vodíkový generátor do auta
Re: vodíkový generátor do auta
Harous :
Nebylo, Nova je ovládána ropnými kartely. . .
--------------------------------------
Pokud chci nepředpojatě posuzovat jakýkoli jev, z hlediska pravdivosti nebo vědeckosti,v prvním kole si zjistím stávající relevantní veškeré dostupné informace. To nemá nic do činění s okamžitou praktickou využitelností, která závisí na seriozním rozvoji příslušné konkrétní technologie , často v horizontu desetiletí.
Aby to bylo polopaticky jasné mimo jakoukoli pochybnost--
americké právo je co se týká udělení patentového práva striktní..
i platí tam jednoduché -předveď nebo máš smůlu:
Podle US zákoníku,titul 35,část II.,kap.10,odst.101 [1]musí být patentované zařízení funkční a využitelné, přičemž udělení patentů inkriminovaného typu závisí na úspěšné demonstraci funkčního prototypu vynálezu před nezávislou Patentovou revizní komisí.
věc má dvě strany téže mince--
na jedné straně jsou týpci,, který rvou pomalu hadici do sání a pracují v lepší lahvi od okurek se silovou elektrolýzou v řádu desítek A a bez zpětný šlehový pojistky s vodíkem nebo dokonce se směsí Brownova plynu --tedy vodíku a kyslíku v konkrétním poměru který poskytuje elektrolýza--/ /
Vliv na spalování uhlovodíků, přesněji na křivku spalování uhlovodíku nemá smysl tady rozbírat, ale
stačí jen poznamenat, že běžnou konstrukcí spalovacího motoru lze vydolovat cca 25% energie paliva
(u diesela o něco víc díky vyššímu kompresnímu poměru).
Na druhé straně je snadno dostupná celá řada pokročilých US patentů s úplnou dokumentací, která
není v současnosti akceptována, přes keci o ropný krizi.[/b
..vědět je víc než pouze "myslet nebo dokonce "mít svůj svojsky zdravý názor".to je sice "svojsky ".hezké a ukazuje to na "pevnou osobnost" ale občas to také nepochybně znamená "ho.no vědět"
pozn.
Uspěch jakéhokoli společenství a jeho politické stabilita už pár tisíc let závisí v první řadě na úplné kontrole potravinové, energetické a informační základny.., včetně zajištění "výkonné moci".
jednání v tomto duchu / k praktickému získání této kontroly/jsou dnes o reálné "politice v demokracii" a nekopírují svojí "veřejnou prezentací"nutně vždy automaticky úroveň aktuálního vědeckého poznání..
Před pár stoletími si tu ťukali politici té doby-"církevní preláti" na čelo a upalovali lidi, co se snažili tvrdit, že země není placka--moc se od té doby zase nezměnilo.
A bohužel --jen čas to prověří---v postupu času jsou tyhle "politické šarvátky "zapomenuty a jako na potvoru platí....a přece se točí..
pozn.
Nemusíme běhat hned k problematické elektrolýze..nafta je schopna hořet ve vodní emulzi až do
50% hmotnostního obsahu vody při zachování litrové spotřeby /ta technologie ale neznamená že se prostě do nádrže natočí nafta půl na půl s vodou--chce to cosi víc../ testováno v Německu na autobusové dopravě, i u nás --ještě za komančů.., odborné stati jsou běžně dostupné..
V režimu kombinace se zařízením známém jako GEET /fyzik P.Pantone/hoří /nahlíženo z vnějšku podle obsahu nádrže :-)/ve spalovacím motoru uhlovodík stabilně v poměru 30% uhlovodík 70%voda při celkové skoro nezávislosti na typu uhlovodíku a ukrutně nízké spotřebě uhlovodíku jako takového.i v motoru --nebo naopak právě v motoru konstrukce nejvulgárnějšího 4-taktního zážehového motoru.:-) ale doba, kdy to někdo šoupne do motoru podobnému těm dnešním /přeplácaném čidly/z osobní auto- dopravy je paradoxně vzdálenější, než by bylo třeba před řekněme dvaceti lety---čili emise jsou z hlediska spalovacího režimu pochopitelně libové,tabulky EURO 5 plní snadno i na konstrukcích postavených za krále klacka.
Divné je spíš to, že se o to nikdo nezajímá a zůstává to v "garážovým" provedení jako levnej pohon "stabiláku" na chalupu..
On spalovací motor j/chápáno dobou kdy byl vynalezen/e totiž spíše více motorem "expansním" v prvním gardu--jaksi..a z tohoto hlediska je záhodno celou řadu jevů nebo pokusů nahlížet..
Nebylo, Nova je ovládána ropnými kartely. . .
--------------------------------------
Pokud chci nepředpojatě posuzovat jakýkoli jev, z hlediska pravdivosti nebo vědeckosti,v prvním kole si zjistím stávající relevantní veškeré dostupné informace. To nemá nic do činění s okamžitou praktickou využitelností, která závisí na seriozním rozvoji příslušné konkrétní technologie , často v horizontu desetiletí.
Aby to bylo polopaticky jasné mimo jakoukoli pochybnost--
americké právo je co se týká udělení patentového práva striktní..
i platí tam jednoduché -předveď nebo máš smůlu:
Podle US zákoníku,titul 35,část II.,kap.10,odst.101 [1]musí být patentované zařízení funkční a využitelné, přičemž udělení patentů inkriminovaného typu závisí na úspěšné demonstraci funkčního prototypu vynálezu před nezávislou Patentovou revizní komisí.
věc má dvě strany téže mince--
na jedné straně jsou týpci,, který rvou pomalu hadici do sání a pracují v lepší lahvi od okurek se silovou elektrolýzou v řádu desítek A a bez zpětný šlehový pojistky s vodíkem nebo dokonce se směsí Brownova plynu --tedy vodíku a kyslíku v konkrétním poměru který poskytuje elektrolýza--/ /
Vliv na spalování uhlovodíků, přesněji na křivku spalování uhlovodíku nemá smysl tady rozbírat, ale
stačí jen poznamenat, že běžnou konstrukcí spalovacího motoru lze vydolovat cca 25% energie paliva
(u diesela o něco víc díky vyššímu kompresnímu poměru).
Na druhé straně je snadno dostupná celá řada pokročilých US patentů s úplnou dokumentací, která
není v současnosti akceptována, přes keci o ropný krizi.[/b
..vědět je víc než pouze "myslet nebo dokonce "mít svůj svojsky zdravý názor".to je sice "svojsky ".hezké a ukazuje to na "pevnou osobnost" ale občas to také nepochybně znamená "ho.no vědět"
pozn.
Uspěch jakéhokoli společenství a jeho politické stabilita už pár tisíc let závisí v první řadě na úplné kontrole potravinové, energetické a informační základny.., včetně zajištění "výkonné moci".
jednání v tomto duchu / k praktickému získání této kontroly/jsou dnes o reálné "politice v demokracii" a nekopírují svojí "veřejnou prezentací"nutně vždy automaticky úroveň aktuálního vědeckého poznání..
Před pár stoletími si tu ťukali politici té doby-"církevní preláti" na čelo a upalovali lidi, co se snažili tvrdit, že země není placka--moc se od té doby zase nezměnilo.
A bohužel --jen čas to prověří---v postupu času jsou tyhle "politické šarvátky "zapomenuty a jako na potvoru platí....a přece se točí..
pozn.
Nemusíme běhat hned k problematické elektrolýze..nafta je schopna hořet ve vodní emulzi až do
50% hmotnostního obsahu vody při zachování litrové spotřeby /ta technologie ale neznamená že se prostě do nádrže natočí nafta půl na půl s vodou--chce to cosi víc../ testováno v Německu na autobusové dopravě, i u nás --ještě za komančů.., odborné stati jsou běžně dostupné..
V režimu kombinace se zařízením známém jako GEET /fyzik P.Pantone/hoří /nahlíženo z vnějšku podle obsahu nádrže :-)/ve spalovacím motoru uhlovodík stabilně v poměru 30% uhlovodík 70%voda při celkové skoro nezávislosti na typu uhlovodíku a ukrutně nízké spotřebě uhlovodíku jako takového.i v motoru --nebo naopak právě v motoru konstrukce nejvulgárnějšího 4-taktního zážehového motoru.:-) ale doba, kdy to někdo šoupne do motoru podobnému těm dnešním /přeplácaném čidly/z osobní auto- dopravy je paradoxně vzdálenější, než by bylo třeba před řekněme dvaceti lety---čili emise jsou z hlediska spalovacího režimu pochopitelně libové,tabulky EURO 5 plní snadno i na konstrukcích postavených za krále klacka.
Divné je spíš to, že se o to nikdo nezajímá a zůstává to v "garážovým" provedení jako levnej pohon "stabiláku" na chalupu..
On spalovací motor j/chápáno dobou kdy byl vynalezen/e totiž spíše více motorem "expansním" v prvním gardu--jaksi..a z tohoto hlediska je záhodno celou řadu jevů nebo pokusů nahlížet..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 1.8.2012, stř 15:40, celkem upraveno 1 x.
Re: vodíkový generátor do auta
Hezký čtení, ale jaksi nevím co si tím chtěl říct.
Já zkrátka nevěřím tomu, že výše uvedený bazmek ušetří tolik paliva a přidá tolik výkonu kolik deklaruje. Rád se nechám přesvědčit uvěřitelnými protokoly z měření které dokáží, že se mýlím. Zatím jsem je kupodivu nikde nenašel.
Já zkrátka nevěřím tomu, že výše uvedený bazmek ušetří tolik paliva a přidá tolik výkonu kolik deklaruje. Rád se nechám přesvědčit uvěřitelnými protokoly z měření které dokáží, že se mýlím. Zatím jsem je kupodivu nikde nenašel.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: vodíkový generátor do auta
Pokud potřebuješ snadné vodítko, stačí si pustit konec "Aljašky v plamenech", kde S.Segal vyjmenovává základní -často patentované -směryhledání, které mění --při případném využití-- podobu dnešních spalovacích motorů i energetiky okolo..
Tohle /forum alfisti/není sice to pravé místo pro diskuzi okolo konstrukce a principu funkce spalovacího motoru, ale nikde není řečeno, že se to jinde neděje.
Výsledky dvou mnou pro příklad zmíněných technologií --využívajících vodu v kapalném stavu bez problematického rozkladu na výbušnou směs Brownova plynu v palivu --jsou volně k dispozici, replikace X-krát provedena se stejným výsledkem-čili ta tebou požadovaná nedoložená "úspora" je pouhá neinformovanost--je více než doložena, stačí si tyhle technologie projít, včetně publikované teorie a přehledu výspedků-co chtít víc aby člověk připustil, že benál 95 a nafta v dnešní podobě které jsou v podstatě charakteristickým atributem silniční dopravy jsou pouhou jednou -pravda delší -epizodou v dlouhém životopise motoru..s vnitřním spalováním a nemusí nutně znamenat "strop a konec zdokonalování", zvláš jestli snížení spotřeby uhlovodíku se stane základním požadavkem budoucího vývoje..
Tohle /forum alfisti/není sice to pravé místo pro diskuzi okolo konstrukce a principu funkce spalovacího motoru, ale nikde není řečeno, že se to jinde neděje.
Výsledky dvou mnou pro příklad zmíněných technologií --využívajících vodu v kapalném stavu bez problematického rozkladu na výbušnou směs Brownova plynu v palivu --jsou volně k dispozici, replikace X-krát provedena se stejným výsledkem-čili ta tebou požadovaná nedoložená "úspora" je pouhá neinformovanost--je více než doložena, stačí si tyhle technologie projít, včetně publikované teorie a přehledu výspedků-co chtít víc aby člověk připustil, že benál 95 a nafta v dnešní podobě které jsou v podstatě charakteristickým atributem silniční dopravy jsou pouhou jednou -pravda delší -epizodou v dlouhém životopise motoru..s vnitřním spalováním a nemusí nutně znamenat "strop a konec zdokonalování", zvláš jestli snížení spotřeby uhlovodíku se stane základním požadavkem budoucího vývoje..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 1.8.2012, stř 16:13, celkem upraveno 1 x.
Re: vodíkový generátor do auta
Jednoduchý - už jsem to psal na mnoha fórech: Nabízím 50.000,- Kč tomu, kdo na mém autě timhle nesmyslem sníží spotřebu z aktuálních 10-12l/100km alespoň o 25% při zachování výkonu a životnosti. Podle těch báchorek by to neměl být nejmenší problém. Pakliže ke snížení spotřeby nedojde, demontáž toho krámu a uvedení auta do původního stavu (včetně hadic apod.) jde samozřejmě k tíži montéra. Zatim se nikdo ani neozval, tak nevim, buď je 50.000,- za sklenici od okurek málo, nebo si alternativní inženýři nejsou tak jisti tím co píšou.
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24v Cup 2001
Maserati Quattroporte 2006
Audi S8
(ex)MGF VVC
(ex)BMW 740i
(ex)Audi A8 4.2 Quattro
(ex)Lancia Kappa 16vT 1995
(ex)Alfa Romeo GTV 1.8TS 2000
(ex)Fiat Coupé 1.8 16v 1996
(ex)Fiat Coupé 16vT 1994
Maserati Quattroporte 2006
Audi S8
(ex)MGF VVC
(ex)BMW 740i
(ex)Audi A8 4.2 Quattro
(ex)Lancia Kappa 16vT 1995
(ex)Alfa Romeo GTV 1.8TS 2000
(ex)Fiat Coupé 1.8 16v 1996
(ex)Fiat Coupé 16vT 1994
Re: vodíkový generátor do auta
Nenech si cpát nesmysly na auto..to je opravdu z dlouhodobého hlediska kvůli úspoře 25% pitomost..
Tyhle bastly ti nikdo nenamontuje--nikdo neponese odpovědnost --a já se nedivím...
Jedna věc je pricip -funkce,fyzika, druhá praktický technický provedení + právní odpovědnost.za případný provoz.To je ještě daleká cesta.
Vodík je jiná kategorie než LPG, benzín, nafta..třeba z materiálového hlediska --vodíková koroze není báchorka...
Tyhle bastly ti nikdo nenamontuje--nikdo neponese odpovědnost --a já se nedivím...
Jedna věc je pricip -funkce,fyzika, druhá praktický technický provedení + právní odpovědnost.za případný provoz.To je ještě daleká cesta.
Vodík je jiná kategorie než LPG, benzín, nafta..třeba z materiálového hlediska --vodíková koroze není báchorka...
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 1.8.2012, stř 16:47, celkem upraveno 1 x.
Re: vodíkový generátor do auta
az to tady vsechno napisete, tak dejte vedet, at to muzu presunout do Trashe
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: vodíkový generátor do auta
Osobně by mě úspora 3 litrů na 100 nestála za pocity Jan Husa v Kostnici. Počkám až to bude Alfa montovat u TBi v sérii a jaká bude úmrtnost majitelů... teprve pak bych o tom uvažoval.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: vodíkový generátor do auta
Richie:az to tady vsechno napisete, tak dejte vedet, at to muzu presunout do Trashe
K čemu jinému slouží tato vlákna, než k "tlachání o Alfě a nebo o ničem"..:-)--lehké tříbení názorů..
Je fakt, že s ohledem na jistou specifickou atmosféru tady sem potom taky nikdo nehodí ani věci, který by mohly celou řadu lidí i zajímat..právě jsem chtěl JIrkovi říct, že místo hovadin jako je vyvíječ z okurkové láhve nebo vysokoproudový ohřívač vody v podobě "tvrdé elektrolýzy" nabízený v nejmenované "šopíku" je lepší šáhnout směrem k holmologovanýmu, jednotkou řízenýmu zařízení a busso donutit k "homologovanému provozu na 7LPG/město" na 3.0 úsporu proti 15litrů benálu v režimu poskakování po městě jsem línej procentuelně vyjadřovat.. --sám jsem si to mohl ověřit--ale už mlčím jako hrob..maž, maž..
K čemu jinému slouží tato vlákna, než k "tlachání o Alfě a nebo o ničem"..:-)--lehké tříbení názorů..
Je fakt, že s ohledem na jistou specifickou atmosféru tady sem potom taky nikdo nehodí ani věci, který by mohly celou řadu lidí i zajímat..právě jsem chtěl JIrkovi říct, že místo hovadin jako je vyvíječ z okurkové láhve nebo vysokoproudový ohřívač vody v podobě "tvrdé elektrolýzy" nabízený v nejmenované "šopíku" je lepší šáhnout směrem k holmologovanýmu, jednotkou řízenýmu zařízení a busso donutit k "homologovanému provozu na 7LPG/město" na 3.0 úsporu proti 15litrů benálu v režimu poskakování po městě jsem línej procentuelně vyjadřovat.. --sám jsem si to mohl ověřit--ale už mlčím jako hrob..maž, maž..
Re: vodíkový generátor do auta
Harous píše:Já zkrátka nevěřím tomu, že výše uvedený bazmek ušetří tolik paliva a přidá tolik výkonu kolik deklaruje. Rád se nechám přesvědčit uvěřitelnými protokoly z měření které dokáží, že se mýlím. Zatím jsem je kupodivu nikde nenašel.
Tak já nevím, ale mám pocit, že jeden o voze a druhý o koze... Když už jsem ale neinformovaný hlupák tak předpokládám, že tedy na ony protokoly dáš odkaz ať se můžu přesvědčit...HonzaR píše: Výsledky dvou mnou pro příklad zmíněných technologií --využívajících vodu v kapalném stavu bez problematického rozkladu na výbušnou směs Brownova plynu v palivu --jsou volně k dispozici, replikace X-krát provedena se stejným výsledkem-čili ta tebou požadovaná nedoložená "úspora" je pouhá neinformovanost
Jestli se ono zase "nepráškovalo"...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: vodíkový generátor do auta
Já se to nechystám nikam zapojovat a už vůbec ne za to utrácet:D. Zaprvé ta věc prostě nefunguje, takže bych za to nezaplatil ani korunu, zadruhé bych nikoho takovýho nenechal šáhnout na Alfu, pro tyhle účely bych použil Kappu:). Tahle výzva je čistě pro lidi co obhajujou (nebo prodávaj) tuhle hovadinu - já jsem si naprosto jistej tim, že do jednoho lžou jak když tiskne a tu svojí jistotu jsem ochoten podložit 50tkč. Dá se nakonec říct, že je to sázka.
Mě spotřeba netrápí, najezdim svýma autama ročně max. 15tkm, tzn. že mezi autem co žere 10 a autem co žere 7.5 je pro mě rozdíl přibližně 1300,- měsíčně. Benzín mě fakt neruinuje tak, abych to měl potřebu řešit:)
Mě spotřeba netrápí, najezdim svýma autama ročně max. 15tkm, tzn. že mezi autem co žere 10 a autem co žere 7.5 je pro mě rozdíl přibližně 1300,- měsíčně. Benzín mě fakt neruinuje tak, abych to měl potřebu řešit:)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24v Cup 2001
Maserati Quattroporte 2006
Audi S8
(ex)MGF VVC
(ex)BMW 740i
(ex)Audi A8 4.2 Quattro
(ex)Lancia Kappa 16vT 1995
(ex)Alfa Romeo GTV 1.8TS 2000
(ex)Fiat Coupé 1.8 16v 1996
(ex)Fiat Coupé 16vT 1994
Maserati Quattroporte 2006
Audi S8
(ex)MGF VVC
(ex)BMW 740i
(ex)Audi A8 4.2 Quattro
(ex)Lancia Kappa 16vT 1995
(ex)Alfa Romeo GTV 1.8TS 2000
(ex)Fiat Coupé 1.8 16v 1996
(ex)Fiat Coupé 16vT 1994
Re: vodíkový generátor do auta
JP GTV : Jasně :-)na na GTV tak 5 táců? zbytečná jakákoli diskuze o palivu-- :-)
Re: vodíkový generátor do auta
K "JP_GTV" přidávám svých 50.000,- Kč a šamanům s vodíkem poskytuji tátovu lanciu deltu 1,6 ie se kterou jezdí do práce ...
ALFA ROMEO GIULIA 2.2 JTD 210K AT AWD VELOCE R.V. 2017
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
Re: vodíkový generátor do auta
enzo13: K "JP_GTV" přidávám svých 50.000,- Kč a šamanům s vodíkem poskytuji tátovu lanciu deltu 1,6 ie se kterou jezdí do práce .
Smysl naprosto postrádám...kup tatíkovi za půlku sekvenci LPG a není co řešit..
K čemu je dobré plácat tam nějaký nehomologovaný zařízení fakt nechápu..jestli myslíte, že tu nachytáte nějaký přiblblo na švestkách, myslím že ne..
Smysl naprosto postrádám...kup tatíkovi za půlku sekvenci LPG a není co řešit..
K čemu je dobré plácat tam nějaký nehomologovaný zařízení fakt nechápu..jestli myslíte, že tu nachytáte nějaký přiblblo na švestkách, myslím že ne..
Re: vodíkový generátor do auta
Harous:
Vrátím se k tomu o čem mluvím já--/vodík nehodlám na veřejném foru jakkoli komentovat.. sorry..není to hračka /
tedy :logika věci =proč rozkládat vodu na nebezpečné komponenty, když to není nakonec nezbytně třeba..úspora 25% nákladů? jde to skoro o 50% a i šikovněji... jmenuje se to LPG.. :-), pro ty, kterým jde o efekt finanční úspory..
bezpečné použití vody ve formě kapaliny
1voda v palivu v systému GEET u zážehového uspořádání /není neřešitelný problém ani vznětová verze/
2.emulzní nafta..u diesel konstrukce..
čili
1.replikace Pantoneho zařízení GEET včetně konstatování dosažení stabilního chodu na směs
75% voda a25% uhovodík..včetně odkazů na příslušné patenty
Zpráv na tohle téma úspěšných replikací je plnej net..nakonec zahradní sekačku má kde kdo, nebo čtyřtaktní centrálu, není nad vlastní pokus..chceš tyhle očividný údaje snad popírat?
http://jlnlabs.online.fr/bingofuel/pmcjlnen.htm
tady i včetně reálných čísel okolo, konstrukce opravdu banální
http://www.panaceauniversity.org/Dopage ... nglish.pdf
http://paulpantoneyenergiagratuitaparat ... chive.html
2.emulsní nafta /v ČEchách 9% vody 91%nafta +aditivace/ ve Francii komerčně 15%vody, 85%nafta
v komerční sféře se zatím výše než na 15% vody nejde..
http://citybus.cz/2010/04/28/veolia-tra ... zni-nafty/
hlavně hoď oko na tabulku emisí..na stránce Veolia ../česká verze/u nákladní dopravy klíčový faktor..
http://www.sva.cz/paliva
/Znova upozorňuju, že lze spustit diesel i na Pantone GEET s naprosto famozní bilancí voda : uhlovodíku.., emise ani nemluvit/
pozn.
GEET na koleni= je pouze ověření funkčnosti principu, nikoli "vychytyná" komerční technologie, použitelná v běžné dopravě..k tomu je ještě potřeba projít pořádný kus cesty...
Vrátím se k tomu o čem mluvím já--/vodík nehodlám na veřejném foru jakkoli komentovat.. sorry..není to hračka /
tedy :logika věci =proč rozkládat vodu na nebezpečné komponenty, když to není nakonec nezbytně třeba..úspora 25% nákladů? jde to skoro o 50% a i šikovněji... jmenuje se to LPG.. :-), pro ty, kterým jde o efekt finanční úspory..
bezpečné použití vody ve formě kapaliny
1voda v palivu v systému GEET u zážehového uspořádání /není neřešitelný problém ani vznětová verze/
2.emulzní nafta..u diesel konstrukce..
čili
1.replikace Pantoneho zařízení GEET včetně konstatování dosažení stabilního chodu na směs
75% voda a25% uhovodík..včetně odkazů na příslušné patenty
Zpráv na tohle téma úspěšných replikací je plnej net..nakonec zahradní sekačku má kde kdo, nebo čtyřtaktní centrálu, není nad vlastní pokus..chceš tyhle očividný údaje snad popírat?
http://jlnlabs.online.fr/bingofuel/pmcjlnen.htm
tady i včetně reálných čísel okolo, konstrukce opravdu banální
http://www.panaceauniversity.org/Dopage ... nglish.pdf
http://paulpantoneyenergiagratuitaparat ... chive.html
2.emulsní nafta /v ČEchách 9% vody 91%nafta +aditivace/ ve Francii komerčně 15%vody, 85%nafta
v komerční sféře se zatím výše než na 15% vody nejde..
http://citybus.cz/2010/04/28/veolia-tra ... zni-nafty/
hlavně hoď oko na tabulku emisí..na stránce Veolia ../česká verze/u nákladní dopravy klíčový faktor..
http://www.sva.cz/paliva
/Znova upozorňuju, že lze spustit diesel i na Pantone GEET s naprosto famozní bilancí voda : uhlovodíku.., emise ani nemluvit/
pozn.
GEET na koleni= je pouze ověření funkčnosti principu, nikoli "vychytyná" komerční technologie, použitelná v běžné dopravě..k tomu je ještě potřeba projít pořádný kus cesty...
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 2.8.2012, čtv 01:43, celkem upraveno 5 x.
Re: vodíkový generátor do auta
Bavíme se pro pořádek o principech a cestách úspor paliva v budoucnosti, a cílem není --aspoň pro mě-- rvát to zítra na TS motor.mimo homologaci., to nechám dobrodruhům hrubšího zrna..asi tak--
Pro ty rozumné -je tu velmi slušně fungující alternativa v sekvenci LPG..
Pro ty rozumné -je tu velmi slušně fungující alternativa v sekvenci LPG..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti