No taky sem myslel spíš některou z profesionálních metod [-o<BlackAlf píše:tak to je zase druhý extrém, ale třebas funguje :-)
lukee píše:ssvd: mám na to stejný názor, minimálně to vytloukání "jen tak pro radost" mi přijde enviromentálně nezodpovědné. Jinak tady jsou nějaké tipy:
https://www.youtube.com/watch?v=uWVW_Q4wyWU
https://www.youtube.com/watch?v=nbFB5DW ... re=related
Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
AR 159 SW 1.9 JTDm
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Profesionalni metoda je vymena
Pro neprofesionaly je WAPka, autogen, nebo kladivo. Zvlastni je ze po odstraneni DPF, EGRu a chipu je spotreba o 0.75l dole proti ucpanemu filtru, takze to asi pomohlo i "ekologii" (teda, kdyby se nezkusilo co se da a ted to trochu cmoudi). Ale no smoke no fun. A vubec je zvlastni ze stare rotacky jezdily tak za polovinu, to musi byt nejvic eko reseni

Pro neprofesionaly je WAPka, autogen, nebo kladivo. Zvlastni je ze po odstraneni DPF, EGRu a chipu je spotreba o 0.75l dole proti ucpanemu filtru, takze to asi pomohlo i "ekologii" (teda, kdyby se nezkusilo co se da a ted to trochu cmoudi). Ale no smoke no fun. A vubec je zvlastni ze stare rotacky jezdily tak za polovinu, to musi byt nejvic eko reseni

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Upřímně řečeno, čistě z technického hlediska je DPF pěkný nesmysl. To co z toho motoru jde ven prostě ven musí a s DPF se změní pouze to, že se to v něm hromadí a vyfouká se to teprve při regeneraci, což by teoreticky mělo nastat až za městem, jenže pokud to auto pokud člověk jezdí hlavně po městě, tak nejen že to znefunkčňuje auto, ale navíc to ani ničemu nepomáhá. Díky DPF je zvýšená spotřeba, auto hůř jede... nic to neřeší. Když si nastudujete nějáké dokumenty ohledně prospěšnosti DPF zjistíte, že jedinej efekt je to, že ty saze, které z toho výfuku lezou ven jsou menší a tedy i potenciálně nebezpečnější při vdechování. Zkrátka když už si chceme hrát na enviromentalisty, kupme si něco jinýho než naftu a elektromobil. Obyčejný benzínový motor je na tom z hlediska ekologie stále nejlíp. DPF je taková strašně pochybná ekologie a řek bych, že spíš než nástroj pro zlepšení ovzduší je to "kurvítko", kvůli kterýmu se auta víc serou, jeden z dalších nástrojů dnešní doby, který má vytáhnout z lidí další peníze. Říkejte si co chcete, ale DPF je jen jeden z mnoha nesmyslů, stejně jako elektromobily nebo úsporné žárovky. Do budoucna počítejte s tím, že takovejhle eko nesmyslů bude přibejvat a nakonec budou vlastníci dieselů veřejně lynčováni a označí je za ekoteroristy 

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
riprex: Moc hezky napsáno 
Můj filtr sice funguje dobře podle čisté koncovky,ale nebudu se zabývat dál regenerací a předejdu problémům se zasviněným EGR ventilem a dalšími věcmi,jak už tu bylo dřív psáno,tento motor pro DPF není stavěn a je tam "naroubováno" prostě navíc,proto se toho slepýho střeva taky zbavím
Mimochodem k tý regeneraci za městem,mě pokaždý začalo regenerovat právě když jsem do města dojel

Můj filtr sice funguje dobře podle čisté koncovky,ale nebudu se zabývat dál regenerací a předejdu problémům se zasviněným EGR ventilem a dalšími věcmi,jak už tu bylo dřív psáno,tento motor pro DPF není stavěn a je tam "naroubováno" prostě navíc,proto se toho slepýho střeva taky zbavím
Mimochodem k tý regeneraci za městem,mě pokaždý začalo regenerovat právě když jsem do města dojel

Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
riprex: tyhle legislativní úpravy v rámci ekologie jsou nutné (minimálně u aut) protože Evropa není nekonečně veliká, lidí přibývá, zlepšuje se životní úroveň a dneska si může člověk dovolit i víc než jedno auto. Kdysi, když třeba v ČR jezdilo 100 tisíc Škodovek tak to nikdo neřešil. Kdyby to EU neregulovala, tak se tu za chvíli všichni udusíme. Jestliže nelze regulovat počty jezdících aut, je zcela logické, že je třeba pro kompenzaci těchto vlivů vymýšlet nové technologie v souvislosti s jejich emisema. Myslíš, že DPF, EGR a jiné, tzv. ku*vítka vymýšlejí byznysmeni? Omyl - většinou to jsou univerzitní studie, popřípadě spolupráce univerzit s vývojovými středisky přímo v automobilkách. Tímto nijak neobhajuji počínání EU, nebo kohokoliv jiného - ale s takovým trendem prodeje dieselů jaký je teď bysme dříve nebo později bez těchto "eko ku*vítek" dýchali ještě větší sra*ky, než teď.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Samozřejmě, že jistá regulace musí být ale EU je zkrátka byrokratický nesmysl a ty ekonesmysly co vymýšlejí ničemu nepomůžou. Vem si jenom ty stupidní ekologické zóny, které u nás chtějí zavádět. V německu to zavedli a neosvědčilo se to (tedy alespoň ne na kvalitě ovzduší), nebo si vezmi klasické žárovky. Ty někomu snad ublížily? A neublíží spíš náhodou tomu životnímu prostředí ty těžké kovy z těch zářivek ?!? Nebo elektromobily, copak jsou vážně ekologické? Když pominu jejich neekologickou výrobu a likvidaci, kde se bere ta zázračná elektřina pro jejich pohon? No z větráků asi těžko. Proč se máme zbavovat ekologické a vůči životnímu prostředí nejšetrnější jaderné energii? To má mít sakra každej na střeše panely (taky z těžkých kovů) a na zahradě pár větráků?!? Nezlob se na mě, ale regulace EU jsou hovadiny a jsou dělány pouze za účelem zisku a pro populismus. V reálném životě je to pouze snůžka nesmyslů, které lidem ztěžují a prodražují život! A že přibývá aut? A není právě dneska problémem, že se jich málo prodá a proto výrobci vymejšlejí samosekurvící TSI a podobné nesmysly, aby měli odbyt a vydělali na servise? (ale ano beru že za posledních 20 let aut opravdu přibylo, ale zásadní to je pouze u nás v post-komunistických zemích) Samozřejmě businessmani ty nesmysly nevymýšlejí, to dělají lidé neschopní se uchytit ve vývoji něčeho užitečného. Já prostě doufám, že tahle pseudoúnie skončí a bude klid. Ona k tomu spěje, už teď mají co dělat aby to udrželi pohromadě a jestli to takhle půjde dál, nemůže to dopadnout jinak než špatně. Zkrátka doporučuji otevřít oči a na všechny tyhle ekoblbosti se podívat očima technika. Nevím jak ty, ale já se považuji za člověka technicky vzdělaného a věcem rozumím do té míry, abych dokázal posoudit, zda-li dané řešení plní svůj účel, či nikoliv a nenechám se oblbnout kecy ekologů a zelených mozků, které o technice nic nevědí, jen mají potřebu hrát si na ty správné. Když má někdo tuhle potřebu, ať si klidně žije v dřevěné chýši, jezdí si svým elektromobilem, který nabíjí z větrníku a v noci nesvítí, aby nenarušoval život nočních tvorů a aby omezil světelné znečištění, ale proboha prosím, ať mi neznepříjemňuje takovejmahle hovadinama můj život!
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak v tomhle souhlasím s lukeem, protože to co riprexi popisuješ, mi přijde takový dost sobecký a v duchu, po mě potopa.. asi to ode mě, kterej taky chce DPFko dát pryč, zní dost povrchně a lacině, ale ačkoli z EU a jejích dost častejch nesmyslů nejsem happy a sejří mě pěkně, tak něco málo z toho co vyplodí prostě smysl má a do toho určitě ekologie patří. Protože přesně jak popisuje lukee, v dnešní době, kdy může mít každej v rodině víc aut a pokud si každej bude pořizovat "kamna" i jen na posuny po městě, tak nějaká ekoopatření smysl určitě maj. A shrnout to závěrem, že kdo to chce, ať se odstěhuje do dřevěný chýše, tak to asi netřeba dál komentovat. Žijem tady společně a pokud chcem aby i našim dětem tady něco zbylo, tak je zbytečný to hrotit takovejhlema komentrama..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
a všimly jste si, že se totálně přestaly vyrábět nízkoobjemové diesely s DPF?, protože to jezdilo jenom po městě a pak jenom po servisu díky DPF-ku, tak se začly hojně prodávat nízkoobjemová turbo benzíny a strkají se všude a má to stejnou spotřebu jako diesel, jen stím rozdílem, že je to novinka zatím se to moc nesere, je to jenom otázka času, kdy se ozvou první turba, ale zase to už je ošetřený větou, nesprávné používání a nedochlazování atd.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Diky kluci za odpovedi
A ja to cedel, ze muj najezd je nedostatecny na naftu, ale kdyz ja proste ji chtel, no
Ale luke me potesil 



AR 159 SW 2,4 20V 147kw
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2277
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Pánové,cendler píše:a všimly jste si, že se totálně přestaly vyrábět nízkoobjemové diesely s DPF?, protože to jezdilo jenom po městě a pak jenom po servisu díky DPF-ku, tak se začly hojně prodávat nízkoobjemová turbo benzíny a strkají se všude a má to stejnou spotřebu jako diesel, jen stím rozdílem, že je to novinka zatím se to moc nesere, je to jenom otázka času, kdy se ozvou první turba, ale zase to už je ošetřený větou, nesprávné používání a nedochlazování atd.
já se nepřikláním ani na jednu ani na druhou stranu.
Co je však jasné je to že ekologové jsou totální burani a vůbec neřeší největší ohrožení.
S počítejte, kolik lodí brázdí moře a oceány a žádná DPFka nemají a tam teče nafta proudem.
Nebo jaké splodiny do ovzduší vypouští letadla a kolik jich na obloze denodeně je.
Naše auta jsou v tomto porovnání jen kapka v moři.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No ale právě o to mi jde! Na jednu stranu se řeší nesmysly a omezují se věci které nikomu nevadí a na stranu druhou se jinde děje znečištění mnohem větší. V žádném případě neříkám že "po nás potopa", na životním prostředí mi záleží, ale DPFkem mu pouze uškodím, stejně jako elektromobilem nebo úspornou žárovkou. Neříkám ale, že diesel je zdravý a neškodný... to vůbec není, právě naopak, je to asi to nejhorší, co může běžný člověk do přírody vypouštět, ale DPF je zkrátka asi jako kdybych ty saze z motoru nejdřív ukládal do pytle a až by byl plnej, tak ho půjdu někam vyklepat. Řešení je samozřejmě omezit diesely a že to jde! Když bude nafta dražší než benzín, tak lidi po naftě ani neštěknou, protože sice má větší účinnost, ale co se týče jízdního projevu je prostě horší.
Zkrátka ano, emisní limity být musí, znečištění ovzduší i prostředí by se mělo řešit, ale rozhodně ne takhle a mělo by se řešit to, co je vážně podstatné a znatelné. EU nejde o to, aby bylo životní prostředí lepší, ani náhodou! EU jde jen o peníze a o tom to všechno je... viz. všechny ty jejich nesmysly. Dál už to asi nemá smysl rozebírat, každej ať si udělá jakej chce obrázek.
Zkrátka ano, emisní limity být musí, znečištění ovzduší i prostředí by se mělo řešit, ale rozhodně ne takhle a mělo by se řešit to, co je vážně podstatné a znatelné. EU nejde o to, aby bylo životní prostředí lepší, ani náhodou! EU jde jen o peníze a o tom to všechno je... viz. všechny ty jejich nesmysly. Dál už to asi nemá smysl rozebírat, každej ať si udělá jakej chce obrázek.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Potřeboval bych poradit - chci si pořídit gumovou vanu do zavazadlového prostoru a našel jsem jednu za pěkný peníz na Aukru. Výrobce sice uvádí, že se jedná o vanu tvarovanou na 159SW, ale je tam uvedeno pro auta roku výroby 1998-2006, což ne úplně odpovídá modelu 156 (1997-2005). Co si o tom myslíte? Poznáte aspoň podle toho tvaru, jestli je to opravdu pro 159? Nebo má 156 a 159 stejný půdorys kufru?
http://aukro.cz/vana-do-kufru-protisklu ... 55454.html
http://aukro.cz/vana-do-kufru-protisklu ... 55454.html
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
156 a 159 to stejné mít určitě nebudou, je taky otázka jestli ten obrázek co u toho je je správný a ne jen ilustrační, jak to na aukru dost často bývá. Jestli chceš mít jistotu, napiš mu dotaz, nejlépe aby napsal šířku té vany. 159 je o dost širší než 156. Takhle od oka bych ale řekl, že to je spíš vana pro 156.
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
lukee : podle obrázku je to ona, mám ji v kufru, ale jako nademnou
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Podle toho "prahu" na horní části foto bych taky řekl, že je to pro 159. Prodejci jsem psal už včera nebo předevčírem, a odpovědi jsem se nedočkal.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Neřikam že tomu buh vi jak rozumim a rozhodně se nechci hádat ale měl jsem za to že smyslem dpf je že při jeho vypalovaní dojde díky umělě zvýšené teplotě k dokonalejšímu spalování částic které se v něm uloží a které by jinak z výfuku šli přímo ven. Proto ta vysoká teplota a proto taky ta čistá koncovka, pokud by ten bordel jen vyletel z vyfuku stejne jako by vyletel bez dpf tak nebude koncovka (napr. foto kejzi) tak krásně čistá. To je jen selskej rozum. Ta vysoká teplota tam má svůj smysl, je to taková malá "spalovna odpadu". Ale jinak souhlasím že je to jen kapka v moři a nejsem žádným zastáncem DPF jen bych jeho funkci takhle nezjednodušoval protože pokud by to bylo jak říkáš, ten filtr by v žádnejch autech nebyl, takoví blbci ty konstruktéři zase nejsou.riprex píše:DPF je zkrátka asi jako kdybych ty saze z motoru nejdřív ukládal do pytle a až by byl plnej, tak ho půjdu někam vyklepat.

lukee: pak dej vědět bral bych ji taky

Naposledy upravil(a) ssvd dne 16.10.2012, úte 10:02, celkem upraveno 1 x.
AR 159 SW 1.9 JTDm
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Je to tak, ten větší žár ty saze rozloží než při klasickém spalování, kdy je teplota ve výfuku u dieselu malá. Cílem regenerace je dopravit pokud možno ještě neshořelou naftu přímo do DPF, kde vykoná své.ssvd píše:Neřikam že tomu buh vi jak rozumim a rozhodně se nechci hádat ale měl jsem za to že smyslem dpf je že při jeho vypalovaní dojde díky umělě zvýšené teplotě k dokonalejšímu spalování částic které se v něm uloží a které by jinak z výfuku šli přímo ven. Proto ta vysoká teplota a proto taky ta čistá koncovka, pokud by ten bordel jen vyletel z vyfuku stejne jako by vyletel bez dpf tak nebude koncovka (napr. foto kejzi) tak krásně čistá. To je jen selskej rozum. Ta vysoká teplota tam má svůj smysl, je to taková malá "spalovna odpadu". Ale jinak souhlasím že je to jen kapka v moři a nejsem žádným zastáncem DPF jen bych jeho funkci takhle nezjednodušoval protože pokud by to bylo jak říkáš, ten filtr by v žádnejch autech nebyl, takoví blbci ty konstruktéři zase nejsou.riprex píše:to vůbec není, právě naopak, je to asi to nejhorší, co může běžný člověk do přírody vypouštět, ale DPF je zkrátka asi jako kdybych ty saze z motoru nejdřív ukládal do pytle a až by byl plnej, tak ho půjdu někam vyklepat.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
presne tuhle mam, sedi tam jak prdel na hrneclukee píše:Potřeboval bych poradit - chci si pořídit gumovou vanu do zavazadlového prostoru a našel jsem jednu za pěkný peníz na Aukru. Výrobce sice uvádí, že se jedná o vanu tvarovanou na 159SW, ale je tam uvedeno pro auta roku výroby 1998-2006, což ne úplně odpovídá modelu 156 (1997-2005). Co si o tom myslíte? Poznáte aspoň podle toho tvaru, jestli je to opravdu pro 159? Nebo má 156 a 159 stejný půdorys kufru?
http://aukro.cz/vana-do-kufru-protisklu ... 55454.html


AR 159 SW 2,4 20V 147kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
nasel jsem jeste tady levnejsi... http://www.vopi.cz/plastova-vana-do-kuf ... 2-404.html
nebo
http://www.neubox.cz/alu-kola-a-pneumat ... 25626.html
nebo
http://www.nosice.com/vany-do-kufru/alf ... 84937.html
nebo
http://www.neubox.cz/alu-kola-a-pneumat ... 25626.html
nebo
http://www.nosice.com/vany-do-kufru/alf ... 84937.html
AR 159 SW 2,4 20V 147kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Vysoká teplota v DPF by měla zaručit lepší spálení, to říká teorie. V praxi se samozřejmě sníží kouřivost a saze které z toho vyletí ven jsou menší a nejsou tak viditelné. Za autem pak nejsou oblaka prachu, koncovky jsou čístější a pokud má někdo bílé auto, tak ani nárazník nebude tak očazenej. Tohle je všechno pěkné a je to samozřejmně z určitého pohledu pozitivní vlastnost. Nejsem sice odborník, jen člověk technicky zaměřený, ale problematiku DPF jsem si delší dobu studoval a procházel několik studií a měření. To že se zmenšila kouřivost je fakt, ale ty saze z toho stejně musej ven, byť jsou menší a méně viditelné a neusazují se na koncovkách výfuku. Problém je spíš ten, že ty těžké a velké černé saze spadnou k zemi a nedostanou se tak moc do vzduchu, jako ty malé, kterých se pak nadýcháme. Navíc při vdechnutí jsou dle lékařů nebezpečnější, to je ten důvod proč si myslím, že DPF je na nic. Chápu ty, kteří pro DPF jsou, mě osobně DPF nevadí, pokud je vyřešeno dobře a nezpůsobuje žádné problémy s autem, ale takové řešení, jaké zvolila Alfa je akorát tak kontraproduktivní a navíc i negativně ovlivňuje hodnocení spolehlivosti, protože skoro každé JTDm mělo nebo má s DPF problémy. Proto je z mého pohledu DPF spíš jen prostředkem, jak z lidí vytáhnout peníze za jeho výměnu. Časem samozřejmně dochází k zlepšení jeho funkčnosti a je možné, že za pár let bude tak samozřejmé jako katalyzátor a ani o něm nebudeme vědět. Současné DPF je ale zkrátka při porovnání kladů a záporů blbost, tedy tak to alespoň vidím já. Když někomu nevadí, že kvůli věci, u které se zatím nepodařilo prokázat zásadní vliv na ekologii utrácí víc peněz a ničí si vlastní auto, je to jeho věc. Zatím ještě žijeme ve svobodné zemi a každý si může svobodně dělat co chce, pokud tím nenaruší svobodu někoho jiného.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Az taky nerealny nie je. Len velmi malo pravdepodobny. 2.2JTS s ktorou od juna jazdim mala ako 4rocna 48tis km. Povodny majitel to jednoducho nemal tak daleko k svojim cielomlukee píše:Ten nájezd je hodně nereálný. Když vezmu v potaz, že by si někdo koupil velké auto za milion a jezdil s ním jenom po městě, kde jsou stejně velmi malé uličky (95% italských měst). Neříkám, že nejsou výjimky a takové 159 určitě existují, ale šance že by se takové auto v dobrém stavu dostalo do Česka je hodně malá. Většinou když se takové auto objeví, prodá se přes echo dřív, než stojí v bazaru na place.


Ake su vase skusenosti s 18" v zime? Na letne som si zvykol aj ked prave idealne na Slovenske mesta nie su. Rozmyslam ci neist radsej do uzsich 16" a mierne jazdene 18" ktore som k autu dostal predat.
Alfa Romeo 159, 2.2JTS, 2008 (po FL)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Alfa Romeo Giulia 2.0T Q4 Veloce, 2018
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
VN0v: ja by som si ani na leto 18 nedaval, ako sam pises - zvykol si si
ak si ich chces nechat a su to letne (neviem ci chces prezuvat, ci si jazdil v lete na zimnych), kup napr. na zimu plechace a najjuzsie 16 co mozes dat (ale na 16kach oproti 18 budes mat predok este nizsie, tak na to pri jazdeni treba mysliet)

SW 1,9 JTD 88kW DPF 4/2007, dovoz, jvc touch navi, tachometrovo 135000km
realita podla servisu Rotterdam 165000km
EX: Almera, Almera GT, Micra, Felicia, Favorit

EX: Almera, Almera GT, Micra, Felicia, Favorit
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2277
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jedna vychytávka pro ty co mají pouze jeden klíč a chtějí si v zimě nechat zahřát auto a zamknout si je:
http://www.youtube.com/watch?v=l19CnGZZ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=l19CnGZZ ... re=related
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jen prasení motoru, commonrail se v zimě na volnoběh stejně nezahřeje 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
mcernoch píše:Jedna vychytávka pro ty co mají pouze jeden klíč a chtějí si v zimě nechat zahřát auto a zamknout si je:
http://www.youtube.com/watch?v=l19CnGZZ ... re=related
mne spíš zaujala jiná věc, to byla čtečka prstů čím to startoval?
Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host