Zadírání motorů TS 16V

Odpovědět
Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 6.1.2013, ned 11:50

230 a něco málo se udělá v létě, možná
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od tuta146 » 6.1.2013, ned 13:18

Petr147 píše:Ve 165 jsem ji nechal dělat a bylo za 5 12 a to jezdí a jezdila na selenii
Co jsi nechával dělat a jaká byla cenovka?
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 6.1.2013, ned 13:26

Sz :)

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Danni » 6.1.2013, ned 14:40

Dallen píše:230 a něco málo se udělá v létě, možná
:smt023 detto :-D
edit: ale neviem ci tam nemam inu RJ alebo sa km daju stocit este pred KO po dovoze?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 6.1.2013, ned 14:50

Na tachu mám 185, na diagu o 40 více takže beru jako platný údaj to v paměti
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Danni » 6.1.2013, ned 14:58

ja mam na tacho 107
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Teg
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 11.7.2011, pon 14:24
Bydliště: Bludov

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Teg » 20.1.2013, ned 09:10

sos :) teď v zimě z ničeho nic motor klepe za studena. Pouze ale asi minutu a pak to uplně přestane. Na volnoběh nic slyšet není, jen při akceleraci v zátěži. Točím za studena vždy max 2000.

Variátor 77kw tuším nemá? Olej jsem kontroloval. Mám 10w60 racing.

špinavý trysky? Uklidněte mě :)
AR 147 TS 1.6 (2001)
AR 159 JTS 2.2 (2008)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 20.1.2013, ned 18:43

nejspíž zdvihátka

Teg
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 11.7.2011, pon 14:24
Bydliště: Bludov

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Teg » 20.1.2013, ned 19:23

Díky, už jsem si taky něco přečetl a podle okolností to tak vypadá.

Co obnáší výměna? Řekl bych, že takhle nějakou dobu jezdit, jim asi moc dobře neudělá.
AR 147 TS 1.6 (2001)
AR 159 JTS 2.2 (2008)

Swarz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 56
Registrován: 21.12.2008, ned 19:09

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Swarz » 20.1.2013, ned 19:26

Pre mna bolo to cvakanie v mrazoch bezny jav pri pouziti vizkozity 10w60. Zostan vklude.
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 20.1.2013, ned 19:30

ty jsi tam měl Castol, ne?

Swarz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 56
Registrován: 21.12.2008, ned 19:09

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Swarz » 20.1.2013, ned 20:19

Ano ale jaky je vtom rozdil co sa tyka vizkozity?
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam

Teg
Uživatelský avatar

Příspěvky: 81
Registrován: 11.7.2011, pon 14:24
Bydliště: Bludov

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Teg » 21.1.2013, pon 09:41

Díky za tip, ale asi to nebude jen o oleji, dřív jsem ten problém za dva roky neměl a to jezdím pořád na selenii.
Mám trochu obavy, aby se mi to časem nějak nevylágrovalo...
AR 147 TS 1.6 (2001)
AR 159 JTS 2.2 (2008)

Swarz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 56
Registrován: 21.12.2008, ned 19:09

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Swarz » 21.1.2013, pon 10:04

Zalezi co to je za zvuk, je to klepani alebo skor take cvakani, pripadne pohukovani? Pokial to druhe tak ako uz bolo povedane mozu to byt zdvihatka. Treba nasluchat k motoru, odkial to ide a potom potvrdit. Je bezne ze pri studenom starte su pocut a casto to nezavisi ani na pouzitom oleji pripadne vizkozite. Ja som stym mal v 1.8TS problem iba ked som bol na oleji Castrol 10w60 v minusovych teplotach.
Kazdopadne zajed skusenemu majstrovi, ten ti urcite bude vediet povedat co to je.

1.6TS sa mi zda ze variator nema?
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 21.1.2013, pon 10:12

77kW nemá, 88kW má

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 24.1.2013, čtv 01:55

Mě teda když klepaly nadzdvihovatka.tak to byl spíš takovej tikavo-cvakavej zvuk,po zahrati ostřejší tikavy.vyměnil sem všech těch 16 potvor a byl klid. Jinak dával se do 155tky taky ts 2.0 16ventil??
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

DavidGL
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 31.1.2009, sob 22:24
Bydliště: Kroměříž

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od DavidGL » 24.1.2013, čtv 08:32

Ano, 2.0 TS 16v/110 Kw se do 155tek dával, do širokých karoserií, od roku ´95 nebo ´96. Ale většina už je jich po smrti.
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 24.1.2013, čtv 10:32

Já právě výdávám pána,co je automechanik,a ma 155 s 2l twin spark a jezdi s ním do práce asi tak 3km(ten motor se ani nedostane na provozní teplotu),tím se chci zeptat zda už se ví proč třeba ojniční ložiska se "kazí"(kromě toho že někdo jezdil s olejem na minimum) nebo se motor komplet zadře,ten pán si tyhle motory chválí,sám si taky nemyslím žeby byli nějak špatný.
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 24.1.2013, čtv 19:55

Jinak s tím klepáním za studena,nejsem mechanik ale alfa romeo má docela tvrdý zimni starty(alespoň ta moje), oproti jiným autům, třeba tátův citroen picasso..se nedá ani srovnat
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od prte » 24.1.2013, čtv 21:13

DavidGL píše:Ano, 2.0 TS 16v/110 Kw se do 155tek dával, do širokých karoserií, od roku ´95 nebo ´96. Ale většina už je jich po smrti.
ale notak :smt064
95tej a par sem jich videl jeste, jen jich nejni tolik celkove asi :D

jinak 3 roky do prace z prace 5km trasy a neprotestovala ani pri -28 stupnich v zime kdy koncernaci z ulice svolavali vsechny svaty pri startovani :smt033
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 25.1.2013, pát 22:46

No vida. Já jen že alfu mám už skoro 2 roky,najeto 170500km. Ale stále nechápu,zda problém je v zadírání nebo spíš v ojničních ložiskách a motor následně klepe. Mě spíš příjde že problém je spíš v ojničním ložisku než to že se zadře
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Danni » 25.1.2013, pát 22:51

tak ma napada ze ojnicne loziska ked uz vymenit ci by toto nebolo lepsie nez origo
http://www.race-shop.sk/shop/6-motor/18 ... alfa-romeo
cena pomerne rovnaka
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 26.1.2013, sob 00:26

Nejsou na TS16V. A navic kdyz puvodní šály vydrží 200tkm tak to je docela fuk
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 948
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od hno3 » 26.1.2013, sob 11:17

kdyby to byl nějakej zázrak, tak proč to nepoužívaj renomovaní motoráři... u anglánů sem to neviděl, tady v cz taky ne... všichni jedou originály... jen trochu víc času věnujou přesnejm rozměrům
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 26.1.2013, sob 15:19

A co když původní šály vydrží víc? Pořád bych spíš řešil ojniční ložiska než zadírání :D. Navíc pokud si měním olej měl bych to poznat že s ojnicema něco je ne, pač v oleji bude jejich vydřený kompozit,ale to už je asi na výměnu pozdě ne?
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host