 
  
 
  





Kožený madla, proč ne? Když jde o úsporu hmotnosti. Ta šaltpáka to je ovšem průser, ale snad to budou dělat i s manuálem.Adamsquare píše:Nemá to řadící páku a ty kožený madla na dveřích... no nevim

 (sranda) myslím že to bude takové spartáncké a trošu plastově vyhlížející (japonci to dělali podobně) ale klíčový jsou jiný věci. já se těším.
 (sranda) myslím že to bude takové spartáncké a trošu plastově vyhlížející (japonci to dělali podobně) ale klíčový jsou jiný věci. já se těším. 
 (to porsche)
  (to porsche) nic proti, ale absolutně mě to neoslovuje....
  nic proti, ale absolutně mě to neoslovuje....
Jen bych to upřesnil ... nejvíce TOP interiér má Brera, o tom žádná, v tom jí Porsche konkurovat nemůžeEnvel píše:Souhlasím s Honzou i Radimem, interiéry Porsche jsou TOP, o tom žádná, tam se moc konkurovat nedá
 
   a ruce patří na volant, ne na loketky, to nebude zrovna pozér kára
 a ruce patří na volant, ne na loketky, to nebude zrovna pozér kára 
 Tady by mi ale nechyběla.
  Tady by mi ale nechyběla.

 Na jaké tlačítka se asi tak budeš natahovat na středový panel? Na mlhovky když s tím pojedeš ráno po D1 do práce....  [-o<
 Na jaké tlačítka se asi tak budeš natahovat na středový panel? Na mlhovky když s tím pojedeš ráno po D1 do práce....  [-o<Ten spínač světel mám v PoluHonza R. píše:Jestli to chtějí prodávat za cenu tohoto:
tak s tím ani do Ženevy jezdit nemusí...

Co se týče designu exteriéru, interiéru, komfortu, bezpečnosti a praktičnosti na silniční ježdění (nemluvím o okruhu a akcích typu Kámen) tak jsem o tom přesvědčen.Kubas píše:Honza R.: prostě napiš na plnou hubu, že nejlepší auto které Alfa kdy vyrobila a vyrobí je tvoje Brera
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti