
Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Tak za 18 sem nejezdil snad ani na Kameni 

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
no, na 28l 100okt jsem najel asi 150km 
Ale- mám obavu že je vinnen termostat- lépe řečeno, mám tucha že tam není. Ohřívá se to tragicky dlouho a když zmáčknu hadici je to v expanze gejzír jak když bouchne vodovod
Objednal jsem novej a uvidím.
Jako mě to nějak netrápí, když se to rozsvítí, tak natankuju. Alespoň mi to nebude vadit až přitáhnu vícevál, jen mi to překvapilo. Jak říká Ladin, mohl jsem jezdit Bussem za míň. Jenže Busso nebylo za tyhle prachy a v tomhle stavu, to už bych chtěl moc
Dallen: Tich 114kw je opravdu nutný minimum, není to vůbec žádný dělo.

Ale- mám obavu že je vinnen termostat- lépe řečeno, mám tucha že tam není. Ohřívá se to tragicky dlouho a když zmáčknu hadici je to v expanze gejzír jak když bouchne vodovod

Objednal jsem novej a uvidím.
Jako mě to nějak netrápí, když se to rozsvítí, tak natankuju. Alespoň mi to nebude vadit až přitáhnu vícevál, jen mi to překvapilo. Jak říká Ladin, mohl jsem jezdit Bussem za míň. Jenže Busso nebylo za tyhle prachy a v tomhle stavu, to už bych chtěl moc
Dallen: Tich 114kw je opravdu nutný minimum, není to vůbec žádný dělo.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Jasny, za ty penize to tomu ani nemuzes vycitat... Termostat urcite pomuze, vzduch filtr je OK? Pripadne jeste lambada by to mohla ovlivnovat...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
filtr novej, nejsem prasátko 
má to komplet náplně a filtry nový
Uvidím co termostat, kdyžtak ještě lambáda. Když nepomůže, tak budem mít všechny dárky od Shellu za Smart body. A to se vyplatí

má to komplet náplně a filtry nový
Uvidím co termostat, kdyžtak ještě lambáda. Když nepomůže, tak budem mít všechny dárky od Shellu za Smart body. A to se vyplatí
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Ja mam prumerku kolem 8L/100kmhondzik píše:když už tady polemizujem, kolik tak žere normální Twinspárk 16v? Tenhle se pohybuje zhruba na úrovni roční spotřeby Etiopie. Jako jo, proč tomu nedopřát, ale 16-18 mi přijde celkem dost i na strkačky kolem komína. Po ohřátí se s tím teda nemažu ale oproti 8v to je celkem znatelný.. No nic plynovat to nebudu, objednal jsem novej termostat, uvidím. Když nepomůže, čerpací síť v čr je celkem hustá
Delfinici to gtv raky luxovalo pres 14,vzal sem to kontaktolovou kurou,diag vymazat chyby a spadlo to na 10,ale to uz je zase jejim stylem jizdy i

Jeste byla rupla hadice sani za vahou vzduchu,ale to uz si nepamatuju jestli to s tim souviselo

ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Hondziku--tohle termostat sám o sobě nebude...u třílitru jezdím úmyslně na vodě +-80 a tenhle vliv to rozhodně nemá..
Tohle je už nejspíš špatná regulace motoru--/TS není rychlík do 4tis, ale zase to s 2.0 není žádná hrůza / --čili to sání od váhy až do motoru proběhni důkladně, jestli není někde skulinka, váhu vezmi isopropylalkoholem, MRKNI NA LAMBDU--tady je něco zatraceně blbě..
Načetl jsi to aspoň Alfadiagem s KKL kabelem z noťasu?-není to zázrak ale tyhle věci okolo regulace motoru načteš v klidu..
..projdi určitě vejfuk--jakákoli netěsnost udělá na2.0 TS taky svoje--
LPG se neboj-jde spíš o kufr-- sekvence není žádný zlo../110oct dělá u LPG lepší pružnější ""spodek",než má benál..naopak na rodinou káru do města ho vřele doporučuju..--mimo se dá v klidu přepnout benál--když je už chuť--
Hele Frontera /kterou tu pořád omílám díky tomu, že má s 2.2 JTS společnej blok/ má prázdná 2tuny, /a ten motor v provedení Opelu má do terénu díky použitý vačce a mapě gradaci krouťáku ve 2.5 tis ot a nad 4 nemá smysl tohle opel -provedení motoru s blokem 2.2 vůbec točit. ale..to auto se rozjíždí na LPG bez kuckání a kašlání na 1500.otáček.líp než leckterej diesel.což odpovídá chování LPG v dlouhejch válcích--nakonec 2.0 TS má taky dlouhý válce-není nízkozdvihová a díky tomu a variabilní hlavě ani spodek výkonově není katastrofa/
--jasně díky variabilní hlavě a jiný vačce je u srovnatelnýho 2.2 JTS max.krouťáku natažený víc nahoru ../než u Frontery/
Ale ani 100kW ve Frontě nemá problém tahat za 12 LPG ty 2 tuny po městě ...18 jsem ještě na Fronteře snad na silnici neudělal -ani s LPG --v terénu je to jiná věc..takže při "rodinným ježdění" je to spotřeba u 2.0TS naprosto nesmyslná..těch 10 benálu při klidný jízdě je normál a v LPG ten rozdíl na spotřebě a výkonu při tomhle stylu provozu "rodinnýho auta"není vůbec patrnej --jen v peněžence..
........................
pozn.--ke zmínce o tlakování....možná jsem to nechytl přesně..
Pokud jakkoli tlakuje hadice a jde "vybublat" do expanze--už bych byl neklidnej stran těsnění palice..Fronta musela ujet 100kiláků s fouklou a tvoje spotřeba by zhruba odpovídala...čili .co voda, neztrácí se ? a mrkni určitě na olej--sebemenší trocha ethylenglykolu v oleji je pro TS katastrofa a likvidace..případně to dej na sondu CO2--v některých servisech jí mají---často tam, kde mají i sondu na LPG.. pro revizi reduktoru..
Tohle je už nejspíš špatná regulace motoru--/TS není rychlík do 4tis, ale zase to s 2.0 není žádná hrůza / --čili to sání od váhy až do motoru proběhni důkladně, jestli není někde skulinka, váhu vezmi isopropylalkoholem, MRKNI NA LAMBDU--tady je něco zatraceně blbě..
Načetl jsi to aspoň Alfadiagem s KKL kabelem z noťasu?-není to zázrak ale tyhle věci okolo regulace motoru načteš v klidu..
..projdi určitě vejfuk--jakákoli netěsnost udělá na2.0 TS taky svoje--
LPG se neboj-jde spíš o kufr-- sekvence není žádný zlo../110oct dělá u LPG lepší pružnější ""spodek",než má benál..naopak na rodinou káru do města ho vřele doporučuju..--mimo se dá v klidu přepnout benál--když je už chuť--
Hele Frontera /kterou tu pořád omílám díky tomu, že má s 2.2 JTS společnej blok/ má prázdná 2tuny, /a ten motor v provedení Opelu má do terénu díky použitý vačce a mapě gradaci krouťáku ve 2.5 tis ot a nad 4 nemá smysl tohle opel -provedení motoru s blokem 2.2 vůbec točit. ale..to auto se rozjíždí na LPG bez kuckání a kašlání na 1500.otáček.líp než leckterej diesel.což odpovídá chování LPG v dlouhejch válcích--nakonec 2.0 TS má taky dlouhý válce-není nízkozdvihová a díky tomu a variabilní hlavě ani spodek výkonově není katastrofa/
--jasně díky variabilní hlavě a jiný vačce je u srovnatelnýho 2.2 JTS max.krouťáku natažený víc nahoru ../než u Frontery/
Ale ani 100kW ve Frontě nemá problém tahat za 12 LPG ty 2 tuny po městě ...18 jsem ještě na Fronteře snad na silnici neudělal -ani s LPG --v terénu je to jiná věc..takže při "rodinným ježdění" je to spotřeba u 2.0TS naprosto nesmyslná..těch 10 benálu při klidný jízdě je normál a v LPG ten rozdíl na spotřebě a výkonu při tomhle stylu provozu "rodinnýho auta"není vůbec patrnej --jen v peněžence..
........................
pozn.--ke zmínce o tlakování....možná jsem to nechytl přesně..
Pokud jakkoli tlakuje hadice a jde "vybublat" do expanze--už bych byl neklidnej stran těsnění palice..Fronta musela ujet 100kiláků s fouklou a tvoje spotřeba by zhruba odpovídala...čili .co voda, neztrácí se ? a mrkni určitě na olej--sebemenší trocha ethylenglykolu v oleji je pro TS katastrofa a likvidace..případně to dej na sondu CO2--v některých servisech jí mají---často tam, kde mají i sondu na LPG.. pro revizi reduktoru..
- Slíma
- Pozorovatel
- Příspěvky: 375
- Registrován: 14.3.2008, pát 22:39
- Bydliště: BRNO (převážně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
vylev*
vo co go? v bruntale tak dlouhy texty* nikdo neumi* precist (foukacismail)
vo co go? v bruntale tak dlouhy texty* nikdo neumi* precist (foukacismail)
mozek je sám o sobě hologram
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Reakci na cool-borce Slímu se vyhnu
a ještě se vrátím k tomu benálu 100oct..
Otázka je proč ho vlastně při standart mapě a kompresním poměru v motoru 2.0 TS používat..
100oct benál je většinou poněkud jiného složení než běžný benzín 95--rozhodně třeba Shell
používá jinou směs uhlovodíků---křivka hoření je jiná, má většinou "odložený zápal" a chytá jakoby
"nadvakrát" díky receptuře.Pokud nezvedneš kompresní poměr a nezměníš předstih zážehu, víc výkonu z benálu 100oct jako takovýho nevydoluješ---protože křivka hoření v závislosti na předstihu zážehu rozhoduje, kdy to optimálně tlačí na píst--může se stát, že z hlediska spotřeby se můžeš i touhle volbou posunout mimo optimum..
Samozřejmě, že komerčně reklamní kampaní tlačenej 100oct benál nemůže mít křivku hoření nijak divokou, protože se předpokládá, že ho natankuje velká skupina řidičů s nejrůznější motorizací
pod kapotou... a nikdo si nepřeje reklamace co se způsobených provozních závad týká-- žádnou záruku zvýšení výkonu sám o sobě nepředstavuje..


a ještě se vrátím k tomu benálu 100oct..
Otázka je proč ho vlastně při standart mapě a kompresním poměru v motoru 2.0 TS používat..
100oct benál je většinou poněkud jiného složení než běžný benzín 95--rozhodně třeba Shell
používá jinou směs uhlovodíků---křivka hoření je jiná, má většinou "odložený zápal" a chytá jakoby
"nadvakrát" díky receptuře.Pokud nezvedneš kompresní poměr a nezměníš předstih zážehu, víc výkonu z benálu 100oct jako takovýho nevydoluješ---protože křivka hoření v závislosti na předstihu zážehu rozhoduje, kdy to optimálně tlačí na píst--může se stát, že z hlediska spotřeby se můžeš i touhle volbou posunout mimo optimum..
Samozřejmě, že komerčně reklamní kampaní tlačenej 100oct benál nemůže mít křivku hoření nijak divokou, protože se předpokládá, že ho natankuje velká skupina řidičů s nejrůznější motorizací
pod kapotou... a nikdo si nepřeje reklamace co se způsobených provozních závad týká-- žádnou záruku zvýšení výkonu sám o sobě nepředstavuje..
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Kolu, pijeme koluHonzaR píše:Reakci na cool-borce Slímu se vyhnu![]()
![]()
a ještě se vrátím k tomu benálu 100oct..
Otázka je proč ho vlastně při standart mapě a kompresním poměru v motoru 2.0 TS používat..
100oct benál je většinou poněkud jiného složení než běžný benzín 95--rozhodně třeba Shell
používá jinou směs uhlovodíků---křivka hoření je jiná, má většinou "odložený zápal" a chytá jakoby
"nadvakrát" díky receptuře.Pokud nezvedneš kompresní poměr a nezměníš předstih zážehu, víc výkonu z benálu 100oct jako takovýho nevydoluješ---protože křivka hoření v závislosti na předstihu zážehu rozhoduje, kdy to optimálně tlačí na píst--může se stát, že z hlediska spotřeby se můžeš i touhle volbou posunout mimo optimum..
Samozřejmě, že komerčně reklamní kampaní tlačenej 100oct benál nemůže mít křivku hoření nijak divokou, protože se předpokládá, že ho natankuje velká skupina řidičů s nejrůznější motorizací
pod kapotou... a nikdo si nepřeje reklamace co se způsobených provozních závad týká-- žádnou záruku zvýšení výkonu sám o sobě nepředstavuje..

33 ♥ S ♥ 16V
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Beztak to asi nikdo nečte. Kazdopadne , jsem byl ted přivezen místním taxi, nejakej starej US Mercury, jezdí asi i na preslicky, a byla to zajímavá jízda... Ze 100 octanu by se to asi posralo
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
netlakuju, hadice jsou měkký. Vodu to nehází, nežere, nepřibejvá, nemizí. Jede to ale jen na velkej okruh, včera jsem to zkoušel. Takže buď v domku termostat není, nebo je seklej v poloze otevřeno. Strašně dlouho se to ohřívá a jde to rovnou přes chladič
váha čistá, hadice bez děr, vejfuk bez děr. Kdyby tam něco bylo blbě až tak zásadně, poznám to snad na jízdě, projevu, volnoběhu. Běží to klidně, nezakopává, nehoupe, na plyn reaguje plynule, v zátěži to táhne dobře. nevidím v tom problém. Spíš že jsem jí používal na strkání na barák-15km a za tu dobu se neohřála po městě. Po dlouhý době se dostane na 90 a tam drží +/-
váha čistá, hadice bez děr, vejfuk bez děr. Kdyby tam něco bylo blbě až tak zásadně, poznám to snad na jízdě, projevu, volnoběhu. Běží to klidně, nezakopává, nehoupe, na plyn reaguje plynule, v zátěži to táhne dobře. nevidím v tom problém. Spíš že jsem jí používal na strkání na barák-15km a za tu dobu se neohřála po městě. Po dlouhý době se dostane na 90 a tam drží +/-
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
To je dosti mozny,sem si po koupi v zime taky rikal proc kua netopi a krouti se mi palce i nohou zimou a na novy rok jake bylo prekvapeni,ze tam termostat v domku vubec nebyl
Ale na podzim me ceka nejspis opet nakup novyho,uz mi prijde ze se nedovira zmetek...

Ale na podzim me ceka nejspis opet nakup novyho,uz mi prijde ze se nedovira zmetek...
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
jo, ten samej případ... Netopí.
A studenej provoz 15km po městě asi není měřítko spotřeby. Vlastně to bylo výhradně courání proložené snahou o udržení Pivrncoj GTA. Mě to nějak netankuje, přijde mi že to funguje ok. Jen sem se nad tím pozastavil, na skládku s károu jezdíme Explorerem a ten si bere 25+ a taky mi to přijde normální. Až budu řešit auto co žere na desetiny, nebude to nejspíš benzín a Alfa
Diagnostikou jsem to neprohnal- nemám tak dlouhej kabel a do třetího patra GTV nedostanu. Jakožto odpůrce notebooků to nemám zrovna lehký
A studenej provoz 15km po městě asi není měřítko spotřeby. Vlastně to bylo výhradně courání proložené snahou o udržení Pivrncoj GTA. Mě to nějak netankuje, přijde mi že to funguje ok. Jen sem se nad tím pozastavil, na skládku s károu jezdíme Explorerem a ten si bere 25+ a taky mi to přijde normální. Až budu řešit auto co žere na desetiny, nebude to nejspíš benzín a Alfa
Diagnostikou jsem to neprohnal- nemám tak dlouhej kabel a do třetího patra GTV nedostanu. Jakožto odpůrce notebooků to nemám zrovna lehký

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Porad to je dost i na cukani po meste,ja jezdival denne 5km do a z prace,na tech 5km se dokazala i v zime ohrat na malym okruhu a prumerka se zvedla tak o litr(pul na pul mesto a dalky),zase kdyz jedu na barak tak se ohreje pomalu az na vyjezdu z prahy kdyz najedu na okruh a jen si vrni 80 na 5tku 2tis
A co ta-ble-ty?

A co ta-ble-ty?

ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
TA-BLE-TY už vůbec nechápu...
Já nevím, 5tku na 2t otáček při 90... to jsem ještě nezkoušel. Ne, chyba bude evidentně na spojnici pedál- sedačka- volant... Prostě jezdím v kuřivu*
Na 5km se mi stěží pohne ručka od vody.
Jo a co mi jako na tom autě štve- kde je budík na tlak a teplotu oleje? Jaksi nedomyšlené, bych raději obětoval hodiny a stav nádrže
Já nevím, 5tku na 2t otáček při 90... to jsem ještě nezkoušel. Ne, chyba bude evidentně na spojnici pedál- sedačka- volant... Prostě jezdím v kuřivu*

Na 5km se mi stěží pohne ručka od vody.
Jo a co mi jako na tom autě štve- kde je budík na tlak a teplotu oleje? Jaksi nedomyšlené, bych raději obětoval hodiny a stav nádrže

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Se studenym motorem nebo na okresce v lajne aut jo
Teplota oleje stejne nepremava diky tomu kde je cidlo umisteny
a misto hodin si ten tlak ci zdruzenej budik muzes dat

Teplota oleje stejne nepremava diky tomu kde je cidlo umisteny

a misto hodin si ten tlak ci zdruzenej budik muzes dat

ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9077
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
No termostat mám taky KO (pokud tam vůbec je) a je fakt, že jak se teď oteplilo, tak se to celkem už i ohřeje na provozní a spotřeba rapidně klesla. Takže to asi udělá nějkou deci.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
No stejně bych to načetl--ono nemá smysl porovnávat spotřebu třeba 2.0 TS u Alfy s amerikou..
/že si vezme Explorer je jasný--přece jen je to obvykle 4.0i --to samý Cherokee 4.0 i ...
to je daný americkou ležerností a obvykle dvojnásobným počtem válců, který maj
neevropskej hlad../
/že si vezme Explorer je jasný--přece jen je to obvykle 4.0i --to samý Cherokee 4.0 i ...
to je daný americkou ležerností a obvykle dvojnásobným počtem válců, který maj
neevropskej hlad../

- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Když se tak nad tim zamyslím...TS mi nesleze pod 11 a teĎ mi nefunguje ani tachometr a klacikovou metodou neoplývá... Takže to musím t=ž poléčit.. Jinak sorry jak si mi volal tak sem měl fofr...
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- Vavri - Corse
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 9.1.2013, stř 10:44
- Bydliště: Praha/Kroměříž
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Sorry, zaLadin 164V6 píše:Beztak to asi nikdo nečte. Kazdopadne , jsem byl ted přivezen místním taxi, nejakej starej US Mercury, jezdí asi i na preslicky, a byla to zajímavá jízda... Ze 100 octanu by se to asi posralo

Alfa Romeo 166 2.0 V6 TB Super
ex. 156 2.0 TS, 155 2.0 TS
ex. 156 2.0 TS, 155 2.0 TS
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
když se to umeje a dá se tomu péče, nevypadá to zle
samo je na tom vidět že to jezdilo město, ale není to úplná tragedie...
ps: fotky jsou tragický, zase ten mobil umí vydržet 30 minut ve vodě

samo je na tom vidět že to jezdilo město, ale není to úplná tragedie...
ps: fotky jsou tragický, zase ten mobil umí vydržet 30 minut ve vodě

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Michal_Plzen
- Pozorovatel
- Příspěvky: 403
- Registrován: 26.1.2010, úte 19:36
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
Je to krasavice 

EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - GTV 916 2,0TS (1998)
oproti tvé je to jeden velkej šrám 

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host