

riprex píše:Tak už se taky řadím mezi ty, kteří se nedostali kam potřebují, ale může za to moje vlastní blbost, šetřílkovství a aroganceBaterka to zabalila, takže asi koupím novou Bosch S4 74Ah, jeví se jako docela dobrej poměr cena/výkon.
riprex píše:Už jsem jí objednal. Nechci to zase mít takhle nahnutý. Nakonec jsem sehnal booster a natočil to, ale měl jsem trochu zpoždění. S boosterem to chytlo na brnk a i ten startér se točil tak něják ochotně a zveselaHolt pět roků je na takhle zatěžovanou baterku dost, navíc jsem tejden nikam nejel, ale věřím, že v UPS mě ještě službu udělá
Stejně nemůžu uvěřit tomu, že jsem takovej idiot a musím 3x nenastartovat, abych teprve usoudil, že mám vyměnit baterku
![]()
![]()
Co se týká toho filtru, nehrál bych si na origo a neorigo. 1300,- za naftovej filtr je zkrátka moc, za to bych měl dva Championy a tomu, že je to kvalitnější nevěřim...
na vzhlad mozu byt rovnake ale pod mikroskopom mozu byt velke rozdiely volnym okom tei rozdiely na filtry urcite nenajdes...mirec159 píše:http://www.autoplus-shop.sk/479-eff156- ... ilter.html Tiez som riesil palivak UFI za 50 euro..az som nasiel toto..kupil som hned dva za cenu UFI by boli aj 3..UFI som po vymene rozrezal na polovicu chcel som vidiet rozdiel..ziadny nebolmenil som ho po 10tis km uplne bez problemov aj v zime a aj teraz tam mam ten druhy..odporucam..comline sa vyraba v UK a robia to uz 20 rokov tusim..
Když je to taková kvalita, tak proč ho měníš po 10.000km?mirec159 píše:ja ziadny mikroskop nepotrebujem..skor sa opytaj tych co predavaju filtre po 50euro a viac kolko si na nich prihadzuju..
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti