Jelikož patnáct roku vozíme auta z venku tak vím že to s těma procentama bude úplně jinak,z česka ty procenta trochu uber a z německa hoooodně přidej
Kupujeme AR 159...
Re: Vše o nákupu AR159
mcernoch:
Jelikož patnáct roku vozíme auta z venku tak vím že to s těma procentama bude úplně jinak,z česka ty procenta trochu uber a z německa hoooodně přidej
Jelikož patnáct roku vozíme auta z venku tak vím že to s těma procentama bude úplně jinak,z česka ty procenta trochu uber a z německa hoooodně přidej
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: koupě AR 159
[quote="lukee"]V jaké cenové relaci onen dotyčný shání? Tato nevypadá zas tak zle:
http://www.motortec.cz/159-sportwagon-7254209
Myslim, ze se mluvilo o me...cenova relace je cca 300k. Na tuhle v motortecu jsem se dival. Chybi mi tam park senzory coz je kvuli obcasnemu pouzivani pritelky nutnost.
ta cervena je zvenku super, ale ten interier je pro me proste
U nas se fakt shani blbe...zacinam koketovat s myslenkou, ze sahnu po nejake 159 pred FL a do polstare si dam 40k na vymenu rizeni...
http://www.motortec.cz/159-sportwagon-7254209
Myslim, ze se mluvilo o me...cenova relace je cca 300k. Na tuhle v motortecu jsem se dival. Chybi mi tam park senzory coz je kvuli obcasnemu pouzivani pritelky nutnost.
ta cervena je zvenku super, ale ten interier je pro me proste
U nas se fakt shani blbe...zacinam koketovat s myslenkou, ze sahnu po nejake 159 pred FL a do polstare si dam 40k na vymenu rizeni...
AR 159SW 154Kw 2008 po FL
Re: Vše o nákupu AR159
Pokud vezmeš něco s nájezdem přes 250 000, tak si myslím, že řízení už nebudeš muset řešit, protože už to někdo řešil předtím. Ono v tom Německu to jde krásně taky vidět, jak jen velmi málo aut má najeto přes 150 tkm, takže si nedělejte iluze, že tam se nestáčí. Osobně si myslím, že drtivá většina prodávaných 159 s 2.4 nebo silnější 1.9 z roku 2007 a starších má najeto přes 250 000. Ono to jde poznat na tom interiéru, byť se to snaží v papírech co nejlíp zamaskovat. Jinak ale řízení bys měl vymněnit zhruba za 10k. Těch 30k si ale spíš nech jako zálohu na vstřikovače atp. Každopádně bezpodmínečně nutné je DPF-OFF. Jinak to bude ještě třeba i desítka za rozborku a čištění motoru.
Re: Vše o nákupu AR159
O udavany kilometry zas tak moc nejde. At uz by mela 100 nebo 250k km tak spis koukam po stavu toho auta. Necekam ani, ze az prijde cas ,tak ze ji nejak vyhodne prodam.
Treba ted se objevila u Steinera tahle (a dalsi) http://www.tipcars.com/alfa_romeo-159/2 ... 68133.html
100% stocena, serviska k smichu. Nevidel jsem ji, takze netusim jakej je stav, ale za tu cenu...ikdyby stala dalsich 50k na opravach tak to furt ma smysl.
Takze vazne nevim jestli se drzet puvodniho zameru (po FL + uveritelna a overitelna serviska) za cca 300k, ale s tim, ze nez se takova objevi tak to muze docela dlouho trvat, nebo se vydat cestou vyse zminenou (pred FL, pravdepodobne stocenou) a cenovej rozdil si nechat na opravy.
Treba ted se objevila u Steinera tahle (a dalsi) http://www.tipcars.com/alfa_romeo-159/2 ... 68133.html
100% stocena, serviska k smichu. Nevidel jsem ji, takze netusim jakej je stav, ale za tu cenu...ikdyby stala dalsich 50k na opravach tak to furt ma smysl.
Takze vazne nevim jestli se drzet puvodniho zameru (po FL + uveritelna a overitelna serviska) za cca 300k, ale s tim, ze nez se takova objevi tak to muze docela dlouho trvat, nebo se vydat cestou vyse zminenou (pred FL, pravdepodobne stocenou) a cenovej rozdil si nechat na opravy.
AR 159SW 154Kw 2008 po FL
Re: Vše o nákupu AR159
No tak tahle Alfa nevypadá na obrázku marně a asi by i stála za zkouknutí. Vevnitř to taky nevypadá opotřebeně, takže by do 200 tkm mít i mohla. Ta serviska o tom autě akorát vypovídá to, že je to ve skutečnosti rok 06 a že předchozí majitel do autorizáku nejezdil, no a nebo, že jí někdo vyměnil. Cena je zajímavá...
Re: Vše o nákupu AR159
Cena zajimava urcite je. Projdu si tady jeste poradne forum co vsechno se klasicky na 159 mrvi a za kolik jsou opravy, prictu to k cene a uvidim jestli to ma cenu. Kazdopadne tu alfu planuju tak na 3-4 roky a myslim, ze to by snad mela vydrzet kazda...
Jeste k DPF-OFF - jak se na to diva legislativa u nas a vseobecne v Evrope (spis zapadni)?
Jeste k DPF-OFF - jak se na to diva legislativa u nas a vseobecne v Evrope (spis zapadni)?
AR 159SW 154Kw 2008 po FL
Re: Vše o nákupu AR159
No asi takhle, nejčastější a typické závady Alfy 159 s 2.4 JTDm jsou:
- řízení
- zanesené sání a problémy s vířivými klapkami - může za to ucpané DPF
- DPF
- běžné problémy moderních dieselů (vstřikovače, dvouhmota)
- horší odolnost laku vůči kamínkům projevující se pokud vím hlavně u černé - loupe se horní krycí lak, ale ne až na plech, jen ten vršek, ale nerezne to
a to je asi tak všechno. Žádný hororový zkazky nečekej. S elektronikou problémy nejsou, jen nutno říct, že už je poměrně archaicky vypadající, hlavně tedy navigace pocházející z roku 2004. Jediné co mi občas trochu zazlobí, je dálkové otevírání kufru, ale to je problém mého kusu, nikoho jiného s tímhle problémem neznám. Jinak pozor na kapaliny, motoru dopřát Selenii 5W-40 nebo jiný olej srovnatelných parametrů (dával bych stejně ale radši tu Selenii) a do řízení zelenou Tutelu GI-R, odpadnou pazvuky a v zimě to půjde lehčeji. Jo a ještě jeden detail mě napadá - pohlídej si, ať máš k autu oba klíče a kódovou kartu. Náhradní klíče nejsou levná sranda.
Na DPF se současná legislativa dívá tak, že je jí to jedno. Jsou tu sice ekoaktivisti a hrozej tím, že to začnou řešit, ale věc se má tak, že povinné DPF z výroby je až od Eura V, kdežto Alfa má IV. Navíc 159 existovala i bez DPF i z továrny. Na STK nebývá problém, protože tolerance jsou docela vysoké. STK chtějí sice zpřísnit, ale myslím, že to stejně nebudou řešit. Lidí bez DPF je tu spousta a nejen s Alfama. Navíc STK jsou rády za každého zákazníka, takže kvůli emisím tě jich dost nevyhodí, i kdyby to auto produkovalo víc škodlivin, než Spolana Neratovice.
- řízení
- zanesené sání a problémy s vířivými klapkami - může za to ucpané DPF
- DPF
- běžné problémy moderních dieselů (vstřikovače, dvouhmota)
- horší odolnost laku vůči kamínkům projevující se pokud vím hlavně u černé - loupe se horní krycí lak, ale ne až na plech, jen ten vršek, ale nerezne to
a to je asi tak všechno. Žádný hororový zkazky nečekej. S elektronikou problémy nejsou, jen nutno říct, že už je poměrně archaicky vypadající, hlavně tedy navigace pocházející z roku 2004. Jediné co mi občas trochu zazlobí, je dálkové otevírání kufru, ale to je problém mého kusu, nikoho jiného s tímhle problémem neznám. Jinak pozor na kapaliny, motoru dopřát Selenii 5W-40 nebo jiný olej srovnatelných parametrů (dával bych stejně ale radši tu Selenii) a do řízení zelenou Tutelu GI-R, odpadnou pazvuky a v zimě to půjde lehčeji. Jo a ještě jeden detail mě napadá - pohlídej si, ať máš k autu oba klíče a kódovou kartu. Náhradní klíče nejsou levná sranda.
Na DPF se současná legislativa dívá tak, že je jí to jedno. Jsou tu sice ekoaktivisti a hrozej tím, že to začnou řešit, ale věc se má tak, že povinné DPF z výroby je až od Eura V, kdežto Alfa má IV. Navíc 159 existovala i bez DPF i z továrny. Na STK nebývá problém, protože tolerance jsou docela vysoké. STK chtějí sice zpřísnit, ale myslím, že to stejně nebudou řešit. Lidí bez DPF je tu spousta a nejen s Alfama. Navíc STK jsou rády za každého zákazníka, takže kvůli emisím tě jich dost nevyhodí, i kdyby to auto produkovalo víc škodlivin, než Spolana Neratovice.
Re: Vše o nákupu AR159
Takze co jsem tady tak nasel tak se klapky daj zaaretovat aby nedelaly bordel. Rizeni tak za 15, dvouhmota za 20, vstriky 5 za kus a dpf-off tak za 7. Takze pokud by to dopadlo tim, ze byse musely vymenit vsechny vstriky tak je to 65-70k (+ obligatni rozvody po koupi cca 4).
Navigace vypada uz trochu zastarale, to jo, ale v podstate je mi jedno jestli tam bude nebo ne. O cene klicu vim a kapaliny bych lil predepsany.
S tim DPF-OFF jsi me docela potesil, myslel jsem, ze je s tim vetsi problem.
Navigace vypada uz trochu zastarale, to jo, ale v podstate je mi jedno jestli tam bude nebo ne. O cene klicu vim a kapaliny bych lil predepsany.
S tim DPF-OFF jsi me docela potesil, myslel jsem, ze je s tim vetsi problem.
AR 159SW 154Kw 2008 po FL
Re: Vše o nákupu AR159
Ne, DPF-OFF není velký problém. Vpodstatě asi i při troše šikovnosti by sis ho zvládl vytáhnout sám, akorát je to pak potřeba pořešit softwarově. Pak asi nejjednodušší varianta je zůčastnit se jedné z DPF-OFF akcí, které tu pořádá Cendler. Moc za to nechce a navíc, narozdíl od firem, které se zabývají odstraňováním DPF u něj nehrozí žádné problémy právě se SW jednotky.
Jinak je dobré být připraven a se vším počítat, ale musel bys mít ukrutně hodně velkou smůlu, aby se ti vysypalo tohle všechno. Třeba dvouhmotu ani nevím, jestli tu kdy kdo měnil - nebývají s ní problémy.
Jinak je dobré být připraven a se vším počítat, ale musel bys mít ukrutně hodně velkou smůlu, aby se ti vysypalo tohle všechno. Třeba dvouhmotu ani nevím, jestli tu kdy kdo měnil - nebývají s ní problémy.
Re: Vše o nákupu AR159
Jeste se chci zeptat (vim, ze se to uz tady resilo, ale co jsem nasel tak nedoresilo) - jde zarucene zjistit realny km? Co jsem se docetl tak by to mohlo jit odpojenim vahy vzduchu nebo ABS kdyz je auto na diagnostice a potom to vyhodi v kolika realnejch km se zavada stala - ma to nekdo vyzkouseny? Budou ochotni tohle udelat treba v autorizaku?
AR 159SW 154Kw 2008 po FL
Re: Vše o nákupu AR159
Pokud vím, tak u 159 to takto nejde. Jediné co může usvědčit, je pokud to někdo stočí špatně - je tam víc počítadel, nejen tachometr, takže kolikrát tachometr říká 148 900 a řídící jednotka 481 217. Další varianta je, že tachometr ukazuje 148 900 a jednotka 2 800 - bylo to stočeno před 2 800Km a jednotka byla jen vynulována. Pokud tachometr říká 148 900 a jednotka 148 889, tak je to vpořádku, drobný rozdíl tam být musí a značí to, že to stočené není, nebo je to stočené důkladně. Mnohem víc ale řekne interiér. Odřené madlo u světlého interiéru = více než 100 000, oleštěná či otrhaná hlavice řadící páky, vyšoupaná hrana kožené sedačky... = více než 200 000, oleštěný volant a sešlapané pedály = 250 000 a víc. Vyleštěný startbutton a popisky na páčkách u volantu značí, častý městský provoz a časté startování, nebo enormní nájezd.
To co jsem napsal ber samozřejmně s jistou rezervou. Mělo by to ale víceméně sedět.
To co jsem napsal ber samozřejmně s jistou rezervou. Mělo by to ale víceméně sedět.
- Cipís
- Štamgast
- Příspěvky: 665
- Registrován: 9.11.2011, stř 21:23
- Bydliště: Plzeňský kraj(Stříbro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o nákupu AR159
uz jsem to tu psal nekolikrat,tak se budu opakovat.Ja to poznal po napichnuti- stalo tam: " posledni regenerace DPF v 189 500km" (ty km jsou priklad,presne si to uz nepamatuju) a na tachu jsem mel necelych 160tkm
Takze vim,ze ji mam cca o 30-40tkm stazenou...
AR 159SW 1.9JTDm 8V...Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
Re: Vše o nákupu AR159
Diky panove za rady
Cipis - tuhle "metodu" jsem nenasel (ale je fakt, ze vsechno jsem tady neprolezl)
Cipis - tuhle "metodu" jsem nenasel (ale je fakt, ze vsechno jsem tady neprolezl)
AR 159SW 154Kw 2008 po FL
Re: Vše o nákupu AR159
Zdravím, mám v plánu koupi AR159SW. Snažil jsem se zde co nejvíce dozvědět a přečíst si o Alfe. Chci facelift benzín kvůli nájezdu km a nafta mi moc nevoní. Kvůli jednoduchosti konstrukce motoru přemýšlím o 1,8Mpi. Jaký máte názor a toto spojení. O tomto motoru jsem se toho moc nedočetl myslím zkušenosti s tímto motorem jen jeden uživatel psal že je to nejhorší varianta pro 159 ale nevím z čeho tak soudil. Dokonce jsem i jednu našel v Německu která mi výbavou barvou atd. vyhovuje jen xenony nemá. Nebo má smysl jít do JTS. Děkuji za připomínky.
Re: Vše o nákupu AR159
riprex: Ten interiér taky nemůžeš brát směrodatně.Někomu se víc potí ruce,tím pádem trpí víc volanmt,někdo má ruku na řadičce,tím pádem trpí víc řadička,někdo častěji nastupuje protože jezdí krátký trasy,tím pádem trpí roh sedačky,prostě nemůžeš říct že má víc jak 200 na 100% atd.Ale je pravda že interiér hodně napoví a u mě to asi odpovídá i těm 170 co tam mám teď,možná má přes 200,kdo ví.
Cipís: Je to zvláštní,ale když jsme s Tanguerem procházeli vše možné při koupi,tak nikde se jiný údaj který by se lišil od tacho neukázal,ale až jsem byl u kámoše a píchli jsme to na Bosch diag,tak tam ukázalo poslední regeneraci DPF při 208 000km a já měl na tacho lehce přes 160 000,tím pádem by vycházelo že je o 50 000 stočená.Ale zase původní majitel říkal že těch 208 se mu tam ukazovalo už tenkrát když ji napíchl on,tak kdo ví jak to funguje,každopádně km neřeším,i kdyby měla teď těch 210,tak co
Cipís: Je to zvláštní,ale když jsme s Tanguerem procházeli vše možné při koupi,tak nikde se jiný údaj který by se lišil od tacho neukázal,ale až jsem byl u kámoše a píchli jsme to na Bosch diag,tak tam ukázalo poslední regeneraci DPF při 208 000km a já měl na tacho lehce přes 160 000,tím pádem by vycházelo že je o 50 000 stočená.Ale zase původní majitel říkal že těch 208 se mu tam ukazovalo už tenkrát když ji napíchl on,tak kdo ví jak to funguje,každopádně km neřeším,i kdyby měla teď těch 210,tak co
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Vše o nákupu AR159
KaaAR: zatim si tu nikdo ten skvost nekoupil... Je to prachsprostý Opel 1.8 Ecotec, takze info o motoru spis na foru Opla
Motor nikdy nebyl spojen s nejakou lepsi vybavou apod. Je to takovy základní ořezávátko pro cenu "již od" 
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Vše o nákupu AR159
začnu výhodami:KaaAR píše:1,8Mpi.
- nejúspornější benzín ve 159, dá se s ním jezdit za 8,5 litru
- druhý nejlehčí po TBi, auto bude vyvážený a v zatáčkách obratný
- bezproblémová atmosféra, vysoká pravděpodobnost, že kromě řemenu na tom nic řešit nebudeš...
nevýhody:
- pětikvalt s těžkými převody
- slabý krouťák
= budeš točit otáčky, budeš podřazovat... a stejně to nepojede.
závěr:
Na vyklidněné komfortní ježdění z bodu A do bodu B, ideálně po okreskách, s vysokou mírou pasivní bezpečnosti a bezkonkurenčním "haló efektem" je to použitelný
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Vše o nákupu AR159
Díky za připomínky. Tak tu co mám najítou v německu ta má mimo xenonů a navigace plnou výbavu rok 6/2008 122tisíc km za 9900Euro.
Taky mě to napadlo projít si forum Opla co píšou o tom motoru.
Potom je tu ještě tato http://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa- ... oFrom=list psal jsem a poslal fotky do ADSLipuvka co by to asi stálo opravit tak kluci napsali že 40tisíc. Tak nevím.
Taky mě to napadlo projít si forum Opla co píšou o tom motoru.
Potom je tu ještě tato http://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa- ... oFrom=list psal jsem a poslal fotky do ADSLipuvka co by to asi stálo opravit tak kluci napsali že 40tisíc. Tak nevím.
Re: Vše o nákupu AR159
co viem tak ten motor zere tak 11 az 12 litrov a vobec nejde ja by som do toho nesiel urcite
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
- Alah
- Pozorovatel
- Příspěvky: 268
- Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o nákupu AR159
naleštěná bouračkaKaaAR píše:.....
Potom je tu ještě tato http://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa- ... oFrom=list psal jsem a poslal fotky do ADSLipuvka co by to asi stálo opravit tak kluci napsali že 40tisíc. Tak nevím.
podle inzerátu má 15900km...a podle servisky melo 15000km v 6/2011...tzn, rok stálo někde zbořené nebo je stočené..:-)
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm
Si vis pacem, para bellum
144kW 420Nm
Si vis pacem, para bellum
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vše o nákupu AR159
Tak buď je to ohromně předražený nebo jsou naše "voňavky" ohromně podceněný 
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
-
antonin156
- Příspěvky: 1
- Registrován: 27.7.2011, stř 19:38
Re: Vše o nákupu AR159
Znáte ji?Ta cena? http://auta.yauto.cz/alfa-romeo-159-2-4 ... 77374.html
Re: Vše o nákupu AR159
Někdy loni jsem psal,že AR 159 se bude za rok prodávat pod 150tis.,vyšlo mě to,ten kdo nespěchá tak příští rok půjde cena pod 100tis. 
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Vše o nákupu AR159
Rikal jsem si ze za tech 120000kc prodam za 3 roky tu svoji jak to tak vidim budu muset jeste nekomu zaplatit aby si ji odvezl.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
Re: Vše o nákupu AR159
Jelikož se tak trochu motám okolo prodeje ojetých aut,tak letos je nejhorší situace za posledních 12let,je to bída a děs a jestli někdo chce vermomoci prodat auto,tak musí hodně pod cenu,nemluvím o AR ale o všech značkách 
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
