Koupě GTV
Re: Koupě GTV

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Koupě GTV
Tak o tohle GTV jsem se zajímal cca před dvěma lety, po telefonu mi řekli, že tohle konkrétní už nemají, ale že by mi něco podobného mohli dovézt... od té doby jsem na ten inzerát ještě párkrát narazil (fotky jsou pořád stejné).. Moc důvěry ve mě ten bazar nevzbuzuje 

AR 147 2,0 TS
Citroën 2CV
Citroën CX 25 GTI Turbo
PORSCHE 944 S
P 406 coupe 2,2 hdi
---------------------
AR 156 2,4 JTD - EX
AR GTV 1,8 TS - EX
Citroën 2CV
Citroën CX 25 GTI Turbo
PORSCHE 944 S
P 406 coupe 2,2 hdi
---------------------
AR 156 2,4 JTD - EX
AR GTV 1,8 TS - EX
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě GTV
Nn, mela by to byt 3.0/3.2V6 pred face (interier po face), idealne v cervene
Alfa Romeo Perfection
Re: Koupě GTV
To bude dost tazke zohnat v CZ s tymito podmienkami jedine DE/IT a pod. ale tam su cenovo trosku viac hodnotene ako u nas 

Re: Koupě GTV
Fabi má pravdu
Trošku inak, trošku viac hodnotene, o dosť... hlavne tie zachovalejšie kusy.
Inak 3,2V6 predface nenajdeš, len po roku 2003/2004.

Inak 3,2V6 predface nenajdeš, len po roku 2003/2004.
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Re: Koupě GTV
Hele--hoši z VIP-cars nejsou úplný šejdíři,ale taky to nejsou žádný svatouškové..ten stav aut typu GTV co prodávaj není ve většině případů rozhodně to co inzerujou--nabídka aut, který takový byly se dává u nich klidně i 3roky po prodeji pořád dokola do inzerce ,/jeden takovej případ znám trochu zblízka i diskuzi, co okolo toho probíhala, když majitel auta viděl nabízet hochy z VIP svoji káru rok a půl po koupi jako volavku --číslo SPZ co to mělo při koupi se nedalo okecat..:-)/ jsou to většinou fakt jen volavky, když přijedeš, uslyšíš...bla, bla, bla..právě jsme ho prodali..ale měli bysme něco podobnýho..
Nečekej rozhodně, že od nich dostaneš auto ve stavu A1 bez masivních následných investic..
V tomhle ohledu -dostat auto opravdu v deklarovaným stavu-bych asi zajel za Fabim, těch pár kiláků z Ostravy se bohatě vrátí..
Jinak konečná cena bude v reálu u auta typu GTV určitě dvojnásobek kupní....jak tady někde psal třeba JendaV6, nebo Kurkyn..následný investice kupce rozhodně neminou..taky jsem věděl už při koupi, co mě čeká..
Nečekej rozhodně, že od nich dostaneš auto ve stavu A1 bez masivních následných investic..
V tomhle ohledu -dostat auto opravdu v deklarovaným stavu-bych asi zajel za Fabim, těch pár kiláků z Ostravy se bohatě vrátí..
Jinak konečná cena bude v reálu u auta typu GTV určitě dvojnásobek kupní....jak tady někde psal třeba JendaV6, nebo Kurkyn..následný investice kupce rozhodně neminou..taky jsem věděl už při koupi, co mě čeká..

Re: Koupě GTV
Škoda, že ta fabiho je stříbrná, ale jinak je to pěkný kus auta 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Michal_Plzen
- Pozorovatel
- Příspěvky: 403
- Registrován: 26.1.2010, úte 19:36
Re: Koupě GTV
HonzaR píše:Hele--hoši z VIP-cars nejsou úplný šejdíři,ale taky to nejsou žádný svatouškové..ten stav aut typu GTV co prodávaj není ve většině případů rozhodně to co inzerujou--nabídka aut, který takový byly se dává u nich klidně i 3roky po prodeji pořád dokola do inzerce ,/jeden takovej případ znám trochu zblízka i diskuzi, co okolo toho probíhala, když majitel auta viděl nabízet hochy z VIP svoji káru rok a půl po koupi jako volavku --číslo SPZ co to mělo při koupi se nedalo okecat..:-)/ jsou to většinou fakt jen volavky, když přijedeš, uslyšíš...bla, bla, bla..právě jsme ho prodali..ale měli bysme něco podobnýho..
Nečekej rozhodně, že od nich dostaneš auto ve stavu A1 bez masivních následných investic..
V tomhle ohledu -dostat auto opravdu v deklarovaným stavu-bych asi zajel za Fabim, těch pár kiláků z Ostravy se bohatě vrátí..
Jinak konečná cena bude v reálu u auta typu GTV určitě dvojnásobek kupní....jak tady někde psal třeba JendaV6, nebo Kurkyn..následný investice kupce rozhodně neminou..taky jsem věděl už při koupi, co mě čeká..
Naprosty souhlas co se tyce tohoto bazaru...v dobe kdy jsem se koukal po GTV, tak jsem je take kontaktoval a nikdy nic nemeli!!!
...jinak o investicich do GTV muze asi referovat kazdy majitel z tohoto fora, ktery se snazi auto zachovat co mozna v nejlepsim technickem stavu (vcetne me). Ja jsem moje poridil v dobe pred 4 lety za sumu 140tis. a naklady k dnesku se blizi k hodnote porizovaci ceny a to jsem neresil nejake zasadni problemy s technikou az do dneska.
PS: Jinak ceny Fabiho GTV je dle meho nazoru velice prizniva v pripade slusne historie vozu.
EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě GTV
Fabiho GTV mam v merku. Prvni reakce, kdyz jsem doma koupi GTV nadhodil byla, ze jsem se musel zblaznit a co s dalsim autem. Nasledovalo "ze v cervene by to slo". A ja musim dat zapravdu, ze tomu autu proste slusi. Takze bych auto pro radost rad koupil bez kompromisu. S dalsima investicema pocitam, mam urcity plan, no nejvetsi obavy mam z koroze karoserie. Preci jen se ve vetsine pripadu jedna o 15 let stara auta.
Alfa Romeo Perfection
Re: Koupě GTV
tak zrovna s korozí GTV problém moc nemá 

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Koupě GTV
nejvíc trpí na předhozí majitele :-) taky záleží co do toho chceš za pohon žejo
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Koupě GTV
no yanko hlada len 3.0 alebo 3.2 a tym je to este horsie
a stou cervenou to mas velku pravdu
to auto je o dalsiu triedu "v style" inde v peknej cervenej farbe


Re: Koupě GTV
.. černá je taky slušná volba ...
JInak ...S tou korozí je to v podstatě pravda, ale části spodku nemaj masivní úpravu třeba pod zadní nápravnicí--tak je to potřeba dobře projít, v jakým je to stavu.., když to jezdilo třeba i v zimě v soli..
Není to ale žádnej "staniol-, a vydrží ten matroš hodně..co se ev.prorezivění týká -to Tazovo bouchnutý jsem boural flexou, a prahy mě fakt překvapily, to je hodně slušnej materiál.,...--při bouračce Taze se složil práh telekopicky naprosto předpisově--a to ta rána za přední kolo u spolujezdce na práh bývá fatální ..fotku, z čeho vylezl Taz bez škrábance jsem sem házel a spolujezdkyně pouze zlomenou stehení kost.-a to byla v podstatě rána bokem do stromu v zatáčce...,šotolina po zimě:-) , elektrika se vypnula předpisově.. :-)--Taz sice tvrdil, že jel asi kilo, no tomu se soudní znalec docela uculoval a rozhodně to zpochybnil, že to muselo být výrazně víc ...
-u GTV bych asi před barvou rozhodně upřednostnil stav konkrétního kusu.., při ježdění po centru města ja barva zralá na přelakování po 2-3 letech, tak potom to klidně stříkneš na co chceš..
/
----------------------------------------------------
Největší investice..
motor--2x lambda, jednou váha, rozvody, budou potřeba při nejistý minulosti skoro vždycky..
/pohádky o údržbě před prodejem bych věřil jen třeba právě Fabimu--co se rozvodu týká..
vymlácenej zadek bude většinou určitě , poznáš při razantní jízdě nad 120 při dynamickým stylu charakteristickým "plaváním" zadku..a jen powerflexem
to přemlátit na většině dílen bude okolo 10t..přední ramana jsou při tvrdým nastavení podvozku taky spotřební matroš--pokud to jezdí třeba po Praze, 60tis a dost..
Olej, svíčky,v kůži interieru může být ojetý sedadlo řidiče "mimo dobrej vkus",sedadlo se v slušným stavu shání blbě..
Sjetý kotouče--reálnej stav brzd čili + destičky, jestli nebudou potřebovat brzdiče repas.
Jak vadnou brzdy při projížďce..čili v jakým stavu se dá očekávat náplň--jakej typ ram je..
Při plnejch rejdech věnovat pozornost servu volantu..
.
Horní silenblok motoru bude KO skoro vždycky..
Vejfuk--projít důkladně. celý vedení..zvlášť pokud na to někdo šahal plamenem a neošetřil to, tak je to další položka v dohledu..
Motor bych určitě změřil tlaky..., zjistit, na jakej olej to jezdilo a určitě pro sichr hned odkalit a dát co nejdřív novou náplň ester typu..
Mrkni na antenu, utahanej mechanismus vysouvání může zlobit a budeš shánět ev. novou
POdvozek-tlumiče+ pružiny zkontrolovat..
...............................
Prostě je potřeba si dát při koupi čas, dobře to projít a jít tam ještě s někým, kdo nemá "růžový brejle" a bude upozorňovat hlavně na nedostatky ..
--------------------------
POkud Fabiho auto většinu těhle "problémů nevykazuje--na barvu bych rychle zapoměl a šel koupit--já do GTV pustil kilo, ještě než jsem vyjel--chtěl jsem konkrétní auto, který navrch mělo
úpravu na motoru a jinou mapu.., a dochytat to, když předchozí majitel na to dlabal, byl fakt porod..ale to jsem věděl při koupi..
Měl jsem dvě zajímavý nabídky--jedno "údajně komplet udělaný" --asi za 270 a druhý o kilo levnější, vzal jsem to levnější a kilo do něj pustil sám..protože nebylo jasný,jestli se tomu dá věřit /4 roky zpátky/
Čili u Fabiho tě většina těhle možných položek mine.podle toho co tu o tom autě psal..
.......................
Pro mě --auto rozhodně nejezdí na lak, to je jen ten povrch pytle na součástky, kterým kastle je.. a dobrej neotahanej třílitr abys pohledal,..lak se dochytá vždycky, s motorem , když stojí za ..si užiješ daleko víc a ty ostatní komponenty taky dokážou
tahat za trpělivost..
/nemám bohužel aktuálně další alfu GTV kam zaparkovat ....:-(, jinak by už asi nejspíš nebyla /

JInak ...S tou korozí je to v podstatě pravda, ale části spodku nemaj masivní úpravu třeba pod zadní nápravnicí--tak je to potřeba dobře projít, v jakým je to stavu.., když to jezdilo třeba i v zimě v soli..
Není to ale žádnej "staniol-, a vydrží ten matroš hodně..co se ev.prorezivění týká -to Tazovo bouchnutý jsem boural flexou, a prahy mě fakt překvapily, to je hodně slušnej materiál.,...--při bouračce Taze se složil práh telekopicky naprosto předpisově--a to ta rána za přední kolo u spolujezdce na práh bývá fatální ..fotku, z čeho vylezl Taz bez škrábance jsem sem házel a spolujezdkyně pouze zlomenou stehení kost.-a to byla v podstatě rána bokem do stromu v zatáčce...,šotolina po zimě:-) , elektrika se vypnula předpisově.. :-)--Taz sice tvrdil, že jel asi kilo, no tomu se soudní znalec docela uculoval a rozhodně to zpochybnil, že to muselo být výrazně víc ...
-u GTV bych asi před barvou rozhodně upřednostnil stav konkrétního kusu.., při ježdění po centru města ja barva zralá na přelakování po 2-3 letech, tak potom to klidně stříkneš na co chceš..

----------------------------------------------------
Největší investice..
motor--2x lambda, jednou váha, rozvody, budou potřeba při nejistý minulosti skoro vždycky..
/pohádky o údržbě před prodejem bych věřil jen třeba právě Fabimu--co se rozvodu týká..
vymlácenej zadek bude většinou určitě , poznáš při razantní jízdě nad 120 při dynamickým stylu charakteristickým "plaváním" zadku..a jen powerflexem
to přemlátit na většině dílen bude okolo 10t..přední ramana jsou při tvrdým nastavení podvozku taky spotřební matroš--pokud to jezdí třeba po Praze, 60tis a dost..
Olej, svíčky,v kůži interieru může být ojetý sedadlo řidiče "mimo dobrej vkus",sedadlo se v slušným stavu shání blbě..
Sjetý kotouče--reálnej stav brzd čili + destičky, jestli nebudou potřebovat brzdiče repas.
Jak vadnou brzdy při projížďce..čili v jakým stavu se dá očekávat náplň--jakej typ ram je..
Při plnejch rejdech věnovat pozornost servu volantu..
.
Horní silenblok motoru bude KO skoro vždycky..
Vejfuk--projít důkladně. celý vedení..zvlášť pokud na to někdo šahal plamenem a neošetřil to, tak je to další položka v dohledu..
Motor bych určitě změřil tlaky..., zjistit, na jakej olej to jezdilo a určitě pro sichr hned odkalit a dát co nejdřív novou náplň ester typu..
Mrkni na antenu, utahanej mechanismus vysouvání může zlobit a budeš shánět ev. novou
POdvozek-tlumiče+ pružiny zkontrolovat..
...............................
Prostě je potřeba si dát při koupi čas, dobře to projít a jít tam ještě s někým, kdo nemá "růžový brejle" a bude upozorňovat hlavně na nedostatky ..
--------------------------
POkud Fabiho auto většinu těhle "problémů nevykazuje--na barvu bych rychle zapoměl a šel koupit--já do GTV pustil kilo, ještě než jsem vyjel--chtěl jsem konkrétní auto, který navrch mělo
úpravu na motoru a jinou mapu.., a dochytat to, když předchozí majitel na to dlabal, byl fakt porod..ale to jsem věděl při koupi..
Měl jsem dvě zajímavý nabídky--jedno "údajně komplet udělaný" --asi za 270 a druhý o kilo levnější, vzal jsem to levnější a kilo do něj pustil sám..protože nebylo jasný,jestli se tomu dá věřit /4 roky zpátky/
Čili u Fabiho tě většina těhle možných položek mine.podle toho co tu o tom autě psal..
.......................
Pro mě --auto rozhodně nejezdí na lak, to je jen ten povrch pytle na součástky, kterým kastle je.. a dobrej neotahanej třílitr abys pohledal,..lak se dochytá vždycky, s motorem , když stojí za ..si užiješ daleko víc a ty ostatní komponenty taky dokážou
tahat za trpělivost..
/nemám bohužel aktuálně další alfu GTV kam zaparkovat ....:-(, jinak by už asi nejspíš nebyla /
Re: Koupě GTV
tak prozraď podrobnosti.....foto.....
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
Ex-Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V
Ex-Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V
Re: Koupě GTV

Já jsem v tom zatim asi za 60 (jen servis) a neni to konec. A to tam prakticky nebyl žádnej větší problém, skoro jen spotřebák, na kterej se předchozí majitel vys...
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24v Cup 2001
Maserati Quattroporte 2006
Audi S8
(ex)MGF VVC
(ex)BMW 740i
(ex)Audi A8 4.2 Quattro
(ex)Lancia Kappa 16vT 1995
(ex)Alfa Romeo GTV 1.8TS 2000
(ex)Fiat Coupé 1.8 16v 1996
(ex)Fiat Coupé 16vT 1994
Maserati Quattroporte 2006
Audi S8
(ex)MGF VVC
(ex)BMW 740i
(ex)Audi A8 4.2 Quattro
(ex)Lancia Kappa 16vT 1995
(ex)Alfa Romeo GTV 1.8TS 2000
(ex)Fiat Coupé 1.8 16v 1996
(ex)Fiat Coupé 16vT 1994
Re: Koupě GTV
Yan.ko:spoustu zábavných kilometrů.. 

-
FuniokV
- Příspěvky: 39
- Registrován: 18.11.2010, čtv 19:35
- Bydliště: Soběšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě GTV
Nevzal by někdo třeba na půl tohle GTV? http://auto.bazos.cz/inzerat/22824684/A ... -Turbo.php .... bral bych z toho rozpěrnou tyč a system turba 

Re: Koupě GTV
Zdravím alfisti. Nevíte někdo, něco o tomhle ? http://auto.bazos.cz/inzerat/23242380/A ... A-KUZE.php
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Koupě GTV
Mě se líbí tohle...
http://auto.bazos.cz/inzerat/23131462/G ... ny-kus.php

Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Koupě GTV
Pivrnec: Tak si ho kup 

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Koupě GTV
coyote píše:Pivrnec: Tak si ho kup
Kdybych neměl svojí 156....
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti