upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo radia
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2581
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Napiš mi kdy budeš u auta a společně to třeba po mailu zapojíme znovu. Není to nic složitého a zvládne to i cvičení opice. :-)
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Po dálce se to prostě zapojit nedá když pro vstupy i výstupy jsou stejné barvy vodičů. To chce proměřit, nebo zkoušet zapojovat repro a tam kde to hraje si to oddělit jako vstup. Bohužel si na netroufne.
@gixxer: Dneska je venku dost světla, prosím sežeň foťák, rozmotej ten svazek a pořádně to nafoť nepotřebuju fotky konektoru, ale potřebuju vidět ty spoje jakej kabel z konektoru jde na jakej kabel z té původní kabeláže.
@gixxer: Dneska je venku dost světla, prosím sežeň foťák, rozmotej ten svazek a pořádně to nafoť nepotřebuju fotky konektoru, ale potřebuju vidět ty spoje jakej kabel z konektoru jde na jakej kabel z té původní kabeláže.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2581
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Věřím v to, že na dálku to jde. Pokud bude zkoušet jednotlivé signály, lehce zjistí, které repro to je. To stejné se zapojení repro na vstupu. Začne s jedním a postupně připojí všechny. Jen musí chtít. Spojit dva drátky do sebe zvládne i baba, takže neznám slovo nejde
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Až budou fotky jak je to zapojené tak pak budem pokračovat, je zbytečné do toho dlubat a celé to překopávat když to "možná" je zapojené dobře
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2581
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Dalen: zapojené dobře? Na barvu kabelů bych zas tak moc nespoléhal. Ano může to být dobře, ale dle mě je jednoduší, když to celé udělá znova, podle někoho, kdo trochu Bose zná. Takto přes fotky, se v tom budete pitvat jednou tak déle. Nehledě na to, že pokud po odpojení wooferu nehraje i další repro, tak toto mě usvědčuje v tom, že chyba v zapojení tam určitě je.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
To není podle barev, zapojení zesilovače je jasné.
Původní kabeláž je třeba proměřit vstupy a výstupy což doufám, že ten "odborník" udělal. Jestli neudělal tak stejně mailem nic nevyřešíte. Gixxer si prostě na to proměřit to netroufá, jednoduše.
Pokud bude z fotek něco udělané tak poznám jestli tam je výloženě nějaký průser nebo ne (samozřejmně nepoznám prohozený IN/OUT když oba jsou třeba zelené).
Ve výsledku třeba fakt může být i ten zesík mrtvej, přeci jenom je to elektronika
To, že přestalo hrát to repro po odpojení bassáku mi nejde na mozek.
Původní kabeláž je třeba proměřit vstupy a výstupy což doufám, že ten "odborník" udělal. Jestli neudělal tak stejně mailem nic nevyřešíte. Gixxer si prostě na to proměřit to netroufá, jednoduše.
Pokud bude z fotek něco udělané tak poznám jestli tam je výloženě nějaký průser nebo ne (samozřejmně nepoznám prohozený IN/OUT když oba jsou třeba zelené).
Ve výsledku třeba fakt může být i ten zesík mrtvej, přeci jenom je to elektronika
To, že přestalo hrát to repro po odpojení bassáku mi nejde na mozek.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2581
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
V tom případě je jedno, jestli mu i ty poskytneš nějakou radu z fotek, protože to musí i tak svěřit nějakému elektrikářovi co mu to dá dohromady.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Tak fotky má dallen na mailu, snad poví víc ale je tam vidět přesně zapojení.
Nemůžu se zbavit dojmu že na to prostě ten zesík nestačí....
Zkoušel jsem i prohazovat ty kabely ze subwooferu jak psal dallen ale
nulová šance na zlepšení, akorát jsem teda zjistil že ty repráky nehráli
díky tomu že nebyly docvaknutý kabely v nich (ve dveřích) teď už hrajou.
Když jsem zapojil jen dva dráty ze subwooferu co jsem ucvaknul tak hrál ale nic moc,
pak jsem zapojil i ty další dva a hraje naplno ale prostě musím jezdit a mít to potichu jinak
zase vyskakuje hudba jak jsem popisoval.
Nevím, snad poradíte... já mám pocit že fakt je ten zesík slabej a nedává to. Jinak hraje
všechno krásně, dokud tomu trochu nenakrmím.
Nemůžu se zbavit dojmu že na to prostě ten zesík nestačí....
Zkoušel jsem i prohazovat ty kabely ze subwooferu jak psal dallen ale
nulová šance na zlepšení, akorát jsem teda zjistil že ty repráky nehráli
díky tomu že nebyly docvaknutý kabely v nich (ve dveřích) teď už hrajou.
Když jsem zapojil jen dva dráty ze subwooferu co jsem ucvaknul tak hrál ale nic moc,
pak jsem zapojil i ty další dva a hraje naplno ale prostě musím jezdit a mít to potichu jinak
zase vyskakuje hudba jak jsem popisoval.
Nevím, snad poradíte... já mám pocit že fakt je ten zesík slabej a nedává to. Jinak hraje
všechno krásně, dokud tomu trochu nenakrmím.
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Tak, zapojení je z fotek projeté a je to dobře vstupy sedí, výstupy jsou taky dobře nejspíše byli proměřené a dle toho se upravilo zapojení což je dobře.
Takže možnosti kde je chyba jsou dvě- a, slabý zesilovač b, slabé napájení
Tak či tak je v podstatě potřeba novej zesilovač, protože samotnej konektor je docela nesehnatelná věc (plus je sehnat potřeba konektor který má dvě napájecí větve).
Takže možnosti kde je chyba jsou dvě- a, slabý zesilovač b, slabé napájení
Tak či tak je v podstatě potřeba novej zesilovač, protože samotnej konektor je docela nesehnatelná věc (plus je sehnat potřeba konektor který má dvě napájecí větve).
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
No hlavně doufám že až bude ten novej zesík tak jen namontuju, nacvaknu a tím to hasne....
jinak už mě fakt mrdne
Dallen:co jinak znamená to že se musí sehnat konektor
co má napájecí dvě větve že zase budu muset zapojovat jinak?!
jinak už mě fakt mrdne
Dallen:co jinak znamená to že se musí sehnat konektor
co má napájecí dvě větve že zase budu muset zapojovat jinak?!
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Pokud by to bylo tím napájením tak jen tzv. vypíchneš dva piny (ty plechy co jsou vtom konektoru) a vsuneš je do konektoru co tam máš a připojíš dva dráty nic složitého.
Zítra zavolám a ty Piny bych Ti mohl vypíchnout ať se stím nemusíš drbat
Zítra zavolám a ty Piny bych Ti mohl vypíchnout ať se stím nemusíš drbat
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Tak dneska dorazil zesík....
zítra ho jdu vyzvednout tak držte palce ať
to fungesuje :-) jinak si koupím
felicii, napojím tam repráky od počítače
a bude to
zítra ho jdu vyzvednout tak držte palce ať
to fungesuje :-) jinak si koupím
felicii, napojím tam repráky od počítače
a bude to
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Takže to dělá defakto pořád to samý. Napojil jsem tam novej ale furt to vypadává...
akorát s tím rozdílem že ten subáč teď hraje méně, asi jako když jsem předtím
napojil z něho do zesíku jen dva kabely a ne všechny čtyři...
vyfotil jsem oba konektory a je vidět že jsou rozdílně zapojené a u každého, má je
dallen na mailu.
jsou vypojené dva piny, ale každej je má někde jinde.
Jsem už fakt nasranej.....
akorát s tím rozdílem že ten subáč teď hraje méně, asi jako když jsem předtím
napojil z něho do zesíku jen dva kabely a ne všechny čtyři...
vyfotil jsem oba konektory a je vidět že jsou rozdílně zapojené a u každého, má je
dallen na mailu.
jsou vypojené dva piny, ale každej je má někde jinde.
Jsem už fakt nasranej.....
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2581
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Co jsem ti říkal celou dobu
dallenovi jsem posílal jedno schéma zapojeni co pochází ze 147 GTA, tak se to mohlo zapojit dle toho, protože je rozdílné oproti tomu tvému.
dallenovi jsem posílal jedno schéma zapojeni co pochází ze 147 GTA, tak se to mohlo zapojit dle toho, protože je rozdílné oproti tomu tvému.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
mě můžeš říkat co chceš, já tomu totiž fakt nerozumím
nevím co s tím teď, nechápu ani co s tím napájením, jestli
je teda slabý nebo co to má znamenat. Nechápu co s tím mám dělat a už jsem z toho
fakt na prášky. Je to moje třetí alfa, měl jsem 2.5 V6, pak 2.4jtd 103kw, teď tuhle a
nikdy žádnej problém...
to co si zažívám ale z hudbou BOSE je fakt na mrtvici.
řekni kdyžtak dallenovi ať ti to přepošle. Nebo napiš mail, já ti to pošlu...
páč fakt už nevím.
nevím co s tím teď, nechápu ani co s tím napájením, jestli
je teda slabý nebo co to má znamenat. Nechápu co s tím mám dělat a už jsem z toho
fakt na prášky. Je to moje třetí alfa, měl jsem 2.5 V6, pak 2.4jtd 103kw, teď tuhle a
nikdy žádnej problém...
to co si zažívám ale z hudbou BOSE je fakt na mrtvici.
řekni kdyžtak dallenovi ať ti to přepošle. Nebo napiš mail, já ti to pošlu...
páč fakt už nevím.
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
co znamená to slý napájení?! Co s tím můžu udělat?!
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Když to vypíná tak to je problém s napájením případně výkonem zesilovače (tahle možnost je vyřazena).
@George: To zapojení co si posílal je uplně stejné jako to jak to je zapojené. Jediný rozdíl tam je stím, že ten kdo to psal blbě popsal piny (asi neví jak se čtě značení) a ty piny jsou popsané opačně (tedy 1 je 13, 2 je 12, 14 je 25 atd.) nic jiného tam není. To Ty si poslal je zapojení kdy na výstup zesilovače napojíš tvrdých 12V a na vstup napájení napojíš subwoofer
Zkus si třeba projít zapojení v elearnu, nebo mrkni do auta a uvidíš, že mám pravdu
Když to hraje bez problému dokud se to neosolí, strany sedí
Tohle i tobě MUSÍ být jasné, že pokud dochází k vypadkům soustavy tak jde o problém s napájením.
Buď:
Slabý zesilovač není schopen pokrýt výkonové špičky soustavy (tahle možnost už je vyřazena)
Slabé napájení zesilovače (takhle možnost je nejpravděpodobnější vzhledem ktomu, že na zesilovač je nyní přívedena 1 napájecí větev místo dvou)
Zničená/skřípnutá kabeláž v autě
Výpadky autorádia (vzhledem k origo rádiu by to snad nemělo hrozit)
Jiný problém v el. instalaci
Takže teď jednoduchý postup, vypíchnout dva piny z konektoru (napájecí tedy 11,12) ty následně dát do konektoru který tam je nyní, připojit je.
@George: To zapojení co si posílal je uplně stejné jako to jak to je zapojené. Jediný rozdíl tam je stím, že ten kdo to psal blbě popsal piny (asi neví jak se čtě značení) a ty piny jsou popsané opačně (tedy 1 je 13, 2 je 12, 14 je 25 atd.) nic jiného tam není. To Ty si poslal je zapojení kdy na výstup zesilovače napojíš tvrdých 12V a na vstup napájení napojíš subwoofer
Zkus si třeba projít zapojení v elearnu, nebo mrkni do auta a uvidíš, že mám pravdu
Když to hraje bez problému dokud se to neosolí, strany sedí
Tohle i tobě MUSÍ být jasné, že pokud dochází k vypadkům soustavy tak jde o problém s napájením.
Buď:
Slabý zesilovač není schopen pokrýt výkonové špičky soustavy (tahle možnost už je vyřazena)
Slabé napájení zesilovače (takhle možnost je nejpravděpodobnější vzhledem ktomu, že na zesilovač je nyní přívedena 1 napájecí větev místo dvou)
Zničená/skřípnutá kabeláž v autě
Výpadky autorádia (vzhledem k origo rádiu by to snad nemělo hrozit)
Jiný problém v el. instalaci
Takže teď jednoduchý postup, vypíchnout dva piny z konektoru (napájecí tedy 11,12) ty následně dát do konektoru který tam je nyní, připojit je.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2581
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Jak jsem ti psal. Za zapojení bych ruku do ohně nedal. Ted když na to koukám, tak máš pravdu a je to napsaný obráceně. V tuto chvíli bych udělal stejnou věc jak říkáš a připojil ještě další napájení. V případě, že to nepomůže bych se, ale asi zpět zaměřil na zapojení reproduktorů a začal bych řešit každý reproduktor zvlášť vylučovací metodou.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Tak mám dvě zprávy, jednu dobrou a druhou špatnou....
špatná: to propojení kabelů jak psal dallen nepomohlo, vůbec žádná změna...
ta dobrá: je to teď tak o 100% lepší ale nevím jakto
....
zkoušel jsem sundat celej subwoofer jestli nejsou skřípnutý kabely třeba pod ním jak psal dallen, s kabelama sem hýbal ale žádný skrat nebo něco takového se nedělo. Tak jsem to tam vrátil (nový zesilovač z lancie) a z ničeho nic když jsem nasranej sednul do auta to sneslo tak o 100% víc basů a o 50% větší hlasitost.
Odpojoval jsem ve dveřích jednotlivě repráky a přitom prostříknul kontakty, tím to taky nebylo.
Tak nevím, nikde se žádné kabely nedotýkají, neskratují...
kabely by museli být skřípnutý jedině vzadu u subwooferu protože byly vlastně celou dobu zapojený bez zesíku napřímo a bylo to ok takže jinde v autě je to vyloučeno.
Vyndal jsem i radio, zkoušel hejbat s kabelama a taky nic...
ale ve finále když jsem to dal do kupy tak je to podstatně lepší. Zítra si jdu zopakovat problém jménem BOSE jestli na něco příjdu....
špatná: to propojení kabelů jak psal dallen nepomohlo, vůbec žádná změna...
ta dobrá: je to teď tak o 100% lepší ale nevím jakto
....
zkoušel jsem sundat celej subwoofer jestli nejsou skřípnutý kabely třeba pod ním jak psal dallen, s kabelama sem hýbal ale žádný skrat nebo něco takového se nedělo. Tak jsem to tam vrátil (nový zesilovač z lancie) a z ničeho nic když jsem nasranej sednul do auta to sneslo tak o 100% víc basů a o 50% větší hlasitost.
Odpojoval jsem ve dveřích jednotlivě repráky a přitom prostříknul kontakty, tím to taky nebylo.
Tak nevím, nikde se žádné kabely nedotýkají, neskratují...
kabely by museli být skřípnutý jedině vzadu u subwooferu protože byly vlastně celou dobu zapojený bez zesíku napřímo a bylo to ok takže jinde v autě je to vyloučeno.
Vyndal jsem i radio, zkoušel hejbat s kabelama a taky nic...
ale ve finále když jsem to dal do kupy tak je to podstatně lepší. Zítra si jdu zopakovat problém jménem BOSE jestli na něco příjdu....
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
- alfantastisch
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 9.1.2012, pon 11:03
- Bydliště: Teplice
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Jak to dopadlo?
Alfa Romeo Spider 2,4 jtdm 09' 210cv Bianco
Alfa Romeo Spider 2.0TS 98´ Bianco
ex:AR 156 SW 2,4 jtd 01´, AR 164 2.0TS 94´, AR Alfasud Sprint 1.5 105cv, AR Alfasud Ti 105cv, AR 33 1.8TD 93´, AR 33 1.7 16v 90´[/i], Alfa Romeo 159 SW 1,9 jtd Ti 08' Nero
Alfa Romeo Spider 2.0TS 98´ Bianco
ex:AR 156 SW 2,4 jtd 01´, AR 164 2.0TS 94´, AR Alfasud Sprint 1.5 105cv, AR Alfasud Ti 105cv, AR 33 1.8TD 93´, AR 33 1.7 16v 90´[/i], Alfa Romeo 159 SW 1,9 jtd Ti 08' Nero
- Rafing GTA
- Příspěvky: 22
- Registrován: 8.5.2013, stř 19:54
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Koukám,že řešíte zapojení BOSE,já to ted celý vyndával ze svýho GTA a musím říct,že zapojení je naprosto jednoduchý a pochopitelný...když tam chce někdo dát BOSE,je dobrý k tomu mít i komplet kabeláž..je samostatná a jí jí vytáhnul uplně celou skoro až k rádiu..končí to v palubce pod kaslíkem..
Jinak kdyby někdo něco potřeboval,nebo si chtěl udělat zástavbu Bose do 147ky,tak všechno potřebný prodávám...
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=86&t=14205
Jinak kdyby někdo něco potřeboval,nebo si chtěl udělat zástavbu Bose do 147ky,tak všechno potřebný prodávám...
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=86&t=14205
Busso 147 GTA.. Supersprint
156 SW facelift 1,6TS
Ex:Punto 1.4GT turbo..BIT Power,BOV,Ragazzon
156 SW facelift 1,6TS
Ex:Punto 1.4GT turbo..BIT Power,BOV,Ragazzon
- Princ William
- Štamgast
- Příspěvky: 526
- Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
- Bydliště: Plzeň
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
No, ale nejzásadnější/nikoliv neřešitelný problém nastává s kabeláží od rádia ke kaslíku...buďto vyměnit svazek pod přístrojovkou nebo dotahání kabelů. Podlahový koberec v kufru je taky jiný (má vybrání) na sub. a rozdílný je, když je tam i changer (v tom případě je jiný i pravý boční koberec). Pak ještě vyřešit jak přichytit sub. k podlaze, protože tam nejsou osazeny závity (to samé platí i o changeru).
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB
- Rafing GTA
- Příspěvky: 22
- Registrován: 8.5.2013, stř 19:54
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
To je asi všechno pravda..ale ne neřešitelný.A myslím,že ten svazek od rádia ke kaslíku vytáhnu taky.. Když je to Bose v kufru,tak CD měnič není vždy automaticky taky,ale musím říct že changer je to výborná věc a kabel jde až do rádia.Kryt Bose zesíku je jen kryt a když se Bose vyndá,tak tam je pod tím další normální..proč dávat jeden,když tam můžou být dva..
Busso 147 GTA.. Supersprint
156 SW facelift 1,6TS
Ex:Punto 1.4GT turbo..BIT Power,BOV,Ragazzon
156 SW facelift 1,6TS
Ex:Punto 1.4GT turbo..BIT Power,BOV,Ragazzon
- Princ William
- Štamgast
- Příspěvky: 526
- Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
- Bydliště: Plzeň
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Já vim jak to tam vypadá, ten svazek od rádia ke spojce u kaslíku asi nevytáhneš (leda že by jsi měl druhý svazek). Je v něm všechno zamotaný dohromady - topení, rádio, VDC, volant atd.
S tím podlahovým kobercem jsme se asi nepochopili, jsou min 3 varianty...1.bez sub. a bez changeru, 2. se sub. a bez changeru, 3. se sub a s changerem. Má to na inkriminovaný zařízení výřezy.
Jo a zapomněl jsem zmínit, že musí být i napájení pro zesík u sub.. To je pro změnu zamotaný zase v levým práhu (některý auta mají, jíný ne). Ty co maj BOSE, ho mají pochopitelně v základu.
S tím podlahovým kobercem jsme se asi nepochopili, jsou min 3 varianty...1.bez sub. a bez changeru, 2. se sub. a bez changeru, 3. se sub a s changerem. Má to na inkriminovaný zařízení výřezy.
Jo a zapomněl jsem zmínit, že musí být i napájení pro zesík u sub.. To je pro změnu zamotaný zase v levým práhu (některý auta mají, jíný ne). Ty co maj BOSE, ho mají pochopitelně v základu.
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB
- Rafing GTA
- Příspěvky: 22
- Registrován: 8.5.2013, stř 19:54
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: upgrade origo repro na BOSE repro so zachovanim origo ra
Ty jsi to asi už taky někde vymotával ne?
Myslím,že průměrně zručnej alfista to tam bouchne raz dva..
A s tím tapecem tě samozdřejmě chápu,3 varianty,to je jasný..ale na levý straně jak je box Bose,tak je jeden tapec jako kryt Bose a pod nim je druhý větší,který kryje tlumič a ten podle mě krom výřezu dole v podlaze je stejný jako kdyby tam bose nebylo...
Myslím,že průměrně zručnej alfista to tam bouchne raz dva..
A s tím tapecem tě samozdřejmě chápu,3 varianty,to je jasný..ale na levý straně jak je box Bose,tak je jeden tapec jako kryt Bose a pod nim je druhý větší,který kryje tlumič a ten podle mě krom výřezu dole v podlaze je stejný jako kdyby tam bose nebylo...
Busso 147 GTA.. Supersprint
156 SW facelift 1,6TS
Ex:Punto 1.4GT turbo..BIT Power,BOV,Ragazzon
156 SW facelift 1,6TS
Ex:Punto 1.4GT turbo..BIT Power,BOV,Ragazzon
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů