Kupujeme AR 156...

Odpovědět
Erbreakz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 23
Registrován: 12.4.2008, sob 22:48
Bydliště: Bratislava/Kremnica

Příspěvek od Erbreakz » 14.4.2008, pon 22:02

THX guys ! Jak tak koukam malo lidi ma SW s 1,9 motorem....vice jich je s 2,4

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18605
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 14.4.2008, pon 22:12

JTD 85kW vůbec neřeš, to je prostě maximálně spolehlivý motor... Mám na něm přes 200tkm a pohoda, spotřeba kolem 6 litrů...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1507
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Příspěvek od Spirpin » 15.4.2008, úte 20:35

Kubasova slova mohu jen potvrdit, měl jsem ho ve Stilu.
156 SW 1.9 JTDm

JP
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5
Registrován: 9.1.2007, úte 22:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od JP » 17.4.2008, čtv 14:00

Raddik píše:když už chceš 4válcovou naftu, tak JTDm 103kw. pokud na něj nemáš, tak 85kw, jednoznačně (má už VTG turbo). jezdit budeš za 6litrů.
Potvrzuju, co rika Raddik. Ja mam 85kw, 160 tkm najeto a 30 tkm, co jsem s ni najezdil, mam za 6 litru, a to pul na pul Prahu a dalkove trati. Alficka jede skvele a je na ni naprostej spoleh, jsem maximalne spokojenej.
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 18.4.2008, pát 09:09

Přidávám se, osobně si myslím, že co se týče spolehlivosti je 85kW JTD tou nejlepší volbou ze všech motorú.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

Erbreakz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 23
Registrován: 12.4.2008, sob 22:48
Bydliště: Bratislava/Kremnica

E

Příspěvek od Erbreakz » 18.4.2008, pát 13:20

To ste mne potesili. a.vs.s Kdyz ji koupim, povesim pics na net. A potom nekdy na AR zrazu. :pivko

michal pcolinsky

Příspěvky: 3
Registrován: 10.12.2007, pon 20:54
Bydliště: trebisov sr

156 sw 1,9

Příspěvek od michal pcolinsky » 27.4.2008, ned 21:29

85kw ide super,ak mas lahku nohu tak spravis 5l/100 ak to ficis sportovo tak okolo 7l/100 ale klasika tak okolo 6l/100
AR 156 1,9JTD/85KW/SPORTWAGON

Erbreakz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 23
Registrován: 12.4.2008, sob 22:48
Bydliště: Bratislava/Kremnica

Příspěvek od Erbreakz » 1.5.2008, čtv 21:42

:smt040 fuuu 5 litru....to se na italsky rostence i da :smt021

Mari

Příspěvky: 27
Registrován: 4.3.2007, ned 19:44
Bydliště: Ženklava

Příspěvek od Mari » 2.5.2008, pát 08:19

Erbreakz píše::smt040 fuuu 5 litru....to se na italsky rostence i da :smt021
Já si myslím,že by jsi tak leda jel 30km z kopce :-D !Já jsem se snžil jet na spotřebu,ale stejně jsem to dlouho nevydržel,protože jsem si v Alfě připadal nějak divně-není to fóbie,že jo!Já ať jedu jakkoliv,tak mám spotřebu cca.6,3/100km!A to vůbec nešetřím,protože pořád někde pospíchám a taky mne nebaví jezdit jako strejda v klobouku :oops: :oops: !
AR 156Sw 1,9Jtd 81kw,chip na 104kw by Sarkan

Erbreakz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 23
Registrován: 12.4.2008, sob 22:48
Bydliště: Bratislava/Kremnica

Příspěvek od Erbreakz » 24.5.2008, sob 11:01

Oplati se koupit 156 - 1,9 16V 103 KW v starem designu ? Teda ne giugiaro, protoze na nej nemam tukesy. Nebo klasiku 77-85 KW a nejaky penize asi vrazit do opravy a pod.

Eddie

Příspěvky: 32
Registrován: 10.3.2008, pon 10:16
Bydliště: Mirošov - Vysočina

Příspěvek od Eddie » 20.6.2008, pát 13:26

Tak jsem tento týden trhl rekor v průměrné spotřebě mezi tankovaním a to 16,2 l :shock: Asi jezdím jako :13:
AR 156 2.0TS SW

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 20.6.2008, pát 13:48

mas zvlastni tendenci....vsichni kteri vidi ceny benzinu a nafty,tak davaji nohu z plynu :) ty mas opacnou tendenci :D :smt040 :smt023
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Eddie

Příspěvky: 32
Registrován: 10.3.2008, pon 10:16
Bydliště: Mirošov - Vysočina

Příspěvek od Eddie » 20.6.2008, pát 14:46

Já se rád svezu. Jinak naštěstí píšu cestak tak to není tak hrozný. :wink: Samo že na spotřebu dle TP ke které jsem se přiblýžil parkrat. Jinak jsem si Alfu nekupoval proto abych s ní jezdil 80-kou a bal se sešlápnout plyn. :drivers:
AR 156 2.0TS SW

Nowis
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 106
Registrován: 20.5.2008, úte 16:32
Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
Kontaktovat uživatele:

Koupě alfy rady

Příspěvek od Nowis » 31.10.2008, pát 21:48

zdar alfisti potřeboval bych poradit přemejšlím o koupi alfy 156 1,6 TS a máto i LPG chci se zeptat spíš na ten motor jak je dobrej jesli je hodně poruchovej nebo tak mám doma 145 1,4TS a zatím vše v poho ale chtěl bych novější:)tak se ptám jak jsou natom ty 1,6 nechci abych to koupil a hned do toho nasypal kupu peněz nebo spíš GO motoru předem dík za odpovědi
Momentální mazlík Alfa romeo 147 1,9jtd 85kw serie 147 CUP

Ex Alfa romeo 145 2,0ts QV
Ex Alfa romeo 75 2,0 TS 3x
Ex Alfa romeo 156 SW 2,5 V6 + LPG
Ex Alfa romeo 156 1,9jtd
Ex Alfa romeo 166 2,4jtd 2x
Ex Alfa romeo GTV 2,0V6T 3x

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Příspěvek od kravitzUL » 1.11.2008, sob 12:43

..upřímně..trefit na TS 16V v dobrém stavu je už samo osobě štěstí...pokud bude po srdcaři, tak věřim..Ale i tak se nevyhneš závadám přímo z výroby, jako je vadné uložení klikové hřídele, která se u TS většinou podívá na svět v rozmezí 100-150tis km. Po 100tis většině rachtaj ventili a hlavně má
špatné mazání spojené s velkou spotřebou oleje, který třeba půl roku nemizí pak najednou :smt026 ...v německu jich stojí mraky s motorschade. Další věc co odchází snad všem je variátor co by se měl vždy měnit s rozvody-zvuk jak diesel..Replika není a vyjde necelých 5000.
Takže od TS bych dal ruce pryč a už tak citlivej motor bych nezatěžoval ještě LPG..které má jinou teplotu spalování..a konec motoru ještě urychlí..
Nepopírám, že má někdo na TS nalítáno přez 200tis..bez nového motoru..ale to je spíše už jen štěstí..Takže jestli chceš sázet..tak si ho kup..Osobně bych do 156 bral V6, nebo JTD..
..počítám, že tě zajímaly modely před faceliftem..pak už byly i jiné motory a i ty TS byly o trochu spolehlivější..ale to ještě ukáže čas
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Nowis
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 106
Registrován: 20.5.2008, úte 16:32
Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nowis » 1.11.2008, sob 13:12

no tak to moc chvála není teda no to LPG není zapojeny nejezdí na něj no takže byto nemuselo bejt tak hrozný no a halvně já bych chtěl něco lepšího novějšího většího jenže zrovna peníze nemám a když prodám tu svojí a něco přidám tak bych mohl mít tuhle no jelikoš musím dělat školu a do práce jít nemužu i když bych mohl vyučák mám tak rodičum seto moc nelibí a protože bydlím ještě snima tak musím poslouchat :-D :-D ne to je vtip jen chtěj abych se měl líp ale škola mě zrovna nejde tak bych volil už cestu práce no a našetřil na tu alfu po roku 2000........
Momentální mazlík Alfa romeo 147 1,9jtd 85kw serie 147 CUP

Ex Alfa romeo 145 2,0ts QV
Ex Alfa romeo 75 2,0 TS 3x
Ex Alfa romeo 156 SW 2,5 V6 + LPG
Ex Alfa romeo 156 1,9jtd
Ex Alfa romeo 166 2,4jtd 2x
Ex Alfa romeo GTV 2,0V6T 3x

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 1.11.2008, sob 14:35

kravitzUL píše:..upřímně..trefit na TS 16V v dobrém stavu je už samo osobě štěstí...pokud bude po srdcaři, tak věřim..Ale i tak se nevyhneš závadám přímo z výroby, jako je vadné uložení klikové hřídele, která se u TS většinou podívá na svět v rozmezí 100-150tis km. Po 100tis většině rachtaj ventili a hlavně má
špatné mazání spojené s velkou spotřebou oleje, který třeba půl roku nemizí pak najednou :smt026 ...v německu jich stojí mraky s motorschade. Další věc co odchází snad všem je variátor co by se měl vždy měnit s rozvody-zvuk jak diesel..Replika není a vyjde necelých 5000.
Takže od TS bych dal ruce pryč a už tak citlivej motor bych nezatěžoval ještě LPG..které má jinou teplotu spalování..a konec motoru ještě urychlí..
Nepopírám, že má někdo na TS nalítáno přez 200tis..bez nového motoru..ale to je spíše už jen štěstí..Takže jestli chceš sázet..tak si ho kup..Osobně bych do 156 bral V6, nebo JTD..
..počítám, že tě zajímaly modely před faceliftem..pak už byly i jiné motory a i ty TS byly o trochu spolehlivější..ale to ještě ukáže čas
:roll: i ty pane Vaculíku [-X

Nesouhlasím s takovýmhle odsouzením T.S. v globálu jako takových. A on i zadřený T.S. se dá opravit za cca 25tkč a jezdíš vesele dál. Sám si ale přiznám, že bych měl taky drobet strach si jej pořídit. Ale o to je to zase větší vzrůšo s ním jezdit :-D

Plyn bych nedoporučoval.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kejml » 1.11.2008, sob 15:58

Roubrte, on píše, že nemá peníze, tak mu necpi 25 klacků za GO po motorschade.
TS 16V je prostě sázka do loterie s minimální šancí na výhru. Sundejte si konečně ty alfytsyckí růžový brejle.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 1.11.2008, sob 17:25

Lidi dneska uvěří kdejakému škryndu, a čím víc se o tom mluví, tím víc tomu lidí věří. Co se dá ale dělat. S takovým náhledem by v podstatě za chvíli měly z českých silnic zmizet všechny 156ky s 2.0 TS motorem a zbyde jen legenda. Příkladmo legenda o tom, že u většiny TS motorů se klika v rozmezí 100 - 150 tis. podívá na svět, je hoodně zavádějící [-o<
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Příspěvek od kravitzUL » 1.11.2008, sob 20:08

chlapy mě to samotnýho mrzí..a kdybych měl ve své vymazléné bývalé 156 V6, tak ji mám do těď...ja opravdu neříkám něco z doslechu..kamarád dělá ve fiatu a jen z mého okolí se 3 lidem zadřel motor..u těch TS je to prostě smutný fakt...věřim, že jste srdcaři, ale určitě ne najivní kluci s růžovýma brýlema :wink:
..hezký den vám přeje Vaculík :-D
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 2.11.2008, ned 11:13

Ještě se vrátím k Nowisovu přání koupit 1,6 motor. Šesnáctku nekupuj a už vůbec né předělanou na plyn. Ten motor je pro Alfu málo. Za měsíc budeš litovat, že jsi nekoupil 2l. Když koupíš 2,0 po nějakém čase tě bude mrzet, že nemáš V6 :-D Ne opravdu ta šestnáctka se k AR nehodí. A těch T.S. se tak neboj. Jestli umíš německy, tak si pročti test AR 147 2,0 TwinSpark V Auto Bild http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 41207.html
Kravitzi to ale není ten test po 100.000 km, jak jsi sliboval, že ofotíš. :wink:
Redakce AB žádný takový u 156 2,0 T.S. nedělala. Dělali JTS, ale ne dlouhodobý. Neříkám, že to nemohl udělat někdo jiný, ale nevím o jiné redakci v D, která dělá testy aut na 100tkm.

Mimochodem Twinspark si nestojí v těch testech špatně a redaktoři si jej pochvalují a přímo tam stojí: Jaja, der Zweiliter-Benziner ist keine vernünftige Wahl wie der JTD-Diesel. Aber er macht höllisch viel Fahrspaß. Ale ano, dvuolitrový motor není tak rozumná volba jako JTD-diesel. Ale je s ním pekelně (ohromně) více jízdní zábavy.
Přitom během testu spotřebovali 19 litrů oleje na 100.000km. Nijak to nepřičítají k mínusu, jen to konstatovali. Je to daň za vysokootáčkový motor. Kdyby to byly lamy, tak ho taky zadřou.

Fahrzeug
Punkte
Note

1. Mazda6 Sport 1.8 MZR Comfort
0
1+
2. Mazda5 2.0 MZR-CD Top
1 1
2. Toyota Prius HSD
1 1
3. BMW 320i Touring (E91)
3 1
4. Skoda Octavia II Combi 1.6 FSI
5 1-
5. Mercedes-Benz E 320 CDI T Elegance (S 211)
6 2+
6. Ford Focus 1.6i Turnier
8 2
7. Ford Mondeo 1.8/Opel Vectra 2.2
9 2
8. BMW 745i (E65)
10 2
9. Honda Jazz/Renault Clio 1.4
12 2-
10. Fiat Panda 1.1 8V Active
13 2-
11. Hyundai Getz/BMW 318i
14 2-
12. Toyota Avensis 2.0 D-Cat/VW T5 2.5 TDI Multivan
15 2-
13. VW Lupo 1.4 TDI
16 3+
14. Audi A6 Avant 2.7 TDI/Opel Meriva Cosmo 1.7 CDTI
17 3+
15. Mini Cooper
18 3
16. Hyundai Elantra 1.6
21 3
17. Renault Kangoo 1.9 dTi
22 3
18. Alfa 147 2.0 T.S./BMW X3 2.0d/BMW X5 3.0d
23 3
19. Mercedes-Benz A 170 CDI (W 168)/C 220 CDI T (S 203)
24 3-
20. Opel Zafira 1.8/Volvo XC 90 D5
25 3-
21. VW Golf V 1.4
26 4+
22. Opel Astra (H) 1.9 CDTI
28 4
23. Opel Astra (G) 1.6/Mercedes-Benz ML 270 CDI ( W 163)
29 4
24. Ford Fusion1.6/C-Max 2.0 TDCi
30 4
25. Skoda Fabia 1.4 16V
31 4
26. Skoda Octavia Combi 1.9 TDI
32 4
27. Fiat Punto 1.2/Jaguar S-Type 3.0/Renault Mégane 1.6/Laguna 1.9 dCi
33 4
28. VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline
41 5
29. Citroën C8 2.2 HDi SX FAP
45 5-
30. Peugeot 307 HDi 110 FAP
46 6
31. VW Polo 1.2 Comfort
56 6
32. VW Touran 2.0 TDI Trendline
77 6
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 2.11.2008, ned 13:26

Nejsem jetrd abych přehlížel to, že něco na tom motoru bude ale pořád musím myslet na stréca, který pořídil 156 2.0 TS v barvě rosso v roce 1999, má ji dodnes, dodnes je auto v provozu, na tachecu natočeno k 280 tis. (to bylo loni) a ten motor má pořád zvuk a tah jako za mlada. Stoprocentě bude takových aut víc.
Jinak k té 1.6. je to zase o vůli zájemce, minulý týden jsem se byl s kámošem mrknout na čertsvém dovozu 1.8 z talošky. prý do toho dělám tak si mě vzal. No, jak su zvyklý na V6 tak jsem musel hodně slevit :D ale došel jsem k závěru, že pokud on bude přesedlávat z 1.3 Škoda Favorit, a 156 s 1.8 bere jako polorodinné vozítko, proč ne. A tak si říkám proč ne i 1.6ku i když určitě bude pravda, že mlaďas bude opravdu časem stejně koukat po vyšší kubatuře.
No a jinak ten dovoz jsme nechali být, znáte to cena normální ale přední náprava za pět 12, zakalené lampy, kvíčíčí buď kladka, pumpa nebo ložisko altecu, nefunkční elektornika klimatizace a 150 na tachecu a víc jsem nezkoumal.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 2.11.2008, ned 13:40

kamos co bydli o dva baraky vedle prodava cervenou 1.6 ts..je prakticky prvni najitel...koupila si to jeho mama(byla to prvni alfa 156 kterou jsem videl) ... servis bude poctivy...penize jim nikdy nechybely....jestli budes chtit tak se optam
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8493
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 2.11.2008, ned 13:51

roubrt37 píše:Přitom během testu spotřebovali 19 litrů oleje na 100.000km. Nijak to nepřičítají k mínusu, jen to konstatovali. Je to daň za vysokootáčkový motor. Kdyby to byly lamy, tak ho taky zadřou.
Tohle plati bezezbytku u novyho auta, ale jakou mas jistotu u ojetiny, ze nikdo z predchozich majitelu tou lamou nebyl? :(
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8493
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 2.11.2008, ned 13:56

Richie píše:... servis bude poctivy...penize jim nikdy nechybely....
Richie, jestli nekdo nezvedne haubnu jak je rok dlouhej a nepodiva se na olej opravdu neni otazka penez... Pamatuju na jednoho borce na auto.cz co jel z Bratislavy do Prahy a zpatky tusim se 156 2.0TS a po dojeti zpatky zjistil, ze je sucha merka. Misto aby resil kliku, tak vymejslel nejakej chip. Bohuzel u ojetyho 16V TwinSparku je vzdycky sazka do loterie spolehnout se na to, ze to pred Tebou nemel podobnej pitomec. *plesk
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „156“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů