Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Odpovědět
krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 635
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od krteczek » 30.10.2012, úte 16:02

aha - rozumim! neuvedomil jsem si, ze 4valec to ma trosku jinak a neni ta aretace tak jednoducha, resp nezaaretuju 1 dratkem vsechny klapky... a ze to nekomu podfukuje, tak to chapu, ze je to na prehozeni. dik za objasneni - jen jsem byl zvedavej, nechtelo se mi verit, ze by to vsichni delali jen proto, aby meli motor pod plastovym deklem vyvonenej a ze by je tam ten 1 dratek az tak palil. :smt033
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Martas 01 » 1.11.2012, čtv 15:39

Chlapi nevite nekdo kolik stoji to sani na tu 156 na 159 co mam stoji kolem 13000kc + tesneni a to se mi nechce davat kdyz jeste nevim co s tim autem mam ale budou rozdelavat rozvody kvuli vodni pumpe tak jestli bych to sani nenechal vymenit s tim bo je tam bez rozvodu lepsi pristup a stejne mam ty klapky vyglajdany a fuci to kolem nich tak bych moc prosil o cenovy nastrel diky moc.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Dresik » 1.11.2012, čtv 15:51

Nejake pouzite z te 156 sezenes za cca litra.
To jsem daval za pouzite na 1.9. Plus 400,- nove tesneni pod nej a jeste ho rozdelal, vycistil a koupil tmel na opetovne slepeni za 170,-
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Martas 01 » 1.11.2012, čtv 20:38

Super diky to je lepsi nez mnou uvedena cena to se oplati to lepidlo na opetovne slepeni je nejake special nebo jak se jmenovalo?
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Dresik » 1.11.2012, čtv 23:48

Je to klasicky tmel. Vyrabi ho victor reinz, co dela i tesneni, koupil jsem ho normalne v kelly, ale mylim, ze tam jde dat cokoliv, hlavne, aby to tesnilo :)
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od cendler » 2.11.2012, pát 07:38

cokoliv právě ne, musí to být speciální těsnění na to aby udrželo velký tlak, pokud tam bude obyčejné, tak profoukne a bude ti tam utíkat tlak od turba
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od lukee » 2.11.2012, pát 08:13

cendler píše:cokoliv právě ne, musí to být speciální těsnění na to aby udrželo velký tlak, pokud tam bude obyčejné, tak profoukne a bude ti tam utíkat tlak od turba
Na volnoběh by to mohlo dokonce ty částečky tmelu, který tam nepatří vcucnout.

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Dresik » 2.11.2012, pát 08:17

Cokoliv vhodneho :D
Ten co jsem koupil je docela fajn, je to takova mala tubicka,vicemene akorat na to sani. Rychle to tuhne a pak je to dost pevny, podle me i primo na to. Bylo to rovnou v sekci tesneni pro sani.
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1128
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 2.11.2012, pát 12:06

cendler píše:cokoliv právě ne, musí to být speciální těsnění na to aby udrželo velký tlak, pokud tam bude obyčejné, tak profoukne a bude ti tam utíkat tlak od turba
Zdenku nestraš! To sání je sešroubované a navíc je tam takový šlic v tom spoji, že to podle mě nemá šanci profouknout. Důležité je, aby ten tmel byl vysokoteplotní, normální silikon by asi časem teplem zkřehnul.
Jinak u 159 je jedno jestli jsou rozvody dole, sání je z druhé strany desky, co drží čerpadlo, takže víc místa tam nebude.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Dresik » 2.11.2012, pát 12:16

Akorat musis sundat cerpadlo a steft, takze idealne si to kolo aretovat, aby se ti nerozhodily
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Martas 01 » 2.11.2012, pát 13:15

Takze jake sani mam shánět tedy na 156 2,4 jtd od roku 2002? zalezi i na vykonu?
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

MichalP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 320
Registrován: 21.1.2012, sob 22:21
Bydliště: Dobřany u Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od MichalP » 2.11.2012, pát 15:07

A proč nevyndáš sání,nerozebereš,vyčistit,vymlátit klapky,zadělat díry,složit a dát zpátky.Máš to jako nejlevnější řešení,dělal jsem to taky.Místo děr jsem udělal závit,našrouboval šroub s lepidlem pro 100% jistotu a maká to jako fík,schánět sání a platit ho mi přijde zbytečný pokud sání máš :smt021
Alfa Romeo Giulietta 1,75 Tbi QV Limited Edition,Rosso 8C competizione
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč

Alfi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 63
Registrován: 13.4.2011, stř 14:18
Bydliště: Rakovník

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Alfi » 2.11.2012, pát 15:35

Nechcete nechcete někdo moje původní sání. Je na tom teda tak jak se sundalo. Takže se všim bordelem, s klapkama (který jsou teda vyčvachtaný). Třeba na pokusy :)
Alfa Romeo 156 Ti 1.8TS
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost
Opel Insignia 2.0 CDTi
EX: Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm; Fiat Punto 55 S;
Ford Focus 1.6 16V; Opel Tigra 1.6 16V

1kovi
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 193
Registrován: 8.11.2011, úte 22:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od 1kovi » 2.11.2012, pát 18:07

Alfi píše:Nechcete nechcete někdo moje původní sání. Je na tom teda tak jak se sundalo. Takže se všim bordelem, s klapkama (který jsou teda vyčvachtaný). Třeba na pokusy :)
no ak by si mi ho poslal na SK bol by som rád... :)
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1554
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od bobas » 2.11.2012, pát 22:22

Popripade bych mel zajem i ja :D odber by se dal realizovat v praze :)
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Martas 01 » 10.11.2012, sob 11:37

takze sani vymeneno za jine ze 156 bez vířivých klapek zakoupene u Matesa timto dekuji a auto je jak vymenene zatim starty na jednicku a lepe to jede a a nekouri jsem nadsen. :D

a pokud tady nekdo chce to stare sani rad poskytnu nejlepe brno a okoli.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

wetman
Uživatelský avatar

Příspěvky: 39
Registrován: 23.3.2011, stř 16:46
Bydliště: Vysočina

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od wetman » 12.11.2012, pon 12:44

Měl bych taky jednu otázku. Po přečtení všech neduhů, které vířivé klapky dělají jsem nabyl dojmu, že s nimi mám také problém, ale podle informace od Cendlera, kterou mi kdysi dal bych vířivé klapky mít neměl. Mám 1,9 110KW rv. 2008 (po faceliftu). Díval jsem se i na místo kde by měli být a nic jsem skutečně nenašel, navíc saní není vyrobené jako odlitek z hliníku který máte vy, ale z plastu. Ale auto se chová tak, jako by je mělo.
Po startu bílý kouř a od spodu netáhne, když přidávám plyn tak při 3000tis to cukne (nárůst výkonu) a zároveň v ten okamžik poklesne tlak na turbu o 0,4bar z 1,4 na 1bar. Pak už jede auto parádně, ale do těch 3 tisic je to nic moc. Navíc při auto dost kouří. Po DPF off jsem to sledoval a tolik nekouřilo jako ted. Dřív to nedělalo, ale už to nějaký měsíc pozoruji.
Moje domněnka je zanešený EGR ventil. Jsem nahlášený u Sarkana na chip a egr off záslepkou, tak doufám, že to bude ono. Do té doby se ptám, nesetkal se někdo s takovýmto chováním a neví co to může být.

Dík
Alfa 159 1,9 JTDm 16V 110kw, 06/2008, černá
Alfa 147 2,0 TS 16V 110kw 11/2001, černá metalíza

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od xjohny » 12.11.2012, pon 12:50

Zkus nejdřív ten EGR... možná by stačilo zkusit vyrobit záslepku na výstupu s 2 malými dírkami (cca 1cm průměr), kdybys to chtěl zkusit hned. Mně to pomohlo odstranit cuknutí kolem 2000ot. když jsem lehce pustil plyn.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2275
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od mcernoch » 12.11.2012, pon 15:11

Ano myslíš si správně s největší pravděpodobností to bude EGR.
Vyčištění bude stejně jen na chvilku.
Takže buď koupit nový, nebo origoš repas a nebo EGR OFF.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Dresik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
Bydliště: Praha-východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Dresik » 14.11.2012, stř 23:27

S podobnym chovanim na 156 mjetu. EGR byl na vine :)
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1128
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 15.11.2012, čtv 07:30

Pokud máš plastové sání na 159, tak samozřejmě swirl klapky máš. Jen jejich ovládání není zvenčí, ale je schované uvnitř, takže se navíc nedá odpojit. Výhodou je naopak to, že se nevychodí. Nicméně zadřený EGR, olej z turba a saze ti ty klapky zanesou úplně stejně.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

MATES-AUTO
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 30.6.2008, pon 21:41
Bydliště: Sobětuchy -Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od MATES-AUTO » 15.11.2012, čtv 22:22

Myslím že klapky odejdou i u novějšího typu plastového sání, tuhle jsme řešili 159 kde ty klapky na dvou válcích ůplně upadly a vlítly do motoru.

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od yan.ko » 15.11.2012, čtv 22:35

Pro pripadne zajemce, jsem schopen virive klapky softwarove v ECU vypnout (tak ze zustanou v otevrene poloze).
Alfa Romeo Perfection

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1128
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od Tanguero » 16.11.2012, pát 13:26

to Mates, klapky na 159, které ulítli do motoru? To slyším prvně, nešlo by sem dát víc informací? Já demontoval klapky a jsou pevně přišroubované dvěma šroubky k oskám a ta oska je celkem masivní, nehrozí její zlomení. Klapky upadávali na BMW, tam byli nýtované.
yanko, softwareová aretace neřeší problém toho, že táhlo je vyčvachtané a nedrží. Navíc, dokud jsou klapky v sání, tak je na nich nalepený bordel sazí a oleje, zvlášť na krajní u turba. Dost podstatně se tím zužuje průsvit sacích kanálků.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

MATES-AUTO
Uživatelský avatar

Příspěvky: 72
Registrován: 30.6.2008, pon 21:41
Bydliště: Sobětuchy -Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013

Příspěvek od MATES-AUTO » 21.11.2012, stř 19:02

Nevím přeně jak to tam bylo (auto spravují kluci já s k tomu přez papírování už moc nedostanu) ale na dvou válcích klapky chyběly a ty samé dva válce měli špatné tlaky a nakonec byly přihnuté ventily takže tak.

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti