stěrače a vše kolem
Re: stěrače a vše kolem
Kdo používáte Bosch Aerotwin Retrofit? (před. fl.)
Re: stěrače a vše kolem
Já
Perfektní jak po stránce zpracování, tak i funkce. A vydrží o dost dýl než Valeo nebo Champion stejné konstrukce.

Perfektní jak po stránce zpracování, tak i funkce. A vydrží o dost dýl než Valeo nebo Champion stejné konstrukce.
159
Re: stěrače a vše kolem
a máš ramena stěračů s nápisem alfa romeo? myslim ty kovové, na kterých jsou nasazené stěrače... když jsem tam dal minulej rok nějaké neznačkové, ale podobné na Bosche, tak mi to rameno dosedlo na sterac a pak to v tom miste nestiralo... dam sem pozdeji fotku
Re: stěrače a vše kolem
Ne, mám na nich nápis "VOLGA"
Samože mám stěrače AR. A to, že Ti to nestíralo část okna je právě problém neznačkových stěračů. Takže na první dobrou - Bosch (aspoň v tomto případě - není to na elektriku
)


Samože mám stěrače AR. A to, že Ti to nestíralo část okna je právě problém neznačkových stěračů. Takže na první dobrou - Bosch (aspoň v tomto případě - není to na elektriku

159
Re: stěrače a vše kolem
Jaký je rozdíl mezi retrofit a obyč?
Já mám u aerotwinu problem stím, že jejich ulžoení je dost velká vůle a pak stěrač dělá rachot při změně směru
Já mám u aerotwinu problem stím, že jejich ulžoení je dost velká vůle a pak stěrač dělá rachot při změně směru
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: stěrače a vše kolem
Po fl. tam nemají ten nápis a mají jiné uchycení... ale jsou to taliáni, takže to tam mohli dávat i před fl. 
Dallen: retrofity mají háček na uchycení

Dallen: retrofity mají háček na uchycení
Re: stěrače a vše kolem
Dallen píše:Jaký je rozdíl mezi retrofit a obyč?
Já mám u aerotwinu problem stím, že jejich ulžoení je dost velká vůle a pak stěrač dělá rachot při změně směru
potom je možnost, že máš nesprávný adaptér - širší, než je háček na ramínku a kvůli této vůli Ti to rachotí.
159
Re: stěrače a vše kolem
mam podobne stierace akurat ze som od nich odstrojil tie vrchne gumy co maju ako ze pri napore vetra tlacit na stierac... vysledok dokonaly ultra tenky stierac
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: stěrače a vše kolem
neviem jak na 147 ale mne to zakryvalo vyhlad
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: stěrače a vše kolem
Petr147: Já ty Bosche mám také a ramínka stěračů stejné jako ty. Ale stírají mi dobře, tam kde se ti opírá ramínko o stírátko mám mezeru pár mm.
Alfa Romeo 147, r.v. 2003, 1.9JTD 85kw, černá metal.
Re: stěrače a vše kolem
ramienko je kus pliesku treba ho jednoducho ohnut... 

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: stěrače a vše kolem
Ahoj,
mám 147 před FL, a problém s tim dostat vodu z ostřikovačů při větší než 120km rychlosti aspoň na spodní část skla.
Kůrkyn mi tam teď dával lepší trysky, rozstřik je výrazně lepší než s tím co tam bylo, ale problém s dostřikem na sklo je pořád stejnej. Mám to asi takhle - 0-30km/h lítá to na střechu, 31-90km/h trefa
, 91-120km/h spíš spodek skla, pak už dál to je tragédie.
Zkoušel jste někdo třeba měnit čerpadlo ostřikovačů za nějaké silnější s větším tlakem? Nebo nevíte, zda je rozdíl mezi čerpadlem co se montovalo do FL verzí a tím před?
Případně zkoušel jste staré čerpadlo nějakým způsobem popohnat?
mám 147 před FL, a problém s tim dostat vodu z ostřikovačů při větší než 120km rychlosti aspoň na spodní část skla.
Kůrkyn mi tam teď dával lepší trysky, rozstřik je výrazně lepší než s tím co tam bylo, ale problém s dostřikem na sklo je pořád stejnej. Mám to asi takhle - 0-30km/h lítá to na střechu, 31-90km/h trefa

Zkoušel jste někdo třeba měnit čerpadlo ostřikovačů za nějaké silnější s větším tlakem? Nebo nevíte, zda je rozdíl mezi čerpadlem co se montovalo do FL verzí a tím před?
Případně zkoušel jste staré čerpadlo nějakým způsobem popohnat?
Alfa Romeo 147 - 1,9 JTD 85kW - r.v. 2001
Re: stěrače a vše kolem
stále ti zbývá několik možností....
1- dát trysky s nastavitelným střikem dle rychlosti vozidla
(jsou super, dokonce berou v potaz i rychlost bočního větru, laicky bych to přirovnal ke
Křižíkově fontáně...)
2- dát troje trysky s různým nastavením
(tj dát tři nádobky s kapalinou, tři spínače, a každá tryska se vychytá na ty určité rychlosti)
3- před ostřikem dupnout na brzdu či plyn, upravit rychlost a ostříkat
4- provozovat vozidlo pouze za slunečného počasí...
jak říkám, stále je z žeho vybírat a dobrá rada nad sůl... nebo nad zlato?
1- dát trysky s nastavitelným střikem dle rychlosti vozidla
(jsou super, dokonce berou v potaz i rychlost bočního větru, laicky bych to přirovnal ke
Křižíkově fontáně...)
2- dát troje trysky s různým nastavením
(tj dát tři nádobky s kapalinou, tři spínače, a každá tryska se vychytá na ty určité rychlosti)
3- před ostřikem dupnout na brzdu či plyn, upravit rychlost a ostříkat
4- provozovat vozidlo pouze za slunečného počasí...
jak říkám, stále je z žeho vybírat a dobrá rada nad sůl... nebo nad zlato?

AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
Re: stěrače a vše kolem

a chlape v 120km mas davat pozor na cestu
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: stěrače a vše kolem
Chlapci, už mě nebaví na dálnici zpomalovat a naopak lítat v obcích sedmdesát, abych si ostříknul sklo, tedy možnost 3, kterou provádím prakticky dva roky.
Jednička a dvojka je hezké řešení, jak z Big Bang Theory, ale na precizní manuální práci jsem levej, umim sem tam něco povolit, utáhnout, tahat troje hadičky, montovat nádržky a spínače by bylo na natočení dalšího dílu večerníčku Pat a Mat se mnou v hlavní dvojroli.
Čtvrtá možnost nepřipadá v úvahu, kdybych si mohl dovolit luxus vozit se jen za hezkého počasí, tak mi tu před barákem neparkuje sazomet, ale GTA v benzínu
.
Jednoduché řešení by pro mě bylo vyměnit to čerpadlo za nějaké silnější (minimálně do doby než by se mi tím tlakem vypojily hadičky a začalo to ostřikovat motor;-), jen nevim jestli má cenu lovit ho z nějaké FL verze, nebo je tam stejný chrchlátko.
Jednička a dvojka je hezké řešení, jak z Big Bang Theory, ale na precizní manuální práci jsem levej, umim sem tam něco povolit, utáhnout, tahat troje hadičky, montovat nádržky a spínače by bylo na natočení dalšího dílu večerníčku Pat a Mat se mnou v hlavní dvojroli.
Čtvrtá možnost nepřipadá v úvahu, kdybych si mohl dovolit luxus vozit se jen za hezkého počasí, tak mi tu před barákem neparkuje sazomet, ale GTA v benzínu

Jednoduché řešení by pro mě bylo vyměnit to čerpadlo za nějaké silnější (minimálně do doby než by se mi tím tlakem vypojily hadičky a začalo to ostřikovat motor;-), jen nevim jestli má cenu lovit ho z nějaké FL verze, nebo je tam stejný chrchlátko.
Alfa Romeo 147 - 1,9 JTD 85kW - r.v. 2001
Re: stěrače a vše kolem
tak hej moznost:
1.silnejsie cerpadlo (napr.zo superba)
2.trisky z OII (jak to mam ja su nastavovatelne hore-dole
)
3.kombinacia 1.a 2. monosti a budes z toho mat sprej
1.silnejsie cerpadlo (napr.zo superba)
2.trisky z OII (jak to mam ja su nastavovatelne hore-dole

3.kombinacia 1.a 2. monosti a budes z toho mat sprej

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: stěrače a vše kolem
No když se zase koukám na čerpadla z jiných aut, tak narážim na problém s montáží, a konkrétně u toho supa i na to, že standardní čerpadlo má jen jednu přípojku (dvě má jen čerpadlo na ostřik světlometů, a tam bych zase nehledal ten výkon), kdežto na alfonsovi jsou přípojky dvě, takže bych to musel nějak bastlit.
Alfa Romeo 147 - 1,9 JTD 85kW - r.v. 2001
Re: stěrače a vše kolem
no, tak jsem dneska trochu uvažoval....
jedna z možností je, přeměřit čidlo od převodovky, které dává rychlost, napojit to na nějaký převodník, který bude potom pouštět určité V do motorku ostřikovače a podle toho jakou rychlostí se pojede, podle toho to pak bude stříkat...
měřit, zkoušet, bádat,... dobrá laboratorní práce, jinak potom dle zjištěných údajů nechat nějaký převodník AC napětí a proudu vyrobit tzv na míru, odhaduju skromných min 2 tkč a určitě vejš, otázka času, kdy se přicpe průtok tryskou a vše bude v háji....
druhou možností vrátit se zpátky k výrobě, tj kdy tyto auta voněla novotou a vše fungovalo jak má....
pochybuji, že v manuálu při prodeji funglovky bylo, při ostřiku okna upravte rychlost na 80 km/hod.
dát nové origo trysky a zpětný ventil ostřikovačů...
strejc už tohle řešil pár měsíců na stilouši, dal vše new & origo a říkal, že mu to stříká jako zamlada,... jak ve 30 tak ve 160 krásně na střed okna....
až se na jaře oteplí, budu ostřikovače renovovat...
jedna z možností je, přeměřit čidlo od převodovky, které dává rychlost, napojit to na nějaký převodník, který bude potom pouštět určité V do motorku ostřikovače a podle toho jakou rychlostí se pojede, podle toho to pak bude stříkat...
měřit, zkoušet, bádat,... dobrá laboratorní práce, jinak potom dle zjištěných údajů nechat nějaký převodník AC napětí a proudu vyrobit tzv na míru, odhaduju skromných min 2 tkč a určitě vejš, otázka času, kdy se přicpe průtok tryskou a vše bude v háji....
druhou možností vrátit se zpátky k výrobě, tj kdy tyto auta voněla novotou a vše fungovalo jak má....
pochybuji, že v manuálu při prodeji funglovky bylo, při ostřiku okna upravte rychlost na 80 km/hod.
dát nové origo trysky a zpětný ventil ostřikovačů...
strejc už tohle řešil pár měsíců na stilouši, dal vše new & origo a říkal, že mu to stříká jako zamlada,... jak ve 30 tak ve 160 krásně na střed okna....
až se na jaře oteplí, budu ostřikovače renovovat...
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
- Princ William
- Štamgast
- Příspěvky: 526
- Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
- Bydliště: Plzeň
Re: stěrače a vše kolem
Tak já kupoval origo obě trysky nové a musim říct, že se to o dost zlepšilo. Sice to není pořád úplně ono, ale je to o dost lepší. Dokonce jsem je nemusel ani štelovat, stříkaj jak maj. Otázkou však je i to, zda na to nemá vliv to, že oproti jiným alfám mám trysky na haubně víc u sebe. Cena za kus vyhřívaný trysky činila tušim 250 Kč. Bez vyhřívání by mohly být snad ještě levnější...
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB
Re: stěrače a vše kolem
ano, od jistého roku je mají blíž u sebe, aby se zlepšil ostřik a tolik to ten proud neodfukovalo
Re: stěrače a vše kolem
taky mi nejde zadni sterac.motorek je ok pojistka taky tak ze urcite ovladacka v pacce a to budes mit mozna taky
Re: stěrače a vše kolem
Zdravím , mám problém , mojej alfičke som dal prednedávnom meniť čelne sklo a mam pocit že mi v tom servise niečo posrali s mechanizmom stieračov lebo zo začiatku keď som zapol stierače na ľavej (vodičovej strane ) to vŕzgalo ,ako stará stuna , no časom som si všimol že ten stierač mi dere o kapotu (oškrabalo jemne trocha laku ). nešlo mi to furt do hlavy jak je to možne a dnes keď som šiel domov a začalo pršať ľavý stierač ako keby prechádzal 1mm nad sklom a nič nestiera a pravý ide pekne (celu cestu som musel čumiť cez spolujazcovu stranu aby som niečo videl
) .... neviete poradiť ako je toto možne?




Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115k
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti