Ahoj, cidla jsem daval presne jako Alan z Alfaowners.com odkud mas tu fotku.
Zdalo se mi to nejlepsi protoze cidla jsou primo v hlavnim kanalu ktery vede z filtru do motoru, tj. tlak neni zkresleny filtrem a je to za chladicem oleje takze to ukaze skutecnou teplotu ktera jde do motoru (narozdil trebas od cidla teploty oleje ve vane). Na adaptery mezi filtr zapomen pokud nechces resit mensi filtr (trebas z Clia Sport), filtr bude moc blizko svodu a bude se Ti zbytecne hrat. Uz normalne je blizko a je tam malo mista.
Dost jsem uvazoval o tom filtr vytahnout nekam do podbehu (dela se to casto na zavodnich autech) ale tohle bylo jednodussi.
Motor vyndavat nemusis. Ale budes muset vyndat pravou poloosu a alternator aby jsi to tam dostal. Jinak je to relativne bez problemu. Cidla jsem kupoval od VDO.
Na adaptery mam vykresy, je tam metricky zavit s malou kuzelovitosti aby to samo tesnilo (plus trosku Loctite a je to uplne v pohode). Vecer to sem hodim plus jeste nejaky fotky, mam to koukam vsechno doma v kompu.
Popravde cidla byly jednoduchy vymyslet, jen jsem jeste nevymyslel kam dat ty budiky v kabine. Vsechno to vypada strasne tunersky, at uz A sloupek tak jakykoliv pridavny kaplicky...
Btw. budiky teploty jsem doma nekolikrat testoval na presnost. Ackoliv mam budiky od VDO ktery by meli byt z tech lepsich, teplota lita az o 20 stupnu (budiky maji velky zpozdeni). Cim bliz stovce tim presnejsi, nicmene zadny slagr to neni. Doporucuju kazdopadne otestovat.