Tak to ja muzu jet treba hodinu a automaticke rozmrzavani se nevypne. rv2001Maxa píše:Jasně.Hlavně že to vůbec vypne
Automatické zapínání rozmrazování
r.v. 2000 stejný problém = automatické zapnutí rozmrazovače zadního skla. Vůbec se s "inteligentním" systémem větrání peru.
Hlavně v zimě, ráno když nastartuju zamrzlé auto a chci aby se co nejdřív rozmrazilo (přední sklo), tak musím pustit větrák naplno a jen na přední sklo. zkoušel jsem funkci HI, která ale zeslabí foukání na jednu čárku a ještě navíc přepne i na foukání na nohy nejde s tím hnout.
Po chvíli jízdy, až se motor ohřeje se mi to samo začne přepínat z jen horního foukání na horní a dolní, později pak jen dolní, a vůbec mu nevadí, že přestávám vidět na cestu, jelikož se mi zamlžují skla, takže opět přepínám ručně na horní foukání.
Pochopil jsem proč to takhle funguje, ale já bych preferoval možnost přepnout jen na manuální ovládání.
Funkci HI nepoužívám, myslím, že by měla cenu jen pokud by byla AR vybavena čelním sklem s rozmrazováním.
Nakonec chci jen pochválit zadní rozmražování, které do minuty rozmrazí snad cokoliv! Fakt síla, to jsem nikde jinde neviděl, že by se zadní okno tak rychle rozmrazilo. Proto ale souhlasím s názorem, že to musí žrát elektriku, takže hned po zážehu vypínám :-)
Hlavně v zimě, ráno když nastartuju zamrzlé auto a chci aby se co nejdřív rozmrazilo (přední sklo), tak musím pustit větrák naplno a jen na přední sklo. zkoušel jsem funkci HI, která ale zeslabí foukání na jednu čárku a ještě navíc přepne i na foukání na nohy nejde s tím hnout.
Po chvíli jízdy, až se motor ohřeje se mi to samo začne přepínat z jen horního foukání na horní a dolní, později pak jen dolní, a vůbec mu nevadí, že přestávám vidět na cestu, jelikož se mi zamlžují skla, takže opět přepínám ručně na horní foukání.
Pochopil jsem proč to takhle funguje, ale já bych preferoval možnost přepnout jen na manuální ovládání.
Funkci HI nepoužívám, myslím, že by měla cenu jen pokud by byla AR vybavena čelním sklem s rozmrazováním.
Nakonec chci jen pochválit zadní rozmražování, které do minuty rozmrazí snad cokoliv! Fakt síla, to jsem nikde jinde neviděl, že by se zadní okno tak rychle rozmrazilo. Proto ale souhlasím s názorem, že to musí žrát elektriku, takže hned po zážehu vypínám :-)
AR 147 1.6TS 120PS
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Hi ze začátku chvíli fouká na jednu čárku, ale když chviličku vydržíš, tak se rozjede.
To přepínání výdechů je automatický, ale vždy se mi vrátí do stavu před nastartováním. Já mám normálně nastavené sklo a nohy. A v pohodě
Ono nesmíš to mí pořád přepnuté na FULL AUTO
To přepínání výdechů je automatický, ale vždy se mi vrátí do stavu před nastartováním. Já mám normálně nastavené sklo a nohy. A v pohodě

Ono nesmíš to mí pořád přepnuté na FULL AUTO

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Ovládání klimatizace v automatickém režimu funguje takto: nastavím teplotu, dám full auto a klima si dělá co chce (většinou fouká jen na nohy). Pokud se mi mlží sklo, stisknu tlačítko s odmlžováním a pak když ho vypnu tak se klima vrátí do svého režimu.
Pokud chci jet a nemít foukání jen na nohy, ručně si nastavím do od toho auta tedy chci a pak to klima respektuje a fouká těmi směry a takovou intenzitou, jakou si ctěný majitel nastavil....
Zrovna u AR 147 to je poměrně jednoduché, nechápu co s tím všichni furt řeší. Jinak máme tu i manuál k autu ke stažení, takže by možná nebylo od věci si to přečíst, ať vím, co v autě mám a jak to funguje....
Pokud chci jet a nemít foukání jen na nohy, ručně si nastavím do od toho auta tedy chci a pak to klima respektuje a fouká těmi směry a takovou intenzitou, jakou si ctěný majitel nastavil....
Zrovna u AR 147 to je poměrně jednoduché, nechápu co s tím všichni furt řeší. Jinak máme tu i manuál k autu ke stažení, takže by možná nebylo od věci si to přečíst, ať vím, co v autě mám a jak to funguje....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Manuál mám originální a český. čtu si ho před spaním, a pokaždé usnu, takže ráno nevím, co jsem četl. a v té zimě ráno se škrabkou v ruce my to stejně ještě nemyslí
každopádně ráno jezdim jen 7 km. takže se to stejně nevytopí. Jen jsem se chtěl podělit o zážitky, ale postupem času, už vím co kde zmáčnout. Full auto radši vůbec nepoužívám.
Chci se zeptat, někdy i v zimě se mi rozvítí vločka (klimatizace). Vypínám ji. Nebo ji mám nechat zaplou?

každopádně ráno jezdim jen 7 km. takže se to stejně nevytopí. Jen jsem se chtěl podělit o zážitky, ale postupem času, už vím co kde zmáčnout. Full auto radši vůbec nepoužívám.
Chci se zeptat, někdy i v zimě se mi rozvítí vločka (klimatizace). Vypínám ji. Nebo ji mám nechat zaplou?
AR 147 1.6TS 120PS
Re: Automatické zapínání rozmrazování
Zdravím, mám problém v tomhle ohřevu zadního skla.. Vyhřeje mi to jen jakoby jednu linku uprostřed, takž ecelkem nepoužité.. co s tím?.. díky 

1: Audi a3 1.8t 110kw
2: Škoda octavia I rv.2004 , 1.6 75kw
Aktuálně :AR 147 rv.2001, 1.9jtd 8v 85kw
2: Škoda octavia I rv.2004 , 1.6 75kw
Aktuálně :AR 147 rv.2001, 1.9jtd 8v 85kw
Re: Automatické zapínání rozmrazování
přerušené vlákna vyhřívání. Lze opravit speciální barvou nebo vyměnit zadní sklo.
Opravný lak: http://www.netpraha.cz/produkt/circuit-28813/
Opravný lak: http://www.netpraha.cz/produkt/circuit-28813/
159
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automatické zapínání rozmrazování
Za to může to nesmyslný automatický zapínání, furt to vyhřívá zbytečně a pak se přepálí.Ly3ynka píše:Zdravím, mám problém v tomhle ohřevu zadního skla.. Vyhřeje mi to jen jakoby jednu linku uprostřed, takž ecelkem nepoužité.. co s tím?.. díky
Na Lybře je to přesně taky tak.
Taky mi tam vyhřívaly jen 2 drátečky, ten opravný lak je k prduu, zkoušel jsem ho a vůbec to nepomohlo, nakonec jsem nechal vyměnit okno.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Automatické zapínání rozmrazování
Záleží na tom co používáš. Již pár let používám dvousložkovou pastu a světe div se ono to stále funguje
.

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automatické zapínání rozmrazování
to možná jo, ale ten lak co maj třeba v kelly je k ničemu. To je jak voda :-)
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Automatické zapínání rozmrazování
Chce to vybírat hlavou. Já šel rovnou po dvousložce
.

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automatické zapínání rozmrazování
Kde nic neni, tam se těžko vybírá 

Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti