale jen proti nenechavcům. Wink
bohužel v tomto nemáš pravdu okno s nalepenou folii jde normálně zevnitř vymáčknout jelikož folie je nalepena zevnitř a pokud budeš tlačit na rozbitý sklo z venku tak drží jelikož střepy se mačkají k sobě a nedovolí sklo promáčknout ale pokud tlačíš ze vnitř tak je roztahuješ tím jak folii prohneš a sklo normálně vymáčkneš i s folii ven.
BMW 730d, Superb TDI
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Zatím se konat nebudou. Jsou důležitější věci na autěpesza píše: Teraz už nalepíš fólie?
Ja nad tým uvažujem a fólie určite nepovažujem za tuzing, lebo inak v tom prípade by tuzing boli aj veľké kolesá
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Ale ona ta velká kola opravdu tuzingem být mohou.... Asi nejextrémnějším případem poslední doby je třeba nový Lancer, který nabízí k motoru 1.5 115k snad 18" kola (někde jsem to četl, v konfigurátoru nenašel, berte to jen jako příklad....). I ta kola by totiž nějak měla odpovídat výkonu a podvozku auta - já osobně třeba považuju za tuzing obyčejnou Oktávku I. na 17" kolech Stejně tak mi přijde nesmyslné rvát na Bravo Sport 18" (když to má být sportovní, má to především mít pořádný podvozek a potom až velké kola...). A upřímně řečeno i třeba na takovou Alfu 147 s výkonem kolem 120k mi 17" kola přijdou jako zbytečné (určitě je lepší dát tam 16" a opravdu špičkové pneu než machrovat s 17" a mít na nich nějaké Matadorky....). Jinak sorry za OT v diskusi k Halkysově Alfě....pesza píše:Ja nad tým uvažujem a fólie určite nepovažujem za tuzing, lebo inak v tom prípade by tuzing boli aj veľké kolesá
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
já Kubasovi docela rozumím, mám podobný názor. tuning jsou především mechanický a technický zásahy do auta zlepšující jízdní vlastnosti nebo výkony. ale tuning chápaný běžným českým člověkem je křídlo,prahy a třeba ty folie. pak jde ovšem o tuzing, ne tuning - že má auto starý tlumiče a ramena ho už zpravidla nezajímá
Alfetta GTV L
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti