2.0 V6 turbo
- Tomas 156
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
- Bydliště: Č. Budějce
- Kontaktovat uživatele:
2.0 V6 turbo
Zajímalo by mě, jakou by mělo mít životnost turbo v tomto motoru???
ex AR 156 SW 2.0TS
ex AR 156 1.8 TS
AR GT 1.9JTDm Q2
ex AR 156 1.8 TS
AR GT 1.9JTDm Q2
Myslim, ze neni problem turbo odpalit po 30.000km stejne jako po 300.000km... Zalezi strasne na zachazeni. Ale vubec bych se toho nebal, kdyz bude zle, necha se zrepasovat kompletne asi za 15.000Kc. V porovnani s ostatnimi naklady na auto vcetne benzinu to neni nijak moc.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
V6 TB je i podle statistik nejnespolehlivější motor. Což je tedy podle mě dané především tím, že tomu každý pochopitelně v GTV dává, co to jde a ta auta podle toho vypadají...lepší varianta je podle mě 3,0 V6
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Opravdu záleží na řidiči. Nejdůležitější je turbo nechat před vypnutím motoru dotočit během na volnoběh aspoň jednu minutu. Krásně to poznáš v garáži, když zastavíš motor brzy, tak je slyšet, jak se už při stojícím motoru něco točí a snižuje otáčky. Je slyšet ustávající hvízdání. V tuhle chvíli už není ložisko turba mazané tlakovým olejem a nastává polosuché tření. Jinak hřídelka plave v oleji.
Je to v klidu rituál, nemusí se ani sedět v autě a čekat. Odpoutám se, vypnu světla, rádio, vystoupím, vykramařím auto, vyklepu koberec a pak teprv vypnu motor
Samozřejmě měnit olej a používat jen ten předepsaný..
Je to v klidu rituál, nemusí se ani sedět v autě a čekat. Odpoutám se, vypnu světla, rádio, vystoupím, vykramařím auto, vyklepu koberec a pak teprv vypnu motor
Samozřejmě měnit olej a používat jen ten předepsaný..
Kůrkyn to popsal krásně, jenže to tak člověk může dělat stokrát a když to tak nedělal někdo těch deset let před ním, tak mu to nepomůže. Z tohoto pohledu mi třílitr přijde bezpečnější - je to jen můj názor, neříkám "nebrat", jenom bych si to nedával jako jedinou volbu a nezatracoval atmosféru.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
TB: 149 kW @ 6000 rpm
Maximum torque 280.0 Nm@ 2400 rpm
0-100 km/h 7.40 s
Power-to-weight 139.86 bhp/ton
1430 kg
--------------
3.0: 164.1 kW@ 6300 rpm
Maximum torque 270.0 @ 5000 rpm
0-100 km/h 6.70 s
Power-to-weight 155.48 bhp/ton
1415 kg
třílitr je silnější, točivější, lehčí a pravděpodobně i rychlejší. ty měření dělal Integrale s AR 164 a tam je to trochu jinak - turbo je o něco lehčí,výkonově skoro stejné a díky přeplňování dynamičtější. těm, které jsem uvedl v omyl se omlouvám.
Maximum torque 280.0 Nm@ 2400 rpm
0-100 km/h 7.40 s
Power-to-weight 139.86 bhp/ton
1430 kg
--------------
3.0: 164.1 kW@ 6300 rpm
Maximum torque 270.0 @ 5000 rpm
0-100 km/h 6.70 s
Power-to-weight 155.48 bhp/ton
1415 kg
třílitr je silnější, točivější, lehčí a pravděpodobně i rychlejší. ty měření dělal Integrale s AR 164 a tam je to trochu jinak - turbo je o něco lehčí,výkonově skoro stejné a díky přeplňování dynamičtější. těm, které jsem uvedl v omyl se omlouvám.
Alfetta GTV L
Jediná nevýhoda 3litru je poistka jináč 3litr je bezproblémový motor narozdíl od 2.0 TB častější výměna oleje,po 20tis.výměna svíček,štelování ventilů navíc nevíš co má turbo za sebou,u mě by to byla jednoznačná volba.
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Ono by bylo nejlepsi se svyzt v obou a rozhodnout se co Ti vyhovuje vic. Ten trilitr se bude muset tocit a to turbo potahne od neakych 2500 otacek. Ja v tomhle uprednostnuju turbinu, protoze ma mnohem vyssi kroutak v nejcasteji pouzivanejch otackach. Faktem ale je, ze tech aut je u nas tak malo, ze budes mt problem najit nejaky v top stavu, natoz si vybirat motor. Takze pokud bych nasel tiptop trilitra uprednostnil bych ho pred turbinou a samozrejme opacne totez...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Tomas 156
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
- Bydliště: Č. Budějce
- Kontaktovat uživatele:
To je právě ono, nemůžu hodnotit. S třílitrem sem si sice sjel, ale ve 166 se sportronicem a musím říct, že to jede pěkně a v manuálu to bude určitě ještě lepší. S turbem sem zatím nejel, ale láká mě spíš pro ten krouťák. A ke koupi, u nás bych to nekupoval. Sjel bych pro něco ven, počítám do I nebo CH.......Harous píše:Ono by bylo nejlepsi se svyzt v obou a rozhodnout se co Ti vyhovuje vic. Ten trilitr se bude muset tocit a to turbo potahne od neakych 2500 otacek. Ja v tomhle uprednostnuju turbinu, protoze ma mnohem vyssi kroutak v nejcasteji pouzivanejch otackach. Faktem ale je, ze tech aut je u nas tak malo, ze budes mt problem najit nejaky v top stavu, natoz si vybirat motor. Takze pokud bych nasel tiptop trilitra uprednostnil bych ho pred turbinou a samozrejme opacne totez...
ex AR 156 SW 2.0TS
ex AR 156 1.8 TS
AR GT 1.9JTDm Q2
ex AR 156 1.8 TS
AR GT 1.9JTDm Q2
jelikož mám 2.5litra který se musí vytáčet a zátah ma až od 4tis.ot/min tak 3litr GTV který má můj syn se s 2.5litrem nedá vůbec srovnat 3litr má zátah už od spodu a jede neuvěřitelně zkrátka o 2.0 TB bych ani neuvažoval.
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
kdyz nejde o svezeni, tak postaci i 1.8 TS... V pripade GTV asi nepujde o auto se kterym se najede 50.000km za rok, takze bych to s tim rozdilem investic nejak neprehanel...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů