česká média a auta - tragikomický příběh....
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Taky bych řek, že i dnes se dají koupit kvalitní výrobky, ale vždycky něco stojí.
Například, trochu z jiného odvětví. Ve své době, Tesla Viola (hudební skříň), katalogová cena z roku 1958 je 9800Kčs, což bylo dost peněz (pro dost lidí skoro 10x plat). Dodnes to funguje skoro každý den bez problémů a bez větších zásahů (tu a tam elektronka za pár kaček). V té samé době se daly pořídit i mnohem levnější rádia i za desetinu ceny. A kde jsou dneska? Většinou se už rozpadly a nebo jsou v kontejneru, protože nefungovaly a oprava už nestála za to.
Dneska když si koupím "hifi" věž "Šamšung" za 5000Kč, což je tak třetina normálního platu tak snad mám čekat, že něco vydrží? Něco jiného je, když si našetřím a koupím Banq&Olufsen za 50 000. A stejné je to i s auty. Akorát se občas, jakož to i v jiných odvětvích průmyslu objeví něco, co je drahé a přesto nekvalitní, třeba ta Škodovka (ale ne všechny, některým bych křivdil). Naopak se stává, a to ale mnohem méně často, že i něco levného je kvalitního.
Například, trochu z jiného odvětví. Ve své době, Tesla Viola (hudební skříň), katalogová cena z roku 1958 je 9800Kčs, což bylo dost peněz (pro dost lidí skoro 10x plat). Dodnes to funguje skoro každý den bez problémů a bez větších zásahů (tu a tam elektronka za pár kaček). V té samé době se daly pořídit i mnohem levnější rádia i za desetinu ceny. A kde jsou dneska? Většinou se už rozpadly a nebo jsou v kontejneru, protože nefungovaly a oprava už nestála za to.
Dneska když si koupím "hifi" věž "Šamšung" za 5000Kč, což je tak třetina normálního platu tak snad mám čekat, že něco vydrží? Něco jiného je, když si našetřím a koupím Banq&Olufsen za 50 000. A stejné je to i s auty. Akorát se občas, jakož to i v jiných odvětvích průmyslu objeví něco, co je drahé a přesto nekvalitní, třeba ta Škodovka (ale ne všechny, některým bych křivdil). Naopak se stává, a to ale mnohem méně často, že i něco levného je kvalitního.
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Nevím, opět si dovolím nesouhlasit.enzo156 píše:Není pravdou, modrou Narexkou starou 25let vrtám dodnes, měl ji skoro každej. Kup si dnes něco podobnýho, nevydrží to tolik, uvnitř plastový díly, jen pěknej design, nic víc.
Byla ta modrá narexka před 25 lety dostupná tak, jako nynější plastové vrtačky z OBI za 1.999,- Kč? To znamená, že teoreticky z jedné průměrné mzdy jsi jich mohl koupit 8 - 10? Nemyslím si, ale dobu před 25 lety si žel nepamatuji.
Ale troufám si tvrdit, pokud budeme počítat podle následujícího vzorečku, vyjde nám jako číslo x1 cena vrtačky, které by kvalitativně odpovídala narexce, se kterou již 25 let spokojeně vrtáš.

Věřím, že tato vrtačka by vydržela rovněž vrtat 25 let, při stejné frekvenci používání.
33
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Proč mám pocit že faster a ifaster píšou jiní lidé?
http://ifaster.tiscali.cz/nova-octavia- ... oste-libi/
http://ifaster.tiscali.cz/nova-octavia- ... oste-libi/
33
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Zde: na tom něco bude, táta má doma jednu z prvních Bosch vrtaček, která se sem dostala... kvalitní vrtačka v kovovém kufru, která slouží do dnes a říkal, že za ní dal celou výplatu a to dělal na vývoji v PALu, takže měl skoro o půlku větší plat, než děda, co tam dělal dělníka
když se to převede na dnešní poměry, tak když by si někdo koupil na domácí vrtání vrtačku za cca 30tis, tak mu asi taky dlouho vydrží 


Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Též mám boschu starou cca 15 let a je to držák (nic moc výkon) dnešní boschky i za desítku jsou docela křápy. Ale jsou jiné značky které skutečně drží.
Jenže člověk vleze do krámu, vidí hilti akučku za 12tisíc a vedle toho nějakej bosch což se pamatovlao, že to byla dobrá značka za 12stovek. Co vezme?
Pořád jsou kvalitní věci, jen málo kdo prostě dneska jde a koupí si domů nábytek za 5-6 výplat.
Jenže člověk vleze do krámu, vidí hilti akučku za 12tisíc a vedle toho nějakej bosch což se pamatovlao, že to byla dobrá značka za 12stovek. Co vezme?
Pořád jsou kvalitní věci, jen málo kdo prostě dneska jde a koupí si domů nábytek za 5-6 výplat.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Zde: požádej admina o dohrání pluginu na vzorečky
je mi jasný, že hodnota peněz se časem mění, výdělky taky.
Zkušenost z práce, bereme ročně 4 - 6 ks měřáků od renomovaný firmy v oboru, považovaná za špičku, jeden řádově za 120tis bez daně. Před 4 rokama byly v dodávce všechny made in Netherlands - držáky, bez problému. Loni všechny Made in Romania, jeden nešel rovnou, dva nevydržely ani půl roku, starý kusy valí i 12 let, bez problému. Výrobce dělá jako by se nic nedělo, zákazníkovi nic nezbývá, protože konkurence je na tom hůř, nebo max stejně. V důsledku je trh zaplavenej dostupným šmejdem a pokud chceš kvalitu, musíš vědět, kde hledat, někdy ani to nepomůže...

Zkušenost z práce, bereme ročně 4 - 6 ks měřáků od renomovaný firmy v oboru, považovaná za špičku, jeden řádově za 120tis bez daně. Před 4 rokama byly v dodávce všechny made in Netherlands - držáky, bez problému. Loni všechny Made in Romania, jeden nešel rovnou, dva nevydržely ani půl roku, starý kusy valí i 12 let, bez problému. Výrobce dělá jako by se nic nedělo, zákazníkovi nic nezbývá, protože konkurence je na tom hůř, nebo max stejně. V důsledku je trh zaplavenej dostupným šmejdem a pokud chceš kvalitu, musíš vědět, kde hledat, někdy ani to nepomůže...
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
I tohle se občas stává, viz notebooky ThinkPad. Od roku 2009 to jde soustavně do 

- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Jenže pokud se ti ten mixér náhodou pokazil, tak bylo dost lidí co ti ho opravily. Dnešní elektroniku už nikdo neopravuje prostě se vyhodí.zde. píše:Ale tak to je dobře, ne? Chápu že když se ti posere mixér tak jdeš a koupíš novej za 1.500,- a pak nadáváš že se sere. V době, kdy všechno bylo kvalitní by jsi na takový mixér šetřil dva roky.
A pokud bys nebyl pan továrník, tak si auto ani nekoupíš. Pan továrník si dneska koupí Bentley, ten kvalitní asi bude.
A ano máš pravdu, že dřív se šetřilo na auto dlouho, ale aspon pak za něco stálo (aspoň na západě) a to nejen prémiový značky, ale i obyč Fordy a spol. dnes vím o spoustě lidí co si pořídily i vozy prémiových značek M-B, Audi, BMW a sou permanentně v servisu.
Ono to není jen o tom, že komponenety vyrábějí někde mezi rýžovými poly v číně, ale samotný automobilky se snaží nabídnout stále nové a nedostatečně prověřené technologie, které skrátka ani v autě dlouho fungovat nemůžou (elektronika moc nemusí změny teplot, vibrace apod. a toho se v autě neubrání) místo aby se snažily o max spolehlivost jako tomu bylo dřív zejména u M-B.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Jako já to chápu, jen mám pořád pocit že v té době, po které tak prahneš, bys ve svém věku a postavení neměl QV ale možná jízdní kolo
Já možná ani to..
Je to jen pocit, třeba je to úplně jinak, hlubší analýzu ale dělat nebudu

Je to jen pocit, třeba je to úplně jinak, hlubší analýzu ale dělat nebudu

33
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
No v ČSSR bych QV neměl určitě
Ale zas tak bídně bych to taky neviděl, nějakýho toho rezatýho spartaka, možná MB by myslím bylo reálný.
A žít v Západním Německu tak bych to viděl na nějakýho postaršího Taunuse

A žít v Západním Německu tak bych to viděl na nějakýho postaršího Taunuse

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Vidíš to možná zas moc kriticky. Byla i tehdy dražší a levnější auta a většinou to i tehdy bylo, jako je to dnes. Naopak dnes jsou auta mnohdy mnohem spolehlivější než byla kdy dřív. Jestli na auto stačí sáhnout jednou za rok nebo 15tkm, tak je to pořád hodně dobrý.
Vraťme se do těch sedmdesátých a osmdesátých let a začněme nejdřív třeba u Alfy. Když vezmu mnou už několikrát zmiňovanou Alfettu GTV, tak opravdu byla drahá a opravdu byla nekvalitní a věčně rozbitá, neustále v servise (nebo se v ní dle nálady šťoural majitel sám). Ale nemusím brát jen Alfu, ona i třeba Lancia Beta byla docela slušnej křáp ikdyž byla drahá a člověk si jí mnohdy koupil už rezatou. Pokud se nemýlím, tak i anglická auta z těchto let nebývala zrovna etalonem spolehlivosti. Range Rovery mnohdy trpěly daleko horší korozí než veškerá italská auta dohromady, problémy s motory byly taky jednu dobu docela vážné a celkově... taky byly pořád v servisu. Ale nejen ty. Vzpomenu třeba na Dolly (Triumph Dolomite), kterou měl už v dobách hlubokého socialismu dědův kolega. To auto bylo taky dost velká hromada šrotu, která věčně nefungovala ikdyž stála mnohem víc než třeba Lada Riva.
A nebylo to jen v autech. Možná, kdo z vás pamatuje elektronkové televize, tak si vzpomene, že taky věčně nefungovaly a jednu dobu byl známý televizní opravář nutností k tomu, aby televize fungovala aspoň týden bez zásahu a to prosím tehdá televize opravdu nebyly levnou záležitostí a mnozí majitelé cenově dostupných barevných televizorů Rubín, sovětské to výroby, jistě ještě s nostalgií vzpomínají na to, jak jim ona zánovní televize při večerním sledování monoskopu, což tehdy byla snad jediná barevná a hodnotná věc, kterou bylo možné v TV vidět, vzplanula.
Je tedy naprosto zbytečné brečet, jak kdysi byly kvalitní věci a dneska nejsou. Je to ve své podstatě furt stejný...
Vraťme se do těch sedmdesátých a osmdesátých let a začněme nejdřív třeba u Alfy. Když vezmu mnou už několikrát zmiňovanou Alfettu GTV, tak opravdu byla drahá a opravdu byla nekvalitní a věčně rozbitá, neustále v servise (nebo se v ní dle nálady šťoural majitel sám). Ale nemusím brát jen Alfu, ona i třeba Lancia Beta byla docela slušnej křáp ikdyž byla drahá a člověk si jí mnohdy koupil už rezatou. Pokud se nemýlím, tak i anglická auta z těchto let nebývala zrovna etalonem spolehlivosti. Range Rovery mnohdy trpěly daleko horší korozí než veškerá italská auta dohromady, problémy s motory byly taky jednu dobu docela vážné a celkově... taky byly pořád v servisu. Ale nejen ty. Vzpomenu třeba na Dolly (Triumph Dolomite), kterou měl už v dobách hlubokého socialismu dědův kolega. To auto bylo taky dost velká hromada šrotu, která věčně nefungovala ikdyž stála mnohem víc než třeba Lada Riva.
A nebylo to jen v autech. Možná, kdo z vás pamatuje elektronkové televize, tak si vzpomene, že taky věčně nefungovaly a jednu dobu byl známý televizní opravář nutností k tomu, aby televize fungovala aspoň týden bez zásahu a to prosím tehdá televize opravdu nebyly levnou záležitostí a mnozí majitelé cenově dostupných barevných televizorů Rubín, sovětské to výroby, jistě ještě s nostalgií vzpomínají na to, jak jim ona zánovní televize při večerním sledování monoskopu, což tehdy byla snad jediná barevná a hodnotná věc, kterou bylo možné v TV vidět, vzplanula.
Je tedy naprosto zbytečné brečet, jak kdysi byly kvalitní věci a dneska nejsou. Je to ve své podstatě furt stejný...
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Lip bych to nenapsal
A hlavne je super, ze kdo chce starou vec (auto, narexku) tak si ji muze koupit. Narexky jsou na bazosi za petikilo 


33
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Už mám 2, to mi stačí 

Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Ono ty staré věci mají ale něco, co ty nové většinou nemají. Dříve totiž většina výrobků byla vytvořena víc k tomu, aby fungovala a sloužila lidem, né aby se na nich vydělalo. To je pro mě ten hlavní důvod, proč mám rád staré věci.
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Jooo ty uzasny narexky si pamatuju,obvzlaste o vikendech kdy se s ni sousedi pri pulhodinovem trapeni snazili vyvrtat dirku do panelu 
Zase na druhou stranu clovek neproleje rybnik slz kdyz mu spadne vrtacka za litranek a rozpadne se

Zase na druhou stranu clovek neproleje rybnik slz kdyz mu spadne vrtacka za litranek a rozpadne se

ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
velmi letmo jsem klinkul na on-line test Mazdy 6 na ACZ....
po 10ti sekundách si všímám: "Bohužel méně nadšeni jsme z odkládacích prostor: do schránky před spolujezdcem se tvrdé desky formátu A4 nevejdou a v předních i zadních dveřích je místo pouze pro jednu velkou PET lahev."
zavírám, odcházím....
http://www.auto.cz/mazda-6-online-test-ukonceno-73091
po 10ti sekundách si všímám: "Bohužel méně nadšeni jsme z odkládacích prostor: do schránky před spolujezdcem se tvrdé desky formátu A4 nevejdou a v předních i zadních dveřích je místo pouze pro jednu velkou PET lahev."
zavírám, odcházím....

http://www.auto.cz/mazda-6-online-test-ukonceno-73091
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
pouze jednu?
v šáde tam hodí karton po šesti?
jsem teď listoval testem Fiatu 500L a ten měl neprakticky ovládání klimatizace kousek od řadičky... já to tak mám ve 147 a je to úplně ok...


jsem teď listoval testem Fiatu 500L a ten měl neprakticky ovládání klimatizace kousek od řadičky... já to tak mám ve 147 a je to úplně ok...
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Jak se tam nevejde 10l barel tak nebrat...
Edit: to psal Pivrnec:-).
Edit: to psal Pivrnec:-).
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Tohle vymyslí fakt už jenom dement. Ve výsledku jestli ten Zeman nemluví o auto novinářích
http://youtu.be/hWWGE_4q4Rc?t=3m16s

http://youtu.be/hWWGE_4q4Rc?t=3m16s
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
To je moc...Kubas píše:velmi letmo jsem klinkul na on-line test Mazdy 6 na ACZ....
po 10ti sekundách si všímám: "Bohužel méně nadšeni jsme z odkládacích prostor: do schránky před spolujezdcem se tvrdé desky formátu A4 nevejdou a v předních i zadních dveřích je místo pouze pro jednu velkou PET lahev."
zavírám, odcházím....![]()
http://www.auto.cz/mazda-6-online-test-ukonceno-73091

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
podstatné jsou i ty tvrdé desky A4.... Většina z nás jezdí tak, že je má furt na klíně, něco si zapisuje a pak to logicky chce odložit....
Prostě mazec..... 
"novinářům" systematicky uniká třeba to, jak automobilky lžou o spotřebách (PP běžně proměřují o půl litru a více), ale jak neuložíš tvrdé desky, je oheň na střeše....


"novinářům" systematicky uniká třeba to, jak automobilky lžou o spotřebách (PP běžně proměřují o půl litru a více), ale jak neuložíš tvrdé desky, je oheň na střeše....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
+To co říká pp je vždy tak o 30% mimo než to co říká papír.
To si tatíkovi stěžoval kolega, že mu 1.8TSi nežere 4něco jak je v papíru, ale osm (přitom to má nějak 100kw+)
To si tatíkovi stěžoval kolega, že mu 1.8TSi nežere 4něco jak je v papíru, ale osm (přitom to má nějak 100kw+)

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
sice se mi do palubky vejdou možná tvrdý desky o velikosti A3, ale zadní kapsy stěží pojmou 2l petku. Schledávám to jako zásadní problém, protože při dlouhých cestách s Pivrncem by se 6 petek ve dveřích hodilo. Sice to teda jde suplovat ledničkou mezi sedačkama a lahváč se vejde i na stolek.... Ale asi změním auto 
Jsem poprvý narazil na ergonomický průser v autě po koupi GTV. Ač si myslím že jsem průměrnej evropan a nejsem úplně neohebnej... Jak se nastupuje dozadu aniž by se zničilo půl auta? Po nastoupení je další dilema- kam dát nohy a kam hlavu? A má to tvrdý plasty
Tyhle testy jsou fakt pecka. Vždy se dozvím to co mi zajímá a hlavně je to nezaujaté

Jsem poprvý narazil na ergonomický průser v autě po koupi GTV. Ač si myslím že jsem průměrnej evropan a nejsem úplně neohebnej... Jak se nastupuje dozadu aniž by se zničilo půl auta? Po nastoupení je další dilema- kam dát nohy a kam hlavu? A má to tvrdý plasty
Tyhle testy jsou fakt pecka. Vždy se dozvím to co mi zajímá a hlavně je to nezaujaté
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Dallen: Panáček pouze ukazuje svoji vlastní "inteligenci".
hondzik: A vidíš, já jel vzadu v plně obsazeném GTV s Kůrkynem do Rakouska a zpátky a přežil jsem to. Pravda, než jsem si zvykl, tak to ale byla klaustrofobie jak prase
hondzik: A vidíš, já jel vzadu v plně obsazeném GTV s Kůrkynem do Rakouska a zpátky a přežil jsem to. Pravda, než jsem si zvykl, tak to ale byla klaustrofobie jak prase

156 SW 1.9 JTDm
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1441
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Plně obsazené GTV - to znamená, že jste jeli i vzadu dva ???
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti