
Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Je to tak 2,4 zapoměl jsem to napsat,až bude teplo tak zkusim tu výměnu dálkové žárovky natrenovat po hmatu a nebo to naučím moji mladou ta má menší ruku
díky.Ještě teď přiložím podpis by bylo příště jasné co to je za motorizaci.

Naposledy upravil(a) rakonek dne 28.12.2012, pát 11:01, celkem upraveno 1 x.
AR 159 sw 2,4 jtdm 147 kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Zdravim chlapi. Uz som tu castejsie cital o pretesneni svodu. Co tym presne je myslene? Dik za vysvetlenie.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Svody jsou pravděpodobně myšleny výfukové svody, které jsou přišroubované k hlavě motoru pomocí závrtných šroubů (zkrátka šroub co nemá hlavičku jen závit z obou stran, používá se to namísto klasických šroubů, protože ty by se mohly povolovat atp.). Přetěsněním svodů se rozumí výměna těsnění mezi hlavou válců a právě tím výfukovým potrubím. Při tom se většinou mění i všechny ty šrouby. U 2.4 je problém ten, že původní šrouby nejsou z těch nejlepších a praskají (údajně se ale nejdřív vytáhnou do délky, čímž se povolí matka na konci a samotný šroub praskne až po opětovném dotažení). Pak je problém ten, že je potřeba prasklý šroub odvrtat, což není sranda, protože ty závrtné šrouby jsou kalené. Když už se povede všechny šrouby vyšroubovat, nahradí se novými, lepšími, dá se nové těsnění a celé se to zase zkompletuje. Nevýhoda je, že při tom musí buďto motor ven a nebo je potřeba rozebrat celej předek auta (nárazník, světla, výztuha, chladič...).
Tady ještě pro představu ten závrtný šroub:

Tady ještě pro představu ten závrtný šroub:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Dik Cendo ja som vedel ze som to uz niekde cital. 
dik rirpex to je moj problem a mozem potvrdit sa mi urval takyto srob a ostal v hlave motora a tam to teraz podfukuje jak pises takze ich dam vymenit vsetky. Dik

dik rirpex to je moj problem a mozem potvrdit sa mi urval takyto srob a ostal v hlave motora a tam to teraz podfukuje jak pises takze ich dam vymenit vsetky. Dik
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ještě při té výměně, dal bych si pozor, aby tam dali ty nové, upravené delší šrouby a podložky pod matky, jak to má cendler na svém autě. To by snad mělo zamezit opětnovnému povolení a praskání.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
A jak su dlhe tie nove alebo aky je tam rozdiel oproti starym?
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Měly by být delší a navíc se ještě pod matku dá takový váleček jako podložka, jde to vidět na fotkách v cendlerově vlákně, jak ti na něj dal odkaz.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ok tak po vymene dam vediet.dik.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No....nejezdí
DDD

mcernoch píše:Šance je vždycky, otázkou je kolik by ti to stálo.man.el píše:Je nejaka sance narvat busso do 159 aby to spravne fungovalo?
Nevymýšlej nesmysly a buď rád že ti to jezdí.
155q4 - červena
159ti 3,2jts - cervena
ex: 156 2,4 sportwagon - cervena
ex: 146 1.9 td
159ti 3,2jts - cervena
ex: 156 2,4 sportwagon - cervena
ex: 146 1.9 td
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To jsi to zadřel nebo se ti jen zdá, že současnej motor nejede? Co tam vlastně máš?
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
3.2 pridrena na klice... ))
155q4 - červena
159ti 3,2jts - cervena
ex: 156 2,4 sportwagon - cervena
ex: 146 1.9 td
159ti 3,2jts - cervena
ex: 156 2,4 sportwagon - cervena
ex: 146 1.9 td
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Njn, tak to už ten tvůj dotaz chápu, když už budeš asi i tak shánět novej motor, proč tam nedat něco lepšího... ale opravdu by to znamenalo překopat dost věcí (uchycení motoru, mechanika, elektronika...) a navíc by byl problém dát to do pořádku papírově. Na druhou stranu, pokud chceš experimentovat a není ti líto obětovat čas a peníze, tak kdyby se to povedlo, asi by to stálo za to. Jinak ale cesta nejmenšího odporu je sehnat stejnej motor a ten pokud vím je od GM a nebyl jen ve 159. Zkusil bych Polsko, tam jde sehnat všechno
.

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
GM High Feature Engine:riprex píše:Njn, tak to už ten tvůj dotaz chápu, když už budeš asi i tak shánět novej motor, proč tam nedat něco lepšího... ale opravdu by to znamenalo překopat dost věcí (uchycení motoru, mechanika, elektronika...) a navíc by byl problém dát to do pořádku papírově. Na druhou stranu, pokud chceš experimentovat a není ti líto obětovat čas a peníze, tak kdyby se to povedlo, asi by to stálo za to. Jinak ale cesta nejmenšího odporu je sehnat stejnej motor a ten pokud vím je od GM a nebyl jen ve 159. Zkusil bych Polsko, tam jde sehnat všechno.
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_High_Feature_engine
Nicméně bude muset sehnat pouze ten z Alfy, ostatní jsou trošku odlišné. Lze ze 159, Brery nebo Spidera.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Bohuzel se do toho nikomu nechce..( Novej motor nebude treba, spis klika a udelat repas. Jsem ujistovan o tom, ze ta klika je sracka a ten spodek od GM sotva unese to co na nej alfa nalozila. Takze kdyz uz se do toho clovek pusti tak tam ani nenahoni neco navic aby to trochu vydrzelo.
155q4 - červena
159ti 3,2jts - cervena
ex: 156 2,4 sportwagon - cervena
ex: 146 1.9 td
159ti 3,2jts - cervena
ex: 156 2,4 sportwagon - cervena
ex: 146 1.9 td
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
man.el : opravy klik, jsme už dělaly a na o dost silnějších autech, viz Nissan 300zx ( 3x ) nedávno na dieslovým ML atd., takže by se taky dalo, kdyby jsi chtěl.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Nikdo mi nedokáže poradit??AND1 píše:Ahoj chlapi,
jeden dotaz ohledně ventylátoru... jde mi o to, že jsem si včera všimnul jedné anomálie a sice, že jsem nastaroval auto a jel. Jak se ručička teploty vody pohla, tak se pustil ventilátor, to není nic zvlaštního, ale potom jsem si všimnul, že se mi asi dvakrát stalo, že jak se auto nějak naklonilo nebo jsem přejel nějakou nerovnost, tak z ničeho nic se ventylátor vypnul(foukal na plno a zničeho nic ticho). Jakmile jsem zatočil nebo tak něco tak se zase zapnul...jo a na klimě byla intenzita furt stejná. nesetkal se s tím někdo?
díky.
Díky.
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Dobrý večer vospolok,
mám ale strašnú otázku na vás ...
Začal som pozerať po 159nách. Ale neviem ako je to auto na tom so servisom, resp. náročnosťou, čo sa týka poruchovosti a samozrejme financií. Motorizáciu som pozeral 1,9JTD(m) alebo 2,4JTD(m). Dočítal som sa, že skôr ísť do JTDM verzii. Lenže, veľa hlasov hovorí, nerob to, kravina, niektorí vravia v pohode a ja sám neviem.
Auto ako také sa mi páči, ale nerád by som dopadol tak ako, keď som kúpil terajšie moje auto, že viac som bol v servise ako jazdil.
Skúste mi poradiť, resp. dať info v skratke.
Ďakujem, ja idem ďalej študovať fórum.
mám ale strašnú otázku na vás ...
Začal som pozerať po 159nách. Ale neviem ako je to auto na tom so servisom, resp. náročnosťou, čo sa týka poruchovosti a samozrejme financií. Motorizáciu som pozeral 1,9JTD(m) alebo 2,4JTD(m). Dočítal som sa, že skôr ísť do JTDM verzii. Lenže, veľa hlasov hovorí, nerob to, kravina, niektorí vravia v pohode a ja sám neviem.
Auto ako také sa mi páči, ale nerád by som dopadol tak ako, keď som kúpil terajšie moje auto, že viac som bol v servise ako jazdil.
Skúste mi poradiť, resp. dať info v skratke.
Ďakujem, ja idem ďalej študovať fórum.
Momentálny vozový park:
BMW 745i 2003
Opel Corsa 1,2 1999
Volvo V40 1,8 2002
Vo vyhliadke:
AR 159 SW - 1,9JTDM 110kW / 2,4JTDM 147kW
BMW 745i 2003
Opel Corsa 1,2 1999
Volvo V40 1,8 2002
Vo vyhliadke:
AR 159 SW - 1,9JTDM 110kW / 2,4JTDM 147kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Pezot: Vítaj 
Co se týče náročnosti servisu, tak to auto je naprosto v pohodě, ceny dílů podobné jako cokoliv jiného ve stejné třídě. Důležité však je ho před koupí dokonale prohlídnout, atributy k zkontrolování platí stejné jako u ostatních aut, jen u 159 je potřeba v případě ročníků 2005, 2006, 2007 a některých 2008 (leden, únor) zkontrolovat servo řízení - jestli nedrhne, neteče, nevydává podivné zvuky a jestli se v nádobce servo kapaliny nepění ten hydraulický olej. Pozdější ročníky (2008 - 2011) prodělaly vylepšovací proces a kromě odtučnění kolem 50kg se jedná vesměs o drobnosti.
Dále bych určitě nešel kupovat 159 do obyčejných autobazarů, ale podíval bych se po max. 3 letých ojetinách v autorizovaných servisech (Motortec Brno, Imofa Praha atd.). Vesměs tam jsou auta po leasingu, protiúčty od jiných AR dealerů ze západní Evropy nebo tuzemska atd.
Určitě chtěj kompletní dokumentaci k vozu - pokud je auto přivezeno, tak kopii původního TP se jménem prvního majitele (lze ověřit podle VIN), 2x klíč, 1x CODE karta, servisní knížka, manuály + koženkový AR pořadač na dokumentaci. Auto s jedním klíčem, nebo bez CODE karty bych určitě nekupoval.
Podle VIN je také možné zkontrolovat servisní historii vozu, pokud byl servisován v autorizovaných servisech - ty ojetiny od dealerů 100% budou.
Prohlídku bych doplnil diagnostikou a zaměřil bych se zejména na parametr počtu kódování ODO metru. Pokud bude hodnota nula, auto nejspíš nebylo stočeno. Cokoliv víc značí, že s tím někdo manipuloval/přepisoval to. Zbytek prohlídky platí pro stejné věci, jako u jiných podobných aut s Common-railem a ekologickýma ku*vítkama (filtr pevných částic, EGR ventil, turbo, vstřiky, vířivé klapky atd.). 159 je ale obecně spolehlivé auto a pokud ji pořádně necháš zkontrolovat a nenecháš se prodejcem jen tak odbýt, nemáš čeho se bát. Samozřejmě i u 159 platí, že čím mladší kus, tím lépe.

Co se týče náročnosti servisu, tak to auto je naprosto v pohodě, ceny dílů podobné jako cokoliv jiného ve stejné třídě. Důležité však je ho před koupí dokonale prohlídnout, atributy k zkontrolování platí stejné jako u ostatních aut, jen u 159 je potřeba v případě ročníků 2005, 2006, 2007 a některých 2008 (leden, únor) zkontrolovat servo řízení - jestli nedrhne, neteče, nevydává podivné zvuky a jestli se v nádobce servo kapaliny nepění ten hydraulický olej. Pozdější ročníky (2008 - 2011) prodělaly vylepšovací proces a kromě odtučnění kolem 50kg se jedná vesměs o drobnosti.
Dále bych určitě nešel kupovat 159 do obyčejných autobazarů, ale podíval bych se po max. 3 letých ojetinách v autorizovaných servisech (Motortec Brno, Imofa Praha atd.). Vesměs tam jsou auta po leasingu, protiúčty od jiných AR dealerů ze západní Evropy nebo tuzemska atd.
Určitě chtěj kompletní dokumentaci k vozu - pokud je auto přivezeno, tak kopii původního TP se jménem prvního majitele (lze ověřit podle VIN), 2x klíč, 1x CODE karta, servisní knížka, manuály + koženkový AR pořadač na dokumentaci. Auto s jedním klíčem, nebo bez CODE karty bych určitě nekupoval.
Podle VIN je také možné zkontrolovat servisní historii vozu, pokud byl servisován v autorizovaných servisech - ty ojetiny od dealerů 100% budou.
Prohlídku bych doplnil diagnostikou a zaměřil bych se zejména na parametr počtu kódování ODO metru. Pokud bude hodnota nula, auto nejspíš nebylo stočeno. Cokoliv víc značí, že s tím někdo manipuloval/přepisoval to. Zbytek prohlídky platí pro stejné věci, jako u jiných podobných aut s Common-railem a ekologickýma ku*vítkama (filtr pevných částic, EGR ventil, turbo, vstřiky, vířivé klapky atd.). 159 je ale obecně spolehlivé auto a pokud ji pořádně necháš zkontrolovat a nenecháš se prodejcem jen tak odbýt, nemáš čeho se bát. Samozřejmě i u 159 platí, že čím mladší kus, tím lépe.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Vdaka za tak obsiahlu reakciu.
Rozpraval som sa s kamosom a povedal mi, ze motor 1,9JTDM 110kW sa dava aj do Oplov a ze to nieje nic strasne. Tak toho sa moc nebojim. Pozriem pripadne auta z Ciech, problem je u nas na Slovensku ta dan z dovezenych aut.
A co sa tyka elektriky a tak podobne? Neodchadza tam nieco dolezite? Kamos povedal, ze RJ nie ale blbnu konektory obcas.
Uz teraz si dam vacsi pozor ako ked som kupoval toto auto, co mam, cize aj na pocitac a vsetko okolo toho pojde. A tiez uz hladam auto s plnou servisnou historiou.
Rozpraval som sa s kamosom a povedal mi, ze motor 1,9JTDM 110kW sa dava aj do Oplov a ze to nieje nic strasne. Tak toho sa moc nebojim. Pozriem pripadne auta z Ciech, problem je u nas na Slovensku ta dan z dovezenych aut.
A co sa tyka elektriky a tak podobne? Neodchadza tam nieco dolezite? Kamos povedal, ze RJ nie ale blbnu konektory obcas.
Uz teraz si dam vacsi pozor ako ked som kupoval toto auto, co mam, cize aj na pocitac a vsetko okolo toho pojde. A tiez uz hladam auto s plnou servisnou historiou.
Momentálny vozový park:
BMW 745i 2003
Opel Corsa 1,2 1999
Volvo V40 1,8 2002
Vo vyhliadke:
AR 159 SW - 1,9JTDM 110kW / 2,4JTDM 147kW
BMW 745i 2003
Opel Corsa 1,2 1999
Volvo V40 1,8 2002
Vo vyhliadke:
AR 159 SW - 1,9JTDM 110kW / 2,4JTDM 147kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Elektronika je vpohodě, nejsou s ní žádné zásadní problémy. Dost často se tu akorát řeší žhavící svíčky, ale ty stačí vyměnit a je zas na spoustu tisíc km klid. Jediná menší nepříjemnost je u aut před faceliftem (2006 a 2007), kde občas zazlobí dálkové odemykání v zimě. Řešit se to dá jen výměnou čtečky klíčů (cca 300 eur nová, 35 eur použitá). Stejně i tak bych bral auto po faceliftu, tedy 2008 a novější. Mají už vychytané mouchy, zadní sedadla jsou níž, takže je tam víc místa na hlavu a další spousta takovýchto drobností.
Jinak jen poznámka co se týká motorů JTDm, ono lepší volba asi bude 2.4, ale oba motory trápí nejvíc to samé - DPF (filtr pevných částic) a vířivé klapky sání. Pokud bys musel řešit obojí, tak se připrav tak na cca 350 eur, možná i míň, jde o to, kdo by ti to dělal. Klapky sání stačí většinou odpojit a zaaretovat, DPF se vyndá a nahradí trubkou, akorát je potřeba ho "vymazat" z řídící jednotky.
Zkrátka zásady stejné, jako u jiného ojetého dieselu a prachy navíc taky, stejně jako u jakékoliv ojetiny.
Jinak jen poznámka co se týká motorů JTDm, ono lepší volba asi bude 2.4, ale oba motory trápí nejvíc to samé - DPF (filtr pevných částic) a vířivé klapky sání. Pokud bys musel řešit obojí, tak se připrav tak na cca 350 eur, možná i míň, jde o to, kdo by ti to dělal. Klapky sání stačí většinou odpojit a zaaretovat, DPF se vyndá a nahradí trubkou, akorát je potřeba ho "vymazat" z řídící jednotky.
Zkrátka zásady stejné, jako u jiného ojetého dieselu a prachy navíc taky, stejně jako u jakékoliv ojetiny.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
S tym celkom aj ratam, nejdem do maxima budgetu.
Tych 350€ je v podstate smiesna suma
Cize ako to tak sledujem, Alfy sa netreba bat :-)
A ktora volba je lepsia? 1,9 alebo 2,4?
Tych 350€ je v podstate smiesna suma

Cize ako to tak sledujem, Alfy sa netreba bat :-)
A ktora volba je lepsia? 1,9 alebo 2,4?
Momentálny vozový park:
BMW 745i 2003
Opel Corsa 1,2 1999
Volvo V40 1,8 2002
Vo vyhliadke:
AR 159 SW - 1,9JTDM 110kW / 2,4JTDM 147kW
BMW 745i 2003
Opel Corsa 1,2 1999
Volvo V40 1,8 2002
Vo vyhliadke:
AR 159 SW - 1,9JTDM 110kW / 2,4JTDM 147kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak záleží kde budeš jezdit, pokud spíš město a cukačky okolo, tak 1.9 16V určitě stačí(když už teda musí bejt nafta), protože tam by Tě asi 2.4 spotřebou příliš nepotěšila, ale pokud víc dálnice a jiný dálky, tak 2.4 je určitě zábavnější a 50 kobylek navíc je určitě příjemnejch a nějakej litr navíc oproti 1.9, pokud tomu nebudeš zatápět, by se asi přežít dal. Ale to si pročti naše zdejší speciální vlákýnko kde toho máš o spotřebě dost a dost
A jinak 159 je celkově fakt hodně v pohodě, já s ní jezdím už 3,5 roku, mám namotáno necelých 310tkm a v servisu mě skoro neznaj, jezdím tam jen na výměny náplní a fitrů, po 15ti tisících. Z dílů mám vyměněný to řízení, já sem tuším byl první kdo ho měnil, pak přední spodní a horní ramena, pružiny a stabilizátory vpředu i vzadu a desky, pak svíčky a to je tuším všechno, což si myslím není vůbec zlý, nato že sem sní já osobně nalítal cca 150tkm...

A jinak 159 je celkově fakt hodně v pohodě, já s ní jezdím už 3,5 roku, mám namotáno necelých 310tkm a v servisu mě skoro neznaj, jezdím tam jen na výměny náplní a fitrů, po 15ti tisících. Z dílů mám vyměněný to řízení, já sem tuším byl první kdo ho měnil, pak přední spodní a horní ramena, pružiny a stabilizátory vpředu i vzadu a desky, pak svíčky a to je tuším všechno, což si myslím není vůbec zlý, nato že sem sní já osobně nalítal cca 150tkm...
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Pezot : kluci co píšou je pravda, riprex sněčím přehání, ale vzásadě má pravdu, ale na slovensku je jedna alfice co by možná byla na prodej, napiš uživately Kwaso a ten má všechno na autě udělané přímo u mě, takže to je auto opravdu pouze sednout a jezdit a občas o prodeji přemýšlí, má sedana a chtěl by sw-čko.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Nevím jestli přeháním, ono ale třeba ty ceny jsou jen hodně orientační, nevím co si za to dneska kdo a kde může říct. Já si DPFko a klapky zařizoval sám, takže ani úplně přesně nevím, na kolik přesně by to přišlo tady u nás (fapoff a podobné pochybné společnosti bych rozhodně vynechal a šel za tebou, beztak seš i nejlevnější...). U řízení to ale bohužel z vlastních zkušeností vím naprosto přesně. Ta "sranda" mě tehdy vyšla na 12 000 Kč se vším všudy a asi i díky tomu mě nevyšly jiné věci. Dodnes jsem to Alfici tak úplně neodpustil.
Pezot: Co se týče volby mezi 1.9 a 2.4, tu nejslabší 8V variantu bych vynechal, ale jinak... bylo tu už o tom psáno mnohokrát, spotřeba se tu taky rozebírá a ono nakonec stejně asi zjistíš, že vezmeš to co je. Pokud se naskytne dobrej kousek s 2.4, není důvod to nevzít jen proto, že tam není 1.9 a naopak. Kvalitních ojetých 159 je tu jako šafránu...
Pezot: Co se týče volby mezi 1.9 a 2.4, tu nejslabší 8V variantu bych vynechal, ale jinak... bylo tu už o tom psáno mnohokrát, spotřeba se tu taky rozebírá a ono nakonec stejně asi zjistíš, že vezmeš to co je. Pokud se naskytne dobrej kousek s 2.4, není důvod to nevzít jen proto, že tam není 1.9 a naopak. Kvalitních ojetých 159 je tu jako šafránu...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot], Google [Bot] a 1 host