
Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
aha - rozumim! neuvedomil jsem si, ze 4valec to ma trosku jinak a neni ta aretace tak jednoducha, resp nezaaretuju 1 dratkem vsechny klapky... a ze to nekomu podfukuje, tak to chapu, ze je to na prehozeni. dik za objasneni - jen jsem byl zvedavej, nechtelo se mi verit, ze by to vsichni delali jen proto, aby meli motor pod plastovym deklem vyvonenej a ze by je tam ten 1 dratek az tak palil. 

Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Chlapi nevite nekdo kolik stoji to sani na tu 156 na 159 co mam stoji kolem 13000kc + tesneni a to se mi nechce davat kdyz jeste nevim co s tim autem mam ale budou rozdelavat rozvody kvuli vodni pumpe tak jestli bych to sani nenechal vymenit s tim bo je tam bez rozvodu lepsi pristup a stejne mam ty klapky vyglajdany a fuci to kolem nich tak bych moc prosil o cenovy nastrel diky moc.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Nejake pouzite z te 156 sezenes za cca litra.
To jsem daval za pouzite na 1.9. Plus 400,- nove tesneni pod nej a jeste ho rozdelal, vycistil a koupil tmel na opetovne slepeni za 170,-
To jsem daval za pouzite na 1.9. Plus 400,- nove tesneni pod nej a jeste ho rozdelal, vycistil a koupil tmel na opetovne slepeni za 170,-
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Super diky to je lepsi nez mnou uvedena cena to se oplati to lepidlo na opetovne slepeni je nejake special nebo jak se jmenovalo?
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Je to klasicky tmel. Vyrabi ho victor reinz, co dela i tesneni, koupil jsem ho normalne v kelly, ale mylim, ze tam jde dat cokoliv, hlavne, aby to tesnilo 

Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
cokoliv právě ne, musí to být speciální těsnění na to aby udrželo velký tlak, pokud tam bude obyčejné, tak profoukne a bude ti tam utíkat tlak od turba
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Na volnoběh by to mohlo dokonce ty částečky tmelu, který tam nepatří vcucnout.cendler píše:cokoliv právě ne, musí to být speciální těsnění na to aby udrželo velký tlak, pokud tam bude obyčejné, tak profoukne a bude ti tam utíkat tlak od turba
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Cokoliv vhodneho 
Ten co jsem koupil je docela fajn, je to takova mala tubicka,vicemene akorat na to sani. Rychle to tuhne a pak je to dost pevny, podle me i primo na to. Bylo to rovnou v sekci tesneni pro sani.

Ten co jsem koupil je docela fajn, je to takova mala tubicka,vicemene akorat na to sani. Rychle to tuhne a pak je to dost pevny, podle me i primo na to. Bylo to rovnou v sekci tesneni pro sani.
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Zdenku nestraš! To sání je sešroubované a navíc je tam takový šlic v tom spoji, že to podle mě nemá šanci profouknout. Důležité je, aby ten tmel byl vysokoteplotní, normální silikon by asi časem teplem zkřehnul.cendler píše:cokoliv právě ne, musí to být speciální těsnění na to aby udrželo velký tlak, pokud tam bude obyčejné, tak profoukne a bude ti tam utíkat tlak od turba
Jinak u 159 je jedno jestli jsou rozvody dole, sání je z druhé strany desky, co drží čerpadlo, takže víc místa tam nebude.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Akorat musis sundat cerpadlo a steft, takze idealne si to kolo aretovat, aby se ti nerozhodily
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Takze jake sani mam shánět tedy na 156 2,4 jtd od roku 2002? zalezi i na vykonu?
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
- MichalP
- Pozorovatel
- Příspěvky: 320
- Registrován: 21.1.2012, sob 22:21
- Bydliště: Dobřany u Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
A proč nevyndáš sání,nerozebereš,vyčistit,vymlátit klapky,zadělat díry,složit a dát zpátky.Máš to jako nejlevnější řešení,dělal jsem to taky.Místo děr jsem udělal závit,našrouboval šroub s lepidlem pro 100% jistotu a maká to jako fík,schánět sání a platit ho mi přijde zbytečný pokud sání máš 

Alfa Romeo Giulietta 1,75 Tbi QV Limited Edition,Rosso 8C competizione
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč
Novitec podvozek,Novitec difuzor,Alu r19,výfuk 70mm,Sport 200cell kat,EBC brzdy,pancéřové hadice,optimalizace výkonu 265PS,400NM,BMC sání,velký intercooler,rozpěrná tyč
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Nechcete nechcete někdo moje původní sání. Je na tom teda tak jak se sundalo. Takže se všim bordelem, s klapkama (který jsou teda vyčvachtaný). Třeba na pokusy 

Alfa Romeo 156 Ti 1.8TS
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost
Opel Insignia 2.0 CDTi
EX: Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm; Fiat Punto 55 S; Ford Focus 1.6 16V; Opel Tigra 1.6 16V
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost
Opel Insignia 2.0 CDTi
EX: Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm; Fiat Punto 55 S; Ford Focus 1.6 16V; Opel Tigra 1.6 16V
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
no ak by si mi ho poslal na SK bol by som rád...Alfi píše:Nechcete nechcete někdo moje původní sání. Je na tom teda tak jak se sundalo. Takže se všim bordelem, s klapkama (který jsou teda vyčvachtaný). Třeba na pokusy

Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Popripade bych mel zajem i ja
odber by se dal realizovat v praze 


AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
takze sani vymeneno za jine ze 156 bez vířivých klapek zakoupene u Matesa timto dekuji a auto je jak vymenene zatim starty na jednicku a lepe to jede a a nekouri jsem nadsen. 
a pokud tady nekdo chce to stare sani rad poskytnu nejlepe brno a okoli.

a pokud tady nekdo chce to stare sani rad poskytnu nejlepe brno a okoli.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Měl bych taky jednu otázku. Po přečtení všech neduhů, které vířivé klapky dělají jsem nabyl dojmu, že s nimi mám také problém, ale podle informace od Cendlera, kterou mi kdysi dal bych vířivé klapky mít neměl. Mám 1,9 110KW rv. 2008 (po faceliftu). Díval jsem se i na místo kde by měli být a nic jsem skutečně nenašel, navíc saní není vyrobené jako odlitek z hliníku který máte vy, ale z plastu. Ale auto se chová tak, jako by je mělo.
Po startu bílý kouř a od spodu netáhne, když přidávám plyn tak při 3000tis to cukne (nárůst výkonu) a zároveň v ten okamžik poklesne tlak na turbu o 0,4bar z 1,4 na 1bar. Pak už jede auto parádně, ale do těch 3 tisic je to nic moc. Navíc při auto dost kouří. Po DPF off jsem to sledoval a tolik nekouřilo jako ted. Dřív to nedělalo, ale už to nějaký měsíc pozoruji.
Moje domněnka je zanešený EGR ventil. Jsem nahlášený u Sarkana na chip a egr off záslepkou, tak doufám, že to bude ono. Do té doby se ptám, nesetkal se někdo s takovýmto chováním a neví co to může být.
Dík
Po startu bílý kouř a od spodu netáhne, když přidávám plyn tak při 3000tis to cukne (nárůst výkonu) a zároveň v ten okamžik poklesne tlak na turbu o 0,4bar z 1,4 na 1bar. Pak už jede auto parádně, ale do těch 3 tisic je to nic moc. Navíc při auto dost kouří. Po DPF off jsem to sledoval a tolik nekouřilo jako ted. Dřív to nedělalo, ale už to nějaký měsíc pozoruji.
Moje domněnka je zanešený EGR ventil. Jsem nahlášený u Sarkana na chip a egr off záslepkou, tak doufám, že to bude ono. Do té doby se ptám, nesetkal se někdo s takovýmto chováním a neví co to může být.
Dík
Alfa 159 1,9 JTDm 16V 110kw, 06/2008, černá
Alfa 147 2,0 TS 16V 110kw 11/2001, černá metalíza
Alfa 147 2,0 TS 16V 110kw 11/2001, černá metalíza
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Zkus nejdřív ten EGR... možná by stačilo zkusit vyrobit záslepku na výstupu s 2 malými dírkami (cca 1cm průměr), kdybys to chtěl zkusit hned. Mně to pomohlo odstranit cuknutí kolem 2000ot. když jsem lehce pustil plyn.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2275
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Ano myslíš si správně s největší pravděpodobností to bude EGR.
Vyčištění bude stejně jen na chvilku.
Takže buď koupit nový, nebo origoš repas a nebo EGR OFF.
Vyčištění bude stejně jen na chvilku.
Takže buď koupit nový, nebo origoš repas a nebo EGR OFF.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
S podobnym chovanim na 156 mjetu. EGR byl na vine 

Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Pokud máš plastové sání na 159, tak samozřejmě swirl klapky máš. Jen jejich ovládání není zvenčí, ale je schované uvnitř, takže se navíc nedá odpojit. Výhodou je naopak to, že se nevychodí. Nicméně zadřený EGR, olej z turba a saze ti ty klapky zanesou úplně stejně.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- MATES-AUTO
- Příspěvky: 72
- Registrován: 30.6.2008, pon 21:41
- Bydliště: Sobětuchy -Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Myslím že klapky odejdou i u novějšího typu plastového sání, tuhle jsme řešili 159 kde ty klapky na dvou válcích ůplně upadly a vlítly do motoru.
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Pro pripadne zajemce, jsem schopen virive klapky softwarove v ECU vypnout (tak ze zustanou v otevrene poloze).
Alfa Romeo Perfection
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
to Mates, klapky na 159, které ulítli do motoru? To slyším prvně, nešlo by sem dát víc informací? Já demontoval klapky a jsou pevně přišroubované dvěma šroubky k oskám a ta oska je celkem masivní, nehrozí její zlomení. Klapky upadávali na BMW, tam byli nýtované.
yanko, softwareová aretace neřeší problém toho, že táhlo je vyčvachtané a nedrží. Navíc, dokud jsou klapky v sání, tak je na nich nalepený bordel sazí a oleje, zvlášť na krajní u turba. Dost podstatně se tím zužuje průsvit sacích kanálků.
yanko, softwareová aretace neřeší problém toho, že táhlo je vyčvachtané a nedrží. Navíc, dokud jsou klapky v sání, tak je na nich nalepený bordel sazí a oleje, zvlášť na krajní u turba. Dost podstatně se tím zužuje průsvit sacích kanálků.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- MATES-AUTO
- Příspěvky: 72
- Registrován: 30.6.2008, pon 21:41
- Bydliště: Sobětuchy -Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Nevím přeně jak to tam bylo (auto spravují kluci já s k tomu přez papírování už moc nedostanu) ale na dvou válcích klapky chyběly a ty samé dva válce měli špatné tlaky a nakonec byly přihnuté ventily takže tak.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti