tohle jsem měl v expanzce i u své bývalé 155ky a ta lítala jak ďábel...
nevím co s tím, ještě jsem na netu našel tohle:
mrkni na napinaciu kladku + napinak, netrasie sa nejak divne (až moc) ? a čo altík, nebol problém za posledné dni ? neskor vysvetlím.... mal som ten samý problém... a bol som aj na vymene tesnenia, po vymene všetko krásne, nádhera - pokoj, voda sa nestráca, ale vydržalo to 3000km a zas bol problém spať... ale nielen už len voda sa stráca, ale pri záberu motora cca 1900 - 2300 ot./min. klepanie a cukanie, a piskot nejakej kladky... reku do prčic otvorim kapotu a počujem že piskot ide od kladky na napinaku, zaroven cumim, že napinak sa trasie, ako drozdova riť tak reku , sakra napinak v prdeli.... skocim do servisu dať vymenit napinak s kladkou, pridem po auto, kladka nepiska, ale napinak sa stale trasie, pýtam sa mechanika, že či to je ok ? on, že moc nie .. tak dávam návrh skontrolovať volnobežku alternátora, vraj iná kladka by už nespadala v úvahu... a skutočne volnobežka zaseknutá, čiže k.o. tak sa dala nová.... a vážení, zázrak, auto ožilo, klepanie, cukanie zmizlo, napínák sa netrasie a čo viac : ani voda sa už nestráca prepadom .... no, nejde mi to do hlavy... ale ako som sa tak dival do VW passat - jak na to?, tak som si tam nasiel, že remen, ktory je na altíku pohana este posilovac riadenia a vodné čerpadlo... tak možno , práve tá volnobežka narušila spravny chod remena ( tým aj to chvenie napinaka) , zaroven aj chod vodneho cerpadla a tym možno následne chod chladiaceho obehu... možno blbosť, ale tieto zmeny sa mi prejavili...inak ten isty motor 1,9 TDI - 81kW
Taky mě jde takový pískot od alťíku, v servise mě řekli dokud to dobíjí, že to nemám řešit..
Já už jsu fakt bezradnej, mám to jako dát na přebroušení hlavy, výměnu těsnění ? na kolik to cca vyjde ?
Cpu do ní prachy vrchem spodem a stejně se to furt sere.. dokonce mě i blesko hlavou, že co jsem měl rok škodnou, tak byl klid ale to bylo jen záchvěv
sorry všem za takovou slohovku
