Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Další krok by to byl, ale nebylo by to pak za 700 tyček... Ostřejší verze STI se chystá (230 koní), ale přepňovaná nebude.
A to, že to nemá stovku pod šest by mě fakt nevadilo. Spíš bych uvítal i u 4C nějakou rozumnou variantu za dostupnou cenu ať to auto není odepsaný. Takovej 170k 1.4 Tjet s cenou řekněme okolo 800 by byl ideální.
A to, že to nemá stovku pod šest by mě fakt nevadilo. Spíš bych uvítal i u 4C nějakou rozumnou variantu za dostupnou cenu ať to auto není odepsaný. Takovej 170k 1.4 Tjet s cenou řekněme okolo 800 by byl ideální.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
..pod 200 koní by to ísť nemalo...dávať 1,4 do 4C a čakať že to bude skoro dostupné auto pre masy je naivné, ... ak to budú naozaj robiť bude to čisto imidžová záležitosť pre nadšencov...predpoklad výroby 2500 kusov ročne tomu aj nasvedčuje...a kludne sa môže stať, že sa to robiť ani nebude...všetci si pamätáme ako skončil projekt Mito GTA...predstavilo sa to ako koncept, jazdilo to v reklamách a ako to dopadlo...
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Me neprestava fascinovat ,jak se kazdy ohani konma!!!vzdyt u toho auta je predpokladana vaha 850kg! tak bude stacit i ten 170 konovy turbo motor...obet ohrane tema,mnoho lidi zpravy o 4c a jen 200konmi komentovalo,ze to nikdo nebude chtit, ze to ma kdejaky maly hatch,ale otazkou zustava, ac uz zodpovezenou, ze treba fabka rs ma nejakych 1300 kg! coz je temer pul tuny nahoru, coz uz stoji za zasmysleni,pri takovem vyroku. Dale je potreba konstatovat,ze pokud to bude mit zrychleni pod pet a maximalku 250 tak to staci, podstatne je jaky bude podvozek a brzdy, podle me ma 4c docela naslapnuto na to upoutat lidi, pokud bude ovsem dotazena do konce, protoze tohle si nikdo nekoupi pro jezdeni,ale pro radost a to uz je vice mene jedno,jestli je to alfa nebo... Nebude to sice masove auto,ale za me dobry, hlavne se mi libi pomer vahy a vykonu!- na to je potreba se podvat...
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Přesně tak, ale jsem zvědav jestli vážně dokážou udělat tak lehké auto. Ve svojení s TBi to bude něco
Ale i ta cena bude důležitá toyo a sub nabízí něco podobného.
Tak či tak, do salonu by se to mělo dostat už jen z důvodu částečného oživení. Kdyby se začla prodávat giulia a byl to úspěch tak by to mohlo pomoci v prodeji i 4C.
Ale i ta cena bude důležitá toyo a sub nabízí něco podobného.
Tak či tak, do salonu by se to mělo dostat už jen z důvodu částečného oživení. Kdyby se začla prodávat giulia a byl to úspěch tak by to mohlo pomoci v prodeji i 4C.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
bobas: samozrejme, že ide o pomer hmotnosť/výkon, máš úplnu pravdu...ale ako sám píšeš kopa ludom sa to hned nezdá, že to má malý výkon..všetko je o marketingu...Giulietta je tiež výborné auto, ale každý si radšej kúpi Golfa...predsa nebude niekto kupovať aj keď malý ale pomerne drahý športiak s výkonom 170 koní, aj keď samozrejme to na predpokladanú hmotnoť 4c pod 900kg bohate stačí...to by sme tu potom mohli viesť diskusie, že načo bude mať napríklad nové Maserati 530 koní, keď predchádzajúcej generácii 4Q pri vyššej váhe stačilo 400...keby sme išli do extrému načo je v obyčajnom HH napríklad ako QV 235 koní? Využije to človek? Nie...je to o pocite...a teraz autá predáva práve ten pocit...
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Tohle fakt nejde /4C--170koní/ teda bez velmi pečlivého předpracování trhu..
Je jasný, že "politika zeštíhlování kubatur a snižování emisí" tímhle směrem logicky bude časem tlačit--otázkou je, jestli hned uspěje ten "jakoby první" kdo bude ten kolotoč u běžný komerční značky roztáčet../styl Lotus už tu nějakou dobu v různý podobě jezdí /, .čili . je potřeba masivně si předpracovat trh reklamou..reklamní mlčení tohle počínání automaticky nevysvětluje a běžnej člověk kterej auta vnímá povšechně nechápe ty řeči o kilech, pověšených na každýho koně..
... opravdu je tady tahle logická cesta do budoucna i u běžných automobilek, vlastně jiná z dlouhodobého horizontu emisního tlaku pro zachování "sportovnější produkce "v rámci EU nezbývá-a pokud celou strategii chtějí u Alfy založit na extrémně nízké váze kastle právě ted , mohlo by to s předstihem vytvořit styl" úspornej kompaktní ostrej sport ", /i mini S s výkonem okolo 200koní má pořád dost přes tunu/--pokud by marketing nedělal taky "vůl"..bylo by to lehce využitelné..je ale potřeba to tvrdě prodat..musí se na to čekat jak na smilování, až se to objeví--/naštěstí třeba toyota a subaru v kupátkách lehce nad tunu nabízí +-7v auta...čili hbitý, ale ne zázraky../
Výkony supersportu na +200koních... odlehčenej Lotus...u běžný dnes už rádo by premiovější značky..hodně zajímavej počin..jen to nepros.rat --ta reklama u Fiatu je bída..
Co za kapitál na trhu by z toho momentálně vytlouklo BMW..-tam rozhodně taky nezahálí , ..---přijít pozdě znamená být až druhý a v pozici.".dotahuji"..už to není relativně "inovativní" ach jo..
Je jasný, že "politika zeštíhlování kubatur a snižování emisí" tímhle směrem logicky bude časem tlačit--otázkou je, jestli hned uspěje ten "jakoby první" kdo bude ten kolotoč u běžný komerční značky roztáčet../styl Lotus už tu nějakou dobu v různý podobě jezdí /, .čili . je potřeba masivně si předpracovat trh reklamou..reklamní mlčení tohle počínání automaticky nevysvětluje a běžnej člověk kterej auta vnímá povšechně nechápe ty řeči o kilech, pověšených na každýho koně..
... opravdu je tady tahle logická cesta do budoucna i u běžných automobilek, vlastně jiná z dlouhodobého horizontu emisního tlaku pro zachování "sportovnější produkce "v rámci EU nezbývá-a pokud celou strategii chtějí u Alfy založit na extrémně nízké váze kastle právě ted , mohlo by to s předstihem vytvořit styl" úspornej kompaktní ostrej sport ", /i mini S s výkonem okolo 200koní má pořád dost přes tunu/--pokud by marketing nedělal taky "vůl"..bylo by to lehce využitelné..je ale potřeba to tvrdě prodat..musí se na to čekat jak na smilování, až se to objeví--/naštěstí třeba toyota a subaru v kupátkách lehce nad tunu nabízí +-7v auta...čili hbitý, ale ne zázraky../
Výkony supersportu na +200koních... odlehčenej Lotus...u běžný dnes už rádo by premiovější značky..hodně zajímavej počin..jen to nepros.rat --ta reklama u Fiatu je bída..
Co za kapitál na trhu by z toho momentálně vytlouklo BMW..-tam rozhodně taky nezahálí , ..---přijít pozdě znamená být až druhý a v pozici.".dotahuji"..už to není relativně "inovativní" ach jo..
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
No,když si představim,že bych měl svůj motor v o třetinu lehčim autě,tak by to mohlo bejt hodně slušný svezení.Dát za to kolem milionu,tak bych čekal ale víc...
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Jo--to je přesně ono..takhle to vnímá většina potenciálních kupců..pokud se výkon nebude z marketingových důvodů blížit 300koním, je to pro ně nevěrohodné..jasně že z hlediska okruhu je váha klíč č.1--stačí si projít časy ze Severní smyčky--a pak jsou ty "jako by přemotorovaný supersporty" viděný v jiným světle--překvapivý časy kolikrát..
Poměr váha výkon atd.--ale tohle bohužel nic neříká o "marketingový úspěšnosti"
o schopnosti "prodat"..
Vnímání "absolutního výkonu" je marketingově velmi silné.., to je podvědomý argument kterej se jen velmi těžko přebíjí..
ty časy z N.S. tady:
Tahle část pole je velmi zajímavá..je nahuštěná a říká cosi o reálných jízdních vlastnostech --často opravdu hodně překvapivé....
/všimni si rozdílu ve výkonu a rozdílu v čase
a taky
rozdílu v ceně a rozdílu v čase.. :-)/
91. Subaru Impreza STI Spec C MK.II 8:06.01 153 '05 280 / 1370 Motoharu Kurosawa
92. Caterham Superlight R 8:06.20 153 '97 193 / 525 Autocar
93. Ferrari 550 Maranello 8:07.00 152 '96 486 / 1690 Sport Auto
94. BMW M6 8:07.76 152 '05 507 / 1710 Sportauto
95. Porsche 964 Turbo 3.3 (320hp) 8:08.71 152 '91 320 / 1470 best motoring
96. Ferrari 360 Modena 8:09.00 152 '99 400 / 1390 Sport Auto
97. Lamborghini Diablo SV 8:09.00 152 '97 519 / 1590 sportauto
98. Audi RS6 Avant (C6) 8:09.00 152 '08 579 / 2025 Audi claim
99. Audi TT-RS Coupe 8:09.00 152 '09 340 / 1450 SportAuto
100. Porsche 993 GT2 8:09.30 152 '95 430 / 1290 Sportauto
101. Donkervoort D8 180R 8:10.00 151 '01 240 / 675 Sport Auto
102. Dodge Viper GTS 8:10.00 151 '97 457 / 1580 Sport Auto
103. Alpina B6 S 8:10.00 151 '08 530 / 1815 sportauto
104. KTM X-Bow 8:10.00 151 '08 241 / 871 sportauto
105. Mercedes E63 AMG 8:10.00 151 '09 525 / 1765 sportauto
106. Porsche Cayman S 8:11.00 151 '05 295 / 1406 Walter Roehrl (*mfr.
107. Mitsubishi Lancer EVO IX 8:11.00 151 '05 290 / 1482 Best Motoring
108. Porsche 993 Turbo 3.6 factory kit 8:12.00 151 '97 430 / 1506 sportauto
109. Mercedes SL 55 AMG 8:12.00 151 '02 476 / 1855 Sport Auto
110. Lotus Esprit Sport 350 8:13.00 150 '99 354 / 1324 Sport Auto
111. Dodge Viper SRT-10 8:13.00 150 '05 506 / 1600 Sport Auto
112. BMW M5 (E60) 8:13.00 150 '05 507 / 1848 Sport Auto
113. Ferrari F355 8:13.00 150 '95 380 / 1350
114. Mercedes C 63 AMG 8:13.00 150 '07 457 / 1772 sport auto
115. Mercedes SL65 AMG 8:14.00 150 '04 612 / 2049 Sport Auto
116. Mercedes SLK 55 AMG Black Series 8:14.00 150 '06 400 / 1506 Sport Auto
117. Alpina B3 Biturbo 8:14.00 150 '07 360 / 1626 sportauto
118. Porsche 997 Carrera 8:15.00 150 '04 325 / 1395 Walter Rƶhrl
119. RUF BR2 EKS 8:15.00 150 '92 360 / 1355 sportauto
120. Alpina Z4 Roadster S 8:15.00 150 '03 300 / 1416 sportauto
121. RUF CTR2 8:15.00 150 '97 520 / 1422 AutoCar
122. Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR 8:15.00 150 '05 290 / 1455 Best Motoring
123. Aston Martin DB9 8:16.00 150 '04 450 / 1710 Sport Auto
124. Honda NSX 3.0 (1991) 8:16.15 149 '91 274 / 1362 Motoharu Kurosawa (b
125. BMW M6 Cabrio 8:16.52 149 '07 507 / 1930 Wolfgang Kaufmann
126. Renault Megane R26.R 8:16.90 149 '08 230 / 1252 Vincent Bayle
127. Porsche 996 Carrera 8:17.00 149 '97 300 / 1320 Sport Auto
128. Porsche 996 Carrera 320hp 8:17.00 149 '01 320 / 1345 Sport Auto
129. Aston Martin V12 Vanquish 8:17.00 149 '01 460 / 1882 Sport Auto
130. BMW Z8 8:18.00 149 '00 400 / 1585 "Sport Auto"
131. Chevrolet Corvette C5 Comm. Edition Targa 8:18.00 149 '04 344 / 1452 Sportauto
132. Maserati Coupe GranSport 8:18.00 149 '04 400 / 1680 Sport Auto
133. Porsche 987 Boxster S (276bhp) 8:18.00 149 '05 280 / 1345 Walter Rohl
134. Lexus IS F 8:18.00 149 '07 423 / 1732 Sport Auto
135. Porsche Boxster S (facelift) 8:18.00 149 '09 310 / 1380 sportauto
136. Audi RS6 (C5) 8:20.00 148 '02 450 / 1840
137. Chevrolet Camaro SS 2010 8:20.00 148 '10 432 / 1750 Chevrolet test team
138. BMW M3 (E46) 8:22.00 148 '00 343 / 1565 "Sport Auto"
139. Mercedes C 55 AMG 8:22.00 148 '04 367 / 1680 Sport Auto
140. BMW Z3 M Coupe 8:22.00 148 '99 315 / 1465 sportauto
141. Nissan Skyline R32 GT-R 8:22.38 148 '89 280 / 1430 Motoharu Kurosawa (b
a pokračování ukazuje, jaký další pecky třeba zůstaly za R26R..
154. Lotus Exige S Performance-Pack 8:25.00 147 '06 243 / 940 Sport Auto
155. Mercedes SLK 32 AMG 8:26.00 147 '01 354 / 1395 Sport Auto
156. Nissan 350Z (283bhp) 8:26.00 147 '02 287 / 1532 Sport Auto
157. BMW 335i Coupe 8:26.00 147 '06 306 / 1610 Sport Auto
158. Audi S5 8:26.00 147 '07 354 / 1630 Sport Auto
159. Ford Focus RS Mk. II 8:26.00 147 '09 305 / 1467 Sport Auto
160. BMW M5 (E39) 8:28.00 146 '98 400 / 1795 Sport Auto
161. Porsche 993 Carrera 8:28.00 146 '93 272 / 1350 Sport Auto
Poměr váha výkon atd.--ale tohle bohužel nic neříká o "marketingový úspěšnosti"
o schopnosti "prodat"..
Vnímání "absolutního výkonu" je marketingově velmi silné.., to je podvědomý argument kterej se jen velmi těžko přebíjí..
ty časy z N.S. tady:
Tahle část pole je velmi zajímavá..je nahuštěná a říká cosi o reálných jízdních vlastnostech --často opravdu hodně překvapivé....
/všimni si rozdílu ve výkonu a rozdílu v čase
a taky
rozdílu v ceně a rozdílu v čase.. :-)/
91. Subaru Impreza STI Spec C MK.II 8:06.01 153 '05 280 / 1370 Motoharu Kurosawa
92. Caterham Superlight R 8:06.20 153 '97 193 / 525 Autocar
93. Ferrari 550 Maranello 8:07.00 152 '96 486 / 1690 Sport Auto
94. BMW M6 8:07.76 152 '05 507 / 1710 Sportauto
95. Porsche 964 Turbo 3.3 (320hp) 8:08.71 152 '91 320 / 1470 best motoring
96. Ferrari 360 Modena 8:09.00 152 '99 400 / 1390 Sport Auto
97. Lamborghini Diablo SV 8:09.00 152 '97 519 / 1590 sportauto
98. Audi RS6 Avant (C6) 8:09.00 152 '08 579 / 2025 Audi claim
99. Audi TT-RS Coupe 8:09.00 152 '09 340 / 1450 SportAuto
100. Porsche 993 GT2 8:09.30 152 '95 430 / 1290 Sportauto
101. Donkervoort D8 180R 8:10.00 151 '01 240 / 675 Sport Auto
102. Dodge Viper GTS 8:10.00 151 '97 457 / 1580 Sport Auto
103. Alpina B6 S 8:10.00 151 '08 530 / 1815 sportauto
104. KTM X-Bow 8:10.00 151 '08 241 / 871 sportauto
105. Mercedes E63 AMG 8:10.00 151 '09 525 / 1765 sportauto
106. Porsche Cayman S 8:11.00 151 '05 295 / 1406 Walter Roehrl (*mfr.
107. Mitsubishi Lancer EVO IX 8:11.00 151 '05 290 / 1482 Best Motoring
108. Porsche 993 Turbo 3.6 factory kit 8:12.00 151 '97 430 / 1506 sportauto
109. Mercedes SL 55 AMG 8:12.00 151 '02 476 / 1855 Sport Auto
110. Lotus Esprit Sport 350 8:13.00 150 '99 354 / 1324 Sport Auto
111. Dodge Viper SRT-10 8:13.00 150 '05 506 / 1600 Sport Auto
112. BMW M5 (E60) 8:13.00 150 '05 507 / 1848 Sport Auto
113. Ferrari F355 8:13.00 150 '95 380 / 1350
114. Mercedes C 63 AMG 8:13.00 150 '07 457 / 1772 sport auto
115. Mercedes SL65 AMG 8:14.00 150 '04 612 / 2049 Sport Auto
116. Mercedes SLK 55 AMG Black Series 8:14.00 150 '06 400 / 1506 Sport Auto
117. Alpina B3 Biturbo 8:14.00 150 '07 360 / 1626 sportauto
118. Porsche 997 Carrera 8:15.00 150 '04 325 / 1395 Walter Rƶhrl
119. RUF BR2 EKS 8:15.00 150 '92 360 / 1355 sportauto
120. Alpina Z4 Roadster S 8:15.00 150 '03 300 / 1416 sportauto
121. RUF CTR2 8:15.00 150 '97 520 / 1422 AutoCar
122. Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR 8:15.00 150 '05 290 / 1455 Best Motoring
123. Aston Martin DB9 8:16.00 150 '04 450 / 1710 Sport Auto
124. Honda NSX 3.0 (1991) 8:16.15 149 '91 274 / 1362 Motoharu Kurosawa (b
125. BMW M6 Cabrio 8:16.52 149 '07 507 / 1930 Wolfgang Kaufmann
126. Renault Megane R26.R 8:16.90 149 '08 230 / 1252 Vincent Bayle
127. Porsche 996 Carrera 8:17.00 149 '97 300 / 1320 Sport Auto
128. Porsche 996 Carrera 320hp 8:17.00 149 '01 320 / 1345 Sport Auto
129. Aston Martin V12 Vanquish 8:17.00 149 '01 460 / 1882 Sport Auto
130. BMW Z8 8:18.00 149 '00 400 / 1585 "Sport Auto"
131. Chevrolet Corvette C5 Comm. Edition Targa 8:18.00 149 '04 344 / 1452 Sportauto
132. Maserati Coupe GranSport 8:18.00 149 '04 400 / 1680 Sport Auto
133. Porsche 987 Boxster S (276bhp) 8:18.00 149 '05 280 / 1345 Walter Rohl
134. Lexus IS F 8:18.00 149 '07 423 / 1732 Sport Auto
135. Porsche Boxster S (facelift) 8:18.00 149 '09 310 / 1380 sportauto
136. Audi RS6 (C5) 8:20.00 148 '02 450 / 1840
137. Chevrolet Camaro SS 2010 8:20.00 148 '10 432 / 1750 Chevrolet test team
138. BMW M3 (E46) 8:22.00 148 '00 343 / 1565 "Sport Auto"
139. Mercedes C 55 AMG 8:22.00 148 '04 367 / 1680 Sport Auto
140. BMW Z3 M Coupe 8:22.00 148 '99 315 / 1465 sportauto
141. Nissan Skyline R32 GT-R 8:22.38 148 '89 280 / 1430 Motoharu Kurosawa (b
a pokračování ukazuje, jaký další pecky třeba zůstaly za R26R..
154. Lotus Exige S Performance-Pack 8:25.00 147 '06 243 / 940 Sport Auto
155. Mercedes SLK 32 AMG 8:26.00 147 '01 354 / 1395 Sport Auto
156. Nissan 350Z (283bhp) 8:26.00 147 '02 287 / 1532 Sport Auto
157. BMW 335i Coupe 8:26.00 147 '06 306 / 1610 Sport Auto
158. Audi S5 8:26.00 147 '07 354 / 1630 Sport Auto
159. Ford Focus RS Mk. II 8:26.00 147 '09 305 / 1467 Sport Auto
160. BMW M5 (E39) 8:28.00 146 '98 400 / 1795 Sport Auto
161. Porsche 993 Carrera 8:28.00 146 '93 272 / 1350 Sport Auto
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
a nejde jen o lepší poměr výkon/váha, ale taky o rozložení hmotnosti, těžiště atd. atd. Prostě auto s 850kg a 170ps by byla dokonalá motokára.... Ale jo, meloun bych za to asi taky nedal.... Ale nějakých 850 tyček už by bylo poměrně lákavých....zmulin píše:No,když si představim,že bych měl svůj motor v o třetinu lehčim autě,tak by to mohlo bejt hodně slušný svezení.Dát za to kolem milionu,tak bych čekal ale víc...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
850 by byla tak cena, kdyby to dělal Renault... Kdo dělá podobné auto pod mega?
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Měl jsem Fiata 850 s motorem 1.1 60 koní. Jelo to 150 jako prd na kolech 165/70 R13. 

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
někde psali, že to má být cenou někde pod Porsche... pod mega by to mohl dělat frantík nebo korejec - automobilky bez sportovního jména... ale toto bude stále Alfa Romeo, která když už nic jiného nemá, tak stále je to tu slavné jméno... i když bylo 8C jiná třída, tak se po nich jenom zaprášilo... tady je naprosto jedno, kdo z místních by za to kolik dal, to auto se prostě prodá, i když bude stát mega a půl...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
přesně to si myslím taky. Bude to zase čistokrevná filosofie Alfy, i když poskládaná na japonském šasi. Ale když je to šasi dobrý, tak proč ne.
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Toyota a Subaru...Petr147 píše:850 by byla tak cena, kdyby to dělal Renault... Kdo dělá podobné auto pod mega?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
pokud dopadne ten spider na bázi mazdy, myslím že roli levného sporťáku bude plnit on. u 4C (pokud bude), čekám spíš větší exkluzivitu a techniku v menším objemu prodeje, tedy logicky vyšší cenu. vidím to stejně jako Petr a kus výš s příkladem u Competizione - podle mě podobně to bude. koneckonců montovat to auto se má u Maserati, pokud jsem teda nečetl špatné zdroje, což by této tezi šlo dost naproti.
jinak koně určitě nejsou všechno. ale je levnější dát dvoutunovému sedanu foukaný šestivál, než se piplat s ultimativní motokárou, jejíž stavbu nelze nikde už jinde kapitálově a vývojově využít. na druhou stranu je to ten image tahoun, a to je podle mě jediná cesta kterou Alfa může jít. ne furt škrtat (účetní a aktuálně rozumný pohled), ale naopak pozicovat ty auta směrem k tomu, co jiní nedělají a využít to poslední co zbývá-jméno u modelů typu 4C, Spider atd. (což aktuálně nedává smysl,ale dlouhodobě to jediné může firmu jako AR zachránit-samozřejmě možné sdílení např s Chryslerem jen pomůže).
jinak koně určitě nejsou všechno. ale je levnější dát dvoutunovému sedanu foukaný šestivál, než se piplat s ultimativní motokárou, jejíž stavbu nelze nikde už jinde kapitálově a vývojově využít. na druhou stranu je to ten image tahoun, a to je podle mě jediná cesta kterou Alfa může jít. ne furt škrtat (účetní a aktuálně rozumný pohled), ale naopak pozicovat ty auta směrem k tomu, co jiní nedělají a využít to poslední co zbývá-jméno u modelů typu 4C, Spider atd. (což aktuálně nedává smysl,ale dlouhodobě to jediné může firmu jako AR zachránit-samozřejmě možné sdílení např s Chryslerem jen pomůže).
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
6C byla taky "drahá" a jen se po ní zaprášilo
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Oboum chybí to jméno - Subaru je na tom díky Impreze Sti trochu líp, ale k té automobilce patří 4x4 a rodinná auta na horší cesty... Toyota a sportovní auta s "duší"? Neříkám, že nedělá sportovní auta, ale na toto si sama založila Lexus a jejich Fka... sportovní Toyota je jak vytuněná mikrovlnka... Tam se ani jeden na Alfu nechytá...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Kdysi bylo v TopGearu, řešili nějaký sportovní Nissan, asi 350z a že super auto, ale když se tě někde zeptají, že čím jezdíš a ty řekneš Nissanem... 

- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Nedavno jsem viděl recenci na nějakou toyotu 86, úplně novou, s náhonem na zadek. Auto prý driver friendly, ale zas jen pro určitou skupinu lidí. Nemá to prostě ty koule
Kdyby tomu někdo zakryl znak, tak si klidně myslím, že je to Kia nebo Daewoo, Honda či co.

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Když jsem si kdysi koupil 147, tak pár lidí - ty jsis koupil Alfu? Ty se nemáš asi zrovna špatně... Tenkrát auto za 100tis
I když je automobilka ve stavu, jakým je, tak toho jejího jména si je spousta lidí vědoma, včetně "nesmrtelných" od VW 


Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
No uvidíme.... nemá smysl počítat zajíce, když hon ještě nezačal....
Obecně si ale myslím, že kromě opravdu ryze sportovních aut typu 4C apod. by se měla Alfa vrátit i k autům typu Giulia GT1300, Alfetta GT 1600 nebo třeba Afasud Sprint, které nikdy netrhaly asfalt, ale nestály majlant, měly sportovní charakter a byla s nima prostě sranda....
Tam se dají prodávat desetitisíce kusů a vydělávat peníze....
Obecně si ale myslím, že kromě opravdu ryze sportovních aut typu 4C apod. by se měla Alfa vrátit i k autům typu Giulia GT1300, Alfetta GT 1600 nebo třeba Afasud Sprint, které nikdy netrhaly asfalt, ale nestály majlant, měly sportovní charakter a byla s nima prostě sranda....
Tam se dají prodávat desetitisíce kusů a vydělávat peníze....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Hoši probuďte se trochu.Přece nemůžete s čistym svědomim napsat,že Toyota nemá žádnou sport. historii?!
Pro příklad trochu rally:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mot ... rally_wins
K tématu:Pokud bude mít 4C v sobě foukanou 1.75TBi nalazenou na 250Ps +,slibovanej supr podvozek a ten design ve stylu 8C
,tak to bude můj sen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mot ... rally_wins
K tématu:Pokud bude mít 4C v sobě foukanou 1.75TBi nalazenou na 250Ps +,slibovanej supr podvozek a ten design ve stylu 8C

AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
cyve, sedmdesátým létům říkáš historie??
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
zmulin: A tady někdo psal o sportovní historii?
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Možná jim chybí jméno, ale nechyběj jim ty auta. Tak nějak na rozdíl od Alfy...Petr147 píše:Oboum chybí to jméno - Subaru je na tom díky Impreze Sti trochu líp, ale k té automobilce patří 4x4 a rodinná auta na horší cesty... Toyota a sportovní auta s "duší"? Neříkám, že nedělá sportovní auta, ale na toto si sama založila Lexus a jejich Fka... sportovní Toyota je jak vytuněná mikrovlnka... Tam se ani jeden na Alfu nechytá...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host