
úprava 3.0 V6 24V
úprava 3.0 V6 24V
Ahoj, přemýšlím o zvýšení výkonu na mém GTV 3.0 V6 24V 162kw, je tu někdo kdo už se pokoušel o zvýšení výkonu? Napište vaše rady, budu za každou rád. Díky 

GTV 3.0 V6 rosso
156 1.9 JTD SW
156 1.9 JTD SW
Re: úprava 3.0 V6 24V
zásadní otázka kolik z toho chceš dostat a s tím uzce souvisí otázka, kolik na to máš peněz, jestli si myslíš, že tam dáš "chip voe a budu mít 300 Kobyl, kámo" tak jsi vedle jak ta jedle.
První věc je výfuk - aby to mělo efekt tak i se svodama, plus sání.
Dál vačky a s tím souvisí uprava ECU
pak si mmůžeš hrát s kompresí do omrzení a totální destrukce motoru ( písty, hlava, těsnění pod hlavu)
dál můžeš samozřejmě upravit samotnu hlavu, leštění, větší ventily.
uplnej extrém je převrtání na vyšší objem
Shruto, jde ledascos, ale počítej s tím, že do toho spadneš tak za 70 000 a to jen v příadě, že ten motor je jinak uplně v naprostym pořádku, což silně pochybuju ....
První věc je výfuk - aby to mělo efekt tak i se svodama, plus sání.
Dál vačky a s tím souvisí uprava ECU
pak si mmůžeš hrát s kompresí do omrzení a totální destrukce motoru ( písty, hlava, těsnění pod hlavu)
dál můžeš samozřejmě upravit samotnu hlavu, leštění, větší ventily.
uplnej extrém je převrtání na vyšší objem
Shruto, jde ledascos, ale počítej s tím, že do toho spadneš tak za 70 000 a to jen v příadě, že ten motor je jinak uplně v naprostym pořádku, což silně pochybuju ....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: úprava 3.0 V6 24V
kolik je tak strop, co dokáže použitelně přenést předokolka? 300k?
Re: úprava 3.0 V6 24V
no, ono GTV v seriovym stavu má strop pro přenos výkonu tak kolem 250 koní a to už je skoro hodně, dá se ta hranice posunout Q2 difem a podvozkem ( ale ten bude muset udělat tak jako tak spolu s brzdama) Ono nejde udělat jen A, musí se udělat taky B ..... bude to ale drahá prdel
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
No já bych to viděl trošku jinak. Když vezmu získanej výkon oproti vynaloženejm prostředkům tak jasně vedou vačky. Za komplet vejfuk utratíš klidně 30 litrů a jestli ti dá 10 koní tak jsi štastnej. Takže za mě vačky+odpovídající program do ŘJ. Pokud máš peněž víc, vzít ještě ostřejší vačky což se ale už neobejde bez úpravy hlavy. Potom asi vačka+ŘJ+zvýšení koprese (písty), popř. i kombinace s vyšším objemem motoru. No pak jsou šílenosti typu šestiklapka, instalace, kompresoru, turba apod.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: úprava 3.0 V6 24V
Nejsem žádnej trouba tak se mnou prosimtě tak nemluvPetrGTV píše:zásadní otázka kolik z toho chceš dostat a s tím uzce souvisí otázka, kolik na to máš peněz, jestli si myslíš, že tam dáš "chip voe a budu mít 300 Kobyl, kámo" tak jsi vedle jak ta jedle.
První věc je výfuk - aby to mělo efekt tak i se svodama, plus sání.
Dál vačky a s tím souvisí uprava ECU
pak si mmůžeš hrát s kompresí do omrzení a totální destrukce motoru ( písty, hlava, těsnění pod hlavu)
dál můžeš samozřejmě upravit samotnu hlavu, leštění, větší ventily.
uplnej extrém je převrtání na vyšší objem
Shruto, jde ledascos, ale počítej s tím, že do toho spadneš tak za 70 000 a to jen v příadě, že ten motor je jinak uplně v naprostym pořádku, což silně pochybuju ....

GTV 3.0 V6 rosso
156 1.9 JTD SW
156 1.9 JTD SW
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: úprava 3.0 V6 24V
Ja bych to viděl asi takhle... Pokud ti jde o to jezdit s autem rychleji,zaplať si nějaký okruhový kurz nebo něco takového od profesionálu a budeš překvapen co to s tebou provede... Co si budeme povídat,220koní na skvělé svezení uplně stačí,teď de jen o to využívat pořádně podvozekkoci píše:Ahoj, přemýšlím o zvýšení výkonu na mém GTV 3.0 V6 24V 162kw, je tu někdo kdo už se pokoušel o zvýšení výkonu? Napište vaše rady, budu za každou rád. Díky

Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: úprava 3.0 V6 24V
Podle mě je problém zřejmě v tom že těch 220 koní to už určitě nemá..za 15 let života jich pár umře..chtěl bych jenom menší obnovení stádaPivrnec911 píše:Ja bych to viděl asi takhle... Pokud ti jde o to jezdit s autem rychleji,zaplať si nějaký okruhový kurz nebo něco takového od profesionálu a budeš překvapen co to s tebou provede... Co si budeme povídat,220koní na skvělé svezení uplně stačí,teď de jen o to využívat pořádně podvozekkoci píše:Ahoj, přemýšlím o zvýšení výkonu na mém GTV 3.0 V6 24V 162kw, je tu někdo kdo už se pokoušel o zvýšení výkonu? Napište vaše rady, budu za každou rád. DíkyAspoň můj názor..

GTV 3.0 V6 rosso
156 1.9 JTD SW
156 1.9 JTD SW
Re: úprava 3.0 V6 24V
Jestli ti stačí 20-30 koníku navíc,tak věř tomu že za půl roku si budeš myslet že ti jich už 50 chcíplo,já jsem šel z 240 na 350 koníku a tak si na to zvykneš že už je to zase málo 

Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: úprava 3.0 V6 24V
Podle mě je problém zřejmě v tom že těch 220 koní to už určitě nemá..za 15 let života jich pár umře..chtěl bych jenom menší obnovení stádakoci píše:Pivrnec911 píše:Ja bych to viděl asi takhle... Pokud ti jde o to jezdit s autem rychleji,zaplať si nějaký okruhový kurz nebo něco takového od profesionálu a budeš překvapen co to s tebou provede... Co si budeme povídat,220koní na skvělé svezení uplně stačí,teď de jen o to využívat pořádně podvozekkoci píše:Ahoj, přemýšlím o zvýšení výkonu na mém GTV 3.0 V6 24V 162kw, je tu někdo kdo už se pokoušel o zvýšení výkonu? Napište vaše rady, budu za každou rád. DíkyAspoň můj názor..

No tak pokud teda motor nejede na 100% tak tunění ti fakt nepomůže... Nech přeměřit kompresy a pak uvidíš...:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: úprava 3.0 V6 24V
A nebo mi prijde ze uz to tech 220 nemá :-) to znám, měl saaba upravenýho od maptunu :-)cuhan píše:Jestli ti stačí 20-30 koníku navíc,tak věř tomu že za půl roku si budeš myslet že ti jich už 50 chcíplo,já jsem šel z 240 na 350 koníku a tak si na to zvykneš že už je to zase málo
GTV 3.0 V6 rosso
156 1.9 JTD SW
156 1.9 JTD SW
Re: úprava 3.0 V6 24V
Jak ses ptal, tak jsem odpověděl ..... ono ne nadarmo se řiká že na ***** otázku **** odpověd ....koci píše:Nejsem žádnej trouba tak se mnou prosimtě tak nemluvPetrGTV píše:zásadní otázka kolik z toho chceš dostat a s tím uzce souvisí otázka, kolik na to máš peněz, jestli si myslíš, že tam dáš "chip voe a budu mít 300 Kobyl, kámo" tak jsi vedle jak ta jedle.
První věc je výfuk - aby to mělo efekt tak i se svodama, plus sání.
Dál vačky a s tím souvisí uprava ECU
pak si mmůžeš hrát s kompresí do omrzení a totální destrukce motoru ( písty, hlava, těsnění pod hlavu)
dál můžeš samozřejmě upravit samotnu hlavu, leštění, větší ventily.
uplnej extrém je převrtání na vyšší objem
Shruto, jde ledascos, ale počítej s tím, že do toho spadneš tak za 70 000 a to jen v příadě, že ten motor je jinak uplně v naprostym pořádku, což silně pochybuju ....kdybych o autech nic nevěděl tak si myslim že nejsem na tomhle fóru. Výfuk i se svodama + pipercross sání se bude dělat teď přes zimu, motor si myslim že je v dobré kondici. Stačilo by mi kdyby to naměřilo na brzdě 230 - 240 koní, v plánu je i sasmosvor.

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
50 tyček stojí motor z GTA takže asi tady bych se vydal, ikdyž do takového křápu jako je předohrab by to byla škoda 

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: úprava 3.0 V6 24V
Já myslel že většina GTA motorů jsou v předohrabu...Milano75 píše:50 tyček stojí motor z GTA takže asi tady bych se vydal, ikdyž do takového křápu jako je předohrab by to byla škoda
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
Milano chtel zrejme puvodne napsat 'co shori, neshnije'
Sent from my NOKIA 3310 using Tapatalk
Sent from my NOKIA 3310 using Tapatalk
166 busso
- alfantastisch
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 9.1.2012, pon 11:03
- Bydliště: Teplice
Re: úprava 3.0 V6 24V
Co to třeba lehce přeplnit použitím managementu z V6 TB? Divím se, že to tu ještě někdo nezkusil. Nebo o tom jen nevím...
Alfa Romeo Spider 2,4 jtdm 09' 210cv Bianco
Alfa Romeo Spider 2.0TS 98´ Bianco
ex:AR 156 SW 2,4 jtd 01´, AR 164 2.0TS 94´, AR Alfasud Sprint 1.5 105cv, AR Alfasud Ti 105cv, AR 33 1.8TD 93´, AR 33 1.7 16v 90´[/i], Alfa Romeo 159 SW 1,9 jtd Ti 08' Nero
Alfa Romeo Spider 2.0TS 98´ Bianco
ex:AR 156 SW 2,4 jtd 01´, AR 164 2.0TS 94´, AR Alfasud Sprint 1.5 105cv, AR Alfasud Ti 105cv, AR 33 1.8TD 93´, AR 33 1.7 16v 90´[/i], Alfa Romeo 159 SW 1,9 jtd Ti 08' Nero
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: úprava 3.0 V6 24V
Ono to totiz nebude tak jednoduchy... Svody na zakazku, jinej management, nevim kdo by umel motronic premapovat aby pomer vzduch/benzin byl OK, a neco neukaplo... Kdysi jsem nad tim badal na 3.0 12V 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4903
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V



Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- alfantastisch
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 9.1.2012, pon 11:03
- Bydliště: Teplice
Re: úprava 3.0 V6 24V
Poměr vzduch/benzín ti dělá lamda sonda. Změřit hodnotu neni problém a podle toho upravit buď tlak paliva nebo vzduchu.
Alfa Romeo Spider 2,4 jtdm 09' 210cv Bianco
Alfa Romeo Spider 2.0TS 98´ Bianco
ex:AR 156 SW 2,4 jtd 01´, AR 164 2.0TS 94´, AR Alfasud Sprint 1.5 105cv, AR Alfasud Ti 105cv, AR 33 1.8TD 93´, AR 33 1.7 16v 90´[/i], Alfa Romeo 159 SW 1,9 jtd Ti 08' Nero
Alfa Romeo Spider 2.0TS 98´ Bianco
ex:AR 156 SW 2,4 jtd 01´, AR 164 2.0TS 94´, AR Alfasud Sprint 1.5 105cv, AR Alfasud Ti 105cv, AR 33 1.8TD 93´, AR 33 1.7 16v 90´[/i], Alfa Romeo 159 SW 1,9 jtd Ti 08' Nero
Re: úprava 3.0 V6 24V
kec...alfantastisch píše:Poměr vzduch/benzín ti dělá lamda sonda. Změřit hodnotu neni problém a podle toho upravit buď tlak paliva nebo vzduchu.

řídící jednotka jede dle pevně stanovenejch ma... LS v případě aut do euro5 pouze lehce koriguje směs v určitým provozním režimu a rozhodně nemá na to (stejně tak řj) aby dokorigovala poměr směsy na správnou hodnotu kdžy na vstupu změníš poměr palivo/vzduch v řádu desítek % a na druhý starně LS to umí korigovat v řádu jednotek %...
tunit busso není levný... koukněte na úpravu p. mucka, nebo nemetha.. tam jdou přírustky v řádu desítke koní za cenu statisíců...
pokud to má bejt pořádně řešíš minimálně motor ven, rozebrání, vyčištění (jedno z těch pracnějších),mikrometráž a vizuální kontrolu všech dílů, pokud jsou OK... a pak můžeš něco řešit... vem si že to je časově náročný a úpravci maj sazbu od 300,-/hod vejš... pokud to není nadšenec dělající to jako hobby po večerech a postaví tak 1-2 motory ročně za za méně...
jako základ je spodek - pečlivý vyvážení,pokud to má delší dobu fungovat ve vysokejch otáčkách -který jsou alfou a omegou při cestě za výkonem u astmatika..
pak stav vložek válců a pístů - nové výbrusově jsou za podobnou cneu jako nechat udělat výbrus stávajicích vložek a našoupat tam kovaný písty..
úprava hlavy - zde bych podoknul cena hydroštelů, pokud jsou KO je velmi otimistickcýh 800,- kus takže zvážit jejich další využití (pokud řešíš i jinej profil vaček..)
nebo nahrazení těžkou mechanikou hrníčkama s podložkama což si přijde taky nanějkej peníz..
atd atd... + připočtěme cenu potřebného materiálu jako je těsnění a můžeš snadno překročit částku 150tkč jen za mechanické práce na motoru se seriovým spodkem
pak máš jistotu že vše bude fungovat jak má a bude to spolehlivý, ne jak u nějakýho lepiče a patlala co ani motor neomeje a koulí ho kdesi po zemi... - obdobně sme to vyřešily u coupe...kde motor na to jaký má parametry z původních 140PS drží už přes 6 let a občas se s ním jede na dovolenou... prostě vysokej standart odvedený práce má svý výhody

osobně bych se na to pokud vyžaduješ nárust 20-30 PS vyprdl.. to ti udělaj pořádný svody s vejfukovým potrubím (za 25 se dá bavit už o fungujícím výfuku..), větší komora sání, případně 6tiklapka + důkladný odladění SW což je tady v čechách zatím největší problém pokud za to nechceš dát cenu motoru zmíněné GTA
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- alfantastisch
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 9.1.2012, pon 11:03
- Bydliště: Teplice
Re: úprava 3.0 V6 24V
řídící jednotka jede dle pevně stanovenejch ma... LS v případě aut do euro5 pouze lehce koriguje směs v určitým provozním režimu a rozhodně nemá na to (stejně tak řj) aby dokorigovala poměr směsy na správnou hodnotu kdžy na vstupu změníš poměr palivo/vzduch v řádu desítek % a na druhý starně LS to umí korigovat v řádu jednotek %...
Ano máš nepochybně pravdu v tom co píšeš ale zas tak bych tuhle myšlenku nezatracoval. Zas tak lehce tu směs lambda nekoriguje. Mám s tím své zkušenosti. Asi pro Tebe budu patlal ale vždycky mě bavilo udělat něco doma za co nejméně peněz. Neni problém jít, koupit a namontovat ale z toho bych takovou radost neměl.
Ano máš nepochybně pravdu v tom co píšeš ale zas tak bych tuhle myšlenku nezatracoval. Zas tak lehce tu směs lambda nekoriguje. Mám s tím své zkušenosti. Asi pro Tebe budu patlal ale vždycky mě bavilo udělat něco doma za co nejméně peněz. Neni problém jít, koupit a namontovat ale z toho bych takovou radost neměl.
Alfa Romeo Spider 2,4 jtdm 09' 210cv Bianco
Alfa Romeo Spider 2.0TS 98´ Bianco
ex:AR 156 SW 2,4 jtd 01´, AR 164 2.0TS 94´, AR Alfasud Sprint 1.5 105cv, AR Alfasud Ti 105cv, AR 33 1.8TD 93´, AR 33 1.7 16v 90´[/i], Alfa Romeo 159 SW 1,9 jtd Ti 08' Nero
Alfa Romeo Spider 2.0TS 98´ Bianco
ex:AR 156 SW 2,4 jtd 01´, AR 164 2.0TS 94´, AR Alfasud Sprint 1.5 105cv, AR Alfasud Ti 105cv, AR 33 1.8TD 93´, AR 33 1.7 16v 90´[/i], Alfa Romeo 159 SW 1,9 jtd Ti 08' Nero
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava 3.0 V6 24V
Flp píše:Já myslel že většina GTA motorů jsou v předohrabu...Milano75 píše:50 tyček stojí motor z GTA takže asi tady bych se vydal, ikdyž do takového křápu jako je předohrab by to byla škoda
no právě

raději to namontovat do transaxle

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- alfantastisch
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 9.1.2012, pon 11:03
- Bydliště: Teplice
Re: úprava 3.0 V6 24V
A jak jsem psal výše, použil bych kompletní vstřikování z V6 TB. Tam mapa pro přeplňování je. ´Pouze´ si pohrát s dávkou (tlakem) paliva a tlakem vzduchu.
Alfa Romeo Spider 2,4 jtdm 09' 210cv Bianco
Alfa Romeo Spider 2.0TS 98´ Bianco
ex:AR 156 SW 2,4 jtd 01´, AR 164 2.0TS 94´, AR Alfasud Sprint 1.5 105cv, AR Alfasud Ti 105cv, AR 33 1.8TD 93´, AR 33 1.7 16v 90´[/i], Alfa Romeo 159 SW 1,9 jtd Ti 08' Nero
Alfa Romeo Spider 2.0TS 98´ Bianco
ex:AR 156 SW 2,4 jtd 01´, AR 164 2.0TS 94´, AR Alfasud Sprint 1.5 105cv, AR Alfasud Ti 105cv, AR 33 1.8TD 93´, AR 33 1.7 16v 90´[/i], Alfa Romeo 159 SW 1,9 jtd Ti 08' Nero
Re: úprava 3.0 V6 24V
zas lehce tu směs nekoriguje?
myslíš? měřil si to? mě na tipu jendotka nevěděla co má dělat už je při záměně vaček ze 102kW verze na 107kW verzi a sání z origo na kappácký 16VT (zdvih o 0,5mm větší a doba otevření o cca 20°větší. a přímější sání.) z původních 12.7:1 v zátěži to vylezlo na 13.4:1... takže tam labda nedokorigoval nic.. rozhodně ne v zátěži...
ona totiž koriguje jen to aby ti to nežralo v době když nepotřebuješ výkon..v záteži jede řj dle natvrdo nastavenejch map-tlak v sání a otáčky, nebo množství..takže vůbec nemá pojem o množství vzduchu že s ezvětšilo
laborovat s talkem je taky ošidný... sice to třeba naladíš na to aby to mělo výkon,ale totálně uchčiješ spodek, což znamená korm horšího sbírání od spodu pápá kroužky a ostrje mix olej/benzín v olejový vaně...
myslíš? měřil si to? mě na tipu jendotka nevěděla co má dělat už je při záměně vaček ze 102kW verze na 107kW verzi a sání z origo na kappácký 16VT (zdvih o 0,5mm větší a doba otevření o cca 20°větší. a přímější sání.) z původních 12.7:1 v zátěži to vylezlo na 13.4:1... takže tam labda nedokorigoval nic.. rozhodně ne v zátěži...
ona totiž koriguje jen to aby ti to nežralo v době když nepotřebuješ výkon..v záteži jede řj dle natvrdo nastavenejch map-tlak v sání a otáčky, nebo množství..takže vůbec nemá pojem o množství vzduchu že s ezvětšilo
laborovat s talkem je taky ošidný... sice to třeba naladíš na to aby to mělo výkon,ale totálně uchčiješ spodek, což znamená korm horšího sbírání od spodu pápá kroužky a ostrje mix olej/benzín v olejový vaně...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- alfantastisch
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 9.1.2012, pon 11:03
- Bydliště: Teplice
Re: úprava 3.0 V6 24V
OK a když se Ti v zátěži (beru to jako 100% otevřená škrtící klapka) logicky vlivem jiných vaček změnil poměr na 13,4:1, tak si měl samozřejmě dát i úměrně větší dávku paliva, protože při 100% otevření LS už nereguluje a mapa počítá s množstvím vzduchu nasátým původníma vačkama. Lambda regulace zkracuje, nebo prodlužuje vstřik paliva a překrývá základní řízení tvorby směsi pouze do cca 95% otevření škrtící klapky.
Alfa Romeo Spider 2,4 jtdm 09' 210cv Bianco
Alfa Romeo Spider 2.0TS 98´ Bianco
ex:AR 156 SW 2,4 jtd 01´, AR 164 2.0TS 94´, AR Alfasud Sprint 1.5 105cv, AR Alfasud Ti 105cv, AR 33 1.8TD 93´, AR 33 1.7 16v 90´[/i], Alfa Romeo 159 SW 1,9 jtd Ti 08' Nero
Alfa Romeo Spider 2.0TS 98´ Bianco
ex:AR 156 SW 2,4 jtd 01´, AR 164 2.0TS 94´, AR Alfasud Sprint 1.5 105cv, AR Alfasud Ti 105cv, AR 33 1.8TD 93´, AR 33 1.7 16v 90´[/i], Alfa Romeo 159 SW 1,9 jtd Ti 08' Nero
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti