je to hodně smutný, ale můžeme být jenom rádi, že pokud někdo půjde z kola ven, bude to Lancia a né Alfa..... Italové totálně prochrápali svůj náskok v technice i designu, od půlky osmdesátých let kdy byli v největším rozmachu to tam jde už jenom z kopce.... Velká škoda, ale můžou nadávat opravdu jen sami sobě - když Marchione do toho vlaku nastoupil, byl už příliš rozjetý.... (a kdyby nekoupil Chrysler, mohli jsme být už v prd*li úplně....)
Posledním hřebíčkem do rakve je kolaps italské ekonomiky, která prostě absolutně nemá šanci uživit dvě "lepší" značky jako je Alfa a Lanica....
I tak mi to ale přijde divné, jen "Y" se prodá nějakých 80tks ročně, tak proč se o to připravovat? I Musa byla ve své době hodně úspěšná, takže ty recepty na ekonomicky funkční auta tam jsou.... Jenže když teď uvažují o samostatné značce "500" (jejíž mini-MPV už nahradilo právě Musu), tak opravdu pro Lancii moc místa nezbývá....
Přitom kdyby ti šuli*i dělali nějakého nástupce Lybry, který by byl praktičtější než 159, už jsem ho mohl mít....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)