Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
pokud vam to nerachta tak, ze pres to neni slyset zbytek motoru, tak se na to vykaslete....
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
chalani objednaval to niekto odtial?
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
UP: tak ja uz mam vymenu cerpadla zasebou
Kurevska robota,druhy krat by sa mi to uz robit nechcelo [-o< . Prebehol aj ten dlho omielany experiment v podobe odpojena vyvazovaku, povodne bolo v plane urvat tie vystupky na cerpadle, ale neni tam miesto tak sa nadrzovku urezal a obrusil ten tenky konec vyvazovaku
Co sa tyka vyvazenosti chodu motora,viacmenej je to poznat pri pohlade na nastartovany motor, trosku viac sa chveje a v kabine je to citit az ked sa na to clovek schvalne zamera .Takze odpojenie schvalujem.
Trosku sa mi zda ze motor rychlejsie reaguje na tukanec do plynu na volnobeh
uvidim casom co to povie.


Kurevska robota,druhy krat by sa mi to uz robit nechcelo [-o< . Prebehol aj ten dlho omielany experiment v podobe odpojena vyvazovaku, povodne bolo v plane urvat tie vystupky na cerpadle, ale neni tam miesto tak sa nadrzovku urezal a obrusil ten tenky konec vyvazovaku

Trosku sa mi zda ze motor rychlejsie reaguje na tukanec do plynu na volnobeh


Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
A nemas to nahodou nafoceny? Pripadne nejakej postup nebo kde sou nejvetsi zadrhele...chystam se na to taky tak by mi to pomohlo. a jeste, jen ji to urezal, nebo jsi dal i novy cerpadlo?
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI (EGR;DPF off by fixitsan´s dongle
ex Fiat Marea Weekend 2.4 JTD HLX
ex Fiat Coupe 1.8 16V
ex Fiat Brava 1.2 SX
ex Renault 5
ex Fiat Marea Weekend 2.4 JTD HLX
ex Fiat Coupe 1.8 16V
ex Fiat Brava 1.2 SX
ex Renault 5
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Nafotene o bohuzial nemam
mal som to v plane ale nemam aktualne nic s cim by sa to dalo nafotit.
Postup je zhruba takyto : Dvihnes auto, vypustis motorovy olej, demontujes prave koleso, demontujes prednu cast podblatniku nad kolesom, 32" vydlicovym klucom zapacis sponovaciu kladku drazkovaneho remena a sundas ho dole, torxom povolis tych 6srobov ktore drzia vonkajsiu remenicu na kluke a das ju dole. 13" orechom a tusim 8" imbusom demontujes sponovaciu kladku (4 sroby ), 15" klucom odmonutujes spodnu kladku co je vedla climakompresoru a 13" klucom hornu vodiacu kladku. 6" imbusom povolis sroby na poloosy,zozadu su matice na 13" kluc a odpojis poloos,vlezes pod auto a odpojis vyfuk na tom spoji za pletencom (13" kluc), 11" klucom sundas 3 matice na vyfuku vpredu a oodpojis ho turboveho kolena,15" orechom sundas drziak vyfuku medzi vanou a prevodovkou, dalej musis odmonotvat aj koleno z turba (3 sroby na 12" kluc) pred tym ale sundaj olejovy filter aby si sa k tomu lepsie dostal, dalej musis odmontovat klimakompresor od hlinikoveho drziaka na motore( 1srob 15" kluc a 2 sroby 13" kluc) ,kompresor nemusis odpajat ,staci ho len polozit na nosnik pri chladici, dalej potrebujes odpojit motor od silenblokov aby si ho mohol dvihnut, vzadu za motorom 1 matica na 17" kluc a v predu pri rozvodoch tiez a este odmontuj cely ten horny silenblok, dalej musis odpojit ten tepelny vymenik na ktorom je nasrobovany olejovy filter (24" orech), potom demontujes ten hlinikovy drziak motora (4 sroby na 15"orech ) dvihnes motor a ten drziak musis vytiahnut von aby tam bolo miesto,odpoj hadicu na odtok oleja z turba a vzadu hadicu na odvetranie + konektor cidla hladiny oleja.dalej musis odsrobovat olejovu vanu, na bokoch su sroby na mensi torx a vpredu a vzadu na vacsi + 2 sroby na 15" orech drzia vanu o prevodovku, motor musis mat dvihnuty aby si vanu uvolnil, odlep a pod rozvodmi su dva sroby na 10" kluc + jeden zhruba pod tretim valcom ktore drzia nasavacie sitko.tie demontuj sytko vysun z cepradla aby ti padlo do vane a vanu mas demontovanu, mozes oddeklovat rozvody a nastav si ich tak aby ti vacka sedela na riske. vedla ojnice na prvom valci zapres rucku z velkeho kladiva a 18" orechom a velkou trubkou trhom uvolnis srob na kluke, mozes si spravit spodnu rmedzi zotrvacnikom a obalom prevodovky, je to ale len priblizne. dalej povolis napinak remena a das ho dolu, demontujes spodne kolecko a ostava ti uz len samotne cerpadlo. to drzi tusim 8 srobov na 10" kluc.
Nejake tie zaludnosti :
sroby v predu na vyfuku pod turbom sa ti bud ulomia alebo strhnu hrany, u mna pomohol sekac a kladivo
hore na turbe su medene matky takze no problem
dva sroby co drzia olejovu vanu su skryte v strbine medzi zotrvacnikom a vanou ! treba zasvietit dobre odspodu a je to vidno
ked odlepis olejovu vanu, netahaj ju silou lebo hned vedla sítka je cidlo hladiny oleja! pokial neodmontujes to sitko tak ta to dalej nepusti
POZOR spodny srob na kluke ma opacný zavit !!!!!!!


Postup je zhruba takyto : Dvihnes auto, vypustis motorovy olej, demontujes prave koleso, demontujes prednu cast podblatniku nad kolesom, 32" vydlicovym klucom zapacis sponovaciu kladku drazkovaneho remena a sundas ho dole, torxom povolis tych 6srobov ktore drzia vonkajsiu remenicu na kluke a das ju dole. 13" orechom a tusim 8" imbusom demontujes sponovaciu kladku (4 sroby ), 15" klucom odmonutujes spodnu kladku co je vedla climakompresoru a 13" klucom hornu vodiacu kladku. 6" imbusom povolis sroby na poloosy,zozadu su matice na 13" kluc a odpojis poloos,vlezes pod auto a odpojis vyfuk na tom spoji za pletencom (13" kluc), 11" klucom sundas 3 matice na vyfuku vpredu a oodpojis ho turboveho kolena,15" orechom sundas drziak vyfuku medzi vanou a prevodovkou, dalej musis odmonotvat aj koleno z turba (3 sroby na 12" kluc) pred tym ale sundaj olejovy filter aby si sa k tomu lepsie dostal, dalej musis odmontovat klimakompresor od hlinikoveho drziaka na motore( 1srob 15" kluc a 2 sroby 13" kluc) ,kompresor nemusis odpajat ,staci ho len polozit na nosnik pri chladici, dalej potrebujes odpojit motor od silenblokov aby si ho mohol dvihnut, vzadu za motorom 1 matica na 17" kluc a v predu pri rozvodoch tiez a este odmontuj cely ten horny silenblok, dalej musis odpojit ten tepelny vymenik na ktorom je nasrobovany olejovy filter (24" orech), potom demontujes ten hlinikovy drziak motora (4 sroby na 15"orech ) dvihnes motor a ten drziak musis vytiahnut von aby tam bolo miesto,odpoj hadicu na odtok oleja z turba a vzadu hadicu na odvetranie + konektor cidla hladiny oleja.dalej musis odsrobovat olejovu vanu, na bokoch su sroby na mensi torx a vpredu a vzadu na vacsi + 2 sroby na 15" orech drzia vanu o prevodovku, motor musis mat dvihnuty aby si vanu uvolnil, odlep a pod rozvodmi su dva sroby na 10" kluc + jeden zhruba pod tretim valcom ktore drzia nasavacie sitko.tie demontuj sytko vysun z cepradla aby ti padlo do vane a vanu mas demontovanu, mozes oddeklovat rozvody a nastav si ich tak aby ti vacka sedela na riske. vedla ojnice na prvom valci zapres rucku z velkeho kladiva a 18" orechom a velkou trubkou trhom uvolnis srob na kluke, mozes si spravit spodnu rmedzi zotrvacnikom a obalom prevodovky, je to ale len priblizne. dalej povolis napinak remena a das ho dolu, demontujes spodne kolecko a ostava ti uz len samotne cerpadlo. to drzi tusim 8 srobov na 10" kluc.

Nejake tie zaludnosti :
sroby v predu na vyfuku pod turbom sa ti bud ulomia alebo strhnu hrany, u mna pomohol sekac a kladivo

dva sroby co drzia olejovu vanu su skryte v strbine medzi zotrvacnikom a vanou ! treba zasvietit dobre odspodu a je to vidno
ked odlepis olejovu vanu, netahaj ju silou lebo hned vedla sítka je cidlo hladiny oleja! pokial neodmontujes to sitko tak ta to dalej nepusti
POZOR spodny srob na kluke ma opacný zavit !!!!!!!

Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
cerpadlo som daval druhe, to stare malo vytahanu retaz jak bulo. ten vystupok treba urezat a odbrusit co najvacsi kus aby sa to po utiahnuti srobov o seba neopieralo.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Diky,popsal jsi to uplne vycerpavajicim zpusobem...ale kdyz to tak ctu tak me prechazi chut se do toho poustet. To je prace na celej den minimalne. A jen dotaz, proc jsi to ubrousil kdyz jsi menil cerpadlo? Po vymene to mohlo byt potichu i bez ubrouseni ne?
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI (EGR;DPF off by fixitsan´s dongle
ex Fiat Marea Weekend 2.4 JTD HLX
ex Fiat Coupe 1.8 16V
ex Fiat Brava 1.2 SX
ex Renault 5
ex Fiat Marea Weekend 2.4 JTD HLX
ex Fiat Coupe 1.8 16V
ex Fiat Brava 1.2 SX
ex Renault 5
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Vies ako sa hovori. Kto sa boji, nech nechodi do lesa
Bohuzial mne ta retaz uz drncala tak hlasno ze sa pri nastartovanom aute nedalo rozpravat
Je to sice makacka na cely den ale za ten zvuk 5valca to jednoznacne stoji. Preco som to urezal? Jednoducho preto lebo ten vyvazovak je uplna volovina ktora tej retazi len skodi.


Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Takze ten retez kdyz jsi na nej koukal tak byl jednoznacne vytahanej? Porad jsem se jednoznacne nikde nedocetl jestli to dela ten retez a tim padem by me zajimalo o co cinka, a nebo to dela ta drazka co je nasazena na vyvazovaku...nekdo tvrdi ze se roztahne a ta vule potom vyfava ty zvuky
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI (EGR;DPF off by fixitsan´s dongle
ex Fiat Marea Weekend 2.4 JTD HLX
ex Fiat Coupe 1.8 16V
ex Fiat Brava 1.2 SX
ex Renault 5
ex Fiat Marea Weekend 2.4 JTD HLX
ex Fiat Coupe 1.8 16V
ex Fiat Brava 1.2 SX
ex Renault 5
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Ano. Ked ho porovnas s novym tak je pekne videt ze je vytahany. To nevznika tym ze by retaz do niecoho narazala. Jedna strana retaze je stale v zabere a na druhej strane je volna. vibraciami sa to cele znasobí a za jazdy to drnci. Vyvazovaci hriadel tomu drncaniu este viac pomaha len na volnobeh,kedy ma motor silnejsie vibracie .Kedze robi tomu vsetkemu odpor a retaz ma volu tak to hrkoce este intenzivnejsie.
Spravne si pripomenul aj tu drazku do ktorej zapada vyvazovak. Ked to rozoberes je pekne vidiet o aky kus je to to od vyvazovaku oklepane. Suhlasim s tym ze sa to teplom roztiahne a na volnobeh vyvazovak klepe.
Spravne si pripomenul aj tu drazku do ktorej zapada vyvazovak. Ked to rozoberes je pekne vidiet o aky kus je to to od vyvazovaku oklepane. Suhlasim s tym ze sa to teplom roztiahne a na volnobeh vyvazovak klepe.

Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Tak jsem si myslel, že JTDm motorů se to netýká, ale bohužel
. Po sundání drážkového řemene (myslel jsem, že je v háji nějaká kladka či volnoběžka), zvuk vyběhané felicie zůstal
. Takže při příštích rozvodech dojde asi i na to čerpadlo. Jen pro pořádek, u 2,4 JTDm už vyvažovací hřídel není, že?


Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
JTDm by uz hriadel mat nemal. kolko ma tvoj motor nalietane?
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Budík 170 tis. ,ale na 99% tam je o 40 tis. více.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Momentálne som ukončil výmenu svojho čerpadla a pri rozobratí som zistil že tiež už nemám vyvažovací hriadeľ od výroby. 2,4JTD 110kw r.v 2004 841C000.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Tak úspešne sa už aj ja pridávam do skupiny čo absolvovala výmenu čerpadla
ale robiť to doma na dvore s autom na špalíkoch a motorom 15cm nad ksichtom tak to už radšej nie
Tak isto ako aj Erik písal vyššie, tiež som odpojil vyvažovák ale ja som zase zrovnal ten výstupok na čerpadle, len ho treba rozobrať a vytiahnuť to ozubené kolečko. Pri prvom naštartovaní som nebadal žiadne zvýšené vibrácie na volnobeh a zdá sa mi že motor ide rovnako ako s vyvažovákom. A ked som sa bol previezť tak som si chvílu myslel, že mám elektromobil
darmo už som bol zvyknutý na ten rachot.



Train horn in car ? why not !
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Hm tak mě to taky čeká chlapcí :-(
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
za kolik a kde jste sehnaly to čerpadlo hoši?
Alfa Romeo 156 2,4JTD 110kw r.v. 2002
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Vieš čo ja som to objednával z polska a vyšlo ma aj s poštou necelých 230€. Bolo na ňom vyrazené Pierburg. Tak dúfam, že toto čerpadlo tiež zvládne 400 tisíc ako to pôvodné
Inak pre inšpiráciu prikladám foto, ako som riešil to odpojenie vyvažováku pre tých čo ho tam ešte maju

Inak pre inšpiráciu prikladám foto, ako som riešil to odpojenie vyvažováku pre tých čo ho tam ešte maju

Train horn in car ? why not !
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Pěkný, flexa to jistí 

Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Ja mam na mojom ufiknuty ten vystupok na vyvazovaku. Takze tiez schvalujem
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Jen takový dotaz ... všem se s teplotou drnčení zvyšuje. Mám opačný problém, s přibývající teplotou se mi snižuje a než stačím dojet do servisu tak je ticho a najdeme leda ho*no
Podle toho co jsem tu četl tak by mi to mělo dělat rachot pořád ... že by hydroštely ? 


Alfa Romeo GT 1,9 JTD 110kW
dead Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTD 147kW - DPF OFF EGR OFF
ex Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 103kW
dead Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTD 147kW - DPF OFF EGR OFF
ex Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 103kW
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Hydroštely pokial viem ma z 2.4jek len 20v. Si si isty ze ti drnci retiazka v cerpadle? Nerobi to zotrvacnik? Mne uz raz tak podobne rachotal.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Rozebrané jsem to ještě tedy neměl, ale jak už se zde psalo tak čím vyšší teplota - tím více se roztáhne řetěz a tím více by to mělo drnčet. U mě je to vysoký cinkavý tón který pomalu tichne a okolo 50°C už je ticho. Zvuk vychází jak už bylo psáno od rozvodů (ty mám měsíc staré), ale těžko identifikovat přesně odkud to jde. Jednou to vypadá jak od klima kompresoru, jednou jako od rozvodů
zkusím pořídit zvukovou nahrávku jestli by to nějaký znalec tu poznal ... třeba jde o specifický zvuk od jedné věci
kamarádův servis kam jezdím tak má teď pořád plno a zabrat mu garáž na dva dny se mi nechce když ani přibližně nevím co by to mohlo být
těžko pomoci přes internet, ale je tu více znalců než já tak budu rád za každou pomoc 




Alfa Romeo GT 1,9 JTD 110kW
dead Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTD 147kW - DPF OFF EGR OFF
ex Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 103kW
dead Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTD 147kW - DPF OFF EGR OFF
ex Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 103kW
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Tak mám ranní nahrávku
Tak prosím třeba někdo pozná konkrétní problém
https://soundcloud.com/tom-kerula/cink-n-jtd

https://soundcloud.com/tom-kerula/cink-n-jtd
Alfa Romeo GT 1,9 JTD 110kW
dead Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTD 147kW - DPF OFF EGR OFF
ex Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 103kW
dead Alfa Romeo 159 SW 2,4 JTD 147kW - DPF OFF EGR OFF
ex Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 103kW
Re: Drnčení řetězu olejového čerpadla u motoru 2.4 JTD
Možná budu mít řešení tohoto problému. Po delším laborování a experimentech jsem složil první repasované čerpadlo. Teď jen vyměnit na autě a když bude všechno ok, nabídnu tady možnost repase čerpadla....měnil bych kus za kus. Cena by byla okolo 2500,-cca.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI (EGR;DPF off by fixitsan´s dongle
ex Fiat Marea Weekend 2.4 JTD HLX
ex Fiat Coupe 1.8 16V
ex Fiat Brava 1.2 SX
ex Renault 5
ex Fiat Marea Weekend 2.4 JTD HLX
ex Fiat Coupe 1.8 16V
ex Fiat Brava 1.2 SX
ex Renault 5
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host