
Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
.... no, to je i dost.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Jo a to je ještě Abart - Alfu jsem nikde nenašel ... no a nový E-per nemam abych se podival co stoji ofiko*
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Uf tak to si asi nechám zajít chuť 

1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Koukal jsem po zahraničních konfigurátorech a ty sesle tam vycházej na 2420 euro nebo 2000 liber což je nějakejch 60 000,- a to je fakt raketa 

1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
to je podobna cena, co stály Ti sedačky do 147 

- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
šak říkám tis € /ks - bo sleva se da uhadat - ostatně zajimave by bylo to koupit v akci 50%
až bude na MiTo - to by se už oplatilo
až bude na MiTo - to by se už oplatilo

fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Nevíte prosím kde bych sehnal scudetto na Mito za nějakou rozumnou cenu? Někdo mně zas ulomil lištičku a další už nemám. Už je to počtvrté. Drží to na takovejch aušusovejch pacičkách který prd vydržej, stačí blbej ťukanec a je to dole, dvakrát se mi podařilo lištičku objevit pod autem ještě než jsem odjel ale dvakrát jsem to přehlíd. Jedno scudetto jsem již kupoval, ale stojí dva litry a to je sakra moc a samotná lištička objednat nejde.
Před tím to stačilo vycvaknout z novýho scudetta a cvaklo se to na starý, když se to ulámalo tak jsem to tam lepil. Ale teď bude muset jít dolu nárazník protože je omlácenej i znak a ten prostor pro lištičku je zapatlanej lepidlem takže to tam nebude pasovat. Proto bych chtěl ušetřit aspoň na tom scudettu
Kdyby někdo o něčem věděl byl bych mu zavázán


Kdyby někdo o něčem věděl byl bych mu zavázán

1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Zdravim, mám dotázek. Mám 4 roky staré Mito, dosud nebyl žádný problém, ale v mých rukou je teprve druhým rokem. Jelikož mě baví rychlá jízda, udělal jsem menší úpravy: Novitec Powerjet 2 + KN sportovní filtr (kužel). Příští týden bych chtěl poprvé navštívit okruh v Mostě, ale mám obavy, abych tam Mitu neublížil. Powerjet totiž dává dost zabrat turbíně, a tak nevím jestli to zvládne 25 minut v kuse na plné obrátky. Co myslíte?
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
neni to o nic větší zátěž než v normálním provozu
- tudiš to vydržet musí -

fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
V parizi bude k videniu limitovana edicia SBK vyrobene bude 200ks
1,4 MA @125kW


1,4 MA @125kW


AR Brera 3,2V6 Q4 191kW-"Krásna"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Talianska automobilka pridáva do palety malého imidžového modelu nový šporovlivý zážihový agregát. Alfa Mito 0.9 8V TwinAir je prvým vozidlom s benzínovým motorom, ktorý sa palivovou spotrebou a emisiami vyrovná najúspornejším naftiakom.
Jeho prepĺňaný dvojvalec zdvihového objemu 900 cm3 dáva výkon 62 kW/85 k a krútiaci moment 145 Nm odvádza už od otáčok 2.000 1/min. Dvojdverovému kupé udeľuje akceleráciu z 0 na 100 km/h za 12,5 s a najvyššiu rýchlosť 174 km/h. Spotrebuje pritom v priemere iba 4,2 l benzínu na 100 km, čo zodpovedá emisiám 98 g CO2 na 1 km. Kvôli nižšej palivovej spotrebe má tento Mito v sériovej výbave systém štart/stop, pneumatiky so zníženým valivým odporom a farbou karosérie lakovaný aerodynamický zadný spoiler. Nový motor montujú do vozidiel vo výbave Turismo, ktorá obsahuje aj klimatizáciu, dekoračné prvky prístrojovej dosky v karbónovej optike, kožený volant, vystupovacie svetlá vo dverách a nástupné prahové lišty z ušlachtilej ocele. Mito s touto výbavou na prvý pohľad odlíšite od základnej verzie podľa krytov vonkajších spätných zrkadiel z lešteného chrómu, chrómovaných rámov okien a koncovky výfuku, reflektorov do hmly a extravagantných 16-palcových diskov kolies z ľahkého kovu.
Jeho prepĺňaný dvojvalec zdvihového objemu 900 cm3 dáva výkon 62 kW/85 k a krútiaci moment 145 Nm odvádza už od otáčok 2.000 1/min. Dvojdverovému kupé udeľuje akceleráciu z 0 na 100 km/h za 12,5 s a najvyššiu rýchlosť 174 km/h. Spotrebuje pritom v priemere iba 4,2 l benzínu na 100 km, čo zodpovedá emisiám 98 g CO2 na 1 km. Kvôli nižšej palivovej spotrebe má tento Mito v sériovej výbave systém štart/stop, pneumatiky so zníženým valivým odporom a farbou karosérie lakovaný aerodynamický zadný spoiler. Nový motor montujú do vozidiel vo výbave Turismo, ktorá obsahuje aj klimatizáciu, dekoračné prvky prístrojovej dosky v karbónovej optike, kožený volant, vystupovacie svetlá vo dverách a nástupné prahové lišty z ušlachtilej ocele. Mito s touto výbavou na prvý pohľad odlíšite od základnej verzie podľa krytov vonkajších spätných zrkadiel z lešteného chrómu, chrómovaných rámov okien a koncovky výfuku, reflektorov do hmly a extravagantných 16-palcových diskov kolies z ľahkého kovu.
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
do Fiatu 500 je dvouválec bomba, do Alfy Romeo.... trapas....
A obávám se, že prodejům to absolutně nepomůže (což by snad byl jediný argument ospravedlňující tuhle motorizaci....).
No hlavně že to má "dekoraci přístrojovky v provedení karbon"
Ježišikriste, kde jsou ty časy kdy pro mladé italy dělala Alfa Alfasuda Sprint.... (myslím jízdně, ne kvalitou....).
Ikdyž upřímně řečeno, asi je to lepší volba než ten dosavadní eko-motor 1.4MPI se 78k.... [-o<

A obávám se, že prodejům to absolutně nepomůže (což by snad byl jediný argument ospravedlňující tuhle motorizaci....).
No hlavně že to má "dekoraci přístrojovky v provedení karbon"


Ikdyž upřímně řečeno, asi je to lepší volba než ten dosavadní eko-motor 1.4MPI se 78k.... [-o<
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Kdyby někdo v budoucnu potřeboval přípravek na mechanickou aretaci dorazu oken - mám zakoupený - 

fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Mito facelift v únoru 2013 - info bez záruky:
- LED denní svícení
- nové barvy
- kvalitnější materiály v interiéru
- QV 1.4T Multi Air 185 koní (s možností volby TCT)
http://translate.googleusercontent.com/ ... 98cAlUR4FA
- LED denní svícení
- nové barvy
- kvalitnější materiály v interiéru
- QV 1.4T Multi Air 185 koní (s možností volby TCT)
http://translate.googleusercontent.com/ ... 98cAlUR4FA
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Facelift 2013 se zárukou:


Abarth GP Esseesse Ex
AR Giulia QV Ko-Pilot
Fiat 500 BEV
AR Giulia QV Ko-Pilot
Fiat 500 BEV
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
zvětšit obrázky.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Jdu si jen povzdechnout, stav nasich silnic si bohuzel vybira dan i na MiTu. Vypada to na rozborku predni napravy, pri otaceni volantem se ozyva neprijemne cvakani a gumove preskakovani :-/
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Kdyby se někdo zajímal o tohle mito: http://www.dasweltauto.cz/Car/649390/mi ... istinctive tak mohu poskytnout certifikát Cebie 

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Chlapi nevíte jaký sériový odpouštěcí ventil je na turbodmychadlu u 1,4 TB (155hp)?
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Italská automobilka Alfa Romeo má model MiTo ve svém portfoliu již od roku 2008, kdy se začal nástupce třídveřové 147 vyrábět. Ovšem včera vyšlo najevo, že italská značka v tichosti představila MiTo ve zmodernizované podobě, ale opravdu byly změněny pouze detaily.
Po zhlédnutí fotografií, na nichž je Alfa Romeo MiTo po faceliftu, si povšimnete drobných aktualizací, například chromová přední mřížka z Giulietty nebo uhlazené světlomety. Dokonce revizí prošla i sada 15palcových litých kol Impression. Malý italský hatchback bude k mání celkem v deseti odstínech, včetně nového šedého laku Antracit.
V kabině nalezneme zmodernizované palubní obložení a tři nové kombinace pro čalounění. Za určitý příplatek je možné si do malé Alfy Romeo zakoupit i nový informační systém Uconnect s pětipalcovým displejem a připojením Bluetooth, iPod, USB či AUX.
Pod kapotou bude k dispozici nový 0.9litrový přeplňovaný dvouválec TwinAir, který disponuje výkonem 105 koní a krouticím momentem 145 Nm. S touto pohonnou jednotkou zrychlí italský „prcek" na stovku za 11,4 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 184 km/h. Budoucí majitelé mohou očekávat průměrnou spotřebu paliva 4,2 l/100 km a emise o hodnotě 99 g/km.
Na italském trhu se bude prodávat zmodernizovaná Alfa Romeo MiTo během pár měsíců a cenovka startuje na 14.800 Euro (v přepočtu asi 381 tisíc korun).
Po zhlédnutí fotografií, na nichž je Alfa Romeo MiTo po faceliftu, si povšimnete drobných aktualizací, například chromová přední mřížka z Giulietty nebo uhlazené světlomety. Dokonce revizí prošla i sada 15palcových litých kol Impression. Malý italský hatchback bude k mání celkem v deseti odstínech, včetně nového šedého laku Antracit.
V kabině nalezneme zmodernizované palubní obložení a tři nové kombinace pro čalounění. Za určitý příplatek je možné si do malé Alfy Romeo zakoupit i nový informační systém Uconnect s pětipalcovým displejem a připojením Bluetooth, iPod, USB či AUX.
Pod kapotou bude k dispozici nový 0.9litrový přeplňovaný dvouválec TwinAir, který disponuje výkonem 105 koní a krouticím momentem 145 Nm. S touto pohonnou jednotkou zrychlí italský „prcek" na stovku za 11,4 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 184 km/h. Budoucí majitelé mohou očekávat průměrnou spotřebu paliva 4,2 l/100 km a emise o hodnotě 99 g/km.
Na italském trhu se bude prodávat zmodernizovaná Alfa Romeo MiTo během pár měsíců a cenovka startuje na 14.800 Euro (v přepočtu asi 381 tisíc korun).
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Máš nějaký odkaz na fotky? Něco jsem našel ale nevím zda to neni photoshop.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Něco bylo na autoforum.cz, ale nevim zda-li to je ono.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Mě se nějak nechce věřit tomu, že by ten motor byl tak hroznej jak popisujou. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
myslím že by si zasloužil mnohem důkladnější test (zejména s ohledem na spotřebu) než nějaké novinářské hrkání 300km apod. Je jasné že hlavně si vyzkoušejí jeho dynamiku, pak s tím jezdí ve městě atd. Navíc motory jsou většinou syrové.... Pak jim to žere 8l a napíše se, že je to motor na prd....
Těžko říct.... sám s ním zkušenost nemám (jezdil jsem v tom chvilku, jede pěkně, ale tam je fakt problém asi s tou spotřebou....)
Jinak docela by mě zajímaly jeho prodeje.... myslím že takový debakl to zas není....
Těžko říct.... sám s ním zkušenost nemám (jezdil jsem v tom chvilku, jede pěkně, ale tam je fakt problém asi s tou spotřebou....)
Jinak docela by mě zajímaly jeho prodeje.... myslím že takový debakl to zas není....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host