lukki123: nech už toho s tou převodovkou

to co vaclav popisuje muže dělat dalších x věcí. A ano i silentblok. Uplně nesmyslně ten problém zjednodušuješ, když vyšlápneš nebo pustíš spojku tak motor jakoby poskočí (zvlášt když je v tahu na první a druhý stupeň) a pokud je špatný třeba silentblok u převodovky tak proč ne. I když na ten další popis už to tolik nesedí. Prostě příčin může být hodně.
btw převodovka a spojka je slyšet pokud dobře posloucháš vlastně u každého auta, stačí vypnout rádio a nějaké to cvaknutí, klapnutí je slyšet. Je to prostě hromada železa takže tam nějakým způsobem to mechanické působení bude slyšet vždy. I když to co popisuješ ty už je třeba víc než je zdrávo, neznamená to že hned každý musí mít to stejné. Navíc proč by to převodovka zrovna z ničeho nic měla začít dělat když dojíždí bez plynu do křižovatky? Já mam třeba radši pokud je v řízení a řazení cítit ta "mechanika" jezdím často např s O2 a tam je to řazení uplně bez odezvy jak na nějakym volantu k PC, možná je to pohodlné ale ne zábavné.

O elektrickém řízení které je uplně mrtvé a navíc právě odešlo na 150 000 km, tekoucí olej kolem gufera na klice u spojky kvuli kteremu musi cela převodovka ven ani nemluvim. Buďme rádi za to co máme.
Tady se šílí jak odchází na 159 řízení, když se zeptáte nezaujaté osoby které pod rukama projdou stovky aut různých značek řekne vám že to je přece uplně normální věc od němce až po japonce. Na O 2 odchází taktéž ve velkém, bylo mi řečeno "čemu se divíš, dyt to ma 150tkm, takovejch tu už bylo"....
vaclav: co spojka, už dobrý?