vodíkový generátor do auta

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od HonzaR » 1.8.2012, stř 15:11

Harous :
Nebylo, Nova je ovládána ropnými kartely. . :smt033 .



--------------------------------------

Pokud chci nepředpojatě posuzovat jakýkoli jev, z hlediska pravdivosti nebo vědeckosti,v prvním kole si zjistím stávající relevantní veškeré dostupné informace. To nemá nic do činění s okamžitou praktickou využitelností, která závisí na seriozním rozvoji příslušné konkrétní technologie , často v horizontu desetiletí.

Aby to bylo polopaticky jasné mimo jakoukoli pochybnost--
americké právo je co se týká udělení patentového práva striktní..
i platí tam jednoduché -předveď nebo máš smůlu:


Podle US zákoníku,titul 35,část II.,kap.10,odst.101 [1]musí být patentované zařízení funkční a využitelné, přičemž udělení patentů inkriminovaného typu závisí na úspěšné demonstraci funkčního prototypu vynálezu před nezávislou Patentovou revizní komisí.


věc má dvě strany téže mince--
na jedné straně jsou týpci,, který rvou pomalu hadici do sání a pracují v lepší lahvi od okurek se silovou elektrolýzou v řádu desítek A a bez zpětný šlehový pojistky s vodíkem nebo dokonce se směsí Brownova plynu --tedy vodíku a kyslíku v konkrétním poměru který poskytuje elektrolýza--/ :shock: /
Vliv na spalování uhlovodíků, přesněji na křivku spalování uhlovodíku nemá smysl tady rozbírat, ale
stačí jen poznamenat, že běžnou konstrukcí spalovacího motoru lze vydolovat cca 25% energie paliva
(u diesela o něco víc díky vyššímu kompresnímu poměru).

Na druhé straně je snadno dostupná celá řada pokročilých US patentů s úplnou dokumentací, která
není v současnosti akceptována, přes keci o ropný krizi.[/b




..vědět je víc než pouze "myslet nebo dokonce "mít svůj svojsky zdravý názor".to je sice "svojsky ".hezké a ukazuje to na "pevnou osobnost" ale občas to také nepochybně znamená "ho.no vědět"


pozn.
Uspěch jakéhokoli společenství a jeho politické stabilita už pár tisíc let závisí v první řadě na úplné kontrole potravinové, energetické a informační základny.., včetně zajištění "výkonné moci".
jednání v tomto duchu / k praktickému získání této kontroly/jsou dnes o reálné "politice v demokracii" a nekopírují svojí "veřejnou prezentací"nutně vždy automaticky úroveň aktuálního vědeckého poznání..
Před pár stoletími si tu ťukali politici té doby-"církevní preláti" na čelo a upalovali lidi, co se snažili tvrdit, že země není placka--moc se od té doby zase nezměnilo.

A bohužel --jen čas to prověří---v postupu času jsou tyhle "politické šarvátky "zapomenuty a jako na potvoru platí....a přece se točí..


pozn.
Nemusíme běhat hned k problematické elektrolýze..nafta je schopna hořet ve vodní emulzi až do
50% hmotnostního obsahu vody při zachování litrové spotřeby /ta technologie ale neznamená že se prostě do nádrže natočí nafta půl na půl s vodou--chce to cosi víc../ testováno v Německu na autobusové dopravě, i u nás --ještě za komančů.., odborné stati jsou běžně dostupné..
V režimu kombinace se zařízením známém jako GEET /fyzik P.Pantone/hoří /nahlíženo z vnějšku podle obsahu nádrže :-)/ve spalovacím motoru uhlovodík stabilně v poměru 30% uhlovodík 70%voda při celkové skoro nezávislosti na typu uhlovodíku a ukrutně nízké spotřebě uhlovodíku jako takového.i v motoru --nebo naopak právě v motoru konstrukce nejvulgárnějšího 4-taktního zážehového motoru.:-) ale doba, kdy to někdo šoupne do motoru podobnému těm dnešním /přeplácaném čidly/z osobní auto- dopravy je paradoxně vzdálenější, než by bylo třeba před řekněme dvaceti lety---čili emise jsou z hlediska spalovacího režimu pochopitelně libové,tabulky EURO 5 plní snadno i na konstrukcích postavených za krále klacka.
Divné je spíš to, že se o to nikdo nezajímá a zůstává to v "garážovým" provedení jako levnej pohon "stabiláku" na chalupu..

On spalovací motor j/chápáno dobou kdy byl vynalezen/e totiž spíše více motorem "expansním" v prvním gardu--jaksi..a z tohoto hlediska je záhodno celou řadu jevů nebo pokusů nahlížet..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 1.8.2012, stř 15:40, celkem upraveno 1 x.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od Harous » 1.8.2012, stř 15:38

Hezký čtení, ale jaksi nevím co si tím chtěl říct. :smt102
Já zkrátka nevěřím tomu, že výše uvedený bazmek ušetří tolik paliva a přidá tolik výkonu kolik deklaruje. Rád se nechám přesvědčit uvěřitelnými protokoly z měření které dokáží, že se mýlím. Zatím jsem je kupodivu nikde nenašel. :smt016
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od HonzaR » 1.8.2012, stř 16:05

Pokud potřebuješ snadné vodítko, stačí si pustit konec "Aljašky v plamenech", kde S.Segal vyjmenovává základní -často patentované -směryhledání, které mění --při případném využití-- podobu dnešních spalovacích motorů i energetiky okolo..
Tohle /forum alfisti/není sice to pravé místo pro diskuzi okolo konstrukce a principu funkce spalovacího motoru, ale nikde není řečeno, že se to jinde neděje.

Výsledky dvou mnou pro příklad zmíněných technologií --využívajících vodu v kapalném stavu bez problematického rozkladu na výbušnou směs Brownova plynu v palivu --jsou volně k dispozici, replikace X-krát provedena se stejným výsledkem-čili ta tebou požadovaná nedoložená "úspora" je pouhá neinformovanost--je více než doložena, stačí si tyhle technologie projít, včetně publikované teorie a přehledu výspedků-co chtít víc aby člověk připustil, že benál 95 a nafta v dnešní podobě které jsou v podstatě charakteristickým atributem silniční dopravy jsou pouhou jednou -pravda delší -epizodou v dlouhém životopise motoru..s vnitřním spalováním a nemusí nutně znamenat "strop a konec zdokonalování", zvláš jestli snížení spotřeby uhlovodíku se stane základním požadavkem budoucího vývoje..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 1.8.2012, stř 16:13, celkem upraveno 1 x.

JP_GTV
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Registrován: 27.4.2012, pát 00:18
Bydliště: Praha

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od JP_GTV » 1.8.2012, stř 16:13

Jednoduchý - už jsem to psal na mnoha fórech: Nabízím 50.000,- Kč tomu, kdo na mém autě timhle nesmyslem sníží spotřebu z aktuálních 10-12l/100km alespoň o 25% při zachování výkonu a životnosti. Podle těch báchorek by to neměl být nejmenší problém. Pakliže ke snížení spotřeby nedojde, demontáž toho krámu a uvedení auta do původního stavu (včetně hadic apod.) jde samozřejmě k tíži montéra. Zatim se nikdo ani neozval, tak nevim, buď je 50.000,- za sklenici od okurek málo, nebo si alternativní inženýři nejsou tak jisti tím co píšou.
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24v Cup 2001
Maserati Quattroporte 2006
Audi S8

(ex)MGF VVC
(ex)BMW 740i
(ex)Audi A8 4.2 Quattro
(ex)Lancia Kappa 16vT 1995
(ex)Alfa Romeo GTV 1.8TS 2000
(ex)Fiat Coupé 1.8 16v 1996
(ex)Fiat Coupé 16vT 1994

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od HonzaR » 1.8.2012, stř 16:38

Nenech si cpát nesmysly na auto..to je opravdu z dlouhodobého hlediska kvůli úspoře 25% pitomost..
Tyhle bastly ti nikdo nenamontuje--nikdo neponese odpovědnost --a já se nedivím...
Jedna věc je pricip -funkce,fyzika, druhá praktický technický provedení + právní odpovědnost.za případný provoz.To je ještě daleká cesta.
Vodík je jiná kategorie než LPG, benzín, nafta..třeba z materiálového hlediska --vodíková koroze není báchorka...
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 1.8.2012, stř 16:47, celkem upraveno 1 x.

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od Richie » 1.8.2012, stř 16:44

az to tady vsechno napisete, tak dejte vedet, at to muzu presunout do Trashe :) :smt024 :-D
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od Honza R. » 1.8.2012, stř 16:50

Osobně by mě úspora 3 litrů na 100 nestála za pocity Jan Husa v Kostnici. Počkám až to bude Alfa montovat u TBi v sérii a jaká bude úmrtnost majitelů... teprve pak bych o tom uvažoval.
Alfa Brera 1750 TBi

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od HonzaR » 1.8.2012, stř 16:58

Richie:az to tady vsechno napisete, tak dejte vedet, at to muzu presunout do Trashe

K čemu jinému slouží tato vlákna, než k "tlachání o Alfě a nebo o ničem"..:-)--lehké tříbení názorů..
Je fakt, že s ohledem na jistou specifickou atmosféru tady sem potom taky nikdo nehodí ani věci, který by mohly celou řadu lidí i zajímat..právě jsem chtěl JIrkovi říct, že místo hovadin jako je vyvíječ z okurkové láhve nebo vysokoproudový ohřívač vody v podobě "tvrdé elektrolýzy" nabízený v nejmenované "šopíku" je lepší šáhnout směrem k holmologovanýmu, jednotkou řízenýmu zařízení a busso donutit k "homologovanému provozu na 7LPG/město" na 3.0 úsporu proti 15litrů benálu v režimu poskakování po městě jsem línej procentuelně vyjadřovat..:smt041 --sám jsem si to mohl ověřit--ale už mlčím jako hrob..maž, maž..

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8488
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od Harous » 1.8.2012, stř 19:06

Harous píše:Já zkrátka nevěřím tomu, že výše uvedený bazmek ušetří tolik paliva a přidá tolik výkonu kolik deklaruje. Rád se nechám přesvědčit uvěřitelnými protokoly z měření které dokáží, že se mýlím. Zatím jsem je kupodivu nikde nenašel. :smt016
HonzaR píše: Výsledky dvou mnou pro příklad zmíněných technologií --využívajících vodu v kapalném stavu bez problematického rozkladu na výbušnou směs Brownova plynu v palivu --jsou volně k dispozici, replikace X-krát provedena se stejným výsledkem-čili ta tebou požadovaná nedoložená "úspora" je pouhá neinformovanost
Tak já nevím, ale mám pocit, že jeden o voze a druhý o koze... Když už jsem ale neinformovaný hlupák tak předpokládám, že tedy na ony protokoly dáš odkaz ať se můžu přesvědčit...

Jestli se ono zase "nepráškovalo"... :smt044
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

JP_GTV
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Registrován: 27.4.2012, pát 00:18
Bydliště: Praha

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od JP_GTV » 1.8.2012, stř 22:04

Já se to nechystám nikam zapojovat a už vůbec ne za to utrácet:D. Zaprvé ta věc prostě nefunguje, takže bych za to nezaplatil ani korunu, zadruhé bych nikoho takovýho nenechal šáhnout na Alfu, pro tyhle účely bych použil Kappu:). Tahle výzva je čistě pro lidi co obhajujou (nebo prodávaj) tuhle hovadinu - já jsem si naprosto jistej tim, že do jednoho lžou jak když tiskne a tu svojí jistotu jsem ochoten podložit 50tkč. Dá se nakonec říct, že je to sázka.

Mě spotřeba netrápí, najezdim svýma autama ročně max. 15tkm, tzn. že mezi autem co žere 10 a autem co žere 7.5 je pro mě rozdíl přibližně 1300,- měsíčně. Benzín mě fakt neruinuje tak, abych to měl potřebu řešit:)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24v Cup 2001
Maserati Quattroporte 2006
Audi S8

(ex)MGF VVC
(ex)BMW 740i
(ex)Audi A8 4.2 Quattro
(ex)Lancia Kappa 16vT 1995
(ex)Alfa Romeo GTV 1.8TS 2000
(ex)Fiat Coupé 1.8 16v 1996
(ex)Fiat Coupé 16vT 1994

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od HonzaR » 1.8.2012, stř 22:43

JP GTV : Jasně :-)na na GTV tak 5 táců? zbytečná jakákoli diskuze o palivu-- :-)

enzo13
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 486
Registrován: 8.1.2011, sob 19:51

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od enzo13 » 1.8.2012, stř 23:01

K "JP_GTV" přidávám svých 50.000,- Kč a šamanům s vodíkem poskytuji tátovu lanciu deltu 1,6 ie se kterou jezdí do práce ... :smt041
ALFA ROMEO GIULIA 2.2 JTD 210K AT AWD VELOCE R.V. 2017
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od HonzaR » 2.8.2012, čtv 00:28

enzo13: K "JP_GTV" přidávám svých 50.000,- Kč a šamanům s vodíkem poskytuji tátovu lanciu deltu 1,6 ie se kterou jezdí do práce .

Smysl naprosto postrádám...kup tatíkovi za půlku sekvenci LPG a není co řešit..
K čemu je dobré plácat tam nějaký nehomologovaný zařízení fakt nechápu..jestli myslíte, že tu nachytáte nějaký přiblblo na švestkách, myslím že ne.. :smt023

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od HonzaR » 2.8.2012, čtv 00:44

Harous:
Vrátím se k tomu o čem mluvím já--/vodík nehodlám na veřejném foru jakkoli komentovat.. sorry..není to hračka /
tedy :logika věci =proč rozkládat vodu na nebezpečné komponenty, když to není nakonec nezbytně třeba..úspora 25% nákladů? jde to skoro o 50% a i šikovněji... jmenuje se to LPG.. :-), pro ty, kterým jde o efekt finanční úspory..

bezpečné použití vody ve formě kapaliny
1voda v palivu v systému GEET u zážehového uspořádání /není neřešitelný problém ani vznětová verze/
2.emulzní nafta..u diesel konstrukce..


čili
1.replikace Pantoneho zařízení GEET včetně konstatování dosažení stabilního chodu na směs
75% voda a25% uhovodík..včetně odkazů na příslušné patenty

Zpráv na tohle téma úspěšných replikací je plnej net..nakonec zahradní sekačku má kde kdo, nebo čtyřtaktní centrálu, není nad vlastní pokus..chceš tyhle očividný údaje snad popírat?

http://jlnlabs.online.fr/bingofuel/pmcjlnen.htm

tady i včetně reálných čísel okolo, konstrukce opravdu banální
http://www.panaceauniversity.org/Dopage ... nglish.pdf
http://paulpantoneyenergiagratuitaparat ... chive.html


2.emulsní nafta /v ČEchách 9% vody 91%nafta +aditivace/ ve Francii komerčně 15%vody, 85%nafta
v komerční sféře se zatím výše než na 15% vody nejde.
.

http://citybus.cz/2010/04/28/veolia-tra ... zni-nafty/
hlavně hoď oko na tabulku emisí..na stránce Veolia ../česká verze/u nákladní dopravy klíčový faktor..
http://www.sva.cz/paliva
/Znova upozorňuju, že lze spustit diesel i na Pantone GEET s naprosto famozní bilancí voda : uhlovodíku.., emise ani nemluvit/
pozn.
GEET na koleni= je pouze ověření funkčnosti principu, nikoli "vychytyná" komerční technologie, použitelná v běžné dopravě..k tomu je ještě potřeba projít pořádný kus cesty...
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 2.8.2012, čtv 01:43, celkem upraveno 5 x.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od HonzaR » 2.8.2012, čtv 01:29

Bavíme se pro pořádek o principech a cestách úspor paliva v budoucnosti, a cílem není --aspoň pro mě-- rvát to zítra na TS motor.mimo homologaci., to nechám dobrodruhům hrubšího zrna..asi tak--
Pro ty rozumné -je tu velmi slušně fungující alternativa v sekvenci LPG..

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: vodíkový generátor do auta

Příspěvek od HonzaR » 2.8.2012, čtv 11:30

dabl..

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti