
--------------------
Úvod:
Tak, teď k samotné Alfině..
Jak z nápisu vyplývá, dostala se mi do rukou 155tka se starým dobrým 8v TSkem, jak to začlo? Kamarád mi jí jednou ukázal, tehdy jsem trochu opovrhoval tou hranatou krabicí, ale na nabídku projíždky jsem kývl.. 155tka se nechala zahřát a vyrazilo se.. Jednička, plyn, řev, skřípání všeho možnýho, letecký den po Mostě.. Tak nějak bych to shrnul..


Popis:
No, tak jsem se stal vlastníkem AR 155, 2.0TS, 104Kw, 8v, verze Super, světle šedivé kožené sedačky, kožený volant a hlavice řadící páky, auto klima, 2,5mm podložky, černé prahy - prý se jednalo o top výbavu v tý době a původní cena byla 785tis Kč..
Silné stránky:
Motor.. Ano, ten 8v motor.. Kdo ho má, ví, o čem mluvím..

Slabé stránky:
Občas něco funguje, občas něco ne..

Servis:
S menšíma zádrhelama mi pomáhá Olejář, přeci jen, měl jí pomalu 11 let, tak to má celé prolezlé a na obtížnější operace jezdím k Pepému do Varvařova (oběma velké díky!)
Jinak na holce bylo snad všechno dělaný/vyměněný, já jí mám od Srpna a dělal jsem ještě zadní díl výfuku, vnitřní klouby poloos, Kat off, dostala 15' kola z QV verze 145/6 a ještě se chystám udělat komplet destičky a Powerflexy do stabíků..
Úpravy:
Jak už jsem psal, tak Kat off (Ne, nezvedlo mi to spotřebu a ne, nežere to jak prase.. ;) ), K&N filtr.. Přemýšlel jsem ještě o snížení, ale na 90% bych pod ní nedostal hever, tak jsem od toho upustil (zatím

--------------------
To je k ní zatím asi vše, ještě nahodím fotky..
Ještě teda, vzhledově (lak) je to už za ty léta tragický, tak snad se zadaří tento rok a dostane nový kabát..
