Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
Dallen: No zbejvá koupit si to na co mám. Prostě tak to je, všechno je o penězích.
Viděl bych to míň vyhroceně--nejde jen o to mít na to..to se tu pořád mele dokola..jako poskakovat 95 procent kiláků v koloně čímkoli výkonnějším je prostě otrava..
..pokud bydlíš třeba v centru Prahy, jsi rád, že máš kam zaparkovat jedno auto / žena vyrostla a léta bydlela v Italský a tam jsi rád, když zaparkuješ cokoli , co má 4kola/a o tom, mít 5 aut na papírech jako velký množství skalních fandů značky tady je potom pro tebe naprosto nereálná /možná spíš bohužel nedostižná / fantazie...a logicky to nebude o tom na to mít--pokud se neodsuneš do poněkud méně "zacpaných" částí nebo někam na předměstí -- jedno auto musí často plnit řadu protichůdnejch požadavků--/A RUKU NA SRDCE--ev. uvažovaný 156 gta JE BĚŽNEJ SEDAN --ČILI NA BĚŽNEJ PROVOZ SE HODÍ USPOŘÁDÁNÍM PROSTORU URČITĚ/.. LPG může pro někoho přiblížit k sobě protichůdný požadavky na auto, který by jinak majitel řešil nákupem vícero vozidel--a nevidím jedinej důvod, krmit 3.2 15 litrama benálu, když to auto ujede 95 procent kiláků ve špičce v Praze jako přibližovadlo
na nákup a do práce..v sobotu vynuluje jednotku, přepne na benál a protáhne to..nedělal bych z 3.2 busso zas takovou mystiku--je to dobrej motor
ale V12 od Ferrari to není , tak bych tu "svatokrádež" tak nehrotil..
Osobně právě v těhle relacích vnímám auta jako GTA jako smysluplný..kombinovanej civilní a "svižnej" provoz..
Jako rozložení hmot u "ostrýho pravověrnýho sportu" jde udělat asi určitě líp..
ale zase jezdit tím do Tesca je lehce otravný, už proto že to nějaká 100-kilová mamina s taškama při otevírání dveří Ochcávky omlátí dveřma...
Je hezkej pohled na Carreru4 cabrio-do který borec u Hornbachu souká pytel
lepidla na dlažky :-) to mi celkem to LPG v Alfě -GTA přijde daleko míň "tristní"
Viděl bych to míň vyhroceně--nejde jen o to mít na to..to se tu pořád mele dokola..jako poskakovat 95 procent kiláků v koloně čímkoli výkonnějším je prostě otrava..
..pokud bydlíš třeba v centru Prahy, jsi rád, že máš kam zaparkovat jedno auto / žena vyrostla a léta bydlela v Italský a tam jsi rád, když zaparkuješ cokoli , co má 4kola/a o tom, mít 5 aut na papírech jako velký množství skalních fandů značky tady je potom pro tebe naprosto nereálná /možná spíš bohužel nedostižná / fantazie...a logicky to nebude o tom na to mít--pokud se neodsuneš do poněkud méně "zacpaných" částí nebo někam na předměstí -- jedno auto musí často plnit řadu protichůdnejch požadavků--/A RUKU NA SRDCE--ev. uvažovaný 156 gta JE BĚŽNEJ SEDAN --ČILI NA BĚŽNEJ PROVOZ SE HODÍ USPOŘÁDÁNÍM PROSTORU URČITĚ/.. LPG může pro někoho přiblížit k sobě protichůdný požadavky na auto, který by jinak majitel řešil nákupem vícero vozidel--a nevidím jedinej důvod, krmit 3.2 15 litrama benálu, když to auto ujede 95 procent kiláků ve špičce v Praze jako přibližovadlo
na nákup a do práce..v sobotu vynuluje jednotku, přepne na benál a protáhne to..nedělal bych z 3.2 busso zas takovou mystiku--je to dobrej motor
ale V12 od Ferrari to není , tak bych tu "svatokrádež" tak nehrotil..
Osobně právě v těhle relacích vnímám auta jako GTA jako smysluplný..kombinovanej civilní a "svižnej" provoz..
Jako rozložení hmot u "ostrýho pravověrnýho sportu" jde udělat asi určitě líp..
ale zase jezdit tím do Tesca je lehce otravný, už proto že to nějaká 100-kilová mamina s taškama při otevírání dveří Ochcávky omlátí dveřma...
Je hezkej pohled na Carreru4 cabrio-do který borec u Hornbachu souká pytel
lepidla na dlažky :-) to mi celkem to LPG v Alfě -GTA přijde daleko míň "tristní"
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
No jo,někteří dělají z GTA nadauto,pro mě to je obyčejná 156ka s výkonnějším motorem a pár blbostma navíc,na LPG v tomto GTA nevidím nic špatného,jen samé plus 

Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
tak ono to je to nejlpesi, co alfa za 20 let vytvořila 

- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
To jo, ale jinak ma Cuhan pravdu... Ten motor je normalni (jasny ze oproti beznym znackam je super), daval se i do 166, neni to zadna extra pila jako M3...Petr147 píše:tak ono to je to nejlpesi, co alfa za 20 let vytvořila
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
V 166 bych to snesl, tam není důvod to nemít 166 není žádný stroj pro radost (bez úprav).
Ono spíše bych to řekl nějak pro porovnání, do m3 bych si taky lpg nedal, ale kdyby stejný motor byl v x5 (což bych si stejně nikdy nekoupil) tak tam bych ho taky klidně dal
Ono spíše bych to řekl nějak pro porovnání, do m3 bych si taky lpg nedal, ale kdyby stejný motor byl v x5 (což bych si stejně nikdy nekoupil) tak tam bych ho taky klidně dal
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
LPG v GTA je hnus panstvo!
..a to nemluvim o tom jak si to auto dotyčný užije na těch pražskejch kodrcačkách, mezi pastma na medvědy a zácpách by mě podvozek na GTA po měsící neskutečně sral.. stačil mi sportpaket na 156 eibach bilstein a jako sedět v tom každej den se fakt nedá na českejch silnicích.. Za chvíli tě to auto bude srát a to si taková kára jako 156 GTA nezaslouží..

Alfa Romeo 159 3.2JTS Ti (2009)
Alfa Romeo 159 3.2JTS SW (2008) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS SW (2001) ex
Alfa Romeo 156 2.5V6 (2000) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS (1998) ex
Alfa Romeo 159 3.2JTS SW (2008) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS SW (2001) ex
Alfa Romeo 156 2.5V6 (2000) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS (1998) ex
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
...těch úhlů pohledu je vícero to je jasné, každej to má jinak, třeba by se tu našel někdo, komu by zase nevadilo dát LPG do M3 nebo M5, tyhle "klenoty automobilismu" v porovnání s jinými taky nejsou žádné pily a proč trošku nepobastlit i to Fero, které mě osobně moc neříká... no a když se vrátím ke GTA, tak nezlobte se na mě ale dorazit s GTA a v něm LPG někam na sraz, a vůbec mít v tomhle LPG je podle mě ujeťárna a pochybuju, že by se k tomu tady někdo nakonec odhodlal
...brrr 


Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
samozřejmě každý to vidí jinak, já píšu jen svůj názor.. A já osobně bych nenechal vrtat do GTA plyn, to bych opravdu nedal.. Jsou auta vhodná a vyrobená pro každodenní ježdění a užívání v klasickym provozu a pak jsou auta pro radost vyrobená bez kompromisů a nároků na pohodlí cestujících za účelem získat co nejsportovnější vlastnosti a ty nejsou moc vhodný na každodenní ježdění, tak nechápu postoj jako, že GTA je vlastně normální auto tak mu plyn neva, ani tim,že do GTA dáš plyn z něj auto na každý den neuděláš! Na to si kup 166 v benzínu, dej do toho plyn a jezdi.. Ale možná jsem už starej a vidim to jinak!
Alfa Romeo 159 3.2JTS Ti (2009)
Alfa Romeo 159 3.2JTS SW (2008) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS SW (2001) ex
Alfa Romeo 156 2.5V6 (2000) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS (1998) ex
Alfa Romeo 159 3.2JTS SW (2008) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS SW (2001) ex
Alfa Romeo 156 2.5V6 (2000) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS (1998) ex
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
spravneLuciano píše: Na to si kup 166 v benzínu, dej do toho plyn a jezdi.

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
Proč ne LPG do 156 V6? -do sedanu se to do města hodí, je to běžný rozložení hmot a prostoru na normální provoz-+ motor co má dost síly i v otáčkách okolo 2tis v benálu a neotravuje přehnaným výkonem v koloně..je to -jak říká "cuhan" -normální 156 jen s aktuálně nejsilnějším motorem co se dělal a pár věcma okolo-a flákli na to nějakej popis..155GTA byla konstrukčníma změnama kapku jiný kafe, a tohle je joproti 156 jen kosmetika--oproti tomu původnímu významu toho slova co vyjadřovalo u 155..
svatokrádež to je moje :-) nemám dramaticky pocit, že by v GTA busso bylo konstrukčně cosi jiného než třeba 2.5V6--co se týká konstrukce jako takové..
--a není to nic jinýho dramaticky jinýho než 156 jako taková--s výhadama i nevýhodama běžného cestovního auta.. a V6 2.5 LPG lítá skvěle, když se zvolí slušná sekvence nejsou žádný problémy--s přímazem ventilů +/i na ochranu spalováku/
není v městským provozu co tomu vytknout..
jo..třeba bmw-Z3 má ty hmoty rozložený přece jen kapku jinak.. ta LPG nedostane, tý těch 50koníků přihazuju v benálový verzi a možná nakonec dostane kompresor...
Ale taky nejezdí denně Prahu centrum..a není v případě volby jedinný možný auto na provoz, ale normálně vždycky druhý nebo spíš i třetí v řadě..
BMW-M3 bych s GTA nesrovnával konstrukčně co se motoru a jeho citlivosti týká s V6 busso...jasně M3 šestiklapka má 350 koní z 3.2 --čili objektivně v serii litrově posazená někde jinde než busso, ale právě překročením hranice 100koní/litr už se jedná o náchylnej motor a životnost není nijak závratná---tam je dost problémů při dlouhodobým provozu i bez LPG..pokud to má nadrbat víc než 100tis..
Proti tomu busso posazený výkonově níž je odolnej motor, se kterým v režimu LPG nejsou žádný dramatický problémy, pokud majitel chápe, že LPG má u sekvence minimální , po pravdě řekněme v podstatrě nulový výparný teplo--protože jde do sání v běžný verzi v plynným stavu, což
je hlavní problém při zátěžovým provozu, když motor jede "pilku"--takže tam je potřeba radši sepnout tlačítko benál, ale na poskakování po městě je to fakt šumák..
Pokud se vyřeší pro sichr aspon snížením teploty vody "chlazení spalovacího prostoru a ventilů" zvětšením gradientu teplotního spádu--nemá s LPG žádnej problém i při relativně ostřejším provozu--palivo je prostě jen palivo, pro zajímavost "spodek " má "propanová směs" v případě LPG lepší než benál určitě je to "hladší a měkčí" už od spoda..
Oni ty octany tam prostě jsou..
svatokrádež to je moje :-) nemám dramaticky pocit, že by v GTA busso bylo konstrukčně cosi jiného než třeba 2.5V6--co se týká konstrukce jako takové..
--a není to nic jinýho dramaticky jinýho než 156 jako taková--s výhadama i nevýhodama běžného cestovního auta.. a V6 2.5 LPG lítá skvěle, když se zvolí slušná sekvence nejsou žádný problémy--s přímazem ventilů +/i na ochranu spalováku/
není v městským provozu co tomu vytknout..
jo..třeba bmw-Z3 má ty hmoty rozložený přece jen kapku jinak.. ta LPG nedostane, tý těch 50koníků přihazuju v benálový verzi a možná nakonec dostane kompresor...
Ale taky nejezdí denně Prahu centrum..a není v případě volby jedinný možný auto na provoz, ale normálně vždycky druhý nebo spíš i třetí v řadě..
BMW-M3 bych s GTA nesrovnával konstrukčně co se motoru a jeho citlivosti týká s V6 busso...jasně M3 šestiklapka má 350 koní z 3.2 --čili objektivně v serii litrově posazená někde jinde než busso, ale právě překročením hranice 100koní/litr už se jedná o náchylnej motor a životnost není nijak závratná---tam je dost problémů při dlouhodobým provozu i bez LPG..pokud to má nadrbat víc než 100tis..
Proti tomu busso posazený výkonově níž je odolnej motor, se kterým v režimu LPG nejsou žádný dramatický problémy, pokud majitel chápe, že LPG má u sekvence minimální , po pravdě řekněme v podstatrě nulový výparný teplo--protože jde do sání v běžný verzi v plynným stavu, což
je hlavní problém při zátěžovým provozu, když motor jede "pilku"--takže tam je potřeba radši sepnout tlačítko benál, ale na poskakování po městě je to fakt šumák..
Pokud se vyřeší pro sichr aspon snížením teploty vody "chlazení spalovacího prostoru a ventilů" zvětšením gradientu teplotního spádu--nemá s LPG žádnej problém i při relativně ostřejším provozu--palivo je prostě jen palivo, pro zajímavost "spodek " má "propanová směs" v případě LPG lepší než benál určitě je to "hladší a měkčí" už od spoda..
Oni ty octany tam prostě jsou..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 15.1.2013, úte 11:19, celkem upraveno 1 x.
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
No jasně!Richie píše:spravneLuciano píše: Na to si kup 166 v benzínu, dej do toho plyn a jezdi.

Alfa Romeo 159 3.2JTS Ti (2009)
Alfa Romeo 159 3.2JTS SW (2008) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS SW (2001) ex
Alfa Romeo 156 2.5V6 (2000) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS (1998) ex
Alfa Romeo 159 3.2JTS SW (2008) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS SW (2001) ex
Alfa Romeo 156 2.5V6 (2000) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS (1998) ex
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
Nevim kolik km si najezdil se 156kou, ale věř mi, že to neni moc pohodlný auto a už vůbec ne v tý nejsportovnější verzi..HonzaR píše:Proč ne LPG do 156 V6? -do sedanu se to do města hodí, je to běžný rozložení hmot a prostoru na normální provoz-je to -jak říká "cuhan" -normální 156 jen s aktuálně nejsilnějším motorem co se dělal a pár věcma okolo-
svatokrádež to je moje :-) nemám dramaticky pocit, že by GTA busso bylo konstrukčně cosi jiného než třeba 2.5V6--co se týká konstrukce jako takové..
--a není to nic jinýho dramaticky jinýho než 156 jako taková--s výhadama i nevýhodama..cestovního auta.. a V6 2.5 LPG lítá skvěle, když se zvolí slušná sekvence nejsou žádný problémy--s přímazem ventilů +/i na ochranu spalováku/
není v městským provozu co tomu vytknout..
jo..třeba bmw-Z3 má ty hmoty rozložený přece jen kapku jinak.. ta LPG nedostane, tý těch 50koníků přihazuju v benálový verzi a možná nakonec dostane kompresor...
Ale taky nejezdí denně Prahu centrum..
jasně M3 šestiklapka má 350 koní z 3.2 --čili objektivně v serii litrově někde jinde než busso, ale právě překročením hranice 100koní/litr už se jedná o náchylnej motor a životnost není nijak závratná---taj je dost problémů při dlouhodobým provozu i bez LPG..
Proti tomu busso posazený výkonově níž je odolnej motor, se kterým v režimu LPG nejsou žádný dramatický problémy, pokud majitel chápe, že LPG má u sekvence minimální výparný teplo--protože jde do sání s plynným stavu, což
je hlavní roblém při zátěžovým provozu když motor jede "pilku"--takže tam je potřeba tlačítko benál, ale na poskakování po městě je to fakt šumák..
Pokud se vyřeší "chlazení spalovacího prostoru a ventilů"--nemá s LPG žádnej problém--je to prostě jen palivo, pro zajímavost "spodek " má propanová
směs v případě LPG lepší než benál určitě je to "hladší a měkčí" už od spoda..
Oni ty octany tam prostě jsou..
Uvidíš sám jak budeš mluvit po půl roce ježdění po Praze.. s tvrdym podvozkem a spojkou.. To auto se na to prostě nehodí a budeš trpět ty i to GTA!
Alfa Romeo 159 3.2JTS Ti (2009)
Alfa Romeo 159 3.2JTS SW (2008) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS SW (2001) ex
Alfa Romeo 156 2.5V6 (2000) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS (1998) ex
Alfa Romeo 159 3.2JTS SW (2008) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS SW (2001) ex
Alfa Romeo 156 2.5V6 (2000) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS (1998) ex
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
Hele skáču dost často Prahu ve sníženým GTV po dlažbě -35mm , 3.0V6 v Powerflexu a proti tomu synkova SW 156 2.5 V6 LPG je opravdu naprostej klid..
Když chci pohodu na dlažbě, jedu Fronterou a je mi na AT-gumách 70/265 tlaku 1.8 a rámu na spodku jedno, kolik vymetu děr..všechno má svoje..
No ta FRontera má vepředu poctivý lichoběžníky a samosvor na zadku, +v režimu zadního náhonu jí jde poslat do zatáčky na AT 265 -gumách při světlý vejšce 300mm tak, že syn v Alfě za mnou často nechápe..a driftuje při 2t v režimu zadohrabu i na AT-gumách dost slušně.., rozhodně čitelně a snadno se rovná..
Já bych tu adoraci 156 v libovolný motorizaci nerad přehnal k trapasu .
Není to jedinný auto , co jede.projed si jaguara 4.0 kompresor a při zadním náhonu S type-R je nečekaně ostrá kára..dimenze podvozku ,zátah motoru co se Nm týká a jeho ochoty jít do otáček + brzdy v serii ti umožní styl, kterej bys u takhle vypadajícího auta rozhodně nečekal..,/to zrychlení a reakce seriových brzd jsou prostě celkem na běžný poměry cestáků drtivý../ a spotřeba je pak logicky podle toho..:-)
Když chci pohodu na dlažbě, jedu Fronterou a je mi na AT-gumách 70/265 tlaku 1.8 a rámu na spodku jedno, kolik vymetu děr..všechno má svoje..
No ta FRontera má vepředu poctivý lichoběžníky a samosvor na zadku, +v režimu zadního náhonu jí jde poslat do zatáčky na AT 265 -gumách při světlý vejšce 300mm tak, že syn v Alfě za mnou často nechápe..a driftuje při 2t v režimu zadohrabu i na AT-gumách dost slušně.., rozhodně čitelně a snadno se rovná..
Já bych tu adoraci 156 v libovolný motorizaci nerad přehnal k trapasu .
Není to jedinný auto , co jede.projed si jaguara 4.0 kompresor a při zadním náhonu S type-R je nečekaně ostrá kára..dimenze podvozku ,zátah motoru co se Nm týká a jeho ochoty jít do otáček + brzdy v serii ti umožní styl, kterej bys u takhle vypadajícího auta rozhodně nečekal..,/to zrychlení a reakce seriových brzd jsou prostě celkem na běžný poměry cestáků drtivý../ a spotřeba je pak logicky podle toho..:-)
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
... já myslím, že se tak trochu s některými nechápeme
tohle je web fandů značky A.R., když to hodně přeženu, ale ilustrativně dobrý příklad, je to jako kdybych měl doma toto
a uvažoval o LPG


a uvažoval o LPG
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
Americkou legendu, laminatem zbastlenou do podoby, co jsem zahlidnul v telce?
jednou snad Alfa 164QV
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
Tak jestli jezdíš s GTV po Praze tak asi víš o čem mluvim.. a GTA je to samý.. ty rány od podvozku jsou strašný.. rozhodně to není na každodenní ježdění, to bych to auto začal nesnášet..HonzaR píše:Hele skáču dost často Prahu ve sníženým GTV po dlažbě -35mm , 3.0V6 v Powerflexu a proti tomu synkova SW 156 2.5 V6 LPG je opravdu naprostej klid..
Když chci pohodu na dlažbě, jedu Fronterou a je mi na AT-gumách 70/265 tlaku 1.8 a rámu na spodku jedno, kolik vymetu děr..všechno má svoje..
No ta FRontera má vepředu poctivý lichoběžníky a samosvor na zadku, +v režimu zadního náhonu jí jde poslat do zatáčky na AT 265 -gumách při světlý vejšce 300mm tak, že syn v Alfě za mnou často nechápe..a driftuje při 2t v režimu zadohrabu i na AT-gumách dost slušně.., rozhodně čitelně a snadno se rovná..
Já bych tu adoraci 156 v libovolný motorizaci nerad přehnal k trapasu .
Není to jedinný auto , co jede.projed si jaguara 4.0 kompresor a při zadním náhonu S type-R je nečekaně ostrá kára..dimenze podvozku ,zátah motoru co se Nm týká a jeho ochoty jít do otáček + brzdy v serii ti umožní styl, kterej bys u takhle vypadajícího auta rozhodně nečekal..,/to zrychlení a reakce seriových brzd jsou prostě celkem na běžný poměry cestáků drtivý../ a spotřeba je pak logicky podle toho..:-)
A co se týká jaguáru, znám moc dobře soused jezdil s jágrama a mam je projetý.. a XJR velká ikona pro mě, ale to jsme trochu někde jinde.. sportovní limuzíny, ale taky bych s tim nechtěl jezdit každej den po Praze.. i když jsou skoro všechny v automatu..
Alfa Romeo 159 3.2JTS Ti (2009)
Alfa Romeo 159 3.2JTS SW (2008) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS SW (2001) ex
Alfa Romeo 156 2.5V6 (2000) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS (1998) ex
Alfa Romeo 159 3.2JTS SW (2008) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS SW (2001) ex
Alfa Romeo 156 2.5V6 (2000) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS (1998) ex
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
Tak pro tebe, odmysli si ty lamináty O.K?vocilka píše:Americkou legendu, laminatem zbastlenou do podoby, co jsem zahlidnul v telce?
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
To že na nějaký auto napíšu GTA neznamená, že nemůže dostat LPG, protože v kontextu k okolnímu světu to není zase takevej exot..ale sedan s V6 která jezdí i GT, GTV, 166 a to je myslím smysl diskuze jestli do bussa LPG nebo ne..
Miluju, když soudy dělaj lidi, který pokud jde o ně provozujou 1.4 T..
Nechme na majitelích těhle hezkejch motorů V6, at sami usoudí, jak je budou provozovat..radit schovanej za bukem JTD je hezké, leč k ničemu.
Kolik z vás tu chce V6 provozovat v městským provozu hopsáním na benál ? Já jo a budu to dělat tak jak sám chci--prachy mi rozhodně nechyběj..čili je na mě, jaký banány dám opičce, když mám aktuálně doma 3 motory V6 24V na dvoře..
Svatokrádež z toho dělaj pouze emoce lidí, co si z GTA udělali svou ikonu , kterou nikdy nehodlaj provozovat..
Pro mě je to pouze výbornej, pozoruhodně točivej motor V6 ale současně nepopírám , že okolo mě jezděj i jiný slušný auta..
Jinak pak se dostaneme do roviny karikatury--ačkoli..
V tý už pomalu jsme -absencí aktuálně jakýkoli rozumný politiky týhle automobilky v rámci kontextu koncernu FIAT, bohužel..
Nemám rozhodně auta na to, aby stály a ujely ročně cca 5tis, jen proto že někdo na foru má pocit že to tak je dobře, že je to předmět týhle skupiny, omyl--chápu tohle ještě u Ferrari, Corvette provozovaný u nás, i když ta jezdí relativně úsporně, jak dokládá RV147..
ale přehnaný mi tenhle přístup přijde u běžnýho sedanu V6.., jako srazy ..no dobrá..
ale nedělejme z názoru lidí, co to auto maj pomalu jako fetiš normu .pro racionální diskuzi na foru, kde má jít o technickou stránku věci--tyhle "emoce" s technickou stránkou řešení třeba LPG a provozu V6 na něj nemaj nic společnýho..
Miluju, když soudy dělaj lidi, který pokud jde o ně provozujou 1.4 T..
Nechme na majitelích těhle hezkejch motorů V6, at sami usoudí, jak je budou provozovat..radit schovanej za bukem JTD je hezké, leč k ničemu.
Kolik z vás tu chce V6 provozovat v městským provozu hopsáním na benál ? Já jo a budu to dělat tak jak sám chci--prachy mi rozhodně nechyběj..čili je na mě, jaký banány dám opičce, když mám aktuálně doma 3 motory V6 24V na dvoře..
Svatokrádež z toho dělaj pouze emoce lidí, co si z GTA udělali svou ikonu , kterou nikdy nehodlaj provozovat..
Pro mě je to pouze výbornej, pozoruhodně točivej motor V6 ale současně nepopírám , že okolo mě jezděj i jiný slušný auta..
Jinak pak se dostaneme do roviny karikatury--ačkoli..
V tý už pomalu jsme -absencí aktuálně jakýkoli rozumný politiky týhle automobilky v rámci kontextu koncernu FIAT, bohužel..
Nemám rozhodně auta na to, aby stály a ujely ročně cca 5tis, jen proto že někdo na foru má pocit že to tak je dobře, že je to předmět týhle skupiny, omyl--chápu tohle ještě u Ferrari, Corvette provozovaný u nás, i když ta jezdí relativně úsporně, jak dokládá RV147..
ale přehnaný mi tenhle přístup přijde u běžnýho sedanu V6.., jako srazy ..no dobrá..
ale nedělejme z názoru lidí, co to auto maj pomalu jako fetiš normu .pro racionální diskuzi na foru, kde má jít o technickou stránku věci--tyhle "emoce" s technickou stránkou řešení třeba LPG a provozu V6 na něj nemaj nic společnýho..
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
Petan píše:Tak pro tebe, odmysli si ty lamináty O.K?vocilka píše:Americkou legendu, laminatem zbastlenou do podoby, co jsem zahlidnul v telce?
"Eleanor" je opravdu bastl. Prirovnatelna americka legenda je tak tohle v ty 260PS verzi...

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
HonzaR: no právě, já mám doma auto, který rozhodně až bude hotový nebude jezdit v zimě, nebudu do něho dávat LPG, CNG ani jiné věci omezující spotřebu, když s ním nalítám 5 tis. ročně tak moc a v tom je ten rozdíl mezi námi, já mám auta jako koníčka, mám doma pracovní JTD, možná časem LPG v 3.0 ale vždycky budu mít doma něco dalšího, pro radost, volnou chvíli apod....podobně to vidím s GTA
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
Jenže to je o tom, že GTA 156 je pro mě normální auto na provoz a když se podívám, proč tam to GTA je, nic převratnýho oproti jiný 156 nevidím, jen marketingovej tah jak si tu V6 3.2 nechat zaplatit..třeba pro mě je tohle "spodní objem" na radost typu pravověrnýho hobby-caru , mám to takhle ...
A celkově vnímaný --v kontextu trhu--je to jak říká svým odkazem Ladin 164V6...já tam analogii jako afinitu k třeba takový legendě jako Mustang necejtím..to si myslím je z novější produkce rozhodně Alfy jako legenda spíš už 75..
Komerční předohrabky okolo 270 koní nejsou dneska žádný "trhači kou.lí" ,jsou to aktuálně vyráběný "ostřejší modely" leckterý nákupní tašky konkurence.. to byla pecka možná před 10lety...dneska je to prostě dobrý auto, ale ne rozhodně legenda..
Jako na foru si z toho legendu udělat můžeme vždycky--ale hmotový rozložení má určitě lepší třeba GTV.., a výztuhy kasle ve sloupcích, prahy atd to je pří bouračce trochu jiná liga, než 156..v tý bych si hubu rozbít teda nechtěl..nezlob se..156 je prostě produkční model , střední proud u Alfy..jen tam na V6 3.2 bouchli marketingovým rozhodnutím GTA :-)
GTA si představuju trochu jinak--co se odstupu od seriovýho auta nějakýho modelu týká..
Takže k úvaze jestli do 156 3.2 V6 LPG nemám nic jinýho, než odpověď
jestli to ten motor skousne a jak a za jakých podmínek..
A celkově vnímaný --v kontextu trhu--je to jak říká svým odkazem Ladin 164V6...já tam analogii jako afinitu k třeba takový legendě jako Mustang necejtím..to si myslím je z novější produkce rozhodně Alfy jako legenda spíš už 75..
Komerční předohrabky okolo 270 koní nejsou dneska žádný "trhači kou.lí" ,jsou to aktuálně vyráběný "ostřejší modely" leckterý nákupní tašky konkurence.. to byla pecka možná před 10lety...dneska je to prostě dobrý auto, ale ne rozhodně legenda..
Jako na foru si z toho legendu udělat můžeme vždycky--ale hmotový rozložení má určitě lepší třeba GTV.., a výztuhy kasle ve sloupcích, prahy atd to je pří bouračce trochu jiná liga, než 156..v tý bych si hubu rozbít teda nechtěl..nezlob se..156 je prostě produkční model , střední proud u Alfy..jen tam na V6 3.2 bouchli marketingovým rozhodnutím GTA :-)
GTA si představuju trochu jinak--co se odstupu od seriovýho auta nějakýho modelu týká..
Takže k úvaze jestli do 156 3.2 V6 LPG nemám nic jinýho, než odpověď
jestli to ten motor skousne a jak a za jakých podmínek..
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
Myslim, že to začínáš taky trošku moc prožívat..HonzaR píše:Jenže to je o tom, že GTA 156 je pro mě normální auto na provoz a když se podívám, proč tam to GTA je, nic převratnýho oproti jiný 156 nevidím, jen marketingovej tah jak si tu V6 3.2 nechat zaplatit..třeba pro mě je tohle "spodní objem" na radost typu pravověrnýho hobby-caru , mám to takhle ...
A celkově vnímaný --v kontextu trhu--je to jak říká svým odkazem Ladin 164V6...já tam analogii jako afinitu k třeba takový legendě jako Mustang necejtím..to si myslím je z novější produkce rozhodně Alfy jako legenda spíš už 75..
Komerční předohrabky okolo 270 koní nejsou dneska žádný "trhači kou.lí" ,jsou to aktuálně vyráběný "ostřejší modely" leckterý nákupní tašky konkurence.. to byla pecka možná před 10lety...dneska je to prostě dobrý auto, ale ne rozhodně legenda..
Jako na foru si z toho legendu udělat můžeme vždycky--ale hmotový rozložení má určitě lepší třeba GTV.., a výztuhy kasle ve sloupcích, prahy atd to je pří bouračce trochu jiná liga, než 156..v tý bych si hubu rozbít teda nechtěl..nezlob se..156 je prostě produkční model , střední proud u Alfy..jen tam na V6 3.2 bouchli marketingovým rozhodnutím GTA :-)
GTA si představuju trochu jinak--co se odstupu od seriovýho auta nějakýho modelu týká..
Takže k úvaze jestli do 156 3.2 V6 LPG nemám nic jinýho, než odpověď
jestli to ten motor skousne a jak a za jakých podmínek..

Alfa Romeo 159 3.2JTS Ti (2009)
Alfa Romeo 159 3.2JTS SW (2008) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS SW (2001) ex
Alfa Romeo 156 2.5V6 (2000) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS (1998) ex
Alfa Romeo 159 3.2JTS SW (2008) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS SW (2001) ex
Alfa Romeo 156 2.5V6 (2000) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS (1998) ex
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
S obyč 156 toho mám najeto dost, a když jsem jel s GTA tak to bylo něco jiného. Jediné co bylo podobné byl pocit s jakým se to řídilo, to je u všech benzínových 156 stejné, auto je skvěle čitelné a člověk ví co se děje. Mezi GTA a 156 možná není obrovskej rozdíl jako mezi 3er a M3, ale to je taky tím, že 156 ve své době byla v porovnání s vozy stejné třídy úplně někde jinde a dala se srovnávat právě s 3er (ale to je jiná koncepce).HonzaR píše:Jenže to je o tom, že GTA 156 je pro mě normální auto na provoz a když se podívám, proč tam to GTA je, nic převratnýho oproti jiný 156 nevidím, jen marketingovej tah jak si tu V6 3.2 nechat zaplatit..
Jinak GTA není jen velkej motor v malém autě, jiné brzdy, větší brz. válec, jinej podvozek, kompletně jiná geometrie a i ten interiér je jiná liga

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
...já už se v tom nějak nechci patlat, začíná se to různě překrucovat a srovnávat hrušky s jabkama, pro mě GTA není tuctovka, to jsem chtěl asi tak říct, když to ty vidíš tak, že GTA je auto pro běžný provoz ok, to stejné platí o převratnosti oproti běžným 156kám, když tam nic nevídíš ok, je to tvůj pohled já to respektuju...já to vidím jinak
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)
Dallen : Jinak GTA není jen velkej motor v malém autě, jiné brzdy, větší brz. válec, jinej podvozek, kompletně jiná geometrie a i ten interiér je jiná liga
[/quote]
GTA je prostě bellissima!!
a je jasný, že to neni standart 156... To je vidět na první pohled! 

GTA je prostě bellissima!!


Alfa Romeo 159 3.2JTS Ti (2009)
Alfa Romeo 159 3.2JTS SW (2008) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS SW (2001) ex
Alfa Romeo 156 2.5V6 (2000) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS (1998) ex
Alfa Romeo 159 3.2JTS SW (2008) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS SW (2001) ex
Alfa Romeo 156 2.5V6 (2000) ex
Alfa Romeo 156 2.0TS (1998) ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů