Kupujeme AR 156...
Potvrzuju, co rika Raddik. Ja mam 85kw, 160 tkm najeto a 30 tkm, co jsem s ni najezdil, mam za 6 litru, a to pul na pul Prahu a dalkove trati. Alficka jede skvele a je na ni naprostej spoleh, jsem maximalne spokojenej.Raddik píše:když už chceš 4válcovou naftu, tak JTDm 103kw. pokud na něj nemáš, tak 85kw, jednoznačně (má už VTG turbo). jezdit budeš za 6litrů.
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
-
michal pcolinsky
- Příspěvky: 3
- Registrován: 10.12.2007, pon 20:54
- Bydliště: trebisov sr
156 sw 1,9
85kw ide super,ak mas lahku nohu tak spravis 5l/100 ak to ficis sportovo tak okolo 7l/100 ale klasika tak okolo 6l/100
AR 156 1,9JTD/85KW/SPORTWAGON
Já si myslím,že by jsi tak leda jel 30km z kopceErbreakz píše:fuuu 5 litru....to se na italsky rostence i da
![:-D](./images/smilies/003.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
AR 156Sw 1,9Jtd 81kw,chip na 104kw by Sarkan
- Nowis
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 20.5.2008, úte 16:32
- Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
- Kontaktovat uživatele:
Koupě alfy rady
zdar alfisti potřeboval bych poradit přemejšlím o koupi alfy 156 1,6 TS a máto i LPG chci se zeptat spíš na ten motor jak je dobrej jesli je hodně poruchovej nebo tak mám doma 145 1,4TS a zatím vše v poho ale chtěl bych novější:)tak se ptám jak jsou natom ty 1,6 nechci abych to koupil a hned do toho nasypal kupu peněz nebo spíš GO motoru předem dík za odpovědi
Momentální mazlík Alfa romeo 147 1,9jtd 85kw serie 147 CUP
Ex Alfa romeo 145 2,0ts QV
Ex Alfa romeo 75 2,0 TS 3x
Ex Alfa romeo 156 SW 2,5 V6 + LPG
Ex Alfa romeo 156 1,9jtd
Ex Alfa romeo 166 2,4jtd 2x
Ex Alfa romeo GTV 2,0V6T 3x
Ex Alfa romeo 145 2,0ts QV
Ex Alfa romeo 75 2,0 TS 3x
Ex Alfa romeo 156 SW 2,5 V6 + LPG
Ex Alfa romeo 156 1,9jtd
Ex Alfa romeo 166 2,4jtd 2x
Ex Alfa romeo GTV 2,0V6T 3x
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
..upřímně..trefit na TS 16V v dobrém stavu je už samo osobě štěstí...pokud bude po srdcaři, tak věřim..Ale i tak se nevyhneš závadám přímo z výroby, jako je vadné uložení klikové hřídele, která se u TS většinou podívá na svět v rozmezí 100-150tis km. Po 100tis většině rachtaj ventili a hlavně má
špatné mazání spojené s velkou spotřebou oleje, který třeba půl roku nemizí pak najednou
...v německu jich stojí mraky s motorschade. Další věc co odchází snad všem je variátor co by se měl vždy měnit s rozvody-zvuk jak diesel..Replika není a vyjde necelých 5000.
Takže od TS bych dal ruce pryč a už tak citlivej motor bych nezatěžoval ještě LPG..které má jinou teplotu spalování..a konec motoru ještě urychlí..
Nepopírám, že má někdo na TS nalítáno přez 200tis..bez nového motoru..ale to je spíše už jen štěstí..Takže jestli chceš sázet..tak si ho kup..Osobně bych do 156 bral V6, nebo JTD..
..počítám, že tě zajímaly modely před faceliftem..pak už byly i jiné motory a i ty TS byly o trochu spolehlivější..ale to ještě ukáže čas
špatné mazání spojené s velkou spotřebou oleje, který třeba půl roku nemizí pak najednou
![:smt026](./images/smilies/026.gif)
Takže od TS bych dal ruce pryč a už tak citlivej motor bych nezatěžoval ještě LPG..které má jinou teplotu spalování..a konec motoru ještě urychlí..
Nepopírám, že má někdo na TS nalítáno přez 200tis..bez nového motoru..ale to je spíše už jen štěstí..Takže jestli chceš sázet..tak si ho kup..Osobně bych do 156 bral V6, nebo JTD..
..počítám, že tě zajímaly modely před faceliftem..pak už byly i jiné motory a i ty TS byly o trochu spolehlivější..ale to ještě ukáže čas
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- Nowis
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 20.5.2008, úte 16:32
- Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
- Kontaktovat uživatele:
no tak to moc chvála není teda no to LPG není zapojeny nejezdí na něj no takže byto nemuselo bejt tak hrozný no a halvně já bych chtěl něco lepšího novějšího většího jenže zrovna peníze nemám a když prodám tu svojí a něco přidám tak bych mohl mít tuhle no jelikoš musím dělat školu a do práce jít nemužu i když bych mohl vyučák mám tak rodičum seto moc nelibí a protože bydlím ještě snima tak musím poslouchat
ne to je vtip jen chtěj abych se měl líp ale škola mě zrovna nejde tak bych volil už cestu práce no a našetřil na tu alfu po roku 2000........
![:-D](./images/smilies/003.gif)
![:-D](./images/smilies/003.gif)
Momentální mazlík Alfa romeo 147 1,9jtd 85kw serie 147 CUP
Ex Alfa romeo 145 2,0ts QV
Ex Alfa romeo 75 2,0 TS 3x
Ex Alfa romeo 156 SW 2,5 V6 + LPG
Ex Alfa romeo 156 1,9jtd
Ex Alfa romeo 166 2,4jtd 2x
Ex Alfa romeo GTV 2,0V6T 3x
Ex Alfa romeo 145 2,0ts QV
Ex Alfa romeo 75 2,0 TS 3x
Ex Alfa romeo 156 SW 2,5 V6 + LPG
Ex Alfa romeo 156 1,9jtd
Ex Alfa romeo 166 2,4jtd 2x
Ex Alfa romeo GTV 2,0V6T 3x
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
kravitzUL píše:..upřímně..trefit na TS 16V v dobrém stavu je už samo osobě štěstí...pokud bude po srdcaři, tak věřim..Ale i tak se nevyhneš závadám přímo z výroby, jako je vadné uložení klikové hřídele, která se u TS většinou podívá na svět v rozmezí 100-150tis km. Po 100tis většině rachtaj ventili a hlavně má
špatné mazání spojené s velkou spotřebou oleje, který třeba půl roku nemizí pak najednou...v německu jich stojí mraky s motorschade. Další věc co odchází snad všem je variátor co by se měl vždy měnit s rozvody-zvuk jak diesel..Replika není a vyjde necelých 5000.
Takže od TS bych dal ruce pryč a už tak citlivej motor bych nezatěžoval ještě LPG..které má jinou teplotu spalování..a konec motoru ještě urychlí..
Nepopírám, že má někdo na TS nalítáno přez 200tis..bez nového motoru..ale to je spíše už jen štěstí..Takže jestli chceš sázet..tak si ho kup..Osobně bych do 156 bral V6, nebo JTD..
..počítám, že tě zajímaly modely před faceliftem..pak už byly i jiné motory a i ty TS byly o trochu spolehlivější..ale to ještě ukáže čas
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![[-X [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
Nesouhlasím s takovýmhle odsouzením T.S. v globálu jako takových. A on i zadřený T.S. se dá opravit za cca 25tkč a jezdíš vesele dál. Sám si ale přiznám, že bych měl taky drobet strach si jej pořídit. Ale o to je to zase větší vzrůšo s ním jezdit
![:-D](./images/smilies/003.gif)
Plyn bych nedoporučoval.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Lidi dneska uvěří kdejakému škryndu, a čím víc se o tom mluví, tím víc tomu lidí věří. Co se dá ale dělat. S takovým náhledem by v podstatě za chvíli měly z českých silnic zmizet všechny 156ky s 2.0 TS motorem a zbyde jen legenda. Příkladmo legenda o tom, že u většiny TS motorů se klika v rozmezí 100 - 150 tis. podívá na svět, je hoodně zavádějící [-o<
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
chlapy mě to samotnýho mrzí..a kdybych měl ve své vymazléné bývalé 156 V6, tak ji mám do těď...ja opravdu neříkám něco z doslechu..kamarád dělá ve fiatu a jen z mého okolí se 3 lidem zadřel motor..u těch TS je to prostě smutný fakt...věřim, že jste srdcaři, ale určitě ne najivní kluci s růžovýma brýlema
..hezký den vám přeje Vaculík![:-D](./images/smilies/003.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
..hezký den vám přeje Vaculík
![:-D](./images/smilies/003.gif)
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Ještě se vrátím k Nowisovu přání koupit 1,6 motor. Šesnáctku nekupuj a už vůbec né předělanou na plyn. Ten motor je pro Alfu málo. Za měsíc budeš litovat, že jsi nekoupil 2l. Když koupíš 2,0 po nějakém čase tě bude mrzet, že nemáš V6
Ne opravdu ta šestnáctka se k AR nehodí. A těch T.S. se tak neboj. Jestli umíš německy, tak si pročti test AR 147 2,0 TwinSpark V Auto Bild http://www.autobild.de/artikel/dauertes ... 41207.html
Kravitzi to ale není ten test po 100.000 km, jak jsi sliboval, že ofotíš.
Redakce AB žádný takový u 156 2,0 T.S. nedělala. Dělali JTS, ale ne dlouhodobý. Neříkám, že to nemohl udělat někdo jiný, ale nevím o jiné redakci v D, která dělá testy aut na 100tkm.
Mimochodem Twinspark si nestojí v těch testech špatně a redaktoři si jej pochvalují a přímo tam stojí: Jaja, der Zweiliter-Benziner ist keine vernünftige Wahl wie der JTD-Diesel. Aber er macht höllisch viel Fahrspaß. Ale ano, dvuolitrový motor není tak rozumná volba jako JTD-diesel. Ale je s ním pekelně (ohromně) více jízdní zábavy.
Přitom během testu spotřebovali 19 litrů oleje na 100.000km. Nijak to nepřičítají k mínusu, jen to konstatovali. Je to daň za vysokootáčkový motor. Kdyby to byly lamy, tak ho taky zadřou.
Fahrzeug
Punkte
Note
1. Mazda6 Sport 1.8 MZR Comfort
0
1+
2. Mazda5 2.0 MZR-CD Top
1 1
2. Toyota Prius HSD
1 1
3. BMW 320i Touring (E91)
3 1
4. Skoda Octavia II Combi 1.6 FSI
5 1-
5. Mercedes-Benz E 320 CDI T Elegance (S 211)
6 2+
6. Ford Focus 1.6i Turnier
8 2
7. Ford Mondeo 1.8/Opel Vectra 2.2
9 2
8. BMW 745i (E65)
10 2
9. Honda Jazz/Renault Clio 1.4
12 2-
10. Fiat Panda 1.1 8V Active
13 2-
11. Hyundai Getz/BMW 318i
14 2-
12. Toyota Avensis 2.0 D-Cat/VW T5 2.5 TDI Multivan
15 2-
13. VW Lupo 1.4 TDI
16 3+
14. Audi A6 Avant 2.7 TDI/Opel Meriva Cosmo 1.7 CDTI
17 3+
15. Mini Cooper
18 3
16. Hyundai Elantra 1.6
21 3
17. Renault Kangoo 1.9 dTi
22 3
18. Alfa 147 2.0 T.S./BMW X3 2.0d/BMW X5 3.0d
23 3
19. Mercedes-Benz A 170 CDI (W 168)/C 220 CDI T (S 203)
24 3-
20. Opel Zafira 1.8/Volvo XC 90 D5
25 3-
21. VW Golf V 1.4
26 4+
22. Opel Astra (H) 1.9 CDTI
28 4
23. Opel Astra (G) 1.6/Mercedes-Benz ML 270 CDI ( W 163)
29 4
24. Ford Fusion1.6/C-Max 2.0 TDCi
30 4
25. Skoda Fabia 1.4 16V
31 4
26. Skoda Octavia Combi 1.9 TDI
32 4
27. Fiat Punto 1.2/Jaguar S-Type 3.0/Renault Mégane 1.6/Laguna 1.9 dCi
33 4
28. VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline
41 5
29. Citroën C8 2.2 HDi SX FAP
45 5-
30. Peugeot 307 HDi 110 FAP
46 6
31. VW Polo 1.2 Comfort
56 6
32. VW Touran 2.0 TDI Trendline
77 6
![:-D](./images/smilies/003.gif)
Kravitzi to ale není ten test po 100.000 km, jak jsi sliboval, že ofotíš.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Redakce AB žádný takový u 156 2,0 T.S. nedělala. Dělali JTS, ale ne dlouhodobý. Neříkám, že to nemohl udělat někdo jiný, ale nevím o jiné redakci v D, která dělá testy aut na 100tkm.
Mimochodem Twinspark si nestojí v těch testech špatně a redaktoři si jej pochvalují a přímo tam stojí: Jaja, der Zweiliter-Benziner ist keine vernünftige Wahl wie der JTD-Diesel. Aber er macht höllisch viel Fahrspaß. Ale ano, dvuolitrový motor není tak rozumná volba jako JTD-diesel. Ale je s ním pekelně (ohromně) více jízdní zábavy.
Přitom během testu spotřebovali 19 litrů oleje na 100.000km. Nijak to nepřičítají k mínusu, jen to konstatovali. Je to daň za vysokootáčkový motor. Kdyby to byly lamy, tak ho taky zadřou.
Fahrzeug
Punkte
Note
1. Mazda6 Sport 1.8 MZR Comfort
0
1+
2. Mazda5 2.0 MZR-CD Top
1 1
2. Toyota Prius HSD
1 1
3. BMW 320i Touring (E91)
3 1
4. Skoda Octavia II Combi 1.6 FSI
5 1-
5. Mercedes-Benz E 320 CDI T Elegance (S 211)
6 2+
6. Ford Focus 1.6i Turnier
8 2
7. Ford Mondeo 1.8/Opel Vectra 2.2
9 2
8. BMW 745i (E65)
10 2
9. Honda Jazz/Renault Clio 1.4
12 2-
10. Fiat Panda 1.1 8V Active
13 2-
11. Hyundai Getz/BMW 318i
14 2-
12. Toyota Avensis 2.0 D-Cat/VW T5 2.5 TDI Multivan
15 2-
13. VW Lupo 1.4 TDI
16 3+
14. Audi A6 Avant 2.7 TDI/Opel Meriva Cosmo 1.7 CDTI
17 3+
15. Mini Cooper
18 3
16. Hyundai Elantra 1.6
21 3
17. Renault Kangoo 1.9 dTi
22 3
18. Alfa 147 2.0 T.S./BMW X3 2.0d/BMW X5 3.0d
23 3
19. Mercedes-Benz A 170 CDI (W 168)/C 220 CDI T (S 203)
24 3-
20. Opel Zafira 1.8/Volvo XC 90 D5
25 3-
21. VW Golf V 1.4
26 4+
22. Opel Astra (H) 1.9 CDTI
28 4
23. Opel Astra (G) 1.6/Mercedes-Benz ML 270 CDI ( W 163)
29 4
24. Ford Fusion1.6/C-Max 2.0 TDCi
30 4
25. Skoda Fabia 1.4 16V
31 4
26. Skoda Octavia Combi 1.9 TDI
32 4
27. Fiat Punto 1.2/Jaguar S-Type 3.0/Renault Mégane 1.6/Laguna 1.9 dCi
33 4
28. VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline
41 5
29. Citroën C8 2.2 HDi SX FAP
45 5-
30. Peugeot 307 HDi 110 FAP
46 6
31. VW Polo 1.2 Comfort
56 6
32. VW Touran 2.0 TDI Trendline
77 6
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Nejsem jetrd abych přehlížel to, že něco na tom motoru bude ale pořád musím myslet na stréca, který pořídil 156 2.0 TS v barvě rosso v roce 1999, má ji dodnes, dodnes je auto v provozu, na tachecu natočeno k 280 tis. (to bylo loni) a ten motor má pořád zvuk a tah jako za mlada. Stoprocentě bude takových aut víc.
Jinak k té 1.6. je to zase o vůli zájemce, minulý týden jsem se byl s kámošem mrknout na čertsvém dovozu 1.8 z talošky. prý do toho dělám tak si mě vzal. No, jak su zvyklý na V6 tak jsem musel hodně slevit
ale došel jsem k závěru, že pokud on bude přesedlávat z 1.3 Škoda Favorit, a 156 s 1.8 bere jako polorodinné vozítko, proč ne. A tak si říkám proč ne i 1.6ku i když určitě bude pravda, že mlaďas bude opravdu časem stejně koukat po vyšší kubatuře.
No a jinak ten dovoz jsme nechali být, znáte to cena normální ale přední náprava za pět 12, zakalené lampy, kvíčíčí buď kladka, pumpa nebo ložisko altecu, nefunkční elektornika klimatizace a 150 na tachecu a víc jsem nezkoumal.
Jinak k té 1.6. je to zase o vůli zájemce, minulý týden jsem se byl s kámošem mrknout na čertsvém dovozu 1.8 z talošky. prý do toho dělám tak si mě vzal. No, jak su zvyklý na V6 tak jsem musel hodně slevit
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No a jinak ten dovoz jsme nechali být, znáte to cena normální ale přední náprava za pět 12, zakalené lampy, kvíčíčí buď kladka, pumpa nebo ložisko altecu, nefunkční elektornika klimatizace a 150 na tachecu a víc jsem nezkoumal.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Tohle plati bezezbytku u novyho auta, ale jakou mas jistotu u ojetiny, ze nikdo z predchozich majitelu tou lamou nebyl?roubrt37 píše:Přitom během testu spotřebovali 19 litrů oleje na 100.000km. Nijak to nepřičítají k mínusu, jen to konstatovali. Je to daň za vysokootáčkový motor. Kdyby to byly lamy, tak ho taky zadřou.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Richie, jestli nekdo nezvedne haubnu jak je rok dlouhej a nepodiva se na olej opravdu neni otazka penez... Pamatuju na jednoho borce na auto.cz co jel z Bratislavy do Prahy a zpatky tusim se 156 2.0TS a po dojeti zpatky zjistil, ze je sucha merka. Misto aby resil kliku, tak vymejslel nejakej chip. Bohuzel u ojetyho 16V TwinSparku je vzdycky sazka do loterie spolehnout se na to, ze to pred Tebou nemel podobnej pitomec.Richie píše:... servis bude poctivy...penize jim nikdy nechybely....
![*plesk *plesk](./images/smilies/24.gif)
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů