ano z 3.2 V6;-)braynshe píše:Tohle téma mě vážně zajímá...mohli byste se rozepsat? Mám taky dvouhmotu na výměnu.
Edit:
Je možné dát jednohmotu s odpruženou spojkou i do 2,4 JTDm?
Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2275
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
on chce odpruzenu ;-)mcernoch píše:http://www.autodilyandel.cz/index.php?m ... _id=613821
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Takže novinka, dnes jsem zaslepil EGR a cuknutí(kopanec) kolem 2000 je ta-tam. Zálsepka úplná bez děr z obou stran, jelikož jsem již předtím měl EGR softwarově odstavený od Sarkana, takže neháže žádnou chybu. Najeto cca 50km a totální pohoda. Teď mě sere, že jsem to nezkusil dřív. EGR byl čištěný nedávno včetně solenoidu, ale asi to prostě pořádně vyčistit nejde.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Maxa píše:Jak se ti to projevuje a kolik máš nalítáno?
Mám najeto 150tkm
Projevuje se to tak,že už mi to při startu třepe s autem a při chcípnutí zase zaklepe.
Zaklepe to i při přeřazení z 1 na 2 a puštění spojky při malé rychlosti,kdy to prostě ještě na tu dvojku moc není.
Poprosil bych Admina aby to hodil do samostatného vlákna.Díky
A zaklepe ti to při chcípnutí i když vyšlápneš spojku?
AR 159 SW 1.9 JTDm
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
tak je ta spojka odpruznena ci nie, podla popisov je Xtend spojka s automatickym vyrovnavanim opotrebeniajurki888 píše:on chce odpruzenu ;-)mcernoch píše:http://www.autodilyandel.cz/index.php?m ... _id=613821
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 801
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
To nevím zítra zkusím.
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Mám nalítaných 142 000. Předchozí majitel byl asi trochu prase. Projevuje se to při chcípání, doklepem. Při přezazování na nižších převodových stupních cítíš vůli při zabírání spojky. Jednička a dvojka tam i přes úplně novou náplň v převodovce jdou docela těžko. Když jedu na 5tku do mírného kopce a motor je v záběru (třeba mírně zrychluji) tak v pedálech cítím pravidelné klepání. A mám pocit, že když jdu prudčeji do pravotočivé zatáčky, jakoby setrvák o něco jemně brousil...ale to nemusí mít vůbec spojitost. Jo a na volnoběh se auto dost schvěje. Alespoň mne se zdá, že je to víc, než by mělo. Pravdou ale je, že jsem podle Cendlera moc velký posluchač a cíťa... 

ex: AR 159 2,4 JTDm SW
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4044
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
To říká každýmu.... mně teda rozhodně
Převodovka lepší nebude s jakoukoliv náplní... bohužel. Vibrace motoru jsou myslim normální. Pětiválec na volnoběh není zrovna nejsametovější. Ve 156 se ale chvěl ještě o něco víc.

Převodovka lepší nebude s jakoukoliv náplní... bohužel. Vibrace motoru jsou myslim normální. Pětiválec na volnoběh není zrovna nejsametovější. Ve 156 se ale chvěl ještě o něco víc.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Předtím, než se popisované problémy zhoršily, šlo řadit podstatně lépe. Takže připisuji to právě té dvouhmotě. Jinak ta převodovka stojí za ho...o...to je známý fakt.
Edit:
Jo a výměna náplně pomohla k lepšímu chodu....ale jinak, než jsem předpokládal. Je těžké to popsat,ale jakmile překonám ten první odpor tak ten kvalt tam prostě padne tak nějak líp, jemněji. To na staré náplni nebylo. Poznala to i přítulka, takže úplné placebo to nebude.
Edit:
Jo a výměna náplně pomohla k lepšímu chodu....ale jinak, než jsem předpokládal. Je těžké to popsat,ale jakmile překonám ten první odpor tak ten kvalt tam prostě padne tak nějak líp, jemněji. To na staré náplni nebylo. Poznala to i přítulka, takže úplné placebo to nebude.
ex: AR 159 2,4 JTDm SW
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS
exex: AR 156 2,0 TS SW
exexex: AR 156 1,8 TS
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Svata pravda, ja mel pred tim benzinak a kdyz jsem kupoval Alfu, nechal jsem nastartovano a sel se podivat ven, neveril jsem svym ocim a usim... jak kdyby to auto stalo na kombajnu - poskakovalo jak blechyv psim kozichu a traslo v doprovodu nekolika nastartovanych Zetoru...
Bohuzel je prave toto normalni a casem si clovek zvykne, ze prave tohle je normani stav nastartovanyho petihrnku a prestane to resit
Ja si zvykal rok a behem te doby to mel na serizeni ventilu, postelovat trochu a uklidnit ten kraval, ale po nekolika drobnych upravach a snaze zamezit tomu kombajnu utect mi z auta jsem to vzdal, nebot vsichni mi rekli, ze tohle je NORMALNI a lepsi uz to nebude 
Bohuzel je prave toto normalni a casem si clovek zvykne, ze prave tohle je normani stav nastartovanyho petihrnku a prestane to resit


AR 159 SW 2,4 20V 147kw
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4044
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Tak V6 to nikdy nebude, ale tak hrozný to taky není. Po zahřátí je to už v pohodě.
Když člověk vyzkouší 2.5 TDI R5 nebo 1.4 TDI R3, tak značně přehodnotí své dojmy
Když člověk vyzkouší 2.5 TDI R5 nebo 1.4 TDI R3, tak značně přehodnotí své dojmy

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Ciao,Envel píše: jelikož jsem již předtím měl EGR softwarově odstavený od Sarkana, takže neháže žádnou chybu.
znamená to, že je pořád rozdíl v SW zavření EGR a HW zaslepení?
159 3.2 Q4
ex: 159 SW 2.4 Q4
ex: 159 SW 2.4 Q4
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
No to přesně nevím, ale moje dedukce:
Pokud je to uzavřeno pouze SW, tak nelze vyloučit, že vadné vnitřnosti EGR něco nepropustí(může to být seklé v pootevřené poloze). Pokud je uzavřeno jenom záslepkou, tak to zas háže chybu, nebo se musí vrtat díry. Tudíž jediná možnost, jak odstavit spolehlivě a bez komplikací je SW+úplná záslepka.
Pokud je to uzavřeno pouze SW, tak nelze vyloučit, že vadné vnitřnosti EGR něco nepropustí(může to být seklé v pootevřené poloze). Pokud je uzavřeno jenom záslepkou, tak to zas háže chybu, nebo se musí vrtat díry. Tudíž jediná možnost, jak odstavit spolehlivě a bez komplikací je SW+úplná záslepka.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Ahoj lidi mam docela problem. Nevim zda jsem to v tomto vlakne prehledl, ale mam 1,9 16v jtdm. Pri koupi jsem slysel pazvuky na volnobeh, ale daval jsem za vinu dvouhmotu. Ted po vymene komplet vseho Valeo a nastartovani jsem zjistil. Ze motor jede uplne normalne, ale na volnobeh de jak sici stroj jako kdyby sel podivne na 3valce. Kdyz se pomalu vytaci na vyssi otacky tak kolem 1100 trochu zatrese a pak de zase normalne. Kdyz pak necham padnout otacky jde volnobeh tak 5vterin dobre a pak zase zacne motor jit jak sekacka. Ma najeto 200tis. a servis od nakupu po 200tis. pouze ve znackovem servisu Alfa v cechach. Zkuste mi prosim poradit prijde mi to jako nejaka kravina, protoze jde motor jinak uplne vyborne. Jen ten volnobeh je sileny, ale otacky nelitaji proste jak kdyby to blbe palilo nebo neco v tom smyslu.
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4044
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
CR vstříky 1.9jtd mají životnost cca 200tis. Sázim na ně.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
mam taky ten pocit
( nemuzou to byt jeste blbe nastavene rozvody?

- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
může to být celkem dost věcí, ale tady na foru se to asi nevyřeší
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
sunic píše:Jinak pro upresneni, ja jsem EGR nezaslepoval kvuli cukani, ale ze mi to do 2000ot. absutne prestalo tahnout a az pak to brutalne vystrelilo.. od zaslepeni klid.
sunic a aj si čistil to EGR pred tym ako si to zaslepoval?a dalsia otazocka ci si daval zaslepku na obe strany ventilu alebo len ztej strany co ide uz do sania? a este jedna otazočka či si navrtal aj dake dierky nech nesvieti kontrolka nech minimum prepusti do sania alebo plne zaslepky??daval si aj daky silikon namiesto tesnenia?
lebo mne to robi presne to čo robilo tebe tak by som to chcel vyskušat zajtra co to spravi umna ten isty sposob ako mas ty vopred dakujem za odpoved


Alfa Romeo 159 2,4jtdm
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Jo, zkoušeli jsme ho čistit, ale u mě to nepomohlo, nebo možná na pár týdnů, už si nepamatuju.. tak mi tam mechoš dal záslepku, tuším jen na výstupu a bez děr a od tý doby v pohodě jezdím. Sice mi teda svítí kontrolka motoru a po nastartování to zahlásí chybu, ale za ty roky jsem si na tu kontrolku nějak zvyknul a dělám, že jí nevidím.. jo, jasně, nic moc řešení, ale ještě nějak nebyl čas ten egr koupit novej a pokud to nezlobí, tak mě to ani nijak nenutí. Ale svědomitějším než sem já samozřejmě doporučuju koupit EGR novej, nebo repas a bude po problému 

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
sunic píše:Jo, zkoušeli jsme ho čistit, ale u mě to nepomohlo, nebo možná na pár týdnů, už si nepamatuju.. tak mi tam mechoš dal záslepku, tuším jen na výstupu a bez děr a od tý doby v pohodě jezdím. Sice mi teda svítí kontrolka motoru a po nastartování to zahlásí chybu, ale za ty roky jsem si na tu kontrolku nějak zvyknul a dělám, že jí nevidím.. jo, jasně, nic moc řešení, ale ještě nějak nebyl čas ten egr koupit novej a pokud to nezlobí, tak mě to ani nijak nenutí. Ale svědomitějším než sem já samozřejmě doporučuju koupit EGR novej, nebo repas a bude po problému
vyborne diky moc tak to dam aj ja len na vystup smarit samozrejme prv ho zlozim vycistim aj ja vyskusam bez zaslepky skusim dat zaslepku s malou dierkou co to spravi s hlasenim chyby a tahom a takisto plnu zaslepku podam info ci to bol takisto aj moj problem mozno sa niekomu zide a uvidim ci tam aj konci dufam ze to nebude sanim.zatial dakujem
Alfa Romeo 159 2,4jtdm
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
už mi hodilo aj check motora tak som riadne zvedavy.možem čakať do večera kym mi žena pride s autom som strašne zvedavyyyyy



Alfa Romeo 159 2,4jtdm
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
vzborne chyba pod DTC P2002 ak som dobrer hladal tak to vychadza na ten poondiaty DPF.
auto uz ani nejde nastartovat a ked nahodou chyti hned ho zadusi.riesenie viete niekto poradit aby som ho rozchodil bez kupy dpf?potom urcite budem uvazovat nad odstranenim ktore tu vacsina schvaluje
auto uz ani nejde nastartovat a ked nahodou chyti hned ho zadusi.riesenie viete niekto poradit aby som ho rozchodil bez kupy dpf?potom urcite budem uvazovat nad odstranenim ktore tu vacsina schvaluje
Alfa Romeo 159 2,4jtdm
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
P2002 je opravdu zanešenej filtr DPF. Takže pokud už nenastartuješ, což já teda při zacpaným DPFku nastartoval, jen mi to padalo do nouzovýho režimu a víc jak 100km/h jsem z toho tuším nevytáh a nemáš FES nebo dneska MES(MultiEcuScan), tak jediný co zbejvá je odtah do autorizáku či k někomu kdo MES má a přes něj to nuceně vypálit. No a pak pozorovat zda se opakovaně zanáší a pokud jo, tak buď koupit nový DPFko, toužíš-li ho pod autem mít, nebo navšívit našeho gurua Čendu a pořešit to jeho cestou.. 

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
no skusal som štartovať ked som prišiel za ženou k alfine kedže bola snou prec a az teraz vyhodilo chybu ked sa to stalo.nastartovat mi nastartovala raz ked som namieste skusal ale hned ju zadusilo celkom sranda.som rad ze chybu hodilo lebo viem kde je moj problem tym padom mam aj odpoved na to ze netiahla do 2000rpm.ale stale mi je zahadou ked uz bol natolko upchany ze potom motor vypalil a fakt letel he
odtiahol som to dnes domov lebo uz by som nic neporiesil ale aspon som si nachystal zaslepku na egr
zajtrajsi plan zapnut za 166 2.4 jtd a odtiahnut do autorizaku nech to skusia vypalit som zvedavy ci to pomoze a kolko to kostuje.samozrejme som rozhodnuty ze dpf pojde do preč a takisto aj egr.nebudem davat 600€ za nieco co mi zase bude do buducna robit len galibu a ked je moznost to za 300cca odstranit nafurt
som zvedavy co to bude po vypaleni zajtra ak mi to hned spravia ale ak aj pojde dobre nachystanu zaslepku na egr supnem ale s dierkou som zvedavy co to bude robit dalej


odtiahol som to dnes domov lebo uz by som nic neporiesil ale aspon som si nachystal zaslepku na egr
zajtrajsi plan zapnut za 166 2.4 jtd a odtiahnut do autorizaku nech to skusia vypalit som zvedavy ci to pomoze a kolko to kostuje.samozrejme som rozhodnuty ze dpf pojde do preč a takisto aj egr.nebudem davat 600€ za nieco co mi zase bude do buducna robit len galibu a ked je moznost to za 300cca odstranit nafurt


Alfa Romeo 159 2,4jtdm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti