Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Mára
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 4.7.2011, pon 23:55
Bydliště: Volary

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od Mára » 4.11.2012, ned 09:59

Právě proto bych spíš chtěl ty savony...U nikoho jsem je neviděl :) GTA-kola jsou krásný moc daj se dokonce sehnat i levnějc než ty Savony... Teďka jsi mi dal brouka do hlavy :D GTA-čka bych rozhodně chtěl do černýho komaxitu... No ještě do léta času dost tak uvidíme co se naskytne :) Rozhodně nechci kola větší jak 17-cky už kvůli tomu tvrdýmu podvozku :)
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500

Mára
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 4.7.2011, pon 23:55
Bydliště: Volary

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od Mára » 4.11.2012, ned 12:15

Jinak ještě jsem rozšířil vozový park o jedno vozidlo...Je přítelkyně :)

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2594
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od George.KHE » 4.11.2012, ned 13:44

Asi bych taky volil origo GTA kola, ale třeba by to nemuselo byt špatný. Jinak brzďiče mas ze 166.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7221
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od speedy » 4.11.2012, ned 14:13

Mára píše: GTA-čka bych rozhodně chtěl do černýho komaxitu...
s tou černou to moc nepřeháněj at z toho neuděláš plecháče, raději zrenovovat klasickej stříbrnej vzhled, méně často znamená více to mi věř :wink:
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Mára
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 4.7.2011, pon 23:55
Bydliště: Volary

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od Mára » 4.11.2012, ned 16:37

Dobře kluci ;) Jojo ze 166...Mám to i s těhlicema :) Jsem zvědavej jak to bude brzdit :)) Chci se zeptat nevíte kde sehnat gumu co je na střešeokolo dveří nemůžu to v eperu najít :( Jinak se mi začala v hlavě měnit myšlenka zda nesehnat jinou 156-stku... :( Alfa je opravdu hodně sežraná ale jenom na straně řidiče. A dneska jsem přišel nato proč. Horní gumou co je kolem těch dvěří teče voda po C-ckovim sloupku dolu na podlahu a tou cestou kudy teče je všechno na kaši :( Díry jsou ůplně skrz podlahu... Co by jste dělali vy? :(
Naposledy upravil(a) Mára dne 4.11.2012, ned 17:32, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od Dallen » 4.11.2012, ned 17:30

Ani jsem netušil, že 166 má stejnou těhlici. O problém méně :smt026
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Mára
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 4.7.2011, pon 23:55
Bydliště: Volary

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od Mára » 4.11.2012, ned 17:48

Ramena a ložisko doní sedí...Potřebuju je hlavně kvůli těm velkejm brzdám :)
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od Dallen » 4.11.2012, ned 17:54

Jasné vím o co jde. Já měl v plánu kupovat z GTA. Kupoval si jen těhlice nebo včetně náboje? U GTA je náboj jiný, předpokládám, že u 166 to bude to samé.
Těhlice z 166 jsou o hodně dostupnější než z GTA takže to je dobré vědět, že jsou stejné :smt023
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Mára
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 4.7.2011, pon 23:55
Bydliště: Volary

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od Mára » 4.11.2012, ned 17:57

No já je vlastně nekupoval :P Mám to komplet a zatim jsem to nijak nezkoumal jestli je to stejný...
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2594
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od George.KHE » 4.11.2012, ned 18:30

Ložisko musíš do nové těhlice dát ze svého modelu. Jinak těhlice na 166 je jiná než GTA. GTA má rozteč na těhlici 130mm, a 166 má 150mm.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Mára
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 4.7.2011, pon 23:55
Bydliště: Volary

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od Mára » 4.11.2012, ned 18:34

Jak píšeš :)
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od Dallen » 4.11.2012, ned 18:38

166 má taky předpokládám 305 kotouč?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2594
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od George.KHE » 4.11.2012, ned 18:59

166 má 310mm kotouč, ale ty brzdiče si vezmou i 305. Tyto brzdiče se používají proto, že je na ně lehčí vyrobit redukci než na 305mm. No, ale pokud Mára použije i původní těhlici, tak má vymezenou vzdálenost brzdiče od kotouče na 310mm kotouč. Takže při použití 305mm kotouče si myslím, že deska bude cca 1mm ve vzduchu před kotoučem.
Naposledy upravil(a) George.KHE dne 4.11.2012, ned 19:03, celkem upraveno 1 x.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Mára
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 4.7.2011, pon 23:55
Bydliště: Volary

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od Mára » 4.11.2012, ned 19:03

Jsem nato zvědavej jak to bude brzdit :P :)
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od Dallen » 4.11.2012, ned 19:55

Pokuď to je brzdiš na 310 musí se dát 310. To není takový problém, ale asi už na to nepůjde napasovat 16" kolo
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Mára
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 4.7.2011, pon 23:55
Bydliště: Volary

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od Mára » 4.11.2012, ned 20:05

No mám celou nápravu ze 166...A byla na 16kolech plecháčích ;) Stejně chci ty 17-ctky :)
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2594
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od George.KHE » 4.11.2012, ned 22:14

Dallen píše:Pokuď to je brzdiš na 310 musí se dát 310. To není takový problém, ale asi už na to nepůjde napasovat 16" kolo
Není takový problém? Proč myslíš? Vždyť 166 má jinou rozteč jak 156, takže tam kotouč ze 166 nedáš.
310mm kotouč se dávat nemusí, ale mělo by se to asi nějak upravit, protože jinak nebude brzdová destička brzdit úplně celou plochou.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Mára
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 4.7.2011, pon 23:55
Bydliště: Volary

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od Mára » 4.11.2012, ned 22:22

samozrejme ze ma jinou ale prexe ty nadherny brzdy nehodim do smelcu ne? Nejak to pujde neboj ;)
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2594
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od George.KHE » 4.11.2012, ned 22:33

Jsou dvě možnosti, když pominu výrobu kotoučů na zakázku. Bud se vykašlat na onu mezeru, nebo si nechat vyrobit redukci na tvoji těhlici. Druhá varianta tě vyjde ve finále i levněji, protože si zachováš svoje těhlice a v klidu pak můžeš použít i 305mm kotouč.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Mára
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Registrován: 4.7.2011, pon 23:55
Bydliště: Volary

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od Mára » 4.11.2012, ned 22:41

jelikoz mam i kotouce ze 166 ktery jsou uplne novy tak bych to mohl slozit ale musel bych pak pouzit podlozky na zmenu roztece... a hlavne ty kotouce maj vic der. zejtra skusim jestli to pasne na origo roztec...
Alfa Romeo 159 3,2 JTS Q4
Alfa Romeo Mito 1,4TB
Alfa Romeo 147 1,9 JTDm
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Yamaha T-Max 500

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od r-a-k » 6.11.2012, úte 13:45

No tak to moc nehazarduj se svým životem a vrtáním do těch kotoučů se vyser. Hele mam za to že tam nějaký problém je když chceš dát těhlice ze 166ky na 156ku, mam za to že vzdálenost spodního oka, nebo něco takového. Už to v kebuli nenosím. Ušetřím ti starosti a dám ti radu :-D Nejjednoduší máš udělat redukci na tvoje stávájící těhlice a třmeny z tý 166ky a pěkně si to napasuješ na ty 305 z GTA kotouče nebo budeš šikovnější a dáš to na 330 z GTA jako jsem dělal na mojí :wink:
Přílohy
P5212102.JPG
Naposledy upravil(a) r-a-k dne 6.11.2012, úte 14:52, celkem upraveno 1 x.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2594
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od George.KHE » 6.11.2012, úte 14:38

To máš z čeho brzďiče ?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od r-a-k » 6.11.2012, úte 14:50

Ty samý o čem se tu píše. 166ky
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2594
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od George.KHE » 6.11.2012, úte 15:09

To sem nevěděl, ze si v pohodě vezmou i 330 kotouč. Zajímalo by mě jestli bych do svých dal 345 kotouč
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: Mára - Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (2002)

Příspěvek od r-a-k » 6.11.2012, úte 15:29

V pohodě to nevezmou :-D Musel jsem je upravovat jak na poloměr kotouče tak klasika na rozšíření tloušky kotouče. Teď tam máš 330ky a chceš použít ty třmeny na 345? Myslím si to dobře?
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti