POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
lada.blaha:
Tak něco podobného jsem řešil předloni.
Měl jsem Renaulta Espace, po narození druhého syna jako rodinné auto. Po praktické stránce byl super, ale sypalo se řízení, převodovka, motor atd. Sehnal jsem druhého na díly bez TP, že to přehážu. Jenže byl celkově v lepším stavu než můj, pouze hučela zadní ložiska. Nevadilo, v mojem byla skoro nová. Tak jsem po dlouhém váhání převařil vin a přepsal barvu. A pak se to po.ralo. Ten "nový" byl původně 4x4, celá zadní část podlahy i náprava je jiná a sem ložiska stály 5tis./ks. To jsem předtím nevěděl. Z rodinného bylo najednou pracovní auto. A dřelo, a dřelo skvěle.
Až jsem ho jednou prodal za 20 tis. Borcovi jsem řekl na rovinu, jak je to s číslem a celou historii "přestavby" a do kufru jsem přibalil upravený náboje z dvoukolky, jen to přehodit. Měl jsem to udělat. Chlap šel do jakýhosi servisu, kde mu podle vinu objednali ložiska a chlap najednou valil oči, že je tam cosi jiného. Začal mě bombardovat smskama, že jsem ho podvedl, že to auto je svařené ze dvou, že v tom vozí děti a já je chci zabít atd... Když jsem mu připomněl, jak se věci mají, tak začal, že jeho žena je věřící a to auto je podvod a že do toho nevleze...a tak. Nakonec jsme se dohodli, polovinu jsem mu vrátil, auto si nechal.
Pro mě z toho vyplynula zkušenost: pro vlastní potřebu budu i dál převařovat, co uznám za vhodné, ale za cenu, že další majitel budou pouze hutě.
Prostě co není ve smlouvě, to se neobhájí. A můžeš kupcovi říkat co chceš, všechno ti odkýve jak nemocný osel a pak se hrozně diví.
Dnes už se nedivím všeobecnému používání věty "stav odpovídá stáří vozidla" - do toho se schová úplně všechno.
Tak něco podobného jsem řešil předloni.
Měl jsem Renaulta Espace, po narození druhého syna jako rodinné auto. Po praktické stránce byl super, ale sypalo se řízení, převodovka, motor atd. Sehnal jsem druhého na díly bez TP, že to přehážu. Jenže byl celkově v lepším stavu než můj, pouze hučela zadní ložiska. Nevadilo, v mojem byla skoro nová. Tak jsem po dlouhém váhání převařil vin a přepsal barvu. A pak se to po.ralo. Ten "nový" byl původně 4x4, celá zadní část podlahy i náprava je jiná a sem ložiska stály 5tis./ks. To jsem předtím nevěděl. Z rodinného bylo najednou pracovní auto. A dřelo, a dřelo skvěle.
Až jsem ho jednou prodal za 20 tis. Borcovi jsem řekl na rovinu, jak je to s číslem a celou historii "přestavby" a do kufru jsem přibalil upravený náboje z dvoukolky, jen to přehodit. Měl jsem to udělat. Chlap šel do jakýhosi servisu, kde mu podle vinu objednali ložiska a chlap najednou valil oči, že je tam cosi jiného. Začal mě bombardovat smskama, že jsem ho podvedl, že to auto je svařené ze dvou, že v tom vozí děti a já je chci zabít atd... Když jsem mu připomněl, jak se věci mají, tak začal, že jeho žena je věřící a to auto je podvod a že do toho nevleze...a tak. Nakonec jsme se dohodli, polovinu jsem mu vrátil, auto si nechal.
Pro mě z toho vyplynula zkušenost: pro vlastní potřebu budu i dál převařovat, co uznám za vhodné, ale za cenu, že další majitel budou pouze hutě.
Prostě co není ve smlouvě, to se neobhájí. A můžeš kupcovi říkat co chceš, všechno ti odkýve jak nemocný osel a pak se hrozně diví.
Dnes už se nedivím všeobecnému používání věty "stav odpovídá stáří vozidla" - do toho se schová úplně všechno.
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
HonzaR - Ty si z testu vybíráš jen to co se Ti hodí, ale já jsem demagog. =D>
V podstatě jsem chtěl grafy motoru z 328i a předchozí generace 330i. Místo toho zase spousta nepřehledných keců a citací. Tahle diskuze pro mě začíná mít stejný smysl jako diskuze o práškování...
Nicméně rozumím tomu, že pro někoho je super pocit gradace výkonu v 5000 otáčkách a ani to nikomu nebudu brát. Mě zase vyhovuje když motor (ideálně turbobenzín) zatahuje lineárně od co nejnižších otáček. Ale pokud mě kdokoliv začne přesvědčovat o tom, že mě to vyhovovat nemá tak se s ním nemám dál o čem bavit.
V podstatě jsem chtěl grafy motoru z 328i a předchozí generace 330i. Místo toho zase spousta nepřehledných keců a citací. Tahle diskuze pro mě začíná mít stejný smysl jako diskuze o práškování...
Nicméně rozumím tomu, že pro někoho je super pocit gradace výkonu v 5000 otáčkách a ani to nikomu nebudu brát. Mě zase vyhovuje když motor (ideálně turbobenzín) zatahuje lineárně od co nejnižších otáček. Ale pokud mě kdokoliv začne přesvědčovat o tom, že mě to vyhovovat nemá tak se s ním nemám dál o čem bavit.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Jak psal Zde: "co s výkonama", protože samotnej výkon ti za volantem úsměv na tváři nevyrobí, to auto ho musí jěště nějak podat, skrátka mít charakter. A kdo jiný by měl mít pro tohle pochopení než lidi co se motají kolem AR? Lineární zátah od spodu je možná super v nákladní lokomotivě, ale se sportovní jídou to nic společnýho nemá.Harous píše:Pokud bych si měl vybrat mezi jiskrou a výkonama tak beru výkony.
HonzaR: ten co psal tu recenzi to napsal celkem hezky, myslím. A bohužel bude jen huř, naštěstí si zatím stále jěště můžem koupit E46 s vybroušenou R6 pod kapotou nebo AR s Bussem a bude to stát zlomek ceny F30 a spol.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Tak samozřejmě záleží na autě. Výkon ve Fabii bude k prdu. Při tom výběru jsem samozřejmě myslel rozdílný motory ve stejným autě.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Harous: Já se obávám-a jsem tomu současně velmi rád- že máme jen málo společného..
Celá diskuze začala nad čtyřtaktním TŘÍVÁLCEM od BMW --/údajně mechanickým zázrakem, bez nevyvážených momentů 1.a 2. řádu--větší pí.čovinu
jsem dlouho neslyšel, proto jsem to sem šoupnul/.a smekla se tímto směrem--čtyřválec turbo je utrápená mizerie.kompromisu, protože holt supluje něco, co už patří historii. ., pro toho, kdo měl víceválce v atmošce rád--čili nic pro tebe..,prostě obrať list, a pořiď elektromotor..
, fakt pr.del
Bída pro všechny vyznavače víceválců atm. je že NENI V NOVÉ ŘADĚ F30 ANI JEDEN ATMOSFERICKÝ ŠESTIVAL od .BMW...
O tohle běží další značka, která řekla-dost --prostě a je nám to podsunuto jako další logický krok a polibte si pr.del--díky hoši
..
Tady vůbec nejde o BMW jako takové, jde o to že ani PREMIOVÁ ZNAČKA SE NEROZPAKUJE ZCELA ZBOURAT TRADICI a NACPAT DVOULITROVÝ TURBO LIDEM KTERÝ PROSTĚ MILUJOU PROJEV ATM.VÍCEVÁLCE.í. a hlavně ".PROČ"--SPOTŘEBU MENŠÍ TO NEMÁ ANI NÁHODOU..Čili jen EU buzerace a šikana..
Představ si to ve státech 1.5 TB mustang.. nebo Corvette 1.6 biturbo..jo bude ještě veselo..
, ale ten zátah od 900 otáček..tohle řekni RV147..třeba si to místo klasiky ještě rád pořídí.., určitě to bude velký pokušení a jen těžko bude odolávat..
Hele já nejsem proti přeplňovanejm motorům obecně -- 4.0 kompresor je určitě zajímavej počin ..
tabulkové výkony "civilních turbo malorážek"na papíře, spotřeba na papíře--ale kde je reál? Jak se to reálně chová , a o kolik si to v živém a "velmi živém" provozu řekne..
............................................
Další recenze na 328i
Německá značka BMW získala svou image zejména díky kombinaci sportovnosti a denní použitelnosti. Spoustu dalších fanoušků pak nabrala díky velkým aktivitám v motorsportu a kreacím z dílny divize M. Ještě v minulé dekádě každý, kdo rád řídil pokukoval po novém BMW, nebo dlouhé noci terorizoval počitačovou myš při prohlížení inzertních serverů. Slavný slogan “Radost z jízdy” tehdá opravdu vystihoval to, co tak hrdě hlásá a ten, kdo to s mnichovskou vrtulí myslel opravdu vážně, hledal vozy s atmosferickým řadovým šestiválcem 3.0, který byl 5x po sobě oceněn motorem roku ve své kategorii a nabízel naprosto famózní projev svého chodu.
Motor se brzy stal kultem! V nízkých otáčkách a při cestovních rychlostech nabízel vytříbenou kultivovanost a ticho na palubě. Při sportovní jízdě se nechal lačně vytáčet do otáček a zarazil posádku do sedáků na požádání. Jednotka si mimo skvělý zátah zaslouží pochvalu za fantastický zvukový projev, který se dá přirovnat, teda vlastně ani nedá přirovnat k ničemu, co znáte z běžného provozu. Krásný mechanický zvuk řadového šestiválce je důvod, proč budete vypínat audio a startovat auto v garáži jen tak pro radost. Auto si krásně střílí do výfuku při razantní akceleraci a při náhlém ubrání plynu. Každé nastartování tak pro vás bude slast, která se stane drogou. To vše při velmi nízké spotřebě v kategorii takto vysokých objemů. Tomu všemu je ale konec…
Downsizing, neboli zmenšování zdvihového objemu motoru při současném zvyšování jeho účinnosti, nebere v honbě za nižšími emisemi CO2 a spotřebou ohledy. Nejnověji se tohoto prokletí dostalo motoru u BMW z nejikoničtějších, řadovému atmosferickému šestiválci – 28i tedy neznamená atmosféricky plněný řadový šestiválec, ale přeplňovaný čtyřválec.
Nový motor 28i s interním označením N20 vypadá na papíře jako jasná volba. Mnichovští géniové vytáhli při jeho konstrukci z rukávu všechny svoje notoricky známé trumfy od proměnného zdvihu ventilů Valvetronic až po systém VANOS, který reguluje pozici vačkové hřídele vzhledem ke klikové hřídeli. Také rozteč válců 91 mm svědčí o tom, že čtyřválec vznikl oddělením dvou válců ze šestiválce. Vstřikování Bosch dávkuje palivo pod tlakem až 200 barů přímo do válců, kde se mísí se vzduchem, který sem natlačilo turbodmychadlo. Konečné výkony si zaslouží pozornost: výkon 245 koní z objemu dvou litrů je úctihodný a točivý moment vrcholí hodnotou 350 Nm v neuvěřitelných 1250 ot./min.. Už před volnoběhem tedy máte k dispozici maximum točivého momentu! A kdyby vám to snad nestačilo, nový čtyřválec je při hmotnosti 144 kg také o 18 kilo lehčí než jeho vícepístový předchůdce.
Nový motor jsme vyzkoušeli v BMW X1 xDrive28i a zatímco mnichovské šestiválce se tradičně vyznačují skvělou mechanickou vytříbeností, která vyplývá z vrozené vyváženosti řadového šestiválcového motoru, čtyřválec působí obyčejně a nenabízí uchu žádný důvod, proč byste si chtěli dopřát potěchu z akcelerace napříč celým otáčkoměrem. Naopak, ve vysokých otáčkách zní spíš utrápeně!
Výsledek je, že se dobrovolně vzdáte „prémiových“ nároků na kulturu cestování. A o hodnotách spotřeby udávaných výrobcem (což je, nezapomínejme, ten hlavní, důvod, proč nový motor přišel na svět) si můžete nechat jen zdát.
Při jízdě mimo město po státní silnici v rovinatém terénu se lze přiblížit oficiální kombinované spotřebě 8 l/100 km, ale ve městě, na dálnicích či v kopcovitých oblastech číslo na palubním počítači rychle stoupá. Námi naměřených 11,5 l/100 km nelze než považovat za zklamání…
Jakkoli může nový motor N20 vypadat papírově skvěle, tak v praxi se ikonickému šestiválci neblíží ani v jednom směru. Ano, pružné zrychléní je díky turbu lepší, ale je vykoupeno nízkou kultivovaností, utrápeným zvukem a mizerným projevem. Reakce na plyn jsou opožděné a jednotce se nechce jít do otáček – to vše ve výsledku v průměru s o dva litry vyšší spotřebou než měl podle EU “neekologický” šestiválec…
Vše by se dalo odpustit, kdyby tento motor byl jen další alternativou, ale to, že nahrazuje famózní atmosferický šestiválec je prostě věc, kterou milovník značky nepřekousne.
U X1 je to asi jedno, ale to že třílitr zmizel z nabídky roadsteru Z4, který se kupuje z 99 procent jako druhé auto do garáže jako víkendová hračka je naprosto nepochopitelný krok a vedení BMW muselo být minimálně v hlubokém delíriu! Vždyť kdo by dobrovolně chtěl v otevřeném autě někde na alpské okresce poslouchat skomírající oturbený čtyřválec. Kdo by si přál na místo skvělé odezvy na plyn a lineárnímu projevu roadster, který se nechce nechat točit a a táhne vodspoda jako Octavia v TDI.
Grafy si pohledej sám--
Já tě nehodlám nijak přesvědčovat--a už vůbec ne kvůli lidem se smýšlením jako ty /třeba ve vývojovým oddělení/ jezdit v bavorácký malorážce s charakterem dieselu....
BMW bez šestivalu /natož v kjosmickým tříválec-čtyřtakt turbo
/ určitě neprojede ke mě na dvůr.., jsem prostě staromodní zabedněnec--díky "motobohu"..za to
.
Celá diskuze začala nad čtyřtaktním TŘÍVÁLCEM od BMW --/údajně mechanickým zázrakem, bez nevyvážených momentů 1.a 2. řádu--větší pí.čovinu



Bída pro všechny vyznavače víceválců atm. je že NENI V NOVÉ ŘADĚ F30 ANI JEDEN ATMOSFERICKÝ ŠESTIVAL od .BMW...
O tohle běží další značka, která řekla-dost --prostě a je nám to podsunuto jako další logický krok a polibte si pr.del--díky hoši

Tady vůbec nejde o BMW jako takové, jde o to že ani PREMIOVÁ ZNAČKA SE NEROZPAKUJE ZCELA ZBOURAT TRADICI a NACPAT DVOULITROVÝ TURBO LIDEM KTERÝ PROSTĚ MILUJOU PROJEV ATM.VÍCEVÁLCE.í. a hlavně ".PROČ"--SPOTŘEBU MENŠÍ TO NEMÁ ANI NÁHODOU..Čili jen EU buzerace a šikana..
Představ si to ve státech 1.5 TB mustang.. nebo Corvette 1.6 biturbo..jo bude ještě veselo..

Hele já nejsem proti přeplňovanejm motorům obecně -- 4.0 kompresor je určitě zajímavej počin ..
tabulkové výkony "civilních turbo malorážek"na papíře, spotřeba na papíře--ale kde je reál? Jak se to reálně chová , a o kolik si to v živém a "velmi živém" provozu řekne..

............................................
Další recenze na 328i
Německá značka BMW získala svou image zejména díky kombinaci sportovnosti a denní použitelnosti. Spoustu dalších fanoušků pak nabrala díky velkým aktivitám v motorsportu a kreacím z dílny divize M. Ještě v minulé dekádě každý, kdo rád řídil pokukoval po novém BMW, nebo dlouhé noci terorizoval počitačovou myš při prohlížení inzertních serverů. Slavný slogan “Radost z jízdy” tehdá opravdu vystihoval to, co tak hrdě hlásá a ten, kdo to s mnichovskou vrtulí myslel opravdu vážně, hledal vozy s atmosferickým řadovým šestiválcem 3.0, který byl 5x po sobě oceněn motorem roku ve své kategorii a nabízel naprosto famózní projev svého chodu.
Motor se brzy stal kultem! V nízkých otáčkách a při cestovních rychlostech nabízel vytříbenou kultivovanost a ticho na palubě. Při sportovní jízdě se nechal lačně vytáčet do otáček a zarazil posádku do sedáků na požádání. Jednotka si mimo skvělý zátah zaslouží pochvalu za fantastický zvukový projev, který se dá přirovnat, teda vlastně ani nedá přirovnat k ničemu, co znáte z běžného provozu. Krásný mechanický zvuk řadového šestiválce je důvod, proč budete vypínat audio a startovat auto v garáži jen tak pro radost. Auto si krásně střílí do výfuku při razantní akceleraci a při náhlém ubrání plynu. Každé nastartování tak pro vás bude slast, která se stane drogou. To vše při velmi nízké spotřebě v kategorii takto vysokých objemů. Tomu všemu je ale konec…
Downsizing, neboli zmenšování zdvihového objemu motoru při současném zvyšování jeho účinnosti, nebere v honbě za nižšími emisemi CO2 a spotřebou ohledy. Nejnověji se tohoto prokletí dostalo motoru u BMW z nejikoničtějších, řadovému atmosferickému šestiválci – 28i tedy neznamená atmosféricky plněný řadový šestiválec, ale přeplňovaný čtyřválec.
Nový motor 28i s interním označením N20 vypadá na papíře jako jasná volba. Mnichovští géniové vytáhli při jeho konstrukci z rukávu všechny svoje notoricky známé trumfy od proměnného zdvihu ventilů Valvetronic až po systém VANOS, který reguluje pozici vačkové hřídele vzhledem ke klikové hřídeli. Také rozteč válců 91 mm svědčí o tom, že čtyřválec vznikl oddělením dvou válců ze šestiválce. Vstřikování Bosch dávkuje palivo pod tlakem až 200 barů přímo do válců, kde se mísí se vzduchem, který sem natlačilo turbodmychadlo. Konečné výkony si zaslouží pozornost: výkon 245 koní z objemu dvou litrů je úctihodný a točivý moment vrcholí hodnotou 350 Nm v neuvěřitelných 1250 ot./min.. Už před volnoběhem tedy máte k dispozici maximum točivého momentu! A kdyby vám to snad nestačilo, nový čtyřválec je při hmotnosti 144 kg také o 18 kilo lehčí než jeho vícepístový předchůdce.
Nový motor jsme vyzkoušeli v BMW X1 xDrive28i a zatímco mnichovské šestiválce se tradičně vyznačují skvělou mechanickou vytříbeností, která vyplývá z vrozené vyváženosti řadového šestiválcového motoru, čtyřválec působí obyčejně a nenabízí uchu žádný důvod, proč byste si chtěli dopřát potěchu z akcelerace napříč celým otáčkoměrem. Naopak, ve vysokých otáčkách zní spíš utrápeně!
Výsledek je, že se dobrovolně vzdáte „prémiových“ nároků na kulturu cestování. A o hodnotách spotřeby udávaných výrobcem (což je, nezapomínejme, ten hlavní, důvod, proč nový motor přišel na svět) si můžete nechat jen zdát.
Při jízdě mimo město po státní silnici v rovinatém terénu se lze přiblížit oficiální kombinované spotřebě 8 l/100 km, ale ve městě, na dálnicích či v kopcovitých oblastech číslo na palubním počítači rychle stoupá. Námi naměřených 11,5 l/100 km nelze než považovat za zklamání…
Jakkoli může nový motor N20 vypadat papírově skvěle, tak v praxi se ikonickému šestiválci neblíží ani v jednom směru. Ano, pružné zrychléní je díky turbu lepší, ale je vykoupeno nízkou kultivovaností, utrápeným zvukem a mizerným projevem. Reakce na plyn jsou opožděné a jednotce se nechce jít do otáček – to vše ve výsledku v průměru s o dva litry vyšší spotřebou než měl podle EU “neekologický” šestiválec…
Vše by se dalo odpustit, kdyby tento motor byl jen další alternativou, ale to, že nahrazuje famózní atmosferický šestiválec je prostě věc, kterou milovník značky nepřekousne.
U X1 je to asi jedno, ale to že třílitr zmizel z nabídky roadsteru Z4, který se kupuje z 99 procent jako druhé auto do garáže jako víkendová hračka je naprosto nepochopitelný krok a vedení BMW muselo být minimálně v hlubokém delíriu! Vždyť kdo by dobrovolně chtěl v otevřeném autě někde na alpské okresce poslouchat skomírající oturbený čtyřválec. Kdo by si přál na místo skvělé odezvy na plyn a lineárnímu projevu roadster, který se nechce nechat točit a a táhne vodspoda jako Octavia v TDI.

Grafy si pohledej sám--

Já tě nehodlám nijak přesvědčovat--a už vůbec ne kvůli lidem se smýšlením jako ty /třeba ve vývojovým oddělení/ jezdit v bavorácký malorážce s charakterem dieselu....
BMW bez šestivalu /natož v kjosmickým tříválec-čtyřtakt turbo


.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Jinak díky Harousovi a jeho úžasnejm argumentům jsem stran - CH-T už naprosto vyléčenej z pochybností--čili zdravej optimista--poučenej-co nenadělá deset kilo páry na kilometr za hezký divadlo..
Tak si to teď spokojeně užívám
sobota za Prahou. tlak 980 hPA...zase bylo veselo..
díky hoši ..
A kur.va--některý letadla tu hru kazily-proč..no asi nebyly poháněný kerosinem jako ten zbytek--tak to jo, to dává smysl, to mě uklidnilo--jiný vysvětlení mě rozhodně ani nenapadlo..
Tak si to teď spokojeně užívám


sobota za Prahou. tlak 980 hPA...zase bylo veselo..

A kur.va--některý letadla tu hru kazily-proč..no asi nebyly poháněný kerosinem jako ten zbytek--tak to jo, to dává smysl, to mě uklidnilo--jiný vysvětlení mě rozhodně ani nenapadlo..

Naposledy upravil(a) HonzaR dne 2.10.2012, úte 23:04, celkem upraveno 2 x.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
tyvoe, už jsou tady zase ty obláčky 

Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
já jsem na dovolené ve Španělsku a tady už to ty svině sypou i na moře..... Rozumíš, nikde nikdo, nejbližší velké město 80km daleko, a stejně se to tady rojí.... Asi chtějí vyhubit mořské ježky nebo tak něco.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
"desperádo"--já si je nevymyslel ...jen nafotil .. 

Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
se divim, že tě baví si to fotit 

- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Jinak co se týče neustálého zmenšování motorů, nemyslím si že hlavním důvodem (a beztak ani vedlejším) je ekologie. Podle mě je to prosté "katování kostů" a všechny kecy kolem o ekologii a technické vyspělosti jsou skutečně jenom kecy.
33
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
pravda to je předsedo--stačí selskej rozum --netřeba "chytrých tabulek" a poptávaných "grafů" , kdo zkoušel-plakal, tabulky netabulky, musím to taky prubnout..

Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Spotřeby podle spritmonitoru:
328i F30 - průměr 8,5
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
330i E90 - průměr 10,2
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Graf 328i (modrá je série)

Graf 330i E90

Podle průběhu krouťáku bych volil jednoznačně 328i...
Ty tříválce už považuju za extrém, ale je fakt, že jsem s žádným přeplňovaným nejel. Hrůzu ve mě budí vzpomínka na Fabku HTP. Asi se zkusím stavit ve Fordu svýzt se ve Focusu 1.0 Ecoboost. Mimochodem Ford to dělá ideálně, sice zavedl 1.0 Ecoboost, ale zároveň v nabídce nechal 1.6Ti-VCT.
328i F30 - průměr 8,5
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
330i E90 - průměr 10,2
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Graf 328i (modrá je série)

Graf 330i E90
Podle průběhu krouťáku bych volil jednoznačně 328i...
Ty tříválce už považuju za extrém, ale je fakt, že jsem s žádným přeplňovaným nejel. Hrůzu ve mě budí vzpomínka na Fabku HTP. Asi se zkusím stavit ve Fordu svýzt se ve Focusu 1.0 Ecoboost. Mimochodem Ford to dělá ideálně, sice zavedl 1.0 Ecoboost, ale zároveň v nabídce nechal 1.6Ti-VCT.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
blok motoru ecoboost se udajne vleze na papir A4, do focusu ideal, ma to celkem slusne kW, auto je to lehký... jen jestli si dobre pamatuju test na prime, tak spotreba sedela s papirovejma hodnotama asi stejne, jako u dvouvalcove 500ky 
a k tomu BMW: osobne bych si vzal točivou atmosferu, ale to asi člověk na naftovym boxerem nepochopi

a k tomu BMW: osobne bych si vzal točivou atmosferu, ale to asi člověk na naftovym boxerem nepochopi

Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Já bych se toho čtyřválu nebál. Ještě v 6000 otáčkách má krouťák vyšší než ten atmoR6. A od doby co jsem míval Deltu HF Turbo a pak Kappu 20V Turbo zkrátka turbíny můžu. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9118
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Ta 330 má velice podobnej průběh jako 12V 3.0 Busso. Jen teda v trochu nižších číslech a více roste moment. Za mě jednozačně lepší, než to prkno u 328....
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Tak na 12V Bussu žádnou podobnost nevidím.
http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... to/36.html
http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... to/36.html
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9118
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Hm, ten moment jsem si teda pamatoval fakt špatně. Ale výkon je dost podobnej, ostatně jako u všech atmosfér 

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Tak v US bych se toho až tak neobával, podívej se na novou generaci Dodge Viper, má zase o kus větší objem než předchozí. Přecejen tam asi prsty EU nedosáhnou a tam kdyby lidem vzaly jejich osmiválce tak maj na krku revoluci. Kdežto průměrnej evropan, zejména čech, je zvyklej nechat si srát na hlavu, tudíž nakonec bude raději jezdit v jednoválci než, aby promluvil a hlavně teda jestly má motor charakter zajímá možná tak 5% zákazníků.HonzaR píše:
......
Představ si to ve státech 1.5 TB mustang.. nebo Corvette 1.6 biturbo..jo bude ještě veselo.., ale ten zátah od 900 otáček..tohle řekni RV147..třeba si to místo klasiky ještě rád pořídí.., určitě to bude velký pokušení a jen těžko bude odolávat..
......
.
Harous: ano turbo nerovná se špatně. Jenže není turbo jako turbo. A zrovna Delta HF měla TURBO co mělo KOULE!
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
hadrX:
Harous: ano turbo nerovná se špatně. Jenže není turbo jako turbo. A zrovna Delta HF měla TURBO co mělo KOULE!
...............
jo.., přitom jen jiný auto, jinej motor, jinej přístup..
a rozhodně ..netvrdím, že nejde udělat "zábavný turbo"..
A slovo zábava se nutně úplně nemusí krejt ani s časem na dráze, dokonce ani s pouhým "hrubým výkonem"...
Ale to už bychom zacházeli do--pro někoho-- naprostejch "iracionalit"
/Pohled na točivou křivku "Pendolina" mě opravdu odpuzuje.., má v sobě "tolik života", jako
elektrickej kolotoč/
Harous: ano turbo nerovná se špatně. Jenže není turbo jako turbo. A zrovna Delta HF měla TURBO co mělo KOULE!
...............
jo.., přitom jen jiný auto, jinej motor, jinej přístup..

a rozhodně ..netvrdím, že nejde udělat "zábavný turbo"..

A slovo zábava se nutně úplně nemusí krejt ani s časem na dráze, dokonce ani s pouhým "hrubým výkonem"...
Ale to už bychom zacházeli do--pro někoho-- naprostejch "iracionalit"

/Pohled na točivou křivku "Pendolina" mě opravdu odpuzuje.., má v sobě "tolik života", jako
elektrickej kolotoč/
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
hadrX:
Tak v US bych se toho až tak neobával, podívej se na novou generaci Dodge Viper, má zase o kus větší objem než předchozí. Přecejen tam asi prsty EU nedosáhnou a tam kdyby lidem vzaly jejich osmiválce tak maj na krku revoluci.
Jasně--to byla nadsázka..tam maj zatím velkej problém redukovat zbraně, natož objemy motorů.. jim šoupnout takovou spotřební daň na benál jako je tady v Evropě, bude opravdu veselo..,to by museli současně omezit demokratický svobody "staným právem"
Tak v US bych se toho až tak neobával, podívej se na novou generaci Dodge Viper, má zase o kus větší objem než předchozí. Přecejen tam asi prsty EU nedosáhnou a tam kdyby lidem vzaly jejich osmiválce tak maj na krku revoluci.
Jasně--to byla nadsázka..tam maj zatím velkej problém redukovat zbraně, natož objemy motorů.. jim šoupnout takovou spotřební daň na benál jako je tady v Evropě, bude opravdu veselo..,to by museli současně omezit demokratický svobody "staným právem"

- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Když už tu řešíte BMW a motory s turbem, jak zní tohle?
http://autofun.blesk.cz/jak-zni-trivalec-bmw-10826/
Ty kecy v článku snad pánové z Mnichova ani nemyslí vážně...
Pro mě je to šicí stroj s trochu povedeným výfukem
kterej to trochu zachraňuje.
http://autofun.blesk.cz/jak-zni-trivalec-bmw-10826/
Ty kecy v článku snad pánové z Mnichova ani nemyslí vážně...
Pro mě je to šicí stroj s trochu povedeným výfukem

Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9118
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
To HTP tam slyšet je... Ale neni to taková tragédie, jaká by mohla být.
Jak se to pak bude jmenovat? 115, 315, 515 a nedej bože 715i?
Jak se to pak bude jmenovat? 115, 315, 515 a nedej bože 715i?

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
pecka, je-li tam šicí stroj, přeřveme ho laďákemenzo156 píše:Když už tu řešíte BMW a motory s turbem, jak zní tohle?
http://autofun.blesk.cz/jak-zni-trivalec-bmw-10826/
Ty kecy v článku snad pánové z Mnichova ani nemyslí vážně...
Pro mě je to šicí stroj s trochu povedeným výfukemkterej to trochu zachraňuje.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host